طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

افزایش فروش وب سایت | 10 روش افزایش فروش وب سایت

10 روش افزایش فروش وب سایت
زمان مطالعه: 8 دقیقه

افزایش فروش وب سایت ، در دنیای پرسرعت همه به دنبال نتایج فوری هستند. ما حتی دوست داریم که غذاهای مان سریع آماده شود. یا می خواهیم فوراً با مردم ارتباط برقرار کنیم، اعلب زمانی بیش از پنج ثانیه طول می کشد تا یک سایت باز شود و ما بی صبر می شویم. همین کار می توان برای کسانی که می خواهند تعداد فروش ایجاد شده از سایت خود را افزایش دهند. همانطور که بورلی سیلز گفت: “هیچ میانبری برای رسیدن به جایی وجود ندارد که ارزش رفتن داشته باشد.”

خوشبختانه روش های زیادی وجود دارد که می توانید وب سایت تان را بهینه کنید تا به فروش بیشتر منجر شود. در این بخش یک یا چند مورد مهم و تاکتیک افزایش فروش در وب سایت را خدمت شما خواهیم گفت. امروز 10 روش افزایش فروش وب سایت را برای شما لیست کرده ایم که می توانید از آنها استفاده نمایید.

 

10 روش افزایش فروش وب سایت

روش های زیادی در زمینه بهینه سازی و بهتر شدن وضعیت سایت وجود دارد که باعث افزایش فروش محصولات و خدمات در سایت شما می شود شامل:

چگونه فروش اینترنتی خوبی داشته باشیم

1. صفحه اصلی خود را ساده نگه دارید و مخاطبان تان را تحت تأثیر قرار ندهید

شاید برایتان تعجب آور باشد، بسیاری از افراد تصور می کنند که بهتر است تا حد امکان محصولات زیادی را رد صفحه اصلی تان ارائه دهید. تا طیف وسیعی از گزینه ها را به بازدیدکنندگان عرضه نمایید. با این حال کارشناسان پیشنهاد می کنند که ارائه محصولات کمتر در صفحه تان با متن بیشتر که یک موضوع خاص را توصیف می کند بسیار بهتر است. در واقع باعث افزایش فروش کلی می شود. اینکار به این دلیل کار می کند که به شرکت تان اجازه می دهد تا بر روی یک یا دو محصول خاص تمرکز نمایید و به سوالات احتمالی بازدیدکنندگان پاسخ دهید.

یک نمونه عالی از یک صفحه اصلی ساده و در عین حال موثر از Electronic Arts آمده است. اگرچه آنها هزاران عنوان بازی را ارائه می دهند، اما اغلب فقط چند عنوان اخیر را که در صفحه اصلی آنها ذکر شده است پیدا خواهید کرد. همچنین، توجه داشته باشید که در بالای دسته خود، آنها اغلب فقط چند فراخوان برای اقدام ارائه می دهند. قطعا با ساده تر نگه داشتن یک وب سایت باعث افزایش فروش وب سایت می شود.

10 روش افزایش فروش وب سایت

 

 

2. ویدئوها را به صفحات تبدیل کلیدی خود اضافه کنید

افزودن ویدیو به برخی از صفحات فرود برتر می تواند منجر به افزایش میانگین تبدیل به 86 درصد شود. مغز ما اطلاعات بصری را حدود 60 هزار برابر سریعتر از متن پردازش می کند. این بدان معنی است که هر بازدیدکننده از سایت تان اطلاعات موجود در ویدیوها را بهتر از خواندن متن جذب می کند. یادگیری درباره محصول یا خدمات شما از طریق ویدئو بسیار موثرتر از متن خواهد بود. شما با افزودن یک ویدیوی بزرگ با وضوح بالا در صفحه اصلی تان در حالت جدید می توانید نگاه هر بازدیدکننده ای را به خود جلب نمایید.

یک مثال عالی از افزودن یک ویدیو به صفحه اصلی خود را می توانید در Ditto Residential پیدا کنید. نه تنها صفحه اصلی آنها بسیار جذاب است، بلکه ویدیوی بزرگ و با وضوح بالا آنها مطمئناً هر بازدیدکننده ای را به خود جلب می کند. ویدیوها یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش فروش وب سایت می باشد.

ویدئوها را به صفحات تبدیل کلیدی خود اضافه کنید

 

3. راه هایی برای گرفتن آدرس های ایمیل ایجاد کنید

ایمیل مارکتینگ هنوز یک روش عالی برای بازاریابی دیجیتالی است. یکی از بالاترین نرخ ها را در تمام روش های بازاریابی ایجاد می کند. با این حال بدون آدرس ایمیل نمی توانید بازاریابی ایمیلی انجام دهید. با ایجاد روش هایی برای گرفتن آدرس ایمیل بازدیدکنندگان، می توانید یک فرصت بی نظیر ایجاد کنید تا با کمپین های بازاریابی ایمیلی آنها را به وب سایت تان دعوت نمایید. شما می توانید از کاربرانتان ایمیل دریافت کنید و با اینکار باعث افزایش فروش وب سایت شوید.

فوربس پیشنهاد می کند یکی از بهترین روش ها برای دریافت ایمیل از کاربران این است که چیزهای با ارزش به آنها ارائه دهید، همانند دانلود دیجیتال که برای شرکت شما هزینه ای نداشته باشد. یک مثال عالی از آن را می توان در وب سایت های مختلف یافت. برخی از این سایت ها در ازای دریافت برخی اطلاعات مانند آدرس ایمیل و نام و نام خانوادگی شما، یک بررسی رایگان وب سایت ارائه می دهند. مثلا آنالیز رایگان سئو سایت و …

دریافت آدرس ایمیل از کاربر

افزایش فروش وب سایت

4. با توصیفات، انجمن ها و مطالعات موردی اعتماد ایجاد کنید

بسیاری از شرکت ها از قبل اعمیت اثبات اجتماعی را درک کرده اند، اما اگر در حال حاض روشی برای ارتقای اعتماد مشتری در سایت تان ندارید، پاداش آن را از دست می دهید. مواردی مانند توصیفات، تصاویر کارکنان شما و مطالعات موردی درباره محصولات و خدمات تان می توانند تا حد زیادی بازدیدکننده ها را متقاعد کند که شما را انتخاب کنند. پیشنهاد می کنیم که تا حد امکان اعتبار لازم را برای کمک به افزایش شرهت آنلاین تان دریافت کنید، به خصوص اگر تماس چهره به چهره با مشتریان شما محدود یا حتی وجود ندارد. می توانید اینکارها را انجام دهید. با توصیف وب سایت تان در انجمن ها افزایش فروش وب سایت را منجر شوید.

Marketingdonut همچنین پیشنهاد می کند که تا حد امکان اعتبار لازم را برای کمک به افزایش شهرت آنلاین خود دریافت کنید، به خصوص اگر تماس چهره به چهره با مشتریان شما محدود یا حتی وجود نداشته باشد. می‌توانید این فهرست از گواهینامه‌های Westmount Signs را بررسی کنید تا بفهمید چگونه باید اجرا شوند.

افزایش فروش وب سایت | 10 روش افزایش فروش وب سایت

 

5. محتوایی ایجاد کنید که بخش های کلیدی بازار را هدف قرار دهد

ایجاد محتوای با کیفیت یک روش مطمئن برای افزایش ترافیک و تبدیل مشتری در وب سایت شما است. باید مدتی را نیز با هدف قرار دادن بخش های مختلف بازار صرف کنید. نوشتن محتوای خاص برای بخش های متفاوت بازار به شما کمک می کند تا مشتریان مختلفی را جذب کنید و این فرصت را به شما می دهد تا تخصص تان را در صنعت آنها بیان نمایید. این یک گزینه یک برد-برد است! افزایش فروش وب سایت با محتواهای که ایجاد می کنید و بازار را هدف قرار می دهید.

به عنوان مثال، سایت IBM را بررسی کنید ، جایی که صفحات فرود کامل را به تعدادی از صنایع مختلف ارائه می‌دهد.

ایجاد محتواهای مهم و کلیدی

 

 

6. افزایش فروش را وارد کنید

هر چند وقت یکبار یک فروشنده در یک سایت سعی می کند یک محصول را به شما بفروشد! اگر آنها کاری را انجام می دهند که مافوقشان از آنها خواسته است، در این صورت پاسخ شما 100 درصد خواهد بود. اگر افراد می توانند در داخل یک کسب و کار فروش بیشتری داشته باشند، آیا دلیلی وجود دارد که نتوانید به صورت آنلاین نیز فروش بالایی داشته باشید؟ افزایش فروش در واقع 20 برابر موثرتر از فروش متقابل آنلاین است، حتی اگر مورد دوم را بیشتر مشاهده کنیم. افزایش فروش وب سایت برای خدمات و کسب و کارها حائز اهمیت است.

سایت Dollar Shave Club در صفحه تیغه‌های خود فروش بسیار خوبی را انجام می‌دهد، زیرا آنها شما را با این وعده که هر تیغ فقط یک دلار است جذب می‌کند تا گزینه‌های گران‌تر و ممتاز را نشان دهد.

افزایش فروش در وب سایت

 

7. به وضوح ارزش پیشنهادی خود را در صفحات فرود توضیح دهید

پیشنهاد ارزش به سادگی یک یا دو جمله است که ارزش محصولات یا خدمات شما را ارتقا می دهد. Conversionxl پیشنهاد می کند که هر پیشنهاد ارزشی خوب باید این سه ویژگی را داشته باشد:

– در واقع باید این توضیح را دهد که چگونه محصول شما مشکلات مشتری را حل می کند.
– باید توضیح دهد که محصول شما چه مزایای خاصی را به همراه خواهد داشت.
– چرا آنها باید به جای رقیب از شما خرید کنند.

این مثال را از Trello بررسی کنید که مستقیماً به اصل مطلب می رسد. آنها با این روش باعث افزایش فروش وب سایت شده اند.

سایت ترولو

 

8. لایو چت یا چت زنده را نصب کنید

ابزارهای چت زنده یک روش فوق العاده برای ایجاد فروش اینترنتی است. می توان از چت زنده برای پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان سایت استفاده کرد. همچنین احتمال استفاده از کاربر از آنها حتی بیشتر از فرم تماس است زیرا پاسخ دادن در آن بسیار سریعتر و فوری تر است. تقریباً هر نوع وب سایت تجاری می تواند از این ابزار بهره مند شود، حتی آنهایی که فروش را از طریق سایت خود انجام نمی دهند. برای پاداش مضاعف، می توانید از این ابزار چت زنده برای جمع آوری آدرس های ایمیل نیز استفاده کنید.

5 تا از بدترین اشتباهات لایو چت

یک مثال عالی از چت زنده که به خوبی انجام شده برای سایت خود ما نیکداد Nikdad.net است که می توانید مشاهده کنید. البته سایت SnapEngage بسیار عالی از این روش بهره برده است. البته آنها نه تنها چت را مستقیماً در سایت دارند، بلکه هر زمان که وارد صفحه ای با خطای 404 شوید، یک اعلان چت نیز دریافت خواهید کرد.

لایو چت یا چت زنده

 

9. آدرس انتقادها و اعتراضات

یکی از روش های عالی برای بهبود کیفیت سایت، رسیدگی به هر نوع انتقاد و اعتراض و سؤال است که ممکن است مستقیماً از طریق محتوای موجود پاسخ داده نشود. تمرکز بر همگام شدن با مشتریان، نه رقبا، اهمیت بیشتری دارد. برای مرور وب سایت تان وقت بگذارید و فهرستی از تردیدهایی که فکر می کنید بازدیدکنندگان ممکن است بر اساس اطلاعات موجود در دسترس داشته باشند را تهیه کنید. در این مرحله سایت تان را به طور انتقادی ارزیابی کنید و فقط تصور نکنید که بازدید کننده می تواند پاسخ ها را پیدا کند. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که همه چیز به راحتی در دسترس است. بعد از انجام اینکار راه حلی برای مشکلاتی که کشف کردید را ارائه دهید. این نه تنها باعث افزایش تبدیل در سراسر سایت تان می شود بلکه آن را کاربرپسندتر نیز می کند. ایجاد بخشی به عنوان انتقادها و اعتراض ها می توانید منجر به افزایش فروش وب سایت شوید.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، پاسخ به برخی از سوالات متداول است، سایت نیکداد اینکار را به خوبی در صفحات داخلی خودش انجام داده است. برای نمونه می توانید بخش بک لینک را ملاحضه بفرمایید.

 

10. تست A/B را انجام دهید

با توجه به تمام نکات پیشنهادی بالا برای افزایش فروش در وب سایت تان، تنها چیزی که بسیار مهم است تست A/B همه این تغییرات است. هر کسب‌وکاری منحصربه‌فرد است، به این معنی که مشتریان آن‌ها منحصربه‌فرد هستند و چیزهای خاصی برای برخی از کسب‌وکارها کار می‌کنند که برای دیگران کارساز نیستند. با تست A/B، می‌توانید مطمئن شوید که چه چیزی برای وب‌سایت شما بهتر است.

در اینجا چند آزمایش وجود دارد که می توانید در حال حاضر در سایت خود انجام دهید:
  • تغییر متن در دکمه‌های فراخوانی یک آزمایش کلاسیک اما آسان برای اجرا است. اگر این تغییر ساده منجر به افزایش دو تا سه درصدی در تبدیل شود، تعجب نکنید.
  • تیترهای مختلف را در بالای صفحات فرود پر ترافیک خود تست کنید. من فقط با آزمایش سرفصل های مختلف صفحاتی از نرخ تبدیل یک درصدی به نرخ تبدیل 4.5 درصدی جهش کرده ام.
  • اگر در سراسر سایت تان تصاویری دارید، سعی کنید آنها را با عکس های صادقانه تری از کسب و کار یا کارمندان خود جایگزین کنید.
  • برای صفحه تماس خود، با استفاده از فیلدهای کمتری در فرم تماس تست کنید. این به طور کلی یک نتیجه مثبت ایجاد می کند.
  • در اینجا دو صفحه اصلی متفاوت را باهم آزمایش کرده ام تا مشخص کنم کدام یک نتایج بهتری ارائه می دهد:

افزایش فروش وب سایت افزایش فروش وب سایت 

تست A/B را انجام دهید

افزایش فروش وب سایت افزایش فروش وب سایت افزایش فروش وب سایت افزایش فروش وب سایت افزایش فروش وب سایت افزایش فروش وب سایت 

تست A/B را انجام دهید

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 5 =