طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری و ساختمانی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت در معماری

طراحی سایت معماری

طراحی وب سایت معماری که تمامی پروژه های مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی ، اداری ، تجاری و فروشگاهی و فضاهای مختلف به این حیطه ارتباط دارد. از کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین اقدامات برای معرفی طراحان دکوراسیون داخلی و آرچیتک ها ساختن سایت معماری می باشد.

 

طراحی سایت معماری

 

طراحی و ساخت سایت معماری برای چه افرادی مناسب است؟

شرکت های عمران و ساختمان سازی ، برای معرفی شغل خود نیاز به یک سایت دارند تا به صورت اختصاصی پروژه ها و فعالیت های خود را در دنیای اینترنت به افراد دیگر بشناسانند. می توانند پروژه های انجام شده ، در دست انجام و پروژه های در حال افتتاح و … را با توضیحات مناسب در وب خود نشان دهند. شرکت های ساخت و ساز ساختمانی با طراحی وب سایت معماری و ساختمانی هیچ گونه محدودیتی را ندارند.

این سایت ها مناسب برای مهندسین عمرانی و معماری هستند که پس از فارغ التحصیلی نیاز به یک سایت برای نمایش مقالات و اطلاعات هستند تا آنها را در اختیار دیگر افراد قرار دهند. یا کسانی که یک شرکت ندارند ولی طراحی دکوراسیون داخلی انجام می دهند و تنها با یک سایت می توانند به طور رایگان خود را به مشتریان در سراسر دنیا بشناسانند.

در یک سایت ساختمانی شما حتی می توانید به فروش ابزار آلات و لوازم مربوط به کارتان را نیز بفروشید و فروش می توانید به صورت آنلاین انجام پذیرد. می توانید خدماتی که توسط شرکت شما انجام میگیرد را با توضیحات کامل و با تصاویر و عکس ها قرار دهید تا هر شخصی بتواند با آنها آشنا شود.

پس به اختصار سه گروه مهمی که نیاز به یک سایت معماری دارند شامل : 1- تولید کنندگان تجهیزات ساختمانی : مانند تور ، بالابر و جک های سقفی قالب ها و …   2- فروشنده های تجهیزات عمرانی و ساختمانی  3- مجریان طرح ها و پروژه های ساختمانی می باشد. شما به عنوان مدیر سایت حتی می توانید روی سئو کلمات مختلف نیز کار کنید تا سریع تر رشد و توسعه پیدا کرده و نسبت به دیگر رقبا معروف تر شوید.

 

طراحی سایت معماری و ساختمانی چه فوایدی دارد؟

یکی از مزایای ایجاد سایت ساختمانی و عمران ارتباط بین مشاغل مختلف مرتبط با یکدیگر و عقد قرارداد و پیشرفت کار خواهد بود. در دنیای امروز در هر شغل یا حیطه ای که فعالیت می کنیم باید خود را به روز نگه داریم و ارتباطات را نیز نو کنیم. یکی از راه ها داشتن یک سایت حرفه ای و اپلیکیشن قدرتمند است.

شما با داشتن یک سایت بجای نشان دادن کاتالوگ های زیاد و حجیم ، آنها را می توانید به صورت تصاویر زیبا و آنلاین در اینترنت قرار دهید تا هر کاربری با ورود به سایت شما به بخش نمونه کارها یا کاتالوگ ها رفته و به راحتی آنها را ملاحضه کند و در واقع محدودیت زمانی و مکانی را اینکار از بین می برد.

داشتن سایت های شرکتی مستلزم بخش نمونه کار است تا مشتریان بتوانند به راحتی کارهای انجام شده آن شرکت را مشاهده کرده و حق انتخاب داشته باشند که با این شرکت قرارداد ببندند یا خیر!  یکی دیگر از مزیت های داشتن سایت عمران آشنایی فعالان عرصه امور ساختمانی و معماری با یکدیگر و ایجاد همکاری با همدگیر مثمر ثمر است.

 

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

 

امکانات مختلف در طراحی سایت ساختمانی :

برای وب سایت های عمران و معماری بخش های متنوع و امکانات مختلفی را می توانید در نظر بگیرید که شامل موارد زیر می باشد :

1- صفحه درباره شرکت

بخش مدیران شرکت و تاریخچه فعالیت می تواند در این بخش قرار بگیرد.

2- رزومه شرکت ها

فعالیت های انجام گرفته و همچنین پروژه های مختلفی که انجام شده است در بخش رزومه می تواند قرار گیرد و همچنین داشتن یک رزومه کامل از شرکت

3- ساخت صفحه پرسنل و کارکنان

4- ایجاد بخش خدمات ما

خدمات مختلف در این بخش دسته بندی خواهد شد و برای هرکدام حتی می توانید توضیحات و گالری تصاویر و نمونه کارهایی را ارائه دهید تا مشتری به خوبی بتواند با آنها ارتباط برقرار کند.

5- ساخت بخش نمونه کارها

در این بخش نمونه کارهای انجام گرفته شده وبه اتمام رسیده یا در حال ساخت قرار خواهد گرفت ،  تصویر کلی هر پروژه با ذکر مشخصانی همچون : نام، متراژ، مصالح و متد بکار رفته، زمان اجرا  و …. در این صفحه درج می گردد.

6- ایجاد بخش مقالات و اخبارها

7- ایجاد بخش گالری تصاویر و محصولات

8- ایجاد بخش ویدیو

9- ساخت بخش تماس با ما و ارتباط با شرکت

10- بخش لینک ها و شرکت های تابعه

 

طراحی سایت عمران و معماری

 

نیکداد ، متخصص در زمینه طراحی سایت عمران و معماری

شرکت نیکداد ، برای طراحی سایت معماری و ساختمانی از قالب های اختصاصی و سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی استفاده می کند. استفاده از مدیریت محتوای خاص در طراحی سایت های ساختمانی باعث بالا رفتن امنیت وب سایت و کیفیت طراحی سایت نیز می شود ، البته قالب های آماده نیز به صورت فارسی شده از نسخه انگلیسی نیز در دسترس هستند که مخصوص سایت های معماری می باشد.

علاوه بر طراحی قالب یک سایت ، سئو نیز اهمیت بالایی دارد و با افزایش ترافیک و بازدید سایت باعث معروفیت و مشهور شدن شغل و وب شما در دنیای اینترنت می شود و همچنین طراحی اپلیکیشن نیز اهمیت زیادی دارد که امروزه هر فردی که موبایل داشته باشد با نصب اپلیکیشن شما به راحتی از خدمات ان استفاده نماید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت عمران

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =