طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت بازی

 
 

ساخت و طراحی وب سایت های بازی در عصر دیجیتال و تفریحات و سرگرمی مختلف بسیار ضروری است. دیگر گیم و بازی شکل سنتی ندارند و به صورت کامپیوتری و آنلاین در آمده اند. بازی های آنلاین در دنیای اینترنت بسیار فراگیر شده و می تواند ساعت ها کاربران را سرگرم خودش کند. صنعت بازی سازی یکی از گسترده ترین بخش های تکنولوژی رایانه ای به حساب می آید که برای معرفی آنها نیاز به یک مکان مناسب همانند وب سایت دارید. بازی ها امروزه جزو مهم ترین سرگرمی افراد تبدیل شده که حتی حالت تجاری پیدا کرده است.

مشاوره رایگان و هدفمند
عنوان پیشفرض

برای سفارش طراحی اپ و طراحی سایت بازی و گیم و سئو سایت های بازی می توانید با مشاوران مجموعه نیکداد تماس بگیرید تا به شما در این زمینه راهنمایی نمایند.

تماس مستقیم با کارشناسان مجموعه نیکداد:

با مشاهده این ویدئو ، با طراحی وب سایت های مجموعه نیکداد آشنا شوید.

نمونه کار طراحی سایت
عنوان پیشفرض

نمونه کارها در طراحی یک سایت اهمیت زیادی دارد. اولین کار برای انتخاب یک شرکت معتبر در زمینه ایجاد وب سایت ها، بررسی نمونه کار آنهاست. برای پیاده سازی یک سایت بازی باید تمام نمونه کارهای شرکت را بررسی و مورد آنالیز قرار دهید. در این بخش برخی از نمونه کارهای مرتبط با گیم و سرگرمی را خدمتتان ارائه نموده ایم.

طراحی فروشگاه کارت بازی بکساشاپ

فروشگاه بازی بکساشاپ

طراحی سایت عکاسی هنر

سایت عکاسی هنر

طراحی لندینگ سایت اهورا بات

سایت اهورا بات

اهمیت طراحی سایت بازی و سرگرمی

سایت های بازی از این منظر می تواند مفید باشد که بازی های کامپیوتری آنلاین در زمینه های مختلفی همانند آموزشی ، درسی ، رشد و پرورش فکری کودک و نوجوان مناسب است و می تواند به عنوان سرگرمی ها و نیازهای کاربران را برطرف سازد.

طراحی وب سایت خبری بازیها نیز می تواند برای بازی خورها و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری و کنسول ها مفید باشد تا جدیدترین اخبار و به روز ترین خبرها را در این زمینه بدست بیاورند.

بازیها می توانند کمک درسی نیز باشد برای مثال برای کمک به دروس کودکان یک بازی مرتبط با اعداد ریاضی طراحی شود تا در این زمینه بتواند کمک زیادی به بچه ها کند. یک بازی ورزشی می تواند در زمینه ورزش های مختلف به بچه ها کمک کند تا راحت تر با بازیها و قوانین آنها آشنا شوند.

ساخت سایت بازی علاوه بر سرگرمی و تفریح کودکان و چه بسا برای بزرگسالان نیز می تواند مفید باشد ، چنین بازیهایی می توانند انبوهی از اطلاعات و آگاهی ها را به کاربر منتقل نمایند. از جمله اینکه اطلاعاتی در مورد مراکز تفریحی و گردشگری، بیوگرافی هنرمندان و ورزشکاران و افراد موفق، معرفی بازی ها و تاریخچه آنها و سازندگان مختلف و …

ویژگی های طراحی سایت بازی

بخش بازی و دسته بندی

دسته بندی بازی ها

معمولا بازی ها بر مبنای ژانر و موضوعات مختلف تقسیم بندی می شوند. انواع بازی ها شامل اکشن ، مسابقه ای ، فکری و استراتژی و … می باشند. دسته بندی سایت گیم بسیار مهم است و باید حتما این بخش اصولی طراحی و پیاده سازی شود.

بازی های مختلف

بازی های مختلف

در زمان طراحی سایت گیم آنلاین باید از بهترین تکنولوژی و ابزار استفاده گردد. خوشبختانه نیکداد در این زمینه پیشرو است و با مجموعه بزرگ توانسته از بهترین امکانات روز دنیا بهره مند شود تا رضایت مشتریان را جلب کند. توانایی ساخت انواع بازی ها فراهم است.

فروشگاه آنلاین بازی

سایت های بازی نیز چون جزو خدماتی و ارائه دهنده سرویس به حساب می آیند در آن امکان فروش تجهیزات و لوازم گیم فراهم است. یک سایت بازی حرفه ای باید دارای فروشگاه آنلاین باشد تا بتواند نیاز کاربران را رفع نماید و از این راه کسب درآمد کنید. 

توضیحات و معرفی بازی

هر سایت بازی نیاز به توضیحات مختلف دارد که شامل داستان، راهنمای انجام بازی و … می باشد. اطلاعات و جزئیات اصلی نظیر سیستم مورد نیاز ، ترفندها و نحوه اجرا و کلیات بازی در آن ذکر خواهد شد.

طراحی صفحه اخبار بازی

صفحه اخبار بازی ها

جدیدترین خبرها و رویدادهای مهم بازی ها شامل اخبار ساخت بازی ، تولیدات مهم شرکت ، اطلاع رسانی در زمینه پرفروش ترین و پرمخاطب ترین گیم ها به اطلاع کاربران خواهد رسید. در صفحه اخبار شما هر چیزی را امکان درج دارید.

ثبت نام و ورود کاربران

ثبت نام کاربر در سایت بازی

معمولا در سایت های بازی بیشتر کاربران در ابتدای امر باید ثبت نام و فرم عضویت پر کنند. کاربر به راحتی با یک ثبت نام ساده می تواند با استفاده از ایمیل و مشخصات نظیر نام کاربری و پسورد به سایت وارد شود.

قیمت طراحی سایت بازی

معمولا برآورد هزینه های طراحی سایت بازی به امکانات ویژگی های مختلف آن بستگی دارد. عوامل زیادی در زمینه تعیین هزینه یک سایت گیم تاثیرگذار هستند. یکی از موضوعات اصلی تعیین کننده قیمت یک سایت بازی استفاده از انیمیشن ها و گرافیک زیبا و جذاب است. معمولا سایت های بازی آنلاین که بحث گرافیک و انیمیشن در آن مطرح است ، پیچیدگی های خاصی را می طلبد و کاربر بر اساس پروپوزالی که در اختیار مجموعه نیکداد قرار می دهد می تواند از امکانات مختلف بهره مند شود. اما درباره سایت های دانلود بازی یا مجله بازی هزینه بسیار پایین تر است. شما همواره می توانید با تیم مشاوره Nikdad برای اطلاع از تعرفه طراحی سایت بازی و ویژگی های مختلف آن ارتباط برقرار نمایید. مجموعه نیکداد آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت گیم و بازی می باشد.

هم اکنون طراحی سایت بازی خود را به ما بسپارید!

طراحی سایت بازی و گیم آنلاین امروزه بسیار پر رونق و پرطرفدار است. سرگرمی و تفریح یکی از مهم ترین کارهایی است که در اینترنت وجود دارد. اگر شما علاقه مند به طراحی و ایجاد یک سایت بازی حرفه ای هستید می توانید با مشاورین نیکداد چنین سایت هایی را در اختیار بگیرید. همواره می توانید برای درخواست طراحی سایت ، ساخت اپلیکیشن بازی و یا سئو سایت بازی با مناسب ترین قیمت ها با شماره تلفن 09114617261 تماس حاصل فرمایید یا از طریق چت آنلاین با مشاوران تیم نیکداد ارتباط برقرار کنید.

سایت بازی ارتباط

معروف ترین سایت های بازی ایرانی

سایت بازی قدیمی و پرطرفدار که تمامی بازیهای آنلاین و جذاب نظیر پرتاب توپ ، رالی قدیمی ، شکار زامبی ، پرندگان عصبانی ، ماریو ، آبنبات خور و صدها بازی دیگر در مخزن خودش دارد. سایت فلش خور دارای سیستم عضویت کاربران است که هر شخص به راحتی می تواند برای بهره مندی از امکانات سایت در آن عضو شده و به بازی های آنلاین مختلف مشغول می گردد. این سایت دارای دسته بندی های بی نظیری است که از جدیدترین بازی ها تا پرطرفدارترین و پربازدید ترین گیم ها در صفحه اصلی آن قابل رویت است. سایت فلش خور فقط در زمینه انجام بازی طراحی شد.

سایت فلش خور
بازی سنتر

بازی سنتر یک مرجع کامل از سایت های مجله ای و اخبار بازی های مختلف می باشد. در صفحه اصلی این سایت امکان مشاهده جدیدترین اخبارهای بازی ، ویدیوها و فیلم ها و تریلرها ، نقد و بررسی بازی های روز دنیا ، سینما و تلویزیون ، مقالات و بازی کست در آن وجود دارد. این مرجع گیم به طور تخصصی و کامل به نقد و بررسی انواع بازی های کامپیوتری و موبایلی می پردازد و جزو قوی ترین سایت های بازی در ایران به حساب می آید. معمولا سایت های بازی در دسته بندی های مختلف طراحی می شوند که بازی سنتر در زمینه نقد و بررسی پیاده سازی شده است.

راه اندازی سایت گیم آنلاین و فروشگاه بازی

طراحی و پیاده سازی سایت های گیم به دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند. معمولا وقتی صحبت از سایت بازی می شود، از یک فروشگاه تجهیزات گیم و بازی گرفته تا سایت های مجله ای ، سرگرمی ، وب سایت های ارائه دهنده بازی آنلاین ، وب سایت دانلود بازی و … را شامل می شود.

گیم های آنلاین و بازی ها کامپیوتری جذابیت های زیادی برای کاربران دارند و هر کسی که در این حیطه فعالیت دارد نیازمند یک وب سایت قدرتمند بوده که تیم نیکداد می تواند در طراحی وب سایت بازی به طور حرفه ای و با جذابیت خاصی شما را همراهی کرده و با مشاوره های رایگان و کارگشا به شما امکان ساخت یک وب سایت بازی قدرتمند را خواهد داد.

مزیت طراحی سایت بازی و گیم

معمولا سایت های بازی به منظور کاربردهای مختلفی طراحی می شوند. امروزه با توجه به اینکه حجم مطالب در سایت های بازی آنلاین بسیار بالا می باشد و چنین وب سایت هایی باید حرفه ای و مهندسی شده پیاده سازی شود و بر مبنای نیازهای کاربران و خواسته های آنها برنامه ریزی می شود و حتی ما در این زمینه مشاوره های لازم را در ارائه سرویس های بیشتر به شما خواهیم داد.

در ساخت پلتفرم و سایت های بازی آنلاین از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می بریم تا بهترین وبسایت های جذاب و با امکانات فراوان را به شما ارائه نماییم. معمولا یکی از مزیت های اصلی طراحی سایت بازی کسب درآمد و تبلیغات است که بدین منظور شما باید ابتدا یک سایت حرفه ای بازی داشته باشید تا در وهله دوم به سراغ بهینه سازی و سئو و افزایش بازدید بروید. ما در تمامی این مراحل در کنارتان خواهیم بود.

مزیت طراحی سایت بازی

امکانات طراحی سایت بازی

انواع طراحی سایت بازی

طراحی سایت فروشگاه بازی

طراحی سایت فروشگاه بازی

فروشگاه اینترنتی نقش زیادی در رونق کسب و کارهای مختلف ایفا کرده است. امروز در هر زمینه ای یک فروشگاه وجود دارد. گیم های آنلاین و بازی ها نیاز به تجهیزات فراوان دارند که برای نمونه می توانیم به دسته بازی ، کنسول بازی ، سی دی بازی و … اشاره کنیم. با ساخت یک فروشگاه بازی در دنیای اینترنت می توانید به کسب درآمد فوق العاده ای با کمترین هزینه دست پیدا کنید.

طراحی سایت مجله ای بازی

سایت های مجله ای بیشتر در زمینه اطلاع رسانی و اخبار و نقد و بررسی گیم ها و بازی های روز دنیا فعالیت می کنند. معمولا ماهیت و کارکرد چنین سایت هایی با بقیه فرق دارد و در آن تولید محتوای نوشتاری و ویدیویی فقط مختص به موضوعات خاص انجام می شود. بیشترین درآمد چنین سایت هایی از تبلیغات ، فروش بازی ، فروش اکانت های بازی و … بدست می آید.

طراحی سایت مجله ای بازی

طراحی سایت بازی آنلاین

معمولا ساخت سایت های بازی آنلاین کمی پیچیده تر و نیاز به برنامه نویسی دقیق با الگوریتم های خاص و متخصص گرافیک دارد. گرافیک نقش مهم و زیادی در این زمینه ایفا می کند و بازی های آنلاین به صورت مرتب توسط کاربران دنبال می شوند و کوچکترین باگ و خطا می تواند مشکل آفرین باشد. کسب درآمد از این سایت ها بیشتر با تبلیغات و معرفی بازی های دیگران انجام می شود.

طراحی سایت دانلود بازی

یکی دیگر از سایت هایی که می تواند در زمینه بازی معرفی شود، وب سایت های دانلود می باشد که برخی از آنها فقط مخصوص به معرفی و لینک دانلود بازی های مختلف ساخته می شوند. چنین وب سایت هایی با سرور های مجازی قدرتمند تمامی بازی های پرحجم و با گرافیک فوق العاده بالا را به صورت رایگان یا پولی در اختیارتان قرار می دهند.

مراحل ساخت سایت بازی در نیکداد

درباره هلدینگ

سنجش نیازهای مشتری

در این مرحله نیازهای مشتری سنجیده می شود.

قسمت شرکتهای وابسته

اواسط پروژه و نمایش نیمه کار

بعد از اینکه ظواهر سایت مشخص و 50 درصد کار تکمیل شد، یک پیش نمایش به مشتری ارائه می شود.

طراحی قسمت همکاری

مشاوره و عقد قرارداد

بعد از مشخص شدن موضوعات اصلی قرارداد منعقد شده و طراحی سایت رسما شروع می شود.

ارائه پروژه پایانی و رفع اشکالات

بعد از تحویل پروژه رفع اشکالات انجام می شود تا تمامی سایت بر طبق نیازهای مشتری پیاده شود.

خدمات شرکت نیکداد در زمینه طراحی سایت بازی

طراحی اپلیکیشن بازی

با پیدایش موبایل و پیشرفت تکنولوژی و افزایش بازی های موبایل و گیم های اندروید و IOS ، در صنعت بازی سازی اتفاقات جذاب و زیبایی رخ داد. امروزه بیشتر بازی هایی که برای کامپیوتر ارائه می شوند، یک نسخه از آن نیز برای موبایل و پلتفرم های تلفنی نظیر تبلت و … نیز ارائه شده است. از این رو برخی به سراغ اپلیکیشن های بازی یا پلتفرم های ارائه دهنده بازی های مختلف می روند. برای مثال شرکت گوگل بعد از پیشرفته شدن صنعت بازی سازی در بخش موبایل ، فروشگاه گوگل پلی را که یک اپلیکیشن می باشد برای دانلود و ارائه انواع بازی های اندرویدی ارائه نمود که نسخه بازار یک پلتفرم داخل ایران که همانند Google play فعالیت می کند.

 

بنابراین با این اوصاف طراحی یک اپلیکیشن بازی برای هر علاقه مندی ضروری است. برای دریافت مشاوره در این زمینه همین حالا با ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن بازی
طراحی وب سایت فروشگاه تجهیزات بازی

فروشگاه تجهیزات بازی و گیم

امروزه به دلیل گسترده بودن صنعت بازی و افراد زیادی که به این حوزه هجوم آورده اند. همچنین ارائه بازی های به روز و جدید دنیا هر ساله باعث شد تا کنسول های مختلفی نظیر PS5 ، ایکس باکس و … در بازار حضور داشته باشند. از این رو تجهیزات بازی بسیار گسترده تر از قدیم شده و از هندزفری و ماوس تا کنسول و دسته بازی و … را در یک فروشگاه اینترنتی برای فروش می توانید قرار دهید. از این روز بهترین گزینه برای درآمدزایی در دنیای اینترنت داشتن یک فروشگاه مخصوص بازی است. 

سئو سایت بازی

سئو یا بهینه سازی صفحات وب سایت تقریبا در هر موضوعی نیاز به انجام است. سایت های بازی بر اساس دسته بندی های مختلف همگی نیاز به سئو دارند. برای دیده شدن در فضای مجازی و اینترنت باید سایت تان برای موتورهای جستجوگر نظیر گوگل بهینه گردد. مجموعه نیکداد به صورت تخصصی در زمینه seo سایت های بازی فعالیت می کند و کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره و انجام پروژه های سئو شما می باشند.

سئو سایت بازی

سوالات متداول درباره سایت بازی

معمولا در پروژه های کوچک و نیمه اختصاصی تا یک هفته کاری ، اما در پروژه های سنگین و اختصاصی و کدنویسی معمولا بین 1 تا 2 ماه کاری زمان نیاز است.

به طور دقیق نمی توانیم بگوییم که سایت بازی با چه زبانی طراحی و پیاده سازی خواهد شد. بستگی به موضوع سایت بازی شما دارد مثلا برای یک سایت دانلود بازی می توان از وردپرس با قالب اختصاصی بهره برد. اما در زمینه طراحی سایت آنلاین بازی یا بازی های همانند زولا و اکشن نیاز به گرافیک و برنامه نویسی حرفه ای دارد.

بله هر سایتی که دارای تولید محتوای متنی یا ویدیویی یا تصاویر داشته باشد قابلیت سئو شدن دارند که تیم نیکداد در این زمینه می تواند به شما کمک زیادی نماید.

در طراحی بازی های ساده تر خیر نیازی نیست اما برای پیاده سازی پلتفرم های حرفه ای بازی آنلاین و امکان انجام بازی بین دو نفر نیاز به سرور های پرسرعت دارید.

خدمات Nikdad در زمینه انواع طراحی سایت

مجموعه بزرگ نیکداد با داشتن خدمات متنوعی همچون طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی نرم افزار های تحت وب و … به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کارتان را با توجه به نیازی که دارد به روز کنید . خدمات طراحی سایت در نیکداد به دو صورت اختصاصی و طراحی سایت وردپرسی به شما ارائه می شود که متناسب با نیاز شما انجام می شود. 

دیدگاه ها

‫8 نظر

  • hasanzadeh گفت:

    بنده پلتفرم ساخت بازی شبیه زولا میخام، چیکار باید انجام بدم؟

  • aida tarahomi گفت:

    ببخشید اپلیکیشن بازی آنلاین چقدره هزینش؟

  • game bazi گفت:

    فروشگاه اینترنتی تجهیزات کامپیوتری دارم امکانش هست بابت سئو وقتتون رو بگیرم؟

  • اکبر شمالی گفت:

    قبلا با شما کار کردم در این زمینه واقعا کار شما حرف نداره نیکداد

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 − شانزده =