طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی و غرفه نمایشگاهی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت نمایشگاهی

سایت طراحی غرفه نمایشگاهی

 

طراحی سایت نمایشگاهی یا سایت طراحی غرفه نمایشگاهی به معرفی و بیان دستاوردها و استعدادها در زمینه های تخصصی و عمومی بسیار پراهمیت می باشد. نمایشگاه ها همیشه در تمامی شهرهای دنیا در حال برگزاری هستند و هر شرکت و سازمانی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا از دیگر رقیبان خود پیشی بگیرد تا برجسته تر نشان دهد ، تلاش ها شامل هزینه های مختلف تبلیغاتی و تبلغ محیطی و روزنامه ای و … است ، پیشنهاد ما این است که طراحی وب سایت حرفه ای و قدرتمند انجام پذیرد تا در دنیای اینترنت خاص تر و برجسته تر شوید.

برگزاری نمایشگاه های مختلف هرساله در پایتخت و شهرهای دیگر باعث شده چه در سطح کشوری و بین المللی، چگونه بتوانیم همیشه و قدرتمند در دسترس همه باشیم و فعالیت خود را به تمامی مردم دنیا ارائه کنیم که بهترین روش و کم هزینه ترین کار برای اینکار طراحی سایت نمایشگاهی می باشد که اگر شما بخواهید تبلیغات حرفه ای و گسترده هم داشته باشید نیاز به یک سایت خواهید داشت تا آن را معرفی کنید.

ایجاد سایت نمایشگاهی

 

طراحی وب سایت نمایشگاهی مناسب چه طیف جامعه است؟

نمایشگاه ها در هر فصل و زمانی ممکن است به صورت تخصصی و عمومی ، شهری یا منطقه ای و کشوری در مکان های اعلام شده برگزار شود. طراحی سایت نمایشگاه ها می تواند برای طیف های مختلف جامعه مفید باشد. هرکسی که در نمایشگاه غرفه خاصی دارد یا صاحب شرکت و فعالیت گسترده ای است و می خواهد کار خود را علاوه بر نمایشگاه در سایت نمایشگاهی در فضای مجازی نمایش دهد می تواند از طراحی وب استقبال کنند ، طراحی وب سایت بهاره ، طراحی سایت نمایشگاه خودرو ، طراحی سایت لوازم خانگی و منزل ، طراحی سایت نمایشگاه هنری، طراحی سایت نمایشگاه فرهنگی ، طراحی وب سایت نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی ، سایت نمایشگاه های بین المللی و غیره از جمله اینها می باشد.

شرکت های معتبر و کارآمد همیشه می خواهند در نمایشگاه های معتبر حضور فعالی داشته باشند و مخصوصا شرکت های تجاری و کمپانی ها و هلدینگ های صنعتی که به دنبال معتبر تر شدن و حفظ بازار کار خودشان هستند، آنها با طراحی سایت نمایشگاهی می توانند بیشتر جایگاه خود را حفظ کنند.

شما با طراحی سایت نمایشگاهی قابلیت تبلیغات گسترده و با هزینه کم را در همه جا خواهید داشت و فرصت عالی برای برندسازی و تعامل با دیگر شرکت های و جذب مشتری های جدید با ساخت سایت نمایشگاهی خواهید داشت.  نمایشگاهی صرفا مختص تشکل های سازمانی نمایشگاهی مانند نمایشگاه های بین المللی نبوده و اشخاص حقیقی دارای کسب و کار نیز می توانند برای خود چنین وب سایتی داشته باشند. ساخت سایت های نمایشگاه هنری برای آثار هنرمندان و طراحی نمایشگاه لوستر و تولیدکنندگان آنها و غیر از این دست هستند.

طراحی سایت نمایشگاهی

 

هدف از طراحی سایت نمایشگاهی

هدف از طراحی وب سایت نمایشگاهی این است که قابلیت قرار دادن محصولات ، معرفی تکنولوژی های عصر جدید ، ارائه فناوریهای دیجیتالی ، اطلاعات برنامه ها و تاریخ نمایشگاه، معرفی سالن و غرفه های مختلف می باشد که اینکار باعث ارتباط بهتر مشتریان و مردم با مدیران و برگزارکنندگان نمایشگاهها می باشد و باعث نتایج بهتر آن خواهد شد.

 

امکانات و ویژگی های مختلف در طراحی سایت نمایشگاهی

1- طراحی بخش صفحه اصلی سایت

2- ساخت گالری، شامل تصاویر نمایشگاه بین المللی ، سالن های نمایشگاهی ، سالنهای همایش و … می باشد.

3- بخش ویژه همکاران ، قابلیت ورود کاربران به پنل کاربری را دارند.

4- درباره ما ؛ معرفی شرکت ، اساسنامه شرکت ، ماموریت شرکت ، اهداف راهبردی ، معرفی مدیران و …

5- ارتباط با ما ؛ تماس با ما ، ارتباط با مدیر حراست ، نظام پیشنهادات

6- نقشه نمایشگاه و راههای دسترسی

7- سوالات متداول

8- ساخت نقشه سایت

9- نظرسنجی پرتال

10- ساخت اپلیکیشن نمایشگاه

12- طراحی سیستم تقویم برگزاری نمایشگاه ها

13- اسلاید شو حرفه ای جذاب

14- اخبار نمایشگاهی

15- بخش خدمات ما

16- آمار و اطلاعات

17- دستورالعمل ها و مقررات

18- مناقصات و مزایده ها

19- تحقیقات نمایشگاهی

20- موقعیت سالن ها

21- مشارکت در نمایشگاه های داخلی

22- ساخت بخش نشریه تخصصی

23- سامانه کارتابل مجریان

24- بخش لینک های مفید

25- آمار بازدید حرفه ای

26- نمایشگاه های داخلی و خارجی

27- نمایش انواع نمایشگاه های برگزار شده در صفحه اصلی

28- طراحی صفحه ای از اطلاعات کارمندانی که در برگزاری نمایشگاه سهیم هستند

29- طراحی دستاوردهای بعد از نمایشگاه

30- طراحی آنلاین اتفاقات داخل غرفه به کاربران آنلان وب سایتتان

31- ساخت سایت های دو زبانه و چند زبانه از حیث اهمیت چند زبانه بودن

32- تعرفه های مربوط به اجاره غرفه ها و مشخصات آنها

33- طراحی بخش اخبار جوی و هواشناسی

34- ساخت بخش حرفه ای تبلیغات در وب سایت نمایشگاهی ؛ به دلیل پربازدید بودن اینگونه سایت ها ، تبلیغات متنی تا تبلیغات بنری و تبلیغات کناری سایدبار، تبلیغات در صفحات دیگر را می توان اشاره کرد.

35- ثبت نام آنلاین برای اجاره غرفه،  آرشیو ویدئو، تور مجازی و بازدید آنلاین از غرفه ها، قوانین و مقررارت، معرفی غرفه های برتر، چت و مشاوره آنلاین و  … از امکانات دیگری است که در طراحی وب سایت نمایشگاهها پیاده خواهد شد.

طراحی وبسایت نمایشگاهی

ایجاد سایت نمایشگاهی توسط نیکداد

در وب سایت ها امکان به روز رسانی اطلاعات و مطالب به طور آسان فراهم است زیرا سایت های داینامیک و پایدار به همراه بخش پنل حرفه ای مدیریت پیاده سازی خواهد شد و یکی دیگر از نکات مهم طراحی سایت با چند زبان مختلف است که اگر بخواهیم به طور بین المللی کار کنیم! سرعت باز شدن بالای وب سایت و قابلیت ثبت آنلاین و رزرو کردن غرفه ها و امکانات بسیاری دیگر که توسط تیم نیکداد پیاده خواهد شد.

شرکت ها و مدیران آنها می توانند برای ساخت وبسایت مجموعه های تولیدی و تجاری خود با هدف های بزرگ و دقیق اقدام کرده و با اطمینان خاطر در نمایشگاه های مختلف حضور پیدا کنند و طراحی سایتهای نمایشگاهی می تواند منافع شما را در برگزاری نمایشگاه و موارد دیگر تامین کند.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت نمایشگاهی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =