طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی وب سایت لوازم خانگی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی وب سایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی که به منظور فروش انواع لوازم منزل و خانه بکار می رود و باید از کیفیت بالایی و عمر طولانی برخوردار باشند ، زیرا لوازم خانگی اکثرا قیمت های بالایی دارند و بنابراین مردم نیز به این دلیل که پول زیادی بابت آن می پردازند به دنبال با کیفیت ترین جنس ها هستند. یکی از مهم ترین چالش های افراد در خرید لوازم خانگی ، انتخاب بهترین گزینه ها از میان کالاها می باشد که از چندین برند باید آنها را انتخاب نمایند که قطعا کار دشوار و مشکلی است. مثلا بخواهید تلویزیون بخرید و از بین کالاها با برندهای ال جی ، سامسونگ ، اسنوا ، جی وی سی ، مارشال و … یکی از آنها را باید انتخاب کنید و شما دچار سردرگمی و مشکل خواهید شد که کدام یک از آنها را انتخاب نمایید.

قبل از هر چیزی این موضوع بسیار مهم است که طراحی وب سایت نیز همانند دیگر مشاغل به تخصص های خاص و حرفه ای نیاز دارد و شاخصه اصلی طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی از قبل باید مسلط باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه نوع سایتی را پیاده سازی نمایید. ساخت سایت های لوازم خانگی از دغدغه های اصلی خریداران بوده و باید در این زمینه اطلاعات و راهنمایی های لازم را کسب نمایند. یکی از مهم ترین بخش فروشگاه های لوازم خانگی مبحث مقایسه کالاها بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است ، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از موفق ترین فروشگاه های برتر ایران که یکی از فاکتورهای مهم آن در مقایسه کالاها باهمدیگر بوده که در اوایل کار به موفقیت بالایی دست پیدا کرد زیرا در این سرویس جزو اولین سایت ها بوده که چنین ایده جذابی را طراحی و پیاده سازی نموده است.

طراحی سایت لوازم خانگی

 

پر اهمیت بودن طراحی وب سایت لوازم خانگی

سایت های لوازم خانگی جزو یکی از پرفروش ترین و موفق ترین وب سایت ها در دنیای اینترنت می باشد و تمامی شرکت های تولید کننده و فروشنده انواع وسایل منزل در اینترنت به فروش آنلاین می پردازند ، مشتریان زیادی نیز هستند که تلاش دارند تا از طریق اینترنت خرید نمایند زیرا صاحبان وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی به دلایل نداشتن اجاره مغازه و آبونمان نسبت به فروشگاه های سنتی بسیار قیمت پایینتری برای کالاهایشان در نظر میگیرند و از لحاظ کیفیت نیز دست کمی از بازار سنتی ندارند.

مقایسه کالاها نقش اساسی در فروشگاه های اینترنتی دارند ، خریدار به خوبی می تواند با مشخصات و ویژگی های کالاها مشابه بازار آشنا شود و به خوبی آنها را مقایسه کند و در نتیجه یکی را انتخاب نماید. در طراحی وب سایت لوازم خانگی افراد می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی در هر جایی از جهان که باشند به راحتی با مراجعه به وب سایت مورد نظرشان ، هرکدام از محصولات با برندهای مختلف را که بخواهند خریداری نمایند و از قیمت و ویژگی های آنها اطلاع یابند. اکثرا وب سایت های اینترنتی که به کار فروش مشغول هستند به درگاه پرداخت اینترنتی متصل هستند و کاربر به راحتی می تواند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهد و از تجربه خرید اینترنتی خود لذت ببرد.

طراحی وب سایت لوازم خانگی

نقش طراحی سایت در پر رونق بودن فروش لوازم خانگی

فروشگاه های سنتی در گذشته بسیار پر رونق بوده اند ولی با گسترش فضای مجازی و اینترنت ، مردم بیشتر ترجیح می دهند در این فضا خرید نمایند و با انتقال سریع و کامل و معرفی راحت کالاهای جدید باعث شده تا طراحی سایت لوازم خانگی مورد توجه افراد قرار گیرد و ترغیب شوند تا فروش را علاوه بر بازار سنتی در اینترنت نیز راه اندازی نمایند.

صنعت لوازم خانگی نیز روز به روز در حال گسترش بوده و با ورود تکنولوژی های جدیدی که در ساخت چنین لوازم بکار گرفته می شود باعث شده تا یک مکانی در اینترنت فراهم باشد تا مردم به خوبی با این کالاها و تکنولوژی ها آشنا شوند ، ساخت وب سایت لوازم خانگی یک بستر مهم و کارآمد در این زمینه است. طراحی سایت در مشاغل گوناگون تخصص ها و مهارت های لازم خود را می طلبد پس باید در این حیطه آگاهی کامل داشته باشید.

 طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

 

قابلیت ها و بخش های مهم در طراحی وب سایت لوازم خانگی :

1- معرفی کالاها

در این بخش که مهم ترین بخش فروش اینترنتی کالاها و معرفی انواع آنها بوده که شرکت یا تولیدی شما باید یک صفحه ویژه برای اینکار اختصاص دهد و دسته بندی کالاها را بر مبنای برندها و کاربردهایی که دارند نظیر لوازم آشپزخانه ، صوتی و تصویری و … انجام دهد. برای هر محصول توضیحات کامل و جامعی ذکر گردد شامل نام محصولات ، مشخصات تولید کننده ، برند ، مدل و نوع کالا ، ظرفیت و …. که به صورت یک بخش کامل برای هر کالا باید درج گردد.

2- گالری تصاویر و ویدیو

در این قسمت باید یک گالری تصاویر حرفه ای برای هر محصول ایجاد گردد تا کاربر بتواند کالاهایی را که می خواهد بخرد از زوایای مختلف مشاهده نماید و تصاویر باید با کیفیت بالا از نماهای مختلف تهیه شود و حتی در صورت امکان با استفاده از ویدیو به معرفی کالای مورد نظر بپردازید.

3- بخش خبرها و مقالات

جدیدترین مقاله ها و خبرهای مرتبط با صنعت لوازم خانگی و بازار برای کاربرانی که دنبال چنین اخباری هستند ، ایجاد گردد و رویدادهای مهم لوازم خانگی باعث می شود تا سایت شما از لحاظ بار محتوایی بیشتر گردد.

4- بخش گارانتی محصولات

در این بخش باید به شرح کامل گارانتی لوازم و محصولات بپردازید تا خریدار بتواند با وارد کردن کد یا سریال کالا از گارانتی و پشتیبانی بعد از خرید محصول اطلاع یابد.

5- خدمات پس از فروش و نمایندگی ها

شرایط و قوانین خدمات پس از فروش به صورت کامل درج گردد و لیست نمایندگان مجاز فروش نیز در طراحی وب سایت تولید کننده های لوازم خانگی یا طراحی سایت فروشندگان عمده لوازم خانگی قابل مشاهده باشد.

6- ایجاد صفحه راهنما

راهنمای استفاده و آموزش های لازم در ارتباط با خرید و کارکرد با سایت را در این بخش ذکر نمایید و حتی کاتالوگ ها و فایل های پی دی اف را می توانید برای دانلود و مشاهده افراد قرار دهید.

7- ایجاد بخش نظرسنجی

یکی از بخش های مهم هر سایت ، ایجاد نظرسنجی از کاربران بوده که هر خریداری به راحتی بتواند نظرات خود را در سایت درج نماید تا میزان رضایتمندی و دلایل خرسندی خریداران برای سایر افراد مشاهده گردد تا با استفاده از این قسمت بتوانند تصمیم بگیرند کالای مورد نظر را خریداری نمایند یا منصرف شوند.

ایجاد بخش محبوب ترین و پرفروش ترین کالاها ، پیشنهادات ویژه ، قابلیت امتیاز دهی به هر محصول ، امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، توییتر ، فیسبوک و … آمار بازدید کننده ، پرینت مشخصات کالاها ، خبرنامه ایمیلی و موارد مهم دیگر برای جذابیت بهتر هر سایتی انجام میگیرد.

تیم نیکداد می توانید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی بحث سئو یا بهینه سازی سایت با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجوگر ایجاد کند. اگر سایت شما به صورت اصولی سئو شود می تواند باعث افزایش آمار بازدید کننده گردد و از این رو فروش بهتری نیز خواهید داشت و تمامی خواسته های مدیران سایت را نیز در این زمینه تامین نماید.

 وب سایت لوازم خانگی

 

نیکداد چه موارد مهمی را برای طراحی سایت لوازم خانگی در نظر میگیرد؟

نیکداد با توجه به خلاقیت و پشتکاری عالی که در زمینه طراحی سایت های لوازم خانگی دارد می تواند وبسایت هایی با ظاهری کاملا جذاب و کاربرپسند را پیاده سازی نماید تا هر کاربری که وارد سایت شما می شود به راحتی با محیط آن کنار بیاید و به فکر خرید بیفتد و از ظواهر زیادی آن لذت ببرد. تیم ما به صورت کاملا قدرتمندی می توانید انواع سی ام اس های اختصاصی را برای مدیریت ساده تر و بهتر وب سایت در جهت بارگذاری مطالب و محصولات جدید طراحی نماید ، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگری نظیر گوگل که به افزایش رتبه سایت و قرار گیری در صفحه اول گوگل کمک نماید تا شما در کلمات مهمی نظیر خرید ” لوازم خانگی ” و ” خرید تلویزیون ” و …. در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید تا مشتریان هدفمند و کسانی که واقعا قصد خرید از سایت تان را دارند به سوی شما روانه کند. تبلیغات گوگلی یکی از خدمات متنوع و جذاب دیگر است که توسط تیم نیکداد انجام میگیرد تا شما را در همان روزهای نخست بارگزاری سایت تان در رتبه های برتر گوگل قرار دهد.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت لوازم خانگی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =