طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت دکوراسیون

طراحی سایت دکوراسیون منزل
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت دکوراسیون

طراحی سایت دکوراسیون منزل

 

طراحی سایت دکوراسیون که مناسب برای طراحان داخلی و دکور می باشد ، از آنجایی که مردم بیشتر یا در محل کار خود حضور دارند یا در منزل ، حتما باید نورپردازی و چیدمان وسایل ، رنگ دیوارها و … به گونه ای انتخاب و چیده شود که مورد دلخواه همگان باشد و بر روحیه فرد تاثیرات بد نگذارد! بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است و باعث بالاتر رفتن راندمان کاری و روحیه کارمندان خواهد شد.

شرکت های بزرگ معماری و دکوراسیون داخلی حتما برای فعالیت خود در دنیای مجازی نیاز به یک سایت قدرتمند خواهند داشت تا بتوانند با شرکتهای دیگر، مشتریان و خدمات ارتباط برقرار کرده و خود را راحتتر به دیگران بشناسانند.

 

اهمیت طراحی سایت دکوراسیون

علت پر اهمیت بودن سایت های دکوراسیونی این است که باعث معرفی پروژه ها و نمونه کارهای دیزاینر به مشتریان می شود و این قابلیت را خواهد داشت تا در وب خود بخشی را کامل درباره کار و تصاویر و گالری های خود اختصاص دهد و اینکار هم باعث آشنایی کاربر با شغل فرد خواهد شد هم باعث زیبایی خاص سایت می شود.

همچنین فروش و بازاریابی نیز در این حیطه بسیار مهم و پراهمیت می باشد و حتما باید کاتالوگ های زیبایی به طور آنلاین طراحی نموده و در سایت خود قرار دهند تا هر کاربر به راحتی با ملاحضه آن جذب محصولات و خدمات شما شوند که همه اینها با ساخت سایت دکوراسیون امکانپذیر است. اگر بخواهید یک بازار پرمخاطب و بازار هدفی را تجربه کنید بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارید می توانید از طریق یک سایت اینکار را انجام دهید پس اهداف طراحی سایت دکوراسیون داخلی بسیار عالی می باشد.

 

طراحی سایت دکوراسیون

 

هر انسانی دنبال تنوع و تغییرات است و به زیبایی ها علاقه دارد و این غریزه اوست. مخصوصا خانم ها به دیزاین و تغییر دکوراسیون بسیار اهمیت می دهند و مختص به عید خاصی نیست بلکه هر زمان و هر لحظه دوست دارند ، محل کار و منزل و … را جذاب و زیبا نمایند ، پس باید به علم دکوراسیون آشنا باشند و بتوانند از راهکارهای مختلف آن بهره ببرند. پس برای اینکار می توانند حتی به سایت های شما مراجعه کنند تا از ایده ها و روش های یک Designer استفاده کرده و هزینه های زیادی نیز خواهند کرد. این افراد به دلیل کمبود وقت ، ترجیح می دهند در دنیای اینترنت به دنبال نمونه کارها و دیزاین ها جستجو نمایند ، پس داشتن یک ویترین نمایشگاه مجازی و فروشگاه های آنلاین بسیار موثر خواهد بود.

 

امکانات مختلف طراحی وبسایت دکوراسیون منزل

1- ساخت و ایجاد بخش دسته بندی ها

در این بخش دسته بندی های مختلف نظیر دکوراسیون و تزئینات داخلی ، بازسازی ساختمان ها ، مبلمان و لوازم ، محوطه و فضای سبز، تاسیسات ، الکتریکی ، آموزش ، عکاسی و … تقسیم بندی می شود و هرکدام از اینها به بخش های مختلف تقسیم می شوند.

2- ایجاد بخش گالری تصاویر

در این بخش تصاویر مربوط به کارها و نمونه کارهای شما قرار خواهد گرفت و هرکاربر با ورود به این بخش تصاویر جذاب مختلف کارهای دکوراسیون شما را ملاحضه خواهد نمود

3- بلاگ و مقالات

این بخش در سایت های دکور بسیار مورد نیاز است زیرا مقالات مختلف قرار می گیرند که هرکاربر می تواند با مشاهده و مطالعه آنها ، در کارهای دکوراسیون از اطلاعات شما به خوبی استفاده نماید و باعث بازدید بیشتر سایت و سئو آن نیز خواهد شد و از این رو باعث بازدید بیشتر و قرار گیری در کلمات مختلف مورد نظر در نتایج گوگل خواهد شد.

 

طراحی سایت دکوراسیون منزل

 

4- ایجاد اسلایدر تصاویر

5- ساخت بخش جستجو

هر کلمه یا جمله ای را که افراد بخواهند در سایت شما به خوبی سرچ نموده و به ان بخش مورد نظر در سایت و بلاگ شما هدایت خواهند شد.

6- ایجاد قسمت ثبت سفارش کالا و خدمات

7- قسمت جدیدترین مطالب وب سایت

8- ساخت بخش ارتباط با ما

9- قابلیت دانلود بروشورها برای مشتریان

11 – معرفی فنی کارها

12- ایجاد قسمت نمونه کارها و پروژه های ما

کارها به صورت مرحله به مرحله به صورت تصاویر و ویدیو قرار خواهد گرفت که باعث آشنایی بیشتر مشتری با کارها خواهد شد.

13- تاریخچه شرکت

14- امکان ثبت نظرات و پیشنهادات

15- طراحی بخش ایده پردازی

ایده های کاری جدید در این قسمت قرار خواهد گرفت که با متد روز و جدید می تواند باعث بهتر شدن کارها شود.

16- ساخت صفحه آموزشها و راهنمایی رایگان

17- ایجاد سیستم بازدیدکنندگان و آمارهای بازدید وبسایت

 

طراحی وب سایت دکوراسیون

 

نیکداد پیشرو و قدرتمند در زمینه طراحی سایت دکوراسیون منزل

طراحی سایت نیکداد که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی بسیار موثر عمل می نماید و می تواند طراحی سایت های جذاب و زیبا و کاربرپسند را برای مشتریان پیاده سازی و اجرا نماید. پروژه های مختلف طراحی دکور با متدهای روز انجام می گیرد و سرویس های مختلف حتی به دلخواه مشتری می تواند توسعه داده شود و در وب پیاده سازی شود.

طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) سایت های دکوراسیون توسط نیکداد برتری و مزیت زیادی دارد که موجب می گردد اینگونه سایت ها هنگام مشاهده بر روی نمایشگر دستگاه های مختلف با سایزها و ابعاد متفاوت، بدون هیچگونه تغییری در شکل و شمایل سایت بخوبی قابل مشاهده و استفاده توسط کاربر باشند.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت دکوراسیون

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =