طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی
زمان مطالعه: 7 دقیقه

طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی که برای ساخت انواع وبسایت های سرگرمی و تفریحی که طیف گسترده ای از مخاطبین و کاربران اینترنتی را به همراه دارد و به همین علت از اهمیت زیادی برخوردار است. سایت های تفریحی باید در برگیرنده امکانات و بخش های مختلفی باشند تا هر کاربری بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

سایت های تفریحی باید بر مبنای اصول و روش خاصی طراحی گردند و مطالب و محتوای سرگرم کننده و جذابی داشته باشند تا هر بازدیدکننده ای به راحتی به سمتش جذب گردد. محتوای طراحی وب سایت های تفریحی باید با مطالبی سرگرمی نظیر بازی های آنلاین ، جوک ، بیوگرافی شخصیت ها ، معرفی امکان تاریخی و تفریحی ، دیدنی و فیلم ها و کلیپ های طنز ، تصاویر جالب انگیز و … باشد که باعث سپری کردن اوقات فراغت کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت گردد.

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در طراحی یک سایت این است که تمامی جنبه های مختلف آن مد نظر قرار گیرد که در دنیای امروز هر فردی به دنبال متخصص می گردد ، تیم نیکداد با تخصص های حرفه ای در زمینه طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت گردشگری فعالیت های مستمری انجام داده است و به شما کاربران این قابلیت را خواهد داد تا با دید بازتری اقدام به طراحی سایت نمایید.

طراحی سایت تفریحی

انواع طراحی وب سایت تفریحی و سرگرمی

طراحی وب سایت های سرگرمی و تفریحی را می توانیم به دو دسته بندی کلی تقسیم نماییم که شامل :

1- سایت های مخصوص بازی های آنلاین و مسابقه ای و گیم ها

2- سایت های تولید محتوا با موضوعات سرگرمی و تفریحی ( برای مثال مقالات و مطالب سرگرم کننده ای به طور طنز و مفرح قرار می دهند.)

ما قبلا در بخش طراحی سایت بازی به طور مفصل و کامل توضیحاتی را بیان کرده ایم که تمامی امکاناتی که یک سایت بازی داراست را در آن بخش قرار داده ایم. در این بخش نیز بیشتر سخن ما در زمینه طراحی وب سایت های سرگرم کننده و تفریحی می باشد.

امکانات و بخش های مختلف طراحی سایت تفریحی :

طراحی سایت تفریحی که از لحاظ گرافیکی باید بسیار کاربرپسند و جذاب باشد و افزایش سرعت بارگذاری سایت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا وقت کاربران گرفته نشود و حوصله آنها نیز سر نرود. سرعت لود سایت باید به گونه ای باشد که هیچ کاربری را خسته نکند و صبر آنها نیز لبریز نشود. اکثرا کاربران برای تفریح به سایت های سرگرمی مراجعه می کنند و اگر صبر و حوصله شان از اینکار لبریز شود ، بازدیدکنندگان سایت شما را می بندند و به سمت رقیبان تان خواهند رفت زیرا آنهایی که برای تفریح به سایت شما آمده اند ، ضد حال خوردند و تجربه خوبی بدست نیاورده اند.

در اینگونه سایت ها باید بخش های مختلف با دسته بندی موضوعات متنوعی را به نمایش بگذارید و مخاطب به راحتی بتواند با بخش های مختلف سایت کار کند. سایت باید بهینه سازی و سئو گردد تا کاربران جدیدتری را به سوی خود جذب کند. حجم هاست و فضای میزبانی وب سایت به مقدار کافی باید اختصاص داده شود تا در طراحی پرتال سرگرمی و تفریحی مشکلی ایجاد نگردد از قبیل تمام شدن پهنای باند و فشار سرورها و … .

شما حتی می توانید با سایت هایی که مرتبط با کار شما خدمات ارائه می دهند فعالیت داشته باشید ، شرکت هایی که خدمات خبری می دهند ( طراحی سایت خبری) از جمله این موارد هستند که می توانید بخش های مختلفی را با این شرکت ها اشتراک گذاری کنید.

طراحی وب سایت تفریحی و سرگرمی

 

برخی از مهم ترین بخش های طراحی وب سایت های تفریحی عبارتند از :

  • دسته بندی وب سایت : در این بخش تمامی دسته بندی های موضوعات مختلف و متنوع وب سایت به صورت جذاب و با گرافیک عالی به نمایش گذاشته می شود.
  • خبرهای ویژه و جذاب : این قسمت از سایت های تفریحی با وبسایت های خبری کاملا تفاوت دارد و به ارائه مطالب طنز ، رویدادها و خبرهای جذاب می پردازد. اخبار به همراه عکس و ویدیو هستند.
  • تصاویر و فیلم ها : امکان قرار دادن عکس ها و کلیپ های زیبا و جنجالی و تفریحی را برای کاربران خواهید داشت.
  • ساخت گالری تصاویر با آلبوم های مختلف
  • ایجاد بخش طنز و لطیفه : جوک و طنز همیشه در ادبیات عامیانه کشورهای مختلف وجود داشته و در ایران نیز از جایگاه خاصی برخوردارد است و در وب سایت های تفریحی نیز چنین بخشی را قرار می دهند تا کاربران سرگرم شوند.
  • ایجاد بخش بیوگرافی حرفه ای : در این بخش می توانید به هنرمندان و افراد مشهور جامعه پرداخته و اطلاعات و خبرهای مختلف بازیگران و خواننده ها و قهرمانان را با آلبوم تصاویر و مصاحبه های جذاب با تمامی حاشیه ها و شایعه آنها قرار دهید. از بخش های مهم سایت های تفریحی سرگرمی همین بیوگرافی است.
  • جملات بزرگان : جمله های آموزنده ،حکایت ها ، داستان های کوتاه و پندآموز را می توانید برای افزایش روحیه کاربران و همچنین کسب موفقیت در کار و زندگی بازدیدکنندگان قرار دهید.
  • بخش اس ام اس و پیامک : می توانید جدیدترین اس ام اس های مناسبتی ، عاشقانه ، خنده دار ، غمگین و … را قرار دهید تا هر کاربری بتواند از آنها استفاده نماید.

پرتال تفریحی

 

  • بخش های دیگری که بیشتر جنبه تفریحاتی داشته را نیز می توانید لحاظ کنیم ، افراد جامعه تمایل زیادی به طنز و بخش های سرگرمی دارند و می توانید با داشتن یک سایت تفریحی نیمی از این افراد را در اختیار داشته باشیم و بازدید وبسایت خود را نیز با فعالیت های بیشتر ، افزایش دهیم.
  1. قابلیت عضویت کاربران
  2. قابلیت ثبت دیدگاه ها و نظرات کاربران در وبسایت
  3. پنل مدیریت تبلیغات و آگهی ها
  4. ایجاد مدیریت نظرسنجی
  5. قابلیت ارسال خبرنامه حرفه ای
  6. امکان ساخت ماژول های مختلف تبلیغاتی ، درج تبلیغات و لوگو سایت بر روی تصاویر و ویدیوها و آمارگیر حرفه ای بازدیدها و بازی های آنلاین و جداول سرگرمی و …

درآمدزایی سایت های تفریحی و سرگرمی

درآمدزایی سایت های تفریحی با میزان و تعداد بازدیدکنندگان آنها رابطه مستقیمی دارد. کسب درآمد سایت های سرگرمی بنا به طیف وسیع مخاطبان و افزایش آمار بازدیدشان، بیشتر بر پایه تبلیغات استوار است. وقتی یک سایت سرگرمی بصورت مداوم موفق به جذب تعداد زیادی از بازدیدکنندگان شود، می تواند بهترین محل برای تبلیغ شرکت ها و واحدهای تجاری و صنعتی و محصولات و یا خدمات آنها باشد. علاوه بر فروش بنرها و آگهی های تبلیغاتی وب سایت، صاحبان و مدیران سایت های تفریحی و سرگرمی نیز می توانند نسبت به فروش کالا و محصولات متعدد و متناسب با بازدیدکنندگانشان اقدام نمایند.

یکی از مهمترین اهداف وبسایت های تفریحی، کسب آمار بازدیدکنندگان بالا و همیشگی است. به ضرس قاطع برای جذب تبلیغات و کسب درآمد، تعداد مخاطبان باید زیاد و پایدار باشند. بنابراین جذب بازدیدکننده جدید و حفظ بازدیدکنندگان قبلی از مهمترین سیاست های مدیران این وب سایت ها تلقی می گردد. علاوه بر نحوه مدیریت سایت و نوع و میزان جذاب بودن محتوای اینگونه وب سایت ها،  نحوه ساخت و طراحی سایت تفریحی و سرگرمی نیز بسیار مهم است.

چگونه در وب سایت های تفریحی کاربر جذب نماییم؟

افزایش بازدید و جذب کاربران در وب سایت های پرتالی و سرگرمی همیشه یکی از دغدغه های مهم مدیران سایت ها بوده است. شما می توانید با تبلیغات در سایت های مرتبط ، لینک سازی های تبلیغاتی ، تبلیغ پاپ آپ و بنری که البته باید توجه داشت همه این موارد نیازمند هزینه کردن است و موقت و غیرهدفمند محسوب می گردند. بهترین روش افزایش بازدید و جذب کاربر در نتایج گوگل ، سئو و بهینه سازی بوده که با اینکار شما رتبه های خوبی را در موتور جستجوگر کسب می کنید.

اگر سایت تفریحی شما بتواند در کلمات کلیدی مهم و هدفمند در صفحات اول گوگل قرار بگیرد و سئو داخلی و خارجی عالی داشته باشد ، بدون هیچ هزینه ای و به صورت پیوسته مخاطبان زیادی به سمت وب سایت شما سرازیر می شوند. چنین کارهایی با طراحی اصولی وب سایت و تکنیک های لینک سازی ، محتوا نویسی باعث ارتقا رتبه و جایگاه در موتورهای جستجوگری همانند گوگل خواهد شد.

سایت های تفریحی و سرگرمی

 

برخی از ویژگی های مهم طراحی سایت تفریحی توسط نیکداد

ظواهر و رنگبندی وب سایت های تفریحی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید همانند سبک و سیاق سایت های سرگرمی باشد. نیکداد می تواند با طراحی وب سایت های اختصاصی قالب تفریحی و شاد ، بهترین طراح پورتال های سرگرمی با شکل های خاص و ویژه و مرتبط با اینکار انجام دهد ، ویژگی های خاصی که به نسب سایت های طراحی شده با موضوعات سرگرمی توسط دیگر شرکت ها قابل قیاس نباشد و در عین زیبایی از سادگی خاصی استفاده می نماییم تا کاربران احساس رضایت کنند و اصلا سختی و پیچیدگی در آن ملاحضه ننمایند.

سئو و بهینه سازی سایت ها نیز باید به صورت تخصصی انجام گیرد تا بازدهی کار ما بالاتر برود زیرا چنین سایت های بدون نداشتن کاربر هیچ ارزشی ندارند. به مرور زمان با افزایش بازدید وب سایت شما می توانید تبلیغات برای سایت خود کسب کنید و درآمدهای بالایی را بدست بیاورید. نیکداد معماری و قالب وب سایت شما را به گونه ای مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل طراحی می نماید تا از لحاظ فنی کاملا آماده بکار باشد و به راحتی بتوانید رتبه الکسای خوبی را نیز کسب نمایید.

تیم نیکداد به طور حرفه ای با طراحی قالب و ساختمان یک وب سایت مطابق با استاندارهای روز دنیا ، می تواند سایت های قدرتمندی را بسازد. سرعت این سایت ها نیز باید بسیار بالا باشد تا کاربران احساس خستگی نکنند. شرکت طراحی نیکداد می تواند پروژهایی را برای ارتقاء و پیاده سازی انواع سایت های تفریحی و سرگرمی اجرا نماید تا به راحتی بتوانید در اینترنت رشد نمایید.

دسته بندی و چیدمان قسمت های مختلف سایت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است ، نیکداد با توجه به تجربه برنامه نویسی و UX UI ها و المان های گرافیکی جذاب ، بهترین پروژه ها را برای شما اجرا می نماید. انعطاف پذیری قالب های اختصاصی باعث شده کاربران زیادی به سمت و سوی آنها روند. ما می توانیم بخش های مختلف و مرتبط سایت را به همدیگر ارتباط دهیم تا هر کاربر در حال مشاهده یک موضوع ، به موضوعات دیگر وب سایت شما هم مراجعه نماید و قدرت ماندگاری کاربران یا بانس رایت سایت را افزایش دهیم که در سئو واقعا تاثیرگذار است.

از مزایای دیگر طراحی سایت تفریحی توسط تیم نیکداد می توانیم به ایجاد پنل مدیریت آسان سایت به زبان شیرین فارسی اشاره کنیم که هر مدیر و ادمین سایتی به راحتی بتواند مطالب جدیدی قرار داده و یا آنها را به روز نماید و تصاویر مطالب را نیز تغییر دهد. حتی اگر در اول راه هستید و می خواهید با هزینه های معقول در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید ، نیکداد می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای وب سایت شما انجام دهد تا در همان روزهای فعالیت تان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

اگر دنبال قیمت های معقول و متناسب برای طراحی وب هستید ، طراحی سایت ارزان در نیکداد به شما کمک خواهد نمود تا اگر در تهران مشغول هستید پیش از هر چیزی می توانیم به شما کمک نماییم تا کسب و کارتان را همین حالا آغاز کنید و به درآمدهای خوبی نیز از این کار برسید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت تفریحی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =