طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت موزه

طراحی سایت موزه
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت اختصاصی موزه

طراحی سایت موزه

طراحی سایت موزه هنر

طراحی سایت اختصاصی موزه که به یک مکانی می گویند در آنجا اشیاء های قیمتی قدیمی مربوط به دوره های گذشته تاریخ می شود نگهداری خواهد شد. موزه ها بازتاب کلیه فعالیت های انسان از محیط های فرهنگی،طبیعی، اجتماعی،… را شامل می شود و به منظور آموزش و پژوهش و ارزش دادن به این گونه مجموعه ها که باعث لذت انسان ها خواهد شد.

شما برای اینکه بتوانید در اینترنت موزه خود را معرفی نمایید حتما نیاز به طراحی سایت اختصاصی موزه دارید که بخش های مختلف آن را با تصاویر و توضیحات کامل به دید عموم مردم بگذارید. حتی می توانید امکانات و سیستم های مختلفی را برای موزه خود قرار دهید تا هرکس هر اطلاعاتی درباره آن مکان خواست به راحتی کسب کند.

موزه ها که همانند کتابخانه ها دانش بشری را در زمینه های مختلف ارائه می دهند و فرق اصلی موزه با کتابخانه در این است که نمایش گذاشتن آنها با کارکرد خاص است. می توانید از طریق یک وب سایت موزه ، به معرفی فرهنگ ها و تاریخ یک شهر یا کشور بپردازید تا گردشگران در نقاط مختلف دنیا سایت تان را ببینند و ترغیب شوند تا به آن منطقه سفر کرده و با پیشینه تاریخی آنجا آشنا شوند.

باستان شناسان ، تاریخ شناسان ، جامعه شناسان و دانش ها و علوم های مرتبط با این رشته ها می توانند با داشتن یک سایت کامل به راحتی مقالات و کارهای خود را به دیگران ارائه دهند.

بخش های طراحی سایت موزه ها :

موزه ها به صورت دولتی و شخصی هستند که با فعالیت در شهرهای بزرگ با وسایل و اشیاء ارزشمند و نفیس و حتی موزه های کوچک که چند دسته را شامل می شوند. انواع موزه ها شامل : موزه های هنری (شامل موزه های فرش و نقاشی ،..) ، موزه های تاریخی ( مردم شناسی،تمبر و اسکناس،مکان های باستانی ، سکه شناسی ، باستان شناسی و … ) ، موزه های علمی ( شامل تاریخ طبیعی ، اسباب بازی های فکری و نوجوانان ، … ) موزه اختصاصی ( تکنولوژی و فناوری و … ) گیاه شناسی و علوم طبیعی و … کاخ موزه ها می شود.

 

طراحی سایت موزه

 

طراحی وب سایت موزه باعث معرفی و ترویج فرهنگ و تاریخ یک کشور خواهد داشت و نقش بسیار مهمی را در جذب گردشگر برای کشورها خواهد داشت. هر گردشگر داخلی و خارجی می تواند با مشاهده وب سایت تان جذب منطقه شما شود. طراحی وب سایت تاریخی و باستانی

 

امکانات در ساختن سایت اختصاصی موزه ها :

1 – طراحی صفحه درباره موزه

به معرفی تاریخچه موزه و معرفی پرسنل ها می پردازد و به معرفی بخش های مختلف آنها خواهیم پرداخت.

2 – پیاده سازی بخش های مختلف سایت

بخش هایی مانند انسان شناسی ، مردم شناسی ، اسناد و نسخ خطی ، .. در این بخش قرار خواهد گرفت.

3 – جدیدترین اخبار موزهها و تازه های آنها

4 – پیاده سازی بخش کتابخانه و مقالات

5 – طراحی بخش معرفی خدمات و امکانات

6 – گزارش های تصویری

7 – ایجاد سرویس ساعت های کاری

8 – معرفی آثار های تاریخی و …

9 – ساخت تور مجازی

ساختن امکان گشت و گذار آنلاین در قسمت های مختلف و فضای موزه و توضیحات درباره هرکدام از بخش ها

10 – طراحی و پیاده سازی نقشه ها

دسترسی بازدیدکنندگان به بخش های مختلف موزه توسط نقشه ها

11 – پیاده سازی آثار برتر موزه

این بخش به معرفی آثار برتر هفته و  آثار و اشیاء جدید افزوده شده به مجموعه موزه و آثارهایی که بیشترین بازدید را دارند.

ایجاد چاپ ، اتصال به شبکه های اجتماعی مختلف نظیر توئیتر، فیسیبوک، گوگل پلاس، تلگرام و … ساخت آمار بازدید کنندگاه سایت ، پیوندهای مفید و …

 

طراحی سایت موزه هنر

 

نیکداد طراح و خلاق وب سایت های موزه و فرهنگی

نیکداد در زمینه طراحی انواع وب سایت های موزه , که جزو سایت های فرهنگی محسوب می شود فعالیت دارد و می تواند در جهت افزایش رشد فرهنگی ، حفظ اصالت ملی ، طراحی و پیاده سازی سایت های موزه و اماکن تاریخی و مذهبی و … به شما کاربران عزیز کمک زیادی کند.

تیم ما با مشاوره های قوی در ساختن سایتها به شما کمک می کنند تا بتوانید سریعتر به اهداف و امکانات خود برسید و جدیدترین تکنولوژی ها و ویژگی ها را در کارهای خود لحاظ خواهیم کرد. یکی از نکات مهم در ایجاد وبسایت های موزه ای ، چند زبانه بودن سایت به دلیل بازدید گردشگران خارجی و توریست ها از دیگر کشورها می باشد که حتما باید این نکته را مد نظر قرار داد.

سایت های موزه که توسط ما پیاده سازی می شود حس و حال تاریخی و فرهنگی خواهد داشت تا کاربر با وارد شدن به این وبسایت ها حس و حال بودن در یک موزه را داشته باشد و با گرافیک جذاب و کاربرپسندی که داراست بسیار چشم نواز خواهد بود.

 

طراحی سایت موزه و آثار باستانی

 

سئو و بهینه سازی وب سایت ها در این زمینه بسیار حایز اهمیت است زیرا باعث بهتر دیده شدن در موتورهای جستجوگر خواهد شد و با افزایش بازدید وب سایت ، باعث معرفی تاریخ و فرهنگ یک شهر یا کشور شود، پس حتما بهینه سازی سایت خود را به نیکداد بسپارید تا کارشناسان سئو در این زمینه کارهای زیادی را انجام دهند.

همچنین یک اصل مهم در سایت سازی اصول ریپانسیو و قابل نمایش بودن یک سایت در دستگاه های موبایلی و تبلتی و لپ تاب های کوچک است که باید با توجه به ابعاد صفحه سایت نیز باز شود و مشکلی نداشته باشد. ما می توانیم سایت های کاملا Responsive برای شما پیاده سازی نماییم.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت اختصاصی موزه

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =