طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

بهترین راه برای جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

بهترین راه برای جستجوی کلمات کلیدی برای سئو
زمان مطالعه: 14 دقیقه

مقدمه:

گوگل همیشه ما را با تمام به روز رسانی های الگوریتم های خودش به طور مداوم اطلاع می دهد، یکی از چیزهایی که معمولا بازاریاب ها و مدیران سایت به دنبال بهینه سازی صفحات وب سایت خود برای موتورهای جستجوگر هستند و کاملا ثابت مانده است، جستجوی کلمات کلیدی برای سئو است. در این مقاله سعی کرده ایم شما را با تحقیق کلمات کلیدی و واژه یافتن بهترین کلمات کلیدی آشنا کنیم و اینکه چرا این موضوع آنقدر مهم است و چگونه باید تحقیق کیورد ها را برای استراتژی سئو انجام دهیم و کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت را به خوبی انتخاب کنیم. در ادامه مقاله جستجوی کلمات کلیدی برای سئو همراه نیکداد باشید.

 

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

تحقیق کلمه کلیدی فرآیندی است که منجر به یافتن، تجزیه و تحلیل عبارات و کلمات مهم در سرچ گوگل می شود و افراد از این اطلاعات برای کارهای خاص نظیر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر یا سئو استفاده می کنند. تحقیق کلمات کلیدی می تواند پرس و جوهایی برای اهداف، محبوبیت و رتبه بندی آنها و موارد دیگر باشد. بنابراین جستجوی کلمات کلیدی برای سئو از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

چرا تحقیق کلمات کلیدی مهم است؟

تحقیق کلمات کلیدی در واقع یک بینش ارزشمند درباره سؤالاتی است که مخاطبین شما در گوگل آن را جستجو می کنند. این موارد در واقع شامل عباراتی با جستجوی واقعی هستند که باعث اطلاع رسانی استراتژی محتوا و بازاریابی می شوند. افراد در زمان انجام تحقیقات آنلاین از کلمات کلیدی برای یافتن راه حل استفاده می کنند. بنابراین اگر محتوای شما در زمان انجام جستجو در دید کاربران قرار بگیرد، قطعا ترافیک بیشتری را برای وب سایت تان بدست خواهد آورد و شما باید این کلمات کلیدی را در جستجوی هدف افراد قرار دهید. همچنین شناخت کاربران و افرادی که به سایت های شما ورود می کنند باعث می شود تا متوجه شوید که محتواهایی را برای کاربران ایجاد کنید که آنها واقعا به دنبال چنین مطالبی هستند و در واقع با هدف خاصی به سمت شما می آیند و سریعا وب سایت شما را ترک نمی کنند و تمامی این موارد با جستجوی کلمات کلیدی برای سئو انجام می شود.

چرا تحقیق کلمات کلیدی مهم است؟

تمامی موارد زیر با تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود:

انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی مزایای زیادی دارد که محبوب ترین آنها عبارتند از:

  • بینش بازاریابی

انجام تحقیقات موثر درباره کلمات کلیدی می تواند باعث ایجاد بینش بازاریابی شود و در واقع کمک می کند تا محتواهای تان را بر روی موضوعات مرتبط و کلمات کلیدی متمرکز ایجاد کنید و با اینکار مخاطبین شما با جستجوی کلمات مورد نظر به مطالب سایت شما روبرو می شوند.

  • رشد ترافیک

زمانی که بهترین کلمات کلیدی مناسب را برای محتوای منتشر شده تان شناسایی می کنید، در نتایج موتورهای جستجوگر رتبه بالایی کسب می کنند و ترافیک بیشتری به وب سایت تان جذب می شود.

  • جذب مشتری

اگر کسب و کارتان دارای محتوای است که سایر افراد به دنبال آنها هستند و شما می توانید به راحتی تمامی نیازها و مشکلات آنها را رفع کنید و در زمینه های خاص به آنها آگاهی و راهنمایی دهید، قطعا جذب مشتری شما بالا می رود و با تحقیق کلمات کلیدی می توانید به محبوبیت، افزایش حجم جستجو و هدف کلی آنها بیانجامید و اگر بتوانید به سؤالاتی که اکثر افراد به دنبال آنها هستند، پاسخ دهید، قطعا در جذب کاربران موفق خواهید بود.

کلمات کلیدی در مقابل موضوعات

کلمات کلیدی در مقابل موضوعات

همه ما می دانیم که در 10 سال گذشته سئو و بهینه سازی سایت بسیار پیشرفت کرده است و کلمات کلیدی اهمیت زیادی در رتبه بندی مناسب سایت ها در موتورهای جستجوگر دارند. البته همیشه متخصص سئو و سئوکارها رویکردهای متفاوتی در این زمینه دارند و در واقع هدف اصلی پشت کلمه کلیدی است و اینکه آیا یک محتوا آن هدف را پوشش می دهد یا خیر؟

البته این موارد بدان معنی نیست که تحقیق کلمات کلیدی یک فرآیند قدیمی است. تحقیق کلمه کلیدی در واقع به شما می گوید که مردم به چه موضوعاتی اهمیت می دهند و با فرض استفاده از سئو مناسب، چقدر آن موضوعات در بین مخاطبین محبوب هستند. با تحقیق کلمات کلیدی که حجم بالایی از جستجوها را در ماه دارا هستند، می تواند محتوای شما را بر اساس موضوعاتی که می خواهید برای آن مطلب ایجاد کنید، شناسایی و مرتب نمایید. شما به راحتی می توانید از این موضوعات برای تعیین کلمات کلیدی مورد نظرتان استفاده کنید.

 

عناصر تحقیق کلمات کلیدی

در زمان انجام تحقیق کلمات کلیدی باید به سه عنصر اصلی توجه کرد:

1. ارتباط

گوگل محتوا را از لحاظ ارتباط رتبه بندی می کند. اینجاست که مفهوم هدف جستجو مطرح می شود. محتوای شما فقط در صورتی برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی می شود که بتواند نیازهای جستجوکننده ها را برآورده کند. علاوه بر این، محتوای شما باید بهترین منبع برای پرس و جو باشد. در صورتی که محتوای شما ارزش کمتری نسبت به سایر محتواهای موجود در وب سایت های دیگر داشته باشد، گوگل آنها را در صفحات بعدی قرار می دهد.

2. اختیار

گوگل معمولا به منابع معتبر اهمیت بیشتری می دهد، یعنی شما باید تمام تلاش تان را برای تبدیل شدن به یک منبع غنی و معتبر انجام دهید و با درج محتواهای مفید و اطلاعات کامل برای پاسخگویی به مشتریان خود انجام دهید و حتی در این زمینه می توانید از تبلیغ محتوا برای بدست آوردن سیگنال های شبکه اجتماعی و بک لینک ها استفاده کنید. اگر شما به عنوان منابع معتبر شناخته نشوید، یا اگر SERP یک کلمه کلیدی با منابع سنگینی که نمیتوانید با آن ها رقابت کنید (مانند Forbes یا The Mayo Clinic) ، قطعا شانس کمتری در رتبه بندی دارید، مگر اینکه محتوای شما کاملا استثنایی باشد.

3. حجم

گاهی ممکن است برای یک کلمه کلیدی خاص در صفحه اول رتبه بندی قرار بگیرید، ولی اگر هیچکس آن را جستجو نکند، باعث ایجاد ترافیک در سایت تان نمی شود، همانند راه اندازی یک فروشگاه یا مغازه در شهر ارواح است، حجم با MSV (حجم جستجوی ماهانه) اندازه گیری می شود، که به معنای تعداد دفعاتی است که کلمه کلیدی در ماه در بین همه مخاطبان جستجو می شود.

 

چگونه کلمات کلیدی را برای استراتژی سئو خود جستجو کنید؟

در این مقاله قصد داریم که یک فرآیند تحقیق کلمه کلیدی را ارائه کنیم که به راحتی می توانید با استفاده از آن یک فهرستی از اصطلاحاتی که باید هدف قرار بگیرند را تهیه نمایید. به این ترتیب، می توانید یک استراتژی خاص از کلید واژه قوی ایجاد نمایید و این در واقع کمک می کند که عبارت هایی که جستجوی زیادی در آنها انجام می شود و بسیار پر اهمیت هستند را بکار ببرید.

 

مرحله 1: فهرستی از موضوعات مهم و مرتبط بر اساس آنچه در مورد کسب و کار خود می دانید تهیه کنید.

برای شروع این فرآیند، موضوعاتی که از لحاظ عمومی رتبه بندی می شوند، را انتخاب کنید که مثلا شما 5 تا 10 موضوعی که فکر می کنید برای کسب و کارتان مهم هستند را ارائه خواهید کرد، سپس از آنها برای پیدا کردن کلمات کلیدی خاص در مراحل بعدی استفاده نمایید. شما اگر یک وبلاگ نویس معمولی هستید، احتمالا به دنبال موضوعاتی هستید که بیشتر درباره آنها در وبلاگ خود بنویسید. یا به دنبال موضوعاتی هستید که بیشتر درباره آنها گفتگو می شود یا سرچ زیادی دارند. شما باید خودتان را به جای خریداران قرار دهید تا بدانید آنها به دنبال چه چیزهایی هستند. مخاطبین شما چه اهدافی را دنبال می کنند و چه چیزهایی را بیشتر سرچ می نمایند. مثلا اگر شما یک شرکت فروش نرم افزار بازاریابی هستید، ممکن است از کلمات کلیدی همانند زیر استفاده کنید:

“بازاریابی ورودی” (21 هزار)
“وبلاگینگ” (19K)
“بازاریابی ایمیل” (30 هزار)
“نسل اصلی” (17K)
“SEO” (214K)
“بازاریابی رسانه های اجتماعی” (71K)
“تجزیه و تحلیل بازاریابی” (6.2K)
“اتوماسیون بازاریابی” (8.5K)

اعداد داخل پرانتز در کنار کلمات کلیدی چیست؟

این اعداد در واقع حجم جستجوی ماهانه این کلمات کلیدی هستند و این اطلاعات به شما این قابلیت را می دهد تا میزان اهمیت یک موضوع را برای مخاطبین خود اندازه گیری کنید.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 2: موضوع ها را با کلمات کلیدی پر کنید.

حالا که چندین موضوع مختلف دارید و می خواهید بر روی آنها تمرکز کنید، زمان آن رسیده است که برخی از کلمات کلیدی مهم را در یک ظرف قرار دهید، آنها را شناسایی کنید. اینها عبارات کلیدی هستند که فکر می کنید برای رتبه بندی در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) مهم هستند، زیرا مشتری هدف شما احتمالا در حال جستجوی برای آن عبارات خاص هستند. جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مثلا ما درباره یک شرکت نرم افزار بازاریابی جستجوی کلمات کلیدی انجام داده ایم که با برخی از مهم ترین موضوعات مرتبط زیر روبرو شده ایم:

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

– ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
– نحوه استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی
– اتوماسیون بازاریابی چیست؟
– چگونه بفهمم که آیا به نرم افزار اتوماسیون بازاریابی نیاز دارم؟
– اتوماسیون بازاریابی ایمیلی
– ابزارهای برتر اتوماسیون
– و غیره

هدف این مرحله این نیست که فهرست نهایی تان را از عبارت کلیدی تان تهیه کنید. شما فقط می خواهید در نهایت با عبارتی که فکر می کنید مشتریان بالقوه می توانند برای جستجوی محتوای مرتبط با آن دسته موضوع خاص استفاده کنند، جمع آوری کنید. اگرچه هر روز کلمات کلیدی بیشتری توسط گوگل رمزگذاری می شوند، یک راه هوشمند دیگر ارائه ایده های کلید واژه است که بفهمید وب سایت شما در حال حاضر برای کدام کلمات کلیدی پیدا شده است. برای انجام اینکار، به نرم افزار تجزیه و تحلیل وب سایت نظیر Google Analytics نیاز دارید. باید منابع ترافیک سایت تان را بررسی کنید و جستجوی ارگانیک آنها را زیر نظر بگیرید تا کلمات کلیدی که افراد برای رسیدن به سایت شما از آنها استفاده کرده اند را شناسایی نمایید.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

تأثیر قصد افراد بر تحقیق کلید واژه و تجزیه و تحلیل بر اساس آن

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 3: درک تأثیر قصد افراد بر تحقیق کلید واژه و تجزیه و تحلیل بر اساس آن

همانطور که در مطلب بالا خدمتتان عرض کرده اید، قصد کاربر در حال حاضر یکی از اساسی ترین عوامل در توانایی شما در رتبه بندی عالی موتورهای جستجوگر نظیر گوگل است. بسیار مهم است که صفحه وب سایت شما به مشکلی که جستجوگران آن را سرچ می کنند، بپردازد، تا اینکه صرفا کلمه کلیدی مورد استفاده جستجوگران باشد. بنابراین جستجوی کلمات کلیدی برای سئو از اهمیت زیادی برخوردار است.

باید ارزش کلمات کلیدی در نظر گرفته شود و البته گاهی کلمات کلیدی می توانند معانی مختلفی در زیر سطح داشته باشند. از آنجایی که هدف پشت جستجو برای پتانسیل رتبه بندی شما بسیار حائز اهمیت است، باید درباره تفسیر کلمات کلیدی مورد نظر دقت زیادی داشته باشید. مثلا شما در حال تحقیق درباره کلمه کلیدی “چگونه یک وبلاگ را راه اندازی کنیم” برای مقاله ای که می خواهید ایجاد کنید، هستید.”وبلاگ” می تواند به معنای یک پست وبلاگ یا خود وب سایت وبلاگ باشد، و هدف جستجوگر در پس آن کلمه کلیدی بر جهت مقاله شما تأثیر می گذارد.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

  • آیا جستجوگر می خواهد یاد بگیرد که چگونه یک پست وبلاگ فردی را شروع کند؟
  • آنها می خواهند بدانند که چگونه یک دامنه وب سایت را برای اهداف وبلاگ نویسی راه اندازی کنند؟

اگر استراتژی محتوای شما فقط افراد علاقه مند به بخش دوم را هدف قرار دهد، باید قبل از متعهد شدن به کلمه کلیدی از هدف آن مطمئن شوید.

برای تأیید اینکه هدف کاربر از یک کلمه کلیدی چیست، ایده خوبی است که به سادگی این کلمه کلیدی را خودتان وارد یک موتور جستجو کنید و ببینید چه نوع نتایجی به دست می آید. مطمئن شوید که نوع محتوای گوگل با آنچه که می خواهید برای کلمه کلیدی ایجاد کنید، ارتباط نزدیکی دارد.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 4: عبارت های جستجوی مرتبط را تحقیق کنید.

این مرحله کاملا خلاقانه است و ممکن است قبلا در زمان انجام تحقیقات کلمات کلیدی به آن فکر کرده باشید. وگرنه این یک راه عالی برای پر کردن لیست ها است. اگر تلاش می کنید که به کلمات کلیدی بیشتری فکر کنید، ممکن است افراد موضوع خاصی را جستجو کنند، به عبارت های جستجوی مرتبطی که هنگام وصل کردن یک کلمه کلیدی به Google ظاهر می شوند نگاهی بیندازید. هنگامی که عبارت خود را تایپ می کنید و به انتهای نتایج گوگل نگاهی بیندازید، متوجه برخی از پیشنهادات جستجوهای مرتبط با ورودی اصلی تان خواهید شد. این کلمات کلیدی می توانند ایده هایی را برای کلمات کلیدی دیگری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، ایجاد کنند.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

عبارت های جستجوی مرتبط را تحقیق کنید

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 5: از ابزار های تحقیق کلمات کلیدی به نفع خود استفاده کنید

جستجوی کلمات کلیدی و ابزارهای سئو می توانند به شما کمک کنند تا بر اساس کلمات کلیدی دقیق و مطابق عبارت و ایده هایی که تا اینجا یاد گرفته اید بکار ببرید. برخی از محبوب ترین ابزارها شامل: جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

نحوه یافتن و انتخاب کلمات کلیدی برای وب سایت شما

زمانی که ایده ای درباره کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه ای بگیرید، دارید. حالا زمان آن است که لیست تان را بر اساس بهترین استراتژی ها قرار دهید و در اینجا باید موارد زیر را رعایت کنید که شامل چند مرحله مختلف است:

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 1: از Google Keyword Planner برای کاهش لیست کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

در برنامه ریزی کلمات کلیدی گوگل، می توانید حجم جستجو و تخمین ترافیک را برای کلمات کلیدی مورد نظرتان دریافت کنید. سپس اطلاعاتی را که از Keyword Planner یاد می‌گیرید و از Google Trends برای پر کردن برخی از جاهای خالی استفاده کنید. از کیورد پلنر به خوبی استفاده کنید تا عبارت هایی را در لیست تان علامت گذاری نمایید که حجم جستجوی آنها بسیار کمتر یا زیادتر است و به شما کمک می کنند یک ترکیب مناسبی درباره لیست کلمات کلیدی داشته باشید. باید گوگل ترندز را بررسی کنید و به راحتی می توانید برخی از اصطلاحات کم حجم را مشاهده نمایید و واقعا چیزی که باید روی آن سرمایه گذاری کنید و از مزیت های آنها بهره مند شوید.  گوگل ترندز به شما کمک می کند تا تعیین نمایید که کدام عبارت روند صعودی دارند و کدام ارزش تمرکز بیشتری دارند.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 2: low-hanging fruit را در اولویت قرار دهید.

منظور از اولویت بندی میوه های کم رنگ یا همان low-hanging fruit ، اولویت بندی کلمات کلیدی است که بر اساس اعتبار وب سایت تان شانس رتبه بندی برای آنها را دارید. شرکت های بزرگ معمولاً به دنبال کلمات کلیدی با حجم بالا هستند و از آنجایی که این برندها در حال حاضر به خوبی تثبیت شده‌اند، گوگل معمولاً به آن‌ها در بسیاری از موضوعات اقتدار می‌دهد.همچنین می توانید کلمات کلیدی را در نظر بگیرید که رقابت کمی دارند. کلمات کلیدی که در حال حاضر دارای چندین مقاله با رتبه های پایینتر هستند می توانند به طور پیشفرض به شما امتیاز بدهند. شما با تولید محتواها و مقاله هایی مناسب به راحتی در گوگل قرار بگیرید.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 3: حجم جستجوی ماهانه(MSV) را برای کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید بررسی کنید.

شما می خواهید محتوایی را پیرامون آنچه که مردم می خواهند کشف کنند بنویسید، و بررسی MSV می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. حجم جستجوی ماهانه تعداد دفعاتی است که هر ماه یک پرس و جو یا کلمه کلیدی در موتور های جستجو وارد می شود. ابزار هایی مانند searchvolume.io یا Google Trends می‌توانند به شما کمک کنند تا بیشترین جستجوی کلمات کلیدی را از طریق خوشه‌های کلیدواژه مرتبط به صورت رایگان پیدا کنید.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 4: در هنگام انتخاب کلمات کلیدی، ویژگی های SERP را فاکتور بگیرید.

چندین قطعه از ویژگی SERP وجود دارد که اگر به درستی استفاده شود، گوگل آنها را برجسته می کند. یک راه آسان برای پیدا کردن آنها این است که کلمات کلیدی انتخابی خود را جستجو کنید و ببینید اولین نتیجه چگونه به نظر می رسد. اما برای بررسی اجمالی سریع انواع قطعه های برجسته SERP، در اینجا خلاصه ای از آن ها را بیان می کنیم.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

بسته های تصویری

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

– بسته های تصویری

ایمیج پک یا بسته های تصویری قابلیت جدیدی هستند که در نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرند و به صورت یک ردیف افقی از تصاویر در نتایج گوگل نمایش داده می شوند و در یک موقعیت ارگانیک ظاهر خواهند شد. اگر از بسته تصویری استفاده می کنید باید یک پست یا مطلب سنگین درباره آن بنویسید تا ظاهر شود.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

قطعات پاراگراف

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

– قطعات پاراگراف

پاراگراف ها، قطعه های کوتاهی از متن هستند که در بالای نتایج جستجوی Google برای پاسخ های سریع به عبارت های جستجوی رایج ظاهر می شوند. درک هدف جستجوگر و ارائه پاسخ های مختصر می تواند به برنده شدن در جایگاه کمک کند.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

فهرست اسنیپت ها

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

– فهرست اسنیپت ها

تکه های فهرست، قطعه هایی هستند که برای پست ها ساخته می شوند که مراحل انجام کاری را از ابتدا تا انتها مشخص می کنند، اغلب برای جستجو های «چگونه». ایجاد پست هایی با دستورالعمل ها و قالب بندی مستقیم و واضح می تواند به برنده شدن این موقعیت کمک کند.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

قطعه های ویدیویی

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

– قطعه های ویدیویی

تکه های ویدیویی، ویدیو های کوتاهی هستند که Google در بالای صفحه جستجو به جای تکه های متنی ویژه نمایش می دهد. ارسال یک ویدیو در یوتیوب و وب سایت شما می تواند به شما کمک کند در صورت برچسب گذاری در کلمات کلیدی هدفمندی که افراد جستجو می کنند، این جایگاه را به دست آورید.

 

مرحله 5: ترکیبی از اصطلاحات اصلی و کلید واژه های طولانی را هر ظرف بررسی کنید.

عبارت های اصلی عبارت های کلید واژه ای هستند که عموماً کوتاه‌تر و عمومی‌تر هستند، بسته به اینکه با چه کسی صحبت می‌کنید، معمولاً فقط یک تا سه کلمه طول دارند. از سوی دیگر، کلمات کلیدی دم بلند، عبارت های کلیدی بلندتری هستند که معمولاً شامل سه کلمه یا بیشتر هستند. جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مهم است که بررسی کنید که ترکیبی از اصطلاحات اصلی و اصطلاحات بلند را دارید، زیرا این استراتژی به شما یک استراتژی کلید واژه می دهد که به خوبی با اهداف بلند مدت و برد های کوتاه مدت متعادل می کند.

این بدان دلیل است که عبارت های Head به طور کلی بیشتر جستجو می شوند، که باعث می شود اغلب (نه همیشه، اما اغلب) بسیار رقابتی تر و رتبه بندی آن ها نسبت به اصطلاحات long-tail دشوار تر باشد. جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

مرحله 6: ببینید رقبا چگونه برای این کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند

قطعا هرکاری که رقیب شما انجام می دهد، به این معنی نیست که شما نیاز به انجام آن دارید. همین امر در مورد کلمات کلیدی نیز صدق می کند. فقط به این دلیل که یک کلمه کلیدی برای رقیب شما مهم است، به این معنی نیست که برای شما مهم است. با این حال، درک کلمات کلیدی که رقبای شما در تلاش برای رتبه بندی هستند، راهی عالی برای کمک به شما در ارزیابی مجدد لیست کلمات کلیدی است. اگر رقیب شما برای کلمات کلیدی خاصی که در لیست شما هستند رتبه بندی می کند، قطعا کار برای بهبود رتبه تان برای آن ها منطقی است. با این حال، مواردی را که رقبای شما به آنها اهمیت نمی دهند را نادیده نگیرید. این می تواند فرصتی عالی برای شما باشد تا با شرایط مهم نیز سهم بازار را در اختیار داشته باشید. شما باید رقیبان را بسنجید و جستجوی کلمات کلیدی برای سئو به شما کمک می کند تا اینکار را به خوبی انجام دهید. جستجوی کلمات کلیدی برای سئو به شما این امکان را می دهد تا رقیبان خودتان را بررسی دقیق انجام دهید.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

بهترین کلمات کلیدی برای سئو

باید خدمتتان عرض کنیم که در واقع بهترین کلمه کلیدی وجود ندارد، فقط باید به دنبال آنهایی باشید که به شدت توسط مخاطبان شما جستجو می شوند.با در نظر گرفتن این موضوع، این شما هستید که باید استراتژی بسازید که به شما در رتبه بندی صفحات و افزایش ترافیک کمک کند. بهترین کلمات کلیدی برای استراتژی سئو شما، ارتباط، قدرت و حجم را در نظر می گیرند. شما باید کلمات کلیدی که بیشترین جستجوها را داشته اند، پیدا کنید که به طور منطقی باید بر اساس آنها رقابت کنید. سطح رقابتی که با آنها روبرو هستید و توانایی تولید محتوای با کیفیت نیز در رتبه بندی بسیار مهم است.

شما باید کلمات کلیدی مناسب برای سئوی وب سایت تان را داشته باشید. حالا شما می دانید که به راحتی یک فهرستی از کلمات کلیدی دارید که به شما در سئو محتواها کمک می کند و باید تمرکزتان را بر روی موضوعات مناسب کسب و کارتان کنید و در مدت کوتاه به سود زیادی دست پیدا می کنید. همچنین شما باید این کلمات کلیدی را هر چند ماه یکبار مجدداً ارزیابی کنید، تقریبا هر سه ما یکبار معیار بسیار خوبی است، اما برخی از کسب و کارها دوست دارند که این کلمات کلیدی را همیشه مورد بازبینی قرار دهند که اینکار نیز بسیار عالی است و شما متوجه می شوید که کلمات کلیدی جدیدتری را به لیست خود اضافه نمایید و باعث رشد وب سایت تان در حوزه های مختلف شوید. جستجوی کلمات کلیدی برای سئو واقعا اهمیت زیادی دارد و باید در این زمینه بسیار فعال باشید.

جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

نکات پایانی:

مقاله جستجوی کلمات کلیدی برای سئو به پایان رسید و در این مقاله سعی کرده ایم تمامی نکات مرتبط با سئو و بهینه سازی و انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت را بیان کنیم. در نیکداد ما علاوه بر سئو وب سایت می توانیم خدمات ارزنده ای نظیر طراحی اپلیکیشن، خدمات لینکسازی، فروش رپورتاژ و بک لینک، طراحی سایت را در حوزه صنعت وب انجام دهیم، بنابراین هر سوالی در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید. جستجوی کلمات کلیدی برای سئو

4.1/5 - (20 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
آیناز درزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =