طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تعمیرگاه

طراحی سایت تعمیرگاه
زمان مطالعه: 7 دقیقه

طراحی سایت تعمیرگاه

طراحی سایت تعمیرگاه که برای فعالیت هایی نظیر تعمیرگاه های ماشین ،تعمیرات لپ تاپ و کامپیوترها ، تعمیرات موبایل ها ، تعمیرات وسایل خانگی و الکتریکی و …. می تواند در سایت لحاظ گردد و برای هر بخش یا مغازه و فروشگاهی چنین بخش های را پیاده سازی نمود.

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه فرمایید که طراحی وب سایت نیز همانند دیگر مشاغل به تخصص های لازم نیاز دارد و در دنیای امروز شما باید از قبل به شاخص های طراحی سایت نظیر طراحی وب سایت شرکتی و طراحی وب سایت صنعتی مسلط باشید و به فاکتورهای مهم و امکانات آنها آگاه باشید.

طراحی سایت تعمیرگاه

 

علت اهمیت جایگاه طراحی سایت تعمیرگاه :

امروزه با توجه به افزایش قیمت کالاهای نظیر موبایل ها و لپ تاب ها ، کامپیوترهایی که کمتر فردی به دنبال تعویض آنها می افتد و بیشتر ترجیح می دهند تا به سمت تعمیرگاه ها بروند تا از نو انها را تهیه نمایند و بنابراین مردم بیشتر به دنبال تعمیر وسایل خود هستند و بنابراین تعمیرکاران حرفه ای و متخصص بسیار ضروری بوده و داشتن یک سایت قوی در فضای مجازی می تواند مشتریان زیادی را به سمت شما بکشاند.

طراحی وب سایت های تعمیراتی و سایت های تعمیرگاه که می تواند در زمینه های مختلف ایجاد گردد و به راحتی می توانید انواع خدمات را به صورت آنلاین عرضه بدارید. معمولا مردم برای تعمیر موبایل ، لپ تاب و لوازم خانگی و غیره در فضای اینترنت به جستجو می پردازند. شما حتی می توانید لیست مراکزی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت می کنند و با شما نیز همکاری دارند و شما به راحتی می توانید آدرس و شماره تماس های تان را در وب سایت قرار دهید و تخصص و امکانات تان را به طیف گسترده ای از مردم بشناسانید و حتی در کل ایران به خوبی هر فردی با شما آشنا شود. یکی از مزیت های مهم داشتن یک سایت برای تعمیرگاه های تان این بوده که به صورت 24 ساعته و همیشگی می توانید به دیگر افراد خدمات ارائه دهید ولی در مغازه ها و مکان های حضوری قطعا محدودیت هایی نیز دارید و مثلا در زمان تعطیلات نمی توانید در مغازه تان حضور بعمل آورید. طراحی سایت و سئو وب سایت های تعمیرگاه می تواند شما را سریعتر به دیگر افراد در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل بشناساند و مشتریان زیادی را به سوی کسب و کارتان هدایت نماید.

افزایش رتبه سایت و بالا بردن ترافیک وب سایت می تواند در طراحی وب سایت های تعمیرات از اهمیت زیادی برخوردار باشد و برای مشاغلی نظیر تعمیرات کارها بسیار مهم باشد ، طراحی وب سایت تعمیرگاه با کلمات کلیدی متعددی که می تواند به راحتی جستجو گردد و به راحتی تعمیرات در کالاها و برندهای مختلف ، مشتری های بیشتری جذب کنید. تعمیرات لوازم برقی و الکترونیکی در برندها مختلف می تواند با درج اطلاعاتی در خصوص برندها صورت پذیرد و مشتریان را به منظور تعمیر به سمت کسب و کار شما هدایت نماید.

 

طراحی سایت تعمیرگاه

طراحی سایت تعمیرگاه خودروها

شرکت ها و کمپانی های خودروسازی با مراکزی قرارداد می بندند که به عنوان نمایندگی های مجاز نام گرفته اند. تعداد این نمایندگی ها نیز بسیار زیاد است و برای اینکه راحت تر خودشان را به مردم معرفی نمایند با استفاده از طراحی وب سایت و تبلیغات اینکار را به سادگی انجام می دهند.

فعالیت مکانیک ها و تعمیرات خودروها امروزه بسیار زیاد شده است و با توجه به افزایش ماشین ها و خرابی هایی که اکثر مردم عادی از آن سر در نمی آورند و برای کوچیک ترین کاری به سوی مکانیک مورد نظر خودشان مراجعه می کنند ، تعمیرات کارهای خودرو با واژه هایی نظیر کلینیک خودرو و اورژانس خودرو سعی می کنند کلاس کاری خود را بالاتر ببرند و از این راه درامدهای بالایی نیز کسب می کنند. اگر مکانیک ها به فکر یک سایت باشند و چنین اسامی را برای طراحی سایت کلینیک خودرو، طراحی سایت مجتمع خدمات خودرو، طراحی سایت مرکز تخصصی تعمیرات خودرو در نظر میگیرند.

مکانیک ها اکثرا به تمامی ماشین ها خدمات و سرویس ارائه می دهند ولی گاهی برخی از مکانیک ها به صورت کاملا تخصصی به برخی از ماشین ها مثلا با برندهای خارجی نظیر بی او دبلیو ، هیوندا و … خدمات می دهند. طراحی سایت تعمیرگاه برای این دو نوع می تواند از یکدیگر متمایز باشد چرا که خدمات هرکدام متفات از دیگری است.

 

گزینه های مهم در طراحی سایت تعمیرگاه خودرو :

  • ساخت صفحه ارتباط با ما ، در این بخش شماره های تماس ، ایمیل ها ، آدرس و شماره ثابت دفتر و موبایل و فاکس ، فرم ارتباط آنلاین و … می تواند قرار بگیرد.
  • ساخت بخش مقالات و مطالب ، در این بخش که به معرفی جدیدترین مقاله های مرتبط با ماشین ، تست های خودرو ، معاینه فنی خودروها و آموزش نگهداری و … را ذکر نمایید.
  • طراحی صفحه درباره ما ، به ذکر توانمندی ها تعمیرگاه ، ابزارها و آموزش های لازم و دوره های فنی که توسط کارشناسان و گواهینامه ها و مجوزهای اخذ شده را نمایش می دهد.
  • ایجاد صفحه خدمات ما ، یکی از بخش های مهم در طراحی سایت تعمیرگاه که کلیه سرویس ها و خدمات ارائه شده را نمایش می دهد و خدمات کاملا دسته بندی می گردد شامل تعمیرات موتور ، تعمیرات صفحه کلاچ و گیربکس ، جلوبندی ، صافکاری و …

طراحی سایت تعمیرگاه خودرو

 

گزینه های مهم در طراحی سایت تعمیرات کامپیوتر و موبایل :

طراحی سایت تعمیرات لوازم دیجیتالی نظیر موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و … که دارای مهمترین امکانات و گزینه های زیر است.

  • ایجاد صفحه تماس با ما ، در این بخش که با استفاده از ایمیل ، شماره تماس ، فاکس ، فرم تماس آنلاین ، آدرس و … به راحتی هر کاربر می تواند تماس حاصل نماید.
  • صفحه معرفی فعالیت ، به معرفی شرکت یا کارگاه و توانمندی ها و دوره های تخصصی گذرانده شده و اخذ شده را نمایش می دهد.
  • پیاده سازی بخش خدمات: در دو دسته کلی خدمات رفع عیوب نرم افزاری و ترمیم و تعمیرات سخت افزاری این آیتم تعبیه می گردد. در این بخش سرویس های قابل ارایه مانند: تعمیر مدل های مختلف پاور کامپیوترها، تعمیر و تعویض انواع قطعات از جمله: تعمیرات مادربرد SMD،DIP،PLCC ، تعمیر و تعویض انواع CHIP، دی وی دی رام، دی وی دی رایتر، سی دی رام تعمیر هارد، بازیابی اطلاعات هارد، تعمیر کارت گرافیک، تعمیرات کامپیوترهای رومیزی. در طراحی سایت تعمیرگاه موبایل نیز، خدمات رفع عیوب نرم افزاری و سخت افزاری و  تعمیرات تخصصی موبایل ذکر می گردد.
  • طراحی بخش برندها، همچنین می توان در طراحی سایت تعمیرات کامپیوتر و یا طراحی سایت تعمیرگاه لب تاپ به برندهایی که تعمیر محصولات آنها در تخصص شماست و یا نمایندگی فروش و عرضه قطعات آنها را کسب نموده اید اشاره کرد مانند: MSI، نمایندگی کامپیوتر اپل، لنوو، سامسونگ، ال جی ، سونی و …
  • طراحی بخش خدمات تخصصی در این قسمت با طبقه بندی خدمات تخصصی انجام می گیرد. مانند: عیب یابی و رفع عیب مدار PWM، ترمیم و تعویض سوکت SATA هارد کامپیوتر،  تعمیر انواع مدارات مادربرد، عیب یابی و رفع عیب مدار فرکانس، رفع عویب مدار RESET، مدار سوئیچ، مدار CPU FAN، مدار SOUND    مدار PS2  و …

 

راحی سایت تعمیرات کامپیوتر و موبایل

 

طراحی سایت تعمیرگاه های لوازم خانگی و اداری :

همانند موارد بالا در طراحی سایتهای تعمیرگاه های لوازم خانگی و اداری نیز از امکانات گسترده ای استفاده می شود شامل :

  • پیاده سازی صفحه خدمات

به معرفی خدمات و سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط مرکز و کارشناس ها می پردازد شامل تعمیرات جارو برقی ، یخچال ها ، آبگرمکن ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، مایکروفر و کلیه لوازم خانگی درون منزل را تعمیر نمایند. به صورت دسته بندی و طبقه بندی شده در ادامه می توانید برای آنها توضیحات ارائه دهید که از لحاظ سئو و بهینه سازی نیز بسیار عالی می باشد و هرچه قدر سایت شما پربارتر و پرمحتواتر باشد از لحاظ سئو بسیار مناسب است.

  • ایجاد بخش مقالات

در این بخش مطالب متنوع درباره لوازم خانگی ، نکات خرید لوازم خانگی ، روش های نگهداری و خبرهای جدید و جشنواره های مختلف درج خواهد شد.

  • پیاده سازی بخش شعب و نمایندگی ها با اطلاعات تماس و معرفی آنها
  • ایجاد بخش برندها شامل انواع برندهای کالا نظیر ال جی ، سامسونگ ، بوش ، جنرال و …
  • ایجاد بخش فرم ثبت سفارش شامل گارانتی و خدمات شرایط پیش و پس از فروش
  • امکان اتصال به شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تلگرام ، اینستاگرام و …
  • ساخت بخش گالری تصاویر و ویدیویی
  • ماژول جستجوی حرفه ای
  • و …

تعمیرگاه های لوازم خانگی و اداری

 

نیکداد قدرتمند و حرفه ای در طراحی سایت تعمیرگاه

نیکداد به صورت حرفه ای و تخصصی می تواند انواع سایت های تعمیرگاهی را برای شما پیاده سازی نماید. قابلیت ارائه پنل مدیریت پیشرفته و فارسی ، گرافیک جذاب و کاربرپسند که متناسب با کارهای تعمیراتی بوده و قابلیت به روزرسانی سایت ، پیاده سازی و اجرای وب سایت ها بر مبنای واکنشگرا و ریسپانسیو که در هر دستگاهی قابلیت نمایش داشته باشد و مشکلی ایجاد نکند. امکان افزایش رتبه وب سایت با سئو و بهینه سازی سایت در شرکت نیکداد قابل پیاده سازی است.

هر شغل و حرفه ای در این برهه زمانی برای فعالیت های بیشتر در فضای مجازی نیازمند یک وب سایت حرفه ای می باشد ، مثلا یک وکیل باید برای پیشرفت کار خود طراحی سایت وکلا را در دستور کار خود قرار دهد یا حیط فعالیت های حقوقی نیازمند طراحی سایت حقوقی هستند که به راحتی بتوانند فعالیت های شان را در معرض دید مردم قرار دهند.

طراحی سایت هایی همانند طراحی سایت بازرگانی ، طراحی سایت موزه ، طراحی سایت معماری ، طراحی سایت نمایشگاهی و … نیازمند تخصص های لازم می باشد و حتما قبل از هر چیزی باید در این زمینه آگاهی های لازم را کسب نمایید. پس همین حالا می توانید با کارشناسان ما در وب سایت ارتباط برقرار کنید تا در این زمینه کمک زیادی به شما کنیم.

درخواست مشاوره طراحی سایت تعمیرگاه

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفت =