طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت مزایده

طراحی سایت مزایده
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت مزایده

طراحی سایت حراجی و مزایده

طراحی و ساخت وب سایت های مزایده یکی از بهترین روش های انجام مناقصه ها و مزایده های آنلاین می باشد و کارها را در این زمینه تسریع تر می کند و مختص کسانی بوده که دارای شرکت ها یا مجموعه های خدماتی و تجاری هستند که سریعا از طریق برنامه های مزایده و مناقصه اطلاع پیدا می کنند و شرکت های خصوصی با اطلاع فوری از طریق مزایده سازمان های دولتی در این مزایده ها پیروز خواهند شد. مزایده مستقیم به این صورت می باشد که شما برای شرکت در مزایده در ابتدا باید بلیت آن را تهیه نمایید تا امکان شرکت در مزایده را نیز داشته باشید. در این نوع مزایده ها سه عامل وجود دارد که شامل فروشنگان ، کالاها و خریداران هستند. هدف اصلی افرادی که این نوع مزایده ها شرکت می نمایند ، خریدن کالاها با قیمت های پایین و لحظه آخری می باشد که برای بدست آوردن کالای مورد نظرشان هرکدام به صورت های متوالی قیمت های بالاتری را پیشنهاد می کنند و این کار را تا جایی ادامه می دهند که خریداران یک به یک از خرید نمودن منصرف و کناره گیری می کنند و در آخر تنها یک نفر باقی می ماند و آن یک نفر نیز برنده مزایده بوده و کالا را خریداری می نماید.

مزایده در دو نوع کلی مزایده عمومی و مزایده خصوصی تقسیم بندی می شود و تنها تفاوت مزایده عمومی و خصوصی در مشخص بودن یا نبودن نام و مشخصات افراد پیشنهاد دهنده قیمت می باشد. در مزایده های عمومی قیمت ها آشکار هستند و مشخصات افراد نیز کاملا مشخص است و هرکسی می تواند در این نوع مزایده شرکت نماید ولی در مزایده حصوصی به دلیل شرایط خاص امنیتی از درج نام و مشخصات افراد پیشنهاد دهنده قیمت کالا جلوگیری می شود و مشخصاتشان کاملا مخفی می ماند و مزایده های خصوصی در زمینه فروش جواهرات و اشیاء گران قیمت بکار می رود.

با پیشرفت فضای مجازی ، امروزه مزایده ها در دنیای وب و به صورت کاملا آنلاین و آسان انجام می گردد و شرایط مزایده کاملا مهیا است و به راحتی شما می توانید سایتی را طراحی و داشته باشید و در آن تمام اصول مزایده را به صورت کاملا آنلاین پیاده سازی نمایید. در وب سایت های مزایده باید ابتدا بلیط خریداری شود که شما می توانید برای خریداران کالاها یک بخش طراحی کنید تا آنها بتوانند هزینه را در وبسایت پرداخت کنند تا کاملا آنلاین وارد مزایده شوند.

ذکر این نکته ضروری است که قبل از هرچیزی به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که طراحی سایت نیز همانند دیگر حرفه ها در دنیای مدرن نیاز به تخصص های خاص خودش دارد. شما باید به شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی مسلط باشید تا بتوانید بهتر اقدام به طراحی وب سایت خود نمایید.

طراحی سایت مزایده

علل اهمیت های ساخت وبسایت مزایده :

طراحی و ساخت وب سایت های مزایده و مکانی آنلاین برای برگزاری مناقصات فروش فوری محصولات و کالاها و خدمات که تعدادشان محدود هستند ولی خواهان زیادی دارند بسیار ضروری است و مزایده های آنلاین خصوصی و عمومی و یا ترکیبی از آنها و مناقصه های اختیاری و محدود و روش های مختلف مزایده و پیمانهای مبتنی بر توافق منجمله: توافق مستقیم یا جلب نظر کارشناسان در اینگونه سایت ها قابل پیاده سازی و اجرا است.

در این نوع از وب سایت ها همواره افراد پیشنهاد دهنده برای اینکه کالاها را سریعتر بدست بیاورند با یکدیگر رقابت می کنند. در هر مزایده ، فرد مزایده گزار تلاش دارد تا کالا یا خدمات خود را با قیمت بالایی به فروش بگذارد و در مقابل افراد پیشنهاد دهنده نیز در پی بدست آوردن کالا با قیمت کمتر هستند و بنابراین ایجاد یک فضای مناسب برای تسهیل در طراحی سایت مزایده از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه می توانید بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

ساخت وبسایت مزایده

 

بخش ها و سرویس های مختلف در طراحی سایت حراجی و مزایده :

  • ایجاد بخش مزایده

در این بخش انواع مناقصه ها با توضیحات و شرایط مختلف آنها درج خواهد شد نظیر برگزار کننده ، استان یا شهر مربوطه ، بازه زمانی انجام مزایده ، قیمت ها و تعرفه ها می باشد. مثلا در طراحی سایت لوازم آرایشی : مزایده فروش لاک ، مزایده فروش رژ لب ، مزایده فروش ریمل ، مزایده فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و … به چشم می خورد.

  • ایجاد بخش مناقصه ها

مناقصه ها با دسته بندی ، اطلاعات تماس های برگزار کننده ، بازه زمانی مناقصه و محل جغرافیایی نظیر شهر و استان و … در این قسمت قابل ارائه است.

  • ساخت صفحه خبرها و رویدادها

جدیدترین اخبار نمایشگاه ها ، اقتصادی ، بورس ، توافق های تجاری و خبرهای مرتبط با این موضوعات در این قسمت قابل ارائه است و می توانید رویدادهای مهم را در اینجا به اطلاع کاربران سایت برسانید.

  • طراحی بخش قوانین سایت

قوانین و آیین نامه ها و بخشنامه های اداری ، قوانین تجاری و قوانین مربوط به وب سایت را در این بخش درج نمایید.

  • ساخت صفحه ثبت نام و ورود کاربر

کاربران از طریق یک فرم ثبت نام می توانند عضو وب سایت شما شوند و اطلاعات و مشخصات فردی را وارد نموده و با استفاده از یک نام کاربری و پسورد اختصاصی وارد وب سایت شده و از خدمات آن بهره مند شوند.

  • طراحی ماژول اطلاعات آماری

امکان درج امارهای مرتبط با تعداد مزایده ها و مناقصات ، تعداد کل مناقصه ها و کل مزایده های قابل رویت در وب سایت وجود دارد.

  • طراحی صفحه پرداخت آنلاین

با طراحی این بخش کاربران می توانند به صورت کاملا آنلاین پرداخت اینترنتی را انجام دهند و هزینه ها و پرداخت های خود را از طریق این صفحه انجام دهند.

 

طراحی سایت حراجی و مزایده

 

  • امکان دسترسی و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

قابلیت عضویت کاربر در شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، ایسنتاگرام ، آپارات ، تلگرام و … از این بخش امکانپذیر است و همچنین مطالب و مقالات سایت را به راحتی در شبکه های اجتماعی با دوستانشان اشتراک گذاری نمایند.

  • ایجاد نوار جستجوی حرفه ای

قابلیت جستجوی ساده برای کسب اطلاعات و با فیلدهای مختلفی نظیر محل مزایده ، کلید واژه و … کاربر به راحتی می تواند نتایج مورد نیاز خود را ببیند.

  • ساخت صفحه راهنمای کاربران

کاربران در سطح های مختلف می توانند دسته بندی گردند و برای مثال کاربران میهمان ، عضو شده ، کاربران مختلف و … راهنمایی های مرتبط با کار با وب سایت ، نحوه دسترسی به اسناد ، نحوه گذاشتن مزایده ها و روش های ثبت نام و پرداخت اینترنتی در این قسمت توضیح داده خواهد شد.

  • بخش آرشیو

سابقه مختلف مزایده ها و مناقصه های انجام گرفته شده و بازه های زمانی مختلف در این بخش قابلیت آرشیو شدن را دارند و هر کاربری به راحتی می تواند به آنها دسترسی پیدا کند و اعتبار سایت تان نیز از این بخش بالاتر خواهد رفت.

  • ساخت صفحه اسناد و مدارک

قابلیت ارائه انواع سندها و مدارک مرتبط با مزایده ها و مناقصات موسسات و ادارت خصوصی و دولتی و شرکت ها به مشترکین سایت وجود دارد.

  • ایجاد بخش استعلام

قابلیت استعلام قیمت ها و پیش شرطهای مزایده و مناقصات و جزئیات اسناد در این قسمت وجود دارد.

  • ایجاد آمارگیر وب سایت برای طراحی سایت حراجی و مزایده

قابلیت نمایش بازدیدکنندگان و کاربران آنلاین وب سایت به صورت هفتگی و روزانه و ماهانه را در این قسمت دارا هستید.

 

یکی از نکات مهم در طراحی چنین وب سایت هایی ، مباحث سئو و بهینه سازی سایت ها می باشد که نیکداد اینکار را به صورت کاملا تخصصی انجام دهد. بهینه سازی با کاربری های مختلف بر مبنای الگوریتم های موتورهای جستجوگر انجام می شود و با اینکار افزایش بازدید و ترافیک وبسایت را در پی خواهد داشت و شما را بهتر به کاربران اینترنتی می شناساند. نیکداد به این اصل مهم در طراحی وب سایت مزایده توجه ویژه ای دارد.

طراحی انواع وب سایت مزایده

 

طراحی انواع وب سایت مزایده توسط نیکداد

تیم نیکداد انواع سایت های مزایده با کاربرد آسان و کاملا بهینه شده برای قسمت های نمایش تکمیلی مناقصه ها و مزایدات، سیستم بایگانی و آرشیو طبقه بندی شده اسناد، پیاده سازی سیستم پرداخت آنلاین و ماژول های تخصصی دیگر در نظر می گیرد و همچنین به سئو و بهینه سازی در طراحی سایت مزایده با توجه به فعالیت شما ، کلمات کلیدی سرچ شده توسط کاربران در گوگل نظیر سایت مزایده ، مزایده خانه ، مزایده ماشین ، مزایده دولتی ، مزایده شرکت ها ، پیشنهاد مزایده و … را مورد توجه قرار می دهد و وب سایت شما را در صدر نتایج موتور جستجوگر قرار می دهد.

طراحی سایت به صورت کاملا واکنشگرا و نمایش سایت در اندازه های مختلف برای تبلت ها و کامپیوترهای کوچکتر و مینی لپ تاب ها و موبایل ها انجام میگیرد تا کاربر به راحتی بتواند در هر صفحه ای وب سایت شما را مشاهده نماید. همچنین نیکداد می تواند تبلیغات گوگلی را با هزینه های مناسب برای وب سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای اول ساخت سایت تان در رتبه های برتر گوگل به راحتی دیده شوید. پنل کاربری و ادمین سایت ها نیز به گونه ای ایجاد می شود تا هر کاربری به راحتی بتواند با آنها کار کند.

درخواست مشاوره طراحی سایت حراجی و مزایده

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =