طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت همایش

طراحی سایت کنفرانس
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت همایش

طراحی وب سایت همایش

طراحی سایت همایش و جشنواره ها که به منظور اطلاع از زمان و مکان برگزاری و جذب کاربر و شرکت کننده ها و شرایط آثار ارسالی ، مجوزهای همایش ها و داوری ها و … صورت می گیرد. همه ساله در کشور ما جشنواره ها ، سمینارها و همایش های مختلفی در حیطه های فرهنگی ، اقتصادی ، غذا ، فنی ، ورزشی ، دارویی ، دادگستری و قضایی برگزار می شود که در سطوح کشوری و بین المللی می تواند فراگیر و جذب کاربر داشته باشد از این رو داشتن یک مکان مناسب در اینترنت برای اطلاع رسانی افراد از ضرورت های چنین دوره هایی است.

طراحی وب سایت همایش به بخش طراحی سایت اختصاصی همایش و طراحی سایت اطلاع رسانی عمومی سمینارها و همایش ها قابل پیاده سازی بوده و طراحی سایت اختصاصی که همیشه به یک ارگان دولتی یا شرکت ها تعلق دارد و اکثر سازمان های خصوصی نیز سعی می کنند از طراحی سایت های اختصاصی برای همایش استفاده نمایند و کنفرانس های خود را به دید عموم میگذارند.

طراحی وب سایت نیز همانند دیگر مشاغل نیاز به تخصص های لازم دارد و در عصر مدرن امروز باید به این نکته توجه داشته باشیم که تخصص های حرفه ای و قوی از اولیت های همه افراد جامعه است. پس لازم است قبل از طراحی سایت با هر موضوعی به شاخصه هایی نظیر طراحی سایت اداری و طراحی سایت حرفه ای آشنا باشید تا بتوانید با دید بهتری اقدام به طراحی وب سایت خود نمایید.

یکی دیگر از ساخت سایت های همایش به صورت عمومی می باشد که در موضوع ها و دسته بندی های مختلفی طبقه بندی می شوند و یک سامانه اطلاع رسانی کنفرانس ها و سمینارهای داخلی و خارجی به عنوان نشر اخبار استفاده می شوند همانند همایش های عملی ، همایش تاریخی ، همایش های گردشگری ، کنفرانس های خبری ، همایش محیط زیست و …

طراحی سایت همایش

چرا نیاز به طراحی وب سایت همایش داریم؟

همیشه کنفرانس ها و همایش ها نیاز به اطلاع رسانی و تبلیغات جامع دارند و تبلیغات درون شهری و صدا و سیما و رادیو تلویزیون هزینه های زیادی را برای صاحبان سمینارها می طلبد ، از این روز یکی از بهترین روش ها برای اطلاع رسانی موارد فوق ، استفاده از طراحی سایت همایش بوده که با هزینه های کمتر راه اندازی می شوند و کاملا آنلاین و شبانه روزی در دسترس همه افراد برای پوشش خبرها و رویدادهای مختلف و مرتبط با این موضوع هستند ، مخصوصا زمانی که همایش ها و کنفرانس های شما به صورت گسترده هستند و می خواهید در سطوح ملی و بین المللی بازخورد و دیده شوند.

در ادامه می توانید ببینید : طراحی سایت آموزشی

 

امکانات و بخش های مهم طراحی وب سایت همایش :

همایش ها و سمینارهای مختلف همیشه در جامعه وجود دارند و گاهی این کنفرانس ها بسیار بزرگ هستند و برای برگزاری بهتر آنها باید افراد بتوانند به صورت آنلاین ثبت نام کنند و علاقه مندان به راحتی خبرها ، گزارش ها و اعلام نتایج و … را در سایت دنبال نمایند ، از این رو طراحی وب سایت همایش یا ساخت سایت کنفرانس اهمیت خود را نشان می دهد و هرکدام از این وبسایت ها دارای سرویس هایی شامل :

  • ایجاد صفحه ثبت نام و عضویت متقاضیان

هر کاربری که بخواهد در این همایش ها ثبت نام نماید باید از طریق یک فرم به راحتی بتواند اطلاعات خود را وارد نموده و در همایش های شما شرکت نماید.

  • ایجاد بخش راهنمای کاربران

نحوه کار با وب سایت ، عضویت ، نحوه نگارش و نوشتن مقاله ها ، فرمت آثار ارسالی ، نوع فایل ، حجم و کیفیت عکس ها و ویدیوهای ارسالی و قوانین آثار ارسال شونده و ضوابط شرکت کننده ها در همایش در این صفحه قرار داده خواهد شد.

  • طراحی صفحه اختصاصی درباره کنفرانس

مباحث مورد نیاز سمینارها یا کنفرانس ها ، اهداف ، موضوع همایش ، محورهای قابل بحث ، سازمان های برگزار کننده و رویکردهای مختلف همایش در این صفحه قابل بیان است.

  • ایجاد روزشمار حرفه ای

اطلاعاتی درباره تاریخ افتتاحیه و اختتامیه ، زمان و ساعت سخنرانی ، نام اساتید و سخنوران ، کارگاه های آموزشی ، زمان های سخنرانی و … درج می گردد. و حتی می توانید مقدار زمان باقیمانده تا همایش را نیز به صورت روز شمار قرار دهید تا افراد بدانند چقدر فرصت ثبت نام دارند.

  • طراحی صفحه اخبار

اطلاع رسانی و انتشار آخرین خبرهای مرتبط با همایش ، کنفرانس ها ، بازتاب در میان مردم ، نکات مثبت و منفی ، خبرهای مختلف هر کارگاه آموزشی می توانید در این صفحه قرار داده شود.

  • طراحی صفحه ارتباط با کارشناسان و مدیران

شامل اطلاعات تماس ، شماره تلفن و فاکس ، ایمیل و آدرس دبیرخانه همایش و فرم ارتباط آنلاین در این صفحه درج می شوند.

  • ایجاد بخش حامیان مالی و اسپانسرها

در این بخش به معرفی اسپانسرها و حامیان مالی چنین کنفرانس هایی خواهید پرداخت.

  • ایجاد سیستم دبیرخانه آنلاین کاملا حرفه ای

در این سیستم قابلیت بررسی مقالات ، تنظیم فرم های داوری آنلاین ، نمایش تعداد آثار فرستاده شده ، سلسله مراتب محورهای همایش ، قابلیت ارجاع مقاله به چندین داور ، قابلیت ارسال پیام کوتاه و ایمیل به شرکت کننده ها و پذیرفته شدگان ، مشاهده جدول ها و نمودارهای آماری ، اعلام پذیرش آثار یا مقالات بصورت گروهی و فردی، تعریف خدمات مختلف برای دریافت هزینه را شامل می گردد.

  • طراحی سیستم داوری

شما در این بخش می توانید به داوران عزیز سطوح دسترسی بدهید تا هر داور بتواند وارد سیستم کاری خود بشود و اقداماتی نظیر اعلام پذیرش یا عدم پذیرش داوری اثر، داوری آنلاین مقاله بر اساس فرم داوری؛ امکان ویرایش مقاله کاربران ؛‌ ثبت نام برای عضویت در کمیته داوران ؛‌ کارتابل پذیرش داوری مقالات،‌ قابلیت های رقابتی همگام با نمونه های خارجی ؛ کارتابل داوری مقالات؛‌ امکان ارسال رزومه؛  حکم کارگزینی و غیره به مدیریت؛‌ امکان داشتن داوری چند سطحی و سر داور؛ ‌اعلام نظر نهایی خارج از چهارچوب فرم داوری را انجام دهد.

  • سیستم چند زبانه بودن

همایش های بین المللی در سطح جهانی باید به سیستم چند زبانه بودن مسلط باشد تا هر کاربر خارجی به راحتی بتواند با انتخاب زبان با سایت شما کار کند.

  • ساخت سیستم آمارگیر حرفه ای

یکی از اقدامات مثبت در زمینه طراحی چنین وب سایت هایی ، ایجاد یک سیستم آمار بازدیدکننده حرفه ای در سایت می باشد.

  • قابلیت اشتراک گذاری مطالب و مقالات سایت در شبکه های اجتماعی

در چنین وبسایتهایی باید امکان اشتراک گذاری مقالات و مطالب مهم را در شبکه های اجتماعی داشته باشید و ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم.

 

طراحی و ساخت چنین وب سایت های در وهله اول مهم است و شما پس از ایجاد چنین وب سایت هایی باید به فکر بهینه سازی سایت خود باشید ، تیم نیکداد در این زمینه کاملا حرفه ای و تخصصی کار می کند و سئو ، بهینه سازی وبسایت ها را بر مبنای کاربری و موضوعات مختلف با الگوریتم های موتور جستجوگرها تنظیم می کند و باعث افزایش آمار بازدید سایت و تامین خواسته های مدیران وب می گردد و هدف های شما در اجرای چنین پروژه هایی برای ما خیلی مهم است.

طراحی وب سایت همایش

ساخت سایت همایش با نیکداد

طراحی سایت جذاب ، حرفه ای و کاربرپسند که هر فردی با دیدن آن از موضوعش با خبر شود و امکان بهینه سازی عملکردها و سرعت لود و بارگزاری صفحات و امکان آپلود سریعتر فایل ها توسط کاربر در سایت از جمله اقدامات مهمی است که نیکداد آنها را برای شما لحاظ خواهد نمود. یکی از مهم ترین موضوعات در ساخت چنین سایت هایی ، مبحث امنیت انهاست که شما امکان رمزگذاری اطلاعات مهم و تهیه نسخه پشتیبانی را خواهید داشت.

در عصر دیجیتالی همه افراد به دنبال فعالیت در اینترنت هستند ، مشاغلی مانند برگزار کننده های جشنواره ها و همایش ها نیز در قدیم از بیلبوردهای درون شهری و تلویزیون های بیشتر برای معرفی خود استفاده می نموده اند ، ولی با پیدایش اینترنت بیشتر و بهتر می توانند در کارهای خود مدیریت نمایند و به فکر به روز رسانی فعالیت های خود هستند و اقدام به طراحی اختصاصی سایت در حوزه فعالیتشان می کنند ، از این رو به راحتی می توانند در سایت به مدیریت شرکت ها و خدمات خودشان پرداخته و به صورت آنلاین و 24 ساعته پاسخگوی نیاز کاربرانشان باشند.

نیکداد با هزینه های بسیار ناچیز و اندک می تواند تبلیغات گوگلی را برای وب سایت شما انجام دهند تا از روزهای نخست فعالیت و بارگذاری وب سایت تان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید و از این راه کسب درآمد خوبی نیز بدست بیاورید.

درخواست مشاوره طراحی سایت همایش

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 5 =