طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت خشکبار

طراحی ساخت سایت های خشکبار و آجیل فروشی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت خشکبار

ساخت فروشگاه آجیل و خشکبار و سایت فروشگاهی خشکبار

طراحی وب سایت خشکبار که به معرفی مغازه ها و فعالیت های کسب و کار در این حیطه می پردازد ، آجیل ، تخمه ، مغز بادام و بادام زمینی ، پسته ، کشمش و … همگی جزو خشکبار هستند و در کشور ما بسیار پرطرفدار و پرمصرف هستند ، ایران یکی از کشورهای پیشرو و تولید کننده خشکبار در دنیاست که حتی به صادرات مختلف انواع آجیل و پسته به سایر کشورهای دنیا می پردازد ، آجیل و خشکبار ایرانیان بسیار زبانزد است.
اگر شما در این حیطه فروش آجیل و خشکبار فعالیت دارید و می خواهید سریعتر خودتان را به مشتریان بشناسانید ،  طراحی سایت خشکبار و طراحی سایت آجیل یکی از بهترین روشهای کارآمد می باشد و با دسته بندی های متفاوت با تصاویر جذاب و کیفیت بالا می تواند باعث جذب کاربران و افزایش مشتری گردد و حتی می توانید در سایت های تان مطالب جدیدی از فواید آجیل و خشکبارها قرار دهید تا دیگران بهتر با شغل شما آشنا شوند. اگر شما بخواهید وارد حیطه طراحی وب و ساخت سایت برای شغل تان شوید ، از قبل باید به شاخصه های مهم طراحی وب سایت شرکتی ، طراحی وب سایت فروشگاهی مسلط باشید و با نحوه کار آنها آشناییت داشته باشید تا با دید بازتر و بهتری به طراحی سایت مشغول شوید.
طراحی سایت خشکبار

مزایای ساخت سایت های خشکبار و آجیل فروشی :

مشاغل مختلف در این برهه زمانی بیشتر به صورت آنلاین فعالیت می کنند و همه فروشگاه ها و مغازه ها به فکر طراحی سایت و فعالیت در دنیای اینترنت هستند و به درک قدرت فضای مجازی نیز رسیده اند ، پس طراحی و ساخت سایت های خشکبار مزیت های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:
  • مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی

ساخت سایت های فروش خشکبار از راه اندازی یک فروشگاه و مغازه فیزیکی بسیار کم هزینه تر و راحت تر است ، شما با ایجاد یک وب سایت نیازی به پرداخت هزینه های آب و برق و گاز ، هزینه اجاره مغازه و هزینه ایاب و ذهاب و پرداخت دستمزد به فروشنده ها و کارگرها نخواهید داشت.

  • باز بودن فروشگاه به صورت دائمی و 24 ساعته

یک فروشگاه یا مغازه در خیابان به صورت 24 ساعته نمی تواند باز باشد ولی شما با طراحی سایت خشکبار به صورت دائمی و 24 ساعته در طول شبانه روز می توانید به طور آنلاین به مشتریان تان خدمات عرضه نمایید و روش های پرداخت آنلاین باعث راحت تر شدن خرید در منزل می شود.

  • بدون محدودیت مکانی و زمانی

با طراحی سایت خشکبار می توانید به صورت کاملا نامحدود در هر جایی از کره خاکی باشید به فروش محصولات تان بپردازید و کار در دنیای اینترنت با یک کسب و کار محلی بسیار متفاوت است و حتی شما می توانید به مشتریان خارجی خود نیز محصولات تان را بفروشید و از این راه سود زیادی به جیب بزنید.

  • کم تر شدن هزینه های بازاریابی و افزایش بازدهی تبلیغات

با طراحی یک سایت خشکبار می توانید از ابزارهای رسانه ای به نحو احسن استفاده کنید و هزینه های بازاریابی شما نیز کم خواهد شد و با سئو و بهینه سازی سایت خود به راحتی می توانید تبلیغات هدفمند و تبلیغات گوگلی انجام دهید و از هزینه های تراکت و پوستر راحت خواهید شد و تبلیغات شما به صورت بنر گرافیکی و لینک در داخل اینترنت خواهد بود.

  • دسترسی بهتر به کاربران در ساخت فروشگاه آجیل و خشکبار

شما با ساخت وب سایت خشکبار به راحتی می توانید با سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر و ارتقای آن ، ارتباط بهتر و سریعتری با مشتریان و کاربران تان داشته باشید. شما بعد از طراحی یک سایت خشکبار و سئو فروشگاه تان می توانید دسترسی زیادتری را به بازدیدکننده ها و مشتریان داشته باشید.

  • انعطاف پذیری و تغییرات سریع تر

تغییرات در محتواها و ظاهر یک سایت فروشگاهی خشکبار با توجه به مناسبت های مختلف می توانبد به صورت سریع و آسانی انجام گیرد.

  • قابلیت ارائه اطلاعات به مشتریان در ساخت فروشگاه آجیل و خشکبار

شما در سایت های آجیل و خشکبار می توانید به ارائه اطلاعات جامع تر به مشتریان تان بپردازید و با یک سایت فروشگاه اینترنتی می توانید اطلاعات بهتر و کاملتری را در اختیار مشتریان تان قرار دهید.

ساخت سایت فروشگاه آجیل

امکانات مختلف در طراحی سایت خشکبار

در ساخت و طراحی وب سایت های خشکبار امکانات و سرویس های متفاوتی ارائه می گردد عبارتند از :

  • طراحی بخش فروش آنلاین

کاربران در این بخش می توانند با انتخاب محصول یا بسته آجیل و خشکبار خود به صورت عمده یا خرده آنها را بخرند. با قابلیت های پیاده سازی سیستم های مختلف در فروش آنلاین امکان تعیین درصد تخفیف نسبت به میزان خرید و نوع کالا وجود دارد. افزودن محصول به علاقه مندی و سبد خرید، استعلام وضعیت خرید، ارائه پیش فاکتور قبل از پرداخت، امکان پرداخت الکترونیک از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت از اختصاصات سیستم فروش است.

  • پیاده سازی صفحه درباره ما

امکان معرفی فروشگاه و تاریخچه فعالیت های تان در آن ذکر می گردد و شما به عنوان یک شرکت تولیدی یا بسته بندی کننده خشکبار و آجیل در این بخش به صورت واضح و کامل معرفی خواهید شد.

  • طراحی سایت دو یا چند زبانه

اکثرا اینگونه از وب سایت ها باید به صورت دو یا چند زبانه پیاده سازی شوند ، زیرا اکثرا محصولات خشکبار نظیر پسته بیشتر در ایران تولید و توزیع می گردد و در خارج از کشور بسیار کم تولید می گردد  و بیشتر مختص ایران هستند ، از این رو طرفدار و خواهان زیادی از مشتریان مختلف در سرتاسر جهان خواهید داشت و اگر سایت شما مسلط به زبان های زنده دنیا نباشد ، مشتریان خارجی زیادی را از دست خواهید داد ، پس طراحی سایت های خشکبار به دو یا چند زبان بین المللی را در دستور کار خود قرار دهید.

  • ساخت صفحه وبلاگ یا مقالات در ساخت فروشگاه آجیل و خشکبار

ساخت وبلاگ برای درج جدیدترین مقالات و مطالب مرتبط با اقلام خشکبار نظیر خواص و فواید خشکبار و آجیل و دانستنی های سلامتی و تندرستی و … ارائه می شود.

  • ایجاد صفحه ارتباط با ما

در این بخش آدرس های فروشگاه ، ایمیل ، شماره های تماس و فرم تماس و … قرار خواهد گرفت و حتی شما می توانید نقشه گوگلی مرتبط با مغازه یا فروشگاه تان را نیز در آن بگذارید.

  • ایجاد بخش گالری یا ویدیو

استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب از محصولات و آجیل های مختلف با بسته بندی های مختلف و استفاده از تصاویر خشک کردن محصولات و آجیل ها با زیرنویس و توضیحات در گالری از جمله ضروریترین بخش های این سایت هاست. حتی می توانید ویدیوهای جذاب از این کارها را نیز تهیه نموده و در سایت تان قرار دهید تا افراد بهتر بتوانند با نحوه خشک کردن آجیل و خشکبار آشنا شوند.

  • مرتب سازی موضوعات و دسته بندی محصولات

دسته بندی بر اساس گروه هایی مانند: پسته،‌ بادام،‌ گردو، فندق، تخمه، آجیل مخلوط و انواع خشکبار مانند برگ زرد آلو، برگ قیسی سکه ای، آلبالو خشک، آلو بخارا ، آلو بخارا رسمی، انجیر خشک ، آلو جنگلی ، آلوچه جنگلی همراه با ارایه تصاویر و توضیحات ویژگی های هر کدام

  • امکانات دیگر شامل :

امکان ثبت نام همراه با فرایند تایید و پنل ورود کاربران؛ امکان اشتراک گذاری مطالب و محصولات محبوب در شبکه های اجتماعی؛ ارسال خبرنامه؛ جستجوی ساده و جستجوی پیشرفته محصول بر اساس پارامترهایی مانند نوع، نام تولیدکننده و غیره؛ نمایش محصولات مشابه بر اساس دسته انتخاب شده، سیستم امتیاز دهی و کسب امتیاز ؛ ثبت نظر و امتیاز برای هر محصول ؛ نمایش نمودار روند قیمت ها از سایر امکانات ساخت ستایت خشکبارو آجیل است. طراحی سایت یکسری نیازهای مشترک دارد و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه اطلاع از فرایند طراحی سایت در شرکت نیکداد با ما تماس بگیرید.

 

ساخت سایت های خشکبار و آجیل فروشی

 

پیاده سازی سایت فروشگاهی خشکبار با نیکداد

نیکداد طراحی انواع سایت های آجیل فروشی ها و خشکبارها را با ظاهر گرافیکی جذاب طراحی می کند که کاربران با دیدن و ملاحضه وب سایت همان لحظه هوس خرید و خوردن انواع خشکبارها به سرشان بزند ، کاربران باید بتوانند به سهولت در سایت شما خرید اینترنتی محصولات را انجام دهند و امکان تماس تلفنی با صاحب و مدیر سایت را نیز داشته باشد. سایت های اینچنینی باید گرافیک زیبایی همانند سایت های رستوران داشته باشد تا کاربران ترغیب شوند زودتر با شما تماس بگیرند پس گذاشتن محصولات با کیفیت بالا در سایت تاثیر به سزایی دارد.

پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زبان فارسی و با کاربردی آسان برای مدیر سایت به منظور بروزرسانی و  افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت،  طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بکار گیری تکنولوژی های مانند لاراول در طراحی سایت حرفه ای توسط Nikdad انجام گردیده و ارایه خدمات  سئو و  بهینه سازی سایت خشکبار برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های تیم نیکداد است.

نکته اساسی این است که مشاغل دیگر نیز در دنیای مدرن امروز به مانند هر واحد تجاری نیاز به طراحی سایت خواهند داشت. برای مثال مشاغل سنتی مانند صنایع چوب ( طراحی سایت صنایع چوب) یا تولید چرم  و مشاغل مدرنی مانند بیمه و بورس یا مشاغل مرتبط با خودروسازی نیز نیاز به طراحی سایت خواهند داشت. نیکداد می تواند به شما در هر شغل و حرفه ای که هستید بهترین طراحی سایت را ارائه کند.

تیم ما همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. فروشنگان و تولیدکنندگان محترم فعال در زمینه آجیل و خشکبار می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت خشکبار

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =