طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

سئو اصولی و حرفه ای
از خدمات بی نظیر نیکداد

گروه نیکداد با دارا بودن یک تیم تخصصی در زمینه بهینه سازی وب سایت و سئو کاملا اصولی مطابق با الگوریتم ها و استانداردهای به روز گوگل فعالیت می کند و می تواند سئو انواع سایت ها را انجام دهد و شما را در زمان مناسب در صدر نتایج گوگل قرار دهد تا از این راه به درامد فوق العاده ای برسید و بازدید سایت خودتان را بالا ببرید.

آیکون نوت

سئو حرفه ای

تیم نیکداد ، سئو وب سایت ها را به طور کاملا حرفه ای و اصولی و با رعایت نکات و قوانین گوگل انجام می دهد تا در زمان کوتاه در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید.

atom

بهترین قیمت

گروه نیکداد با ارائه قیمت های مناسب سئو و روزمه قوی توانسته نظرات مثبت مشتریان را جلب نماید. همانطور که می دانید قیمت سئو برای کاربران بسیار مهم است.

تبلیغات گوگل ادز

گزارش منظم

در زمان انجام پروژه های سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت به صورت منظم هفتگی یا ماهانه به ارائه گزارش کار به مشتریان می پردازیم تا از روند کار مطلع شوند.

تبلیغات گوگل ادز

عقد قرارداد سئو

ما با عقد قرارداد که به صورت دقیق تمامی نکات و قوانین در آن درج شده است ، خیالتان را از بابت هزینه ای که می پردازید راحت می کنیم و می توانید با اطمینان خاطر سئو سایت تان را به ما بسپارید.

طراحی سایت اختصاصی

مشاوره رایگان

از خدمات ارزنده گروه نیکداد در زمینه سئو ، ارائه مشاوره رایگان و بررسی و آنالیز سایت شما و گزارش خطاها و مشکلات سئو وب سایت می باشد که تمامی این کارها در مرحله اول کاملا رایگان انجام می شود.

atom

اخذ کلیدواژه های پیشنهادی شما

ما می توانیم از کلید واژه هایی که نیاز دارید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید استفاده کنیم و در این زمینه به نظرات مشتریان اهمیت می دهیم و از آنها می خواهیم کلمات کلیدی مهم خود را برای ما ارسال نمایند.

وردپرس

سئو داخلی

جوملا

سئو خارجی

دروپال

مشاوره کامل

دیتالایف

افزایش سرعت

پرستاشاپ

سئو تکنیکال

اوپن کارت

تولید محتوا

نمونه کار ها

جدید ترین نمونه کار های سئو

در این بخش جدیدترین نمونه کارهای سئو وب سایت ها قرار گرفته که می توانید برای مشاهده آنها بر روی تصویر مورد نظر کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید و از جزئیات پروژه سئو مطلع شوید. سئو و بهینه سازی را برای انواع شرکت ها و سایت های مختلف انجام داده ایم و در این زمینه با کوله باری از تجربه در خدمت شما هستیم.

اصول سئو چیست؟

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال یا سئو سبز ، به مجموعه کار های فنی ای می گویند که روی سایت انجام شده و برای بهبود سئو موثر می باشد . سئو تکنیکال معمولا بعد از تکمیل ساخت سایت انجام می شود . در ادامه با موارد سئو تکنیکال آشنا می شویم.

قیمت ها

تعرفه های سئو و بهینه سازی سایت

پکیج برنزی سئو

برنزی

سئو وب سایت شرکتی

5 میلیون تومان

پکیج نقره ای سئو

نقره ای

سئو وب سایت فروشگاهی

10 میلیون تومان

پکیج طلایی سئو

طلایی

سئو کسب و کارهای بزرگ

تماس بگیرید!

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد