طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت مبلمان

طراحی وب سایت مبلمان
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت مبلمان اداری

طراحی وب سایت مبلمان  و ساخت انواع سایت های فروشگاهی مبلمان که یک محیط مناسب و خوبی را برای فروشنده ها و تولید کننده های مبل در فضای اینترنت فراهم می کند و شما می توانید انواع محصولات شامل رومبلی ، جلومبلی ، میزعسلی و … را به کاربران تان نمایش دهید. در قدیم افراد کمی از مبلمان و میزها در منزل خود استفاده می کردند و اکثرا از پشتی و بالشت در منازل خود بهره می بردند ولی در عصر حاضر با ارائه انواع مبلمان های سلطنتی و راحتی باعث شده تا در هر خانه ای از آنها استفاده شود و حتی در محل کار و ادارت نیز برای راحتی نشستن کارمندان و ارباب رجوع ها از چنین وسایلی بهره می برند.

بازار مبلمان در ایران بسیار وسیع است و محصولات مختلفی نظیر دکوراسیون و لوازم خانگی نیز رقابت های زیادی باهم دارند و اگر می خواهید ار رقیبان مصنوعات چوبی و مبلمان ها عقب نیافتید و سهم زیادی را از بازار کسب کنید ما به شما طراحی وب سایت مبلمان را پیشنهاد می نماییم تا علاوه بر حضور فیزیکی در بازار ، سهم زیادی را نیز در دنیای اینترنت داشته باشید و بتوانید مشتریان جدیدتری را بدون محدودیت مکانی دریافت نمایید.

اگر به فکر زدن یک سایت حرفه ای مبلمان هستید ، موضوعات مهم زیادی وجود دارند که باید به آنها توجه ویژه داشته باشید و طراحی سایت نیز همانند دیگر حرفه ای به تخصص های خاص خودش نیاز دارد. از قبل باید به شاخصه هایی نظیر طراحی سایت ساختمانی و طراحی سایت صنایع چوب مسلط باشید تا بهتر تصمیم گیری کنید.

طراحی سایت مبلمان

 

علت طراحی وب سایت مبلمان برای کسب و کارها چیست؟

طراحی سایت های مبل از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل تنوع محصولات باید به فکر ساخت یک فروشگاه مبل در فضای مجاز یباشید تا بتوانید تمامی این محصولات را به کاربرانتان نشان دهید. امروزه افراد بیشتر در فضای مجازی گشت و گذار می کنند و همه حداقل یک گوشی هوشمند در اختیار دارند تا از سایت ها و موتورهای جستجوگر برای نیازهایشان کمک بگیرند ، از این رو داشتن یک سایت فروشگاهی مبلمان واقعا پراهمیت است. کاربران باید بتوانند مبل ها را به صورت اینترنتی و آنلاین خرید نمایند و مدل های مختلف با طرح های خاص و رنگ های متنوع به همراه انواع میزها و صندلی ها را ببیند و انتخاب نمایند و همچنین کاتالوگ را نیز باید برای مشتریان تان فراهم نمایید.

طراحی سایت مبلمان اداری

 

سرویس ها و امکانات مختلف در طراحی وب سایت های مبلمان :

  • ساخت صفحه اصلی یا صفحه نخست وب سایت طراحی سایت مبلمان اداری
  • ساخت صفحه فروشگاهی یا کارگاه و کارخانه تولیدی
  • ایجاد دسته بندی محصولات شامل : مبلمان سلطنتی ، مبل های راحتی ، مبلمان اداری ، مبلمان چوبی ، مبلهای چرمی ، کاناپه ، میز عسلی ، مبل ال و …
  • قابلیت ارائه جزئیات مختلف محصول شامل رنگ ، ابعاد ، شرح مواد بکار رفته ، تعداد
  • امکان خرید مستقیم و اینترنتی
  • امکان تعاریف قیمت محصول و ویژگی های کالاها و سبد خرید حرفه ای
  • قابلیت افزودن به لیست علاقه مندی ها و پرداخت از طریق درگاه های بانکی شتاپ و واسط
  • ایجاد فیلد های محصولات انتخاب آیتم های مختلف توسط کاربر نظیر رنگ چوب ، رنگ روکش ، انتخاب جنس کلاف و …
  • قابلیت جدیدترین محصولات و طرح های متنوع روز
  • امکان نمایش آخرین محصولات شرکت
  • قابلیت نمایش مبلمان های محبوب و بیشتری خریدهای انجام شده
  • قابلیت تنظیم تخفیفات دوره ای
  • ارائه جشنواره های خاص به مناسب های مختلف نظیر اعیاد
  • ایجاد صفحه اخبار کارگاه تولیدی و کارخانجات مبلمان
  • طراحی صفحه مقالات که به کاربر امکان قرار دادن جدیدترین مقالات مبلمان و نحوه مصرف و نوع و توضیحات مختلف آنها می پردازد.
  • قابلیت آمار بازدید حرفه ای
  • اتصال سایت به شبکه های اجتماعی معروف نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک و …
  • نمایش بخش کاتالوگ محصولات
  • امکان درج نظرات کاربران و نقد و بررسی آنها
  • و …

طراحی وب سایت های مبلمان

 

طراحی وب سایت باید دارای پنل مدیریت فارسی و با استفاده کاربران با هر سطح دانشی باشد و امکان نمایش محصول های مشابه و امکان درج نظرات ، بخش گالری تصاویر و ویدیویی ، راهنمای خرید ، سوالات متداول ، ایجاد صفحات اختصاصی برای معرفی اعضای دفتر و کارگاه و مدیران ، جستجوگر حرفه ای در سایت ، صفحه درباره ما از جمله امکانات مهمی است که می تواند در این نوع سایت ها لحاظ گردد.

یکی از موضوعات مهمی که برای هر نوع وب سایتی باید در نظر گرفته شود و تیم نیکداد نیز به ان توجه ویژه ای دارد ، مبحث سئو و بهینه سازی سایت با کاربری های مختلف با الگوریتم های موتورهای جستجوگر می باشد که باعث افزایش رنک سایت و بالا رفتن بازدید و ترافیک وب سایت تان خواهد شد و یکی از اهداف مدیران وب سایت ها می باشد که تیم نیکداد در این زمینه در طراحی سایت مبلمان به ان بسیار توجه می نماید.

طراحی سایت مبلمان

نیکداد متخصص در زمینه طراحی سایت مبلمان

نیکداد با ارائه گرافیک اختصاصی و جذاب برای سایت های مبلمان با شناخت کافی از رنگ شناسی می تواند بهترین سایت ها با ظواهر کاربر پسند را طراحی کند و نظرات مخاطبان و فروشنده ها را به خود جلب نمایند ، واکنشگرا بودن و رسپانسیو بودن یکی از موارد مهم دیگری است که باید برای نمایش بهتر سایت در تبلت و موبایل ها لحاظ گردد و کاربران بتوانند آنها را بدون مشکل در دستگاه های خود ملاحضه نمایند.

امروزه بحث سئو یکی از نکات مهم در طراحی و ساخت سایت ها مطرح می شود تا مدیران سایت علاوه بر هزینه طراحی سایت باید به فکر سئو سایت باشند تا بتوانند رتبه های خوبی را در موتورهای جستجوگری نظیر گوگل کسب کنند و در کلمات کلیدی نظیر ” خرید مبل” ، ” قیمت مبل ” ، “خرید مبلمان منزل” رتبه های مناسبی را در گوگل و موتور جستجوگر بینگ بدست بیاورید. قرار گرفتن در رتبه های نخست این سایت ها باعث خواهد شد تا کسب و کارتان رونق پیدا کند و مشتریان جدید و هدفمندی روانه وبسایتتان شوند.

 

طراحی سایت مبلمان

 

نیکداد می تواند با هزینه های کمتر تبلیغات اینترنتی و تبلیغات گوگلی را برای طراحی سایت مبلمان اداری مد نظر قرار دهد تا در روزهای اول ساخت سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید و مشتریان خوبی را کسب نمایید.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت مبلمان

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =