طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت موزیک

طراحی وبسایت های موسیقی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت موزیک

طراحی سایت موزیک یا ساخت وب سایت موزیک ، هر سایت آهنگ به دو دسته تقسیم می شود ، دسته اول خواننده ها و موزیسین ها هستند که کارها و آثار موسیقی خود را در وب سایت های شخصی خود منتشر می کنند و در واقع این سایت ها مختص آن خواننده است. هر خواننده و موزیسینی برای نمایش آثار و کارهای خود نیاز به یک مکان خاصی در فضای مجازی است تا بتواند تمامی موزیک ها و فعالیت های هنری خود را به بازدیدکنندگان بشناساند.

دسته دوم سایت هایی هستند که به سایت های موزیک معروف هستند و به پخش تمامی آثار و موسیقی های خوانندگان مختلف می پردازند ، این سایت ها به صورت رایگان و پولی به معرفی آثار خوانندگان مختلف اقدام می کنند. در اینگونه سایت ها که هر فرد عادی می تواند صاحب چنین وب سایتی باشد ، به راحتی جدیدترین موسیقی های ایرانی و خارجی را در سایت قرار دهد تا دیگران بتوانند آنها را دریافت کنند. در اینگونه سایت ها منبع درآمد بیشتر از طریق تبلیغات و بنرها و آگهی ها می باشد.

طراحی سایت موزیک

 

امکانات مختلف ساخت سایت پخش موزیک

1- ایجاد بخش حساب کاربری

می توانید یک بخش کاربران ویژه یا vip طراحی کنیم تا هر ماه کاربران برای دانلود موزیک ها و فایل های شما حق اشتراک پرداخت نمایند.

2- ساخت صفحه اصلی سایت برای پخش آهنگ های خوانندگان مختلف

3- ایجاد صفحه دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو ، دانلود آلبوم و …

4 – بخش بهترین آهنگ های ماه و آهنگ های برتر

 

طراحی سایت موزیک

 

5- طراحی اپلیکیشن حرفه ای موزیک اندروید

6- قابلیت پخش آنلاین هر موزیک در بخش خود به طوری که کاربر قبل از دانلود هر آهنگ بتواند نسخه کم حجم از فایل را به صورت آنلاین گوش دهد

7- ایجاد بخش تصاویر بزرگ و برجسته در بالای سایت برای پخش ویژه آهنگ های جدید و معروف

8- ایجاد قسمت تبلیغات و بنرها برای درآمد زایی بیشتر

9- ایجاد بخش آخرین تک آهنگ ها ، آخرین آلبوم ها و آخرین موزیک ویدیوها که هم باعث جذب کاربر بیشتر خواهد شد و هم سئو سایت شما را بالا می برد.

10- ایجاد بخش کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ ها ، به راحتی با ایجاد این بخش هر فردی که صاحب وبلاگ است با کپی کردن این کد آهنگ مربوطه را در وب خودش قرار دهد.

11- ایجاد بخش کامنت و نظرات کاربران درباره هر پست آهنگ ها

12- ساخت صفحه تماس با ما ، برای ارتباط بیشتر کاربران سایت نیاز هست تا چنین صفحه ای طراحی شود.

13- قرار دادن آیکون چنل تلگرام با گرافیک زیبا در گوشه سایت ، یک آیکون تلگرام جذاب برای ارتباط بیشتر کاربران و ورود به کانال تلگرام شما می باشد.

14- قرارگیری سیستم ارتباط خوانندگان تازه کار و جوان با ادمین سایت برای پخش کارها ، یک فرم تماس مرتبط با پخش کارها و آهنگ ها

15- ساخت قسمت متن آهنگ ها و زیرنویس برای آهنگ های خارجی

16- طراحی صفحه خوانندگان و آهنگسازان

17- اشتراک گذاری آهنگ ها در شبکه های اجتماعی مختلف

 

ساخت سایت پخش موزیک

 

امکانات مختلف در وب سایت موزیک شخصی

1- ایجاد و طراحی صفحه بیوگرافی

2- ساخت صفحه اخبار و مقالات

3 – طراحی سیستم فروش آلبوم

۴- طراحی وب سایت موزیک باشگاه هواداران

این قسمت جهت عضویت مخاطبانِ طرفدار هنرمند ایجاد شده که با عضویت در آن به باشگاه هواداران می پیوندند.

 

طراحی سایت خوانندگان

 

سایت های موزیک مناسب برای کسب درآمد

سایت های موزیک یک منبع عالی برای کسب درآمد نیز خواهد بود زیرا این سایت ها با بازدید زیادی که می تواند داشته باشد یک مکان عالی برای تبلیغات برند های مختلف خواهد بود و همچنین سایت های موسیقی می تواند برای پخش آثار خوانندگان ناشناخته نیز مبالغی را دریافت کنید و درآمدهای بسیار بالایی را کسب کند.

شرکت نیکداد در زمینه ساخت صفحات وب موزیک با توجه به سلیقه کاربران ، گرافیک جذاب و کاربر پسند ، زیبایی و امکانات زیاد ، به روز بودن در طراحی سایت های موسیقی و سئو و طراحی اپلیکیشن های حرفه ای می تواند به شما کمک زیادی کند. پس اگر نیازمند چنین وبسایتهایی هستید همین الان با کارشناسان ما مشورت نماید تا بهترین سایت را داشته باشید.

درخواست مشاوره طراحی سایت موزیک

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =