طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت وکلا

طراحی وب سایت برای وکلا
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت وکلا

طراحی وب سایت وکلا که مختص وکیل ها و کارشناسان حقوق و قضایی و دادگاه ها بکار می رود و کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند می توانند با داشتن یک وب سایت حقوقی برای موسسه های حقوقی و دفترهای ثبت اسناد و از این قبیل سایت ها که هدف و موضوعات کاربری خاص خودشان را دارند می تواند کمک زیادی کند.

وکیل ها برای معرفی دفاتر وکالت و موسسه های حقوقی و اداراتی که در آنجا کار می کنند نیازمند یک سایت قوی هستند که در آن رزومه و تاریخچه فعالیت ها و مقالات مختلف را قرار دهند ، داشتن یک وب سایت برای هر وکیل خبره ای واجب است تا بتوانند بهتر خود را به کاربران اینترنت و دنیای مجازی آشنا کنند. اگر بخواهید اقدام به طراحی وب سایت خود کنید باید از قبل به طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت اداری تخصص داشته باشید تا بهتر در این زمینه تصمیم گیری کنید.

 

طراحی سایت وکلا

 

اهمیت طراحی وب سایت برای وکلا

قوانین حقوقی داری بند و تبصره های متفاوتی است که هر وکیل باید به آنها مسلط باشد ، مثلا حق و حقوق جرایم اینترنتی یا موضوعات چک و کلاه برداری و خیانت در امانت از جمله مواردی است که درباره هرکدام به انداه یک کتاب مطلب و قانون بیان شده است ، گاهی حتی موارد حقوقی به صورت تخصصی و حرفه ای بیان شده است. مردم در دنیای اینترنت به جستجوی قوانین و آگاهی یافتن از چنین نکات حقوقی می پردازند ، شما با داشتن یک وب سایت وکلا می توانید به نیازها و سوالات آنها پاسخ دهید و خودتان را بهتر به آنها بشناسانید.

مردم برای مشکلات حقوقی نظیر چک ، بیمه ، ازدواج و طلاق ، ارثیه ، قوانین تجاری و … به کارشناسان و وکیل ها رجوع پیدا می کنند و شما باید بتوانید مشکلات آنها را رفع کنید و حتی مشاوره های رایگان در این زمینه ارائه دهید. امروزه اکثر کارها به صورت کاملا آنلاین و غیرحضوری انجام  شده است و وکلا نیز از این امر مستثنی نیستند و باید برای سرعت بخشیدن به روند پرونده ها و ارائه خدمات مشاوره ای ، وب سایت تان را راه اندازی نموده و طراحی سایت وکیل می تواند در این زمینه پاسخگوی نیازهای شما و کاربران تان باشد.

هر فردی در جامعه ممکن است دچار مشکلات حقوقی و درگیر دادگاه ها شود و برای رفع مشکلات و مشاوره در این زمینه به موسسات حقوقی و وکلا مراجعه می نماید ، اکثر مردم در فضای مجازی و دنیای اینترنت به جستجوی واژه های مرتبط با قانون مورد نظرشان می گردند اگر بتوانید در موتورهای جستجوگر رتبه خوبی را در این زمینه بدست بیاورید به راحتی باعث افزایش کاربران سایت و مشتری ها خواهید شد. داشتن یک وب سایت وکلا حرفه ای و کامل می تواند اطلاعات و راهنمایی های لازم را در اختیار افراد قرار دهد و در طی چندین سال آن شخص کاربر و مخاطب وب سایتتان می باشد.

اکثر وکلا به داشتن چنین سایت هایی اهمیت نمی دهند و اگر بدانند یک وب سایت کاملا اختصاصی می تواند برای آنها سودهای مناسب و منفعت زیادی داشته باشد همین حالا دست بکار می شوند. وکلا و کارشناسان حقوق می توانند از طریق چنین سایت هایی که برای خود طراحی می کنند به طور کامل رزومه و فعالیت های خویش را به دیگران معرفی نمایند و خدمات آنلاینی که در این زمینه ارائه می دهند را در سایت برای مخاطبین تشریح نمایند.

اگر بتوانید یک وب سایت جامع و کامل در زمینه حقوق و دادگاه ها راه اندازی کنید و با استخدام چند نیروی وکیل خبره در این زمینه که بتوانند مشاوره های لازم را در این زمینه به کاربران بدهند و پاسخگوی نیازهای آنان باشند و تصمیمات لازم را در این زمینه بگیرند.

طراحی وب سایت وکلا

 

سرویس ها و امکانات طراحی وب سایت وکلا :

از جمله خدمات و امکاناتی که در طراحی وب سایت وکیل می توانید اجرا و پیاده سازی نماییم شامل موارد زیر می باشد:

1- ایجاد صفحه رزومه

قابلیت ارائه سابقه های کاری وکلا و توانایی های لازم و تخصصی در این زمینه

2- ایجاد صفحه معرفی

به معرفی و بیوگرافی وکلا ، مدرک های بین المللی و دانشگاهی و فعالیت های شاخص انجام گرفته توسط وی در این صفحه ذکر می گردد.

3- ساخت صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس و نقشه های کامل با آدرس و تلفن در این بخش قرار گرفته تا کاربران به راحتی بتوانند با این مرکز تماس بگیرند. حتی شما می توانید یک فرم تماس با ما حرفه ای پیاده سازی نمایید.

4- ایجاد بخش اخبار و مقاله ها

جدیدترین اخبار حقوقی ، قوانین جدید ، بخشنامه ها و مطلاب و مقاله های آموزشی که برای کاربران مفید واقع می گردد را در این بخش قرار دهید تا کاربران در سایت شما بیشتر بمانند و باعث افزایش رتبه سایت گردد.

5- ساخت سیستم پرداخت آنلاین

هر وب سایتی های خدمات اینترنتی ارائه می دهد برای سهولت پرداخت مبالغ کاربران باید به سیستم پرداخت آنلاین مجهز باشد و  هر مشتری بتواند سابقه های پرداخت خود را در وب سایت ببیند و قابلیت چاپ یا ارسال به ایمیل خودش را داشته باشد.

6- ایجاد پنل عضویت کاربران

داشتن یک پنل حرفه ای برای کاربر از جمله ضروری ترین بخش های سایت های وکیلان است که باعث ایجاد یک پیوند همیشگی بازدید کننده ها با سایت را داراست و باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت نیز خواهد شد. کاربران به راحتی می توانند از طریق این بخش با وارد ساختن مشخصات در یک فرم ، ثبت نام کنند و یک حساب کاربری بنام خودشان در وبسایتتان داشته باشند.

7- بخش های دیگر در طراحی وب سایت وکلا

قابلیت مشاوره آنلاین عمومی و خصوصی ، بخش پرسش و پاسخ ، آمار بازدیدکنندگان حرفه ای ، پیوندهای مفید به دوستان ، نمونه کارها و گالری تصاویر و ویدیویی و … از جمله سرویس های دیگری است که در طراحی وب سایت موسسه های حقوقی می تواند پیاده سازی گردد.

طراحی سایت وکلا توسط نیکداد

 

موارد مهم در طراحی سایت وکلا توسط نیکداد

در طراحی سایت های وکلا و اجرا و برنامه نویسی آنها که به طور کاملا حرفه ای و با توجه به در نظر گرفتن نظرات و خواسته های صاحبان سایت انجام میگیرد ، نیکداد در این زمینه تجربه و تبحر خاصی دارد و دقیقا آن چیزی را که کاربر می خواهد را طراحی می کند ، از قبل گرافیک کار را با مشورت صاحب سایت انجام می دهید و پس از رضایت مشتری شروع به کدنویسی بخش های مختلف کار خواهیم نمود ، هر مرحله نظرات مشتریان را لحاظ می کنیم تا یک سایت حرفه ای در خور وکیل های قدرتمند ایجاد گردد.

یکی از موارد مهمی که نیکداد در طراحی وب سایت های خود لحاظ می کند ساخت سایت های ساده و زیبایی است که می تواند نیازهای طیف وسیعی از جامعه را در بر گیرد. مراجعه کنندگان و بازدیدکننده های سایت های حقوقی از طیف های مختلف جامعه با هر سطح سوادی هستند که نیکداد این نکته مهم را لحاظ می نماید تا سایت با رابط کاربری مناسب بتواند ارتباط خوبی را میان کاربرانش حفظ کند. افراد بتوانند دسترسی آسان تری به بخش های مختلف یک وبسایت داشته باشند و گرافیک جذاب و کاربرپسند از جمله ویژگی های ساخت چنین سایتهایی است.

تیم Nikdad می تواند یک بستر مناسب و عالی برای فعالیت وکلا در نظر بگیرد تا به راحتی هر موسسه یا شرکت حقوقی که در اختیار دارند را به این وب سایت انتقال دهند و زمینه فعالیت های شان گسترش یابد ، وکلا بسیاری از کارها را می توانند به صورت آنلاین از طریق وب سایت انجام دهند و این باعث کاهش هزینه های وقت و حذف کاغذ از فرایندهای ارائه گزارش و دریافت اطلاعات می شود. هر فردی در هر مکانی که باشد به راحتی بتواند با مراجعه به سایت وکلا ، مشکلات و شکوائیه خود را به وکیل برساند ، وکیل نیز می تواند در هر جایی که حضور دارد به صورت اینترنتی چنین مواردی را چک نماید. حتی ما این قابلیت را داریم که ارائه گزارشات به صورت پیام کوتاه با تلفن همراه انجام گیرد تا دسترسی ها آسانتر شوند.

سئو و بهینه سازی وب سایت های وکیلان از جمله موارد مهم ای است که تیم ما لحاظ می کند ، فقط ساخت یک سایت جذاب و زیبا ضروری نیست بلکه بازدیدکننده های سایت شما باید افزایش پیدا کنند و افزایش ترافیک شما یکی از دغدغه های اصلی تان خواهد بود ، ما به شما مشاوره های آنلاین سئو را به صورت رایگان خواهیم داد و حتی می توانیم با هزینه های مناسب شما را در جایگاه های بسیار خوبی در گوگل قرار دهیم و کاملا از لحاظ سئو سایت شما در صدر نتایج قرار بگیرد و با اینکار کسب و کارتان را نیز رونق ببخشیم. وب سایت های حقوقی چون بخشی را به عنوان مقالات در نظر گرفته اند ، در این زمینه کاملا دستشان باز است تا بتوانند با مقاله نویسی و ارائه خبرها و قوانین به روز کاربر جذب نمایند.

حتی تیم ما می تواند طراحی اپلیکیشن وکلا را برای شما در نظر بگیرد و با ساخت انواع اپلیکیشن های حرفه ای وکیلها در این زمینه به شما کمک شایانی کند تا در موبایل کاربرانی که می خواهید نصب شود و به صورت کاملا سریعتر با شما در ارتباط باشند.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت وکلا

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =