طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت آشپزخانه

طراحی سایت آشپزخانه و رستوران
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت های آشپزخانه که با افزایش غذاهای بیرون بر و سفارش آنلاین غذا در جامعه باعث شده تا هر صاحب رستوران یا آشپزخانه ای به فکر طراحی سایت در این حوزه بیفتد و طراحی وب سایت های آشپزخانه ای شامل طراحی سایت غذای تلفنی ، طراحی سایت آموزش آشپزی ، طراحی سایت مجله آشپزی ، طراحی وب سایت غذای بیرون بر ، طراحی اپلیکیشن غذا و … را شامل می شود.

توجه به حیطه پخت و پز و آشپزی از اهمیت زیادی برخوردار است و هرکسی که می خواهد این مدل وب سایت ها را طراحی نماید باید به این حوزه آشنایی کامل داشته باشد و سایتهایی با ظاهر و گرافیک مرتبط با انواع غذاها را طراحی نماید. طراحی صفحات وب سایت همانند دیگر مشاغل به تخصص های مختلف و حرفه ای نیازمند است و قبل از هرچیز کاربر باید به شاخصه های طراحی وب سایت رستوران ، طراحی سایت شرکتی آشنا باشد و با دید بهترین اقدام به طراحی وب سایت خود کند.

 

طراحی سایت آشپزخانه

 

چرا طراحی وب سایت آشپزخانه ؟

طراحی سایت به منظور فروش کالا و ارائه خدمات به مشتریان و آسانتر شدن چنین فعالیت های به وجود آماده است و اگر شما یک آشپزخانه کوچک یا متوسط و گمنام دارید و می خواهید خودتان را بیشتر در معرض دید کاربران و مشتریان قرار دهید به سراغ طراحی اپلیکیشن و طراحی وب سایت خواهید رفت. با افزایش مشکلات و دغدغه های مردم در جامعه و به دلیل اینکه زندگی های کارمندی رو به افزایش است و زن و شوهر هردو به کار کردن مشغول هستند ، از این رو به سفارش غذا از بیرون روی می آورند و آنها بیشتر ترجیح می دهند اینکار را به صورت تلفنی یا اینترنتی انجام دهند ، خرید غذا به صورت آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری خواهد شد و بنابراین با چند کلیک می تواند غذای مورد نظر خود را سفارش دهد و درب منزل هزینه آن را پرداخت کند و یا حتی به صورت آنلاین و اینترنتی هزینه را از قبل بپردازد.

 

نقش طراحی وب سایت آشپزخانه در جامعه چیست؟

در اکثر خانواده ها پدر و مادر هردو شاغل هستند و اصلا وقت لازم را برای پخت و طبخ غذا ندارند و قطعا برای چنین خانواده هایی زمان واقعا پر ارزش است و برای عدم اتلاف وقت خود می توانند سفارش غذا را از آشپزخانه ها و سایت های اینترنتی تهیه غذا اقدام نمایند و با چند کلیک می توانند غذا را سفارش داده و مشتری همیشگی آن باشند. طراحی سایت آشپزخانه در هر شهری لازم است تا ساکنان آن منطقه به راحتی بتوانند از طریق اینترنت یا اپلیکیشن آن را سفارش دهند.

 

طراحی وب سایت آشپزخانه

 

امکانات و بخش های مختلف طراحی سایت آشپزخانه :

برای ساخت سایت آشپزخانه باید سرویس ها و بخش های مختلفی را تعبیه نماییم و در ادامه به توضیحات آنها خواهیم پرداخت و برای شما امکانات یک سایت آشپزخانه ای را تشریح خواهیم نمود.

  • ساخت صفحه تماس با ما

در این بخش شماره های تلفن ، آدرس ، نقشه گوگلی ، ایمیل و فرم تماس با ما قرار خواهد گرفت تا کاربران راحت تر بتوانند با شما در ارتباط باشند.

  • منوی انواع پیش غذاها و غذاهای اصلی

در این قسمت شما می توانید به مشتریانتان انواع غذاها را به همراه لیست قیمت و تصاویر آنها را نمایش دهید. شامل انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، فست فودها ، پیش غذاهایی شامل آش ، سوپ و دسرها و نوشیدنی ها و … را شامل می شود.

  • ایجاد صفحه معرفی آشپزخانه

در این صفحه به معرفی آشپزخانه و سابقه های کاری در این عرضه را به نمایش خواهید گذاشت و تصاویر از پرسنل و آشپزها ، محیط کاری ، تاریخچه تاسیس را نیز می توانید درج نمایید. با افزودن تصاویر و مجوزهای اخذ شده ، مشتریان بهتر می توانند با شما و فعالیت های تان آشنا شوند و مشتری قبل از سفارش می تواند از محیط و وضعیت بهداشتی محل کارتان آشنا شده و اطمینان حاصل نماید.

  • ساخت بخش مجوزها و گواهینامه ها

در این قسمت می توانید انواع مجوزها و گواهینامه هایی که دریافت نموده اید و مرتبط با فعالیت آشپزخانه ای شما می باشد شامل مجوز اداره فنی حرفه ای ، بهداشت ، انواع اتحادیه ها و گواهینامه ایزو و … را قرار دهید. چنین مدارکی باعث افزایش اعتبار و سلامت بهداشت محیط آشپزخانه می گردد.

  • قابلیت ساخت سیستم سفارش اینترنتی غذا

یک وب سایت فروش غذا باید قابلیت سفارش و فروش اینترنتی انواع غذاها را داشته باشد و مشتری بتواند از میان منو غذاها انتخاب نموده و سفارش دهد. این بخش مشابه طراحی سایت فروشگاهی می باشد.

  • انواع پرداخت های اینترنتی

قابلیت پرداخت صورتحساب ها به روش های الکترونیکی از درگاه های بانکی ایجاد شده بر روی وب سایت یا پرداخت درب منزل را خواهید داشت.

  • خبرها و مقالات مرتبط با صنعت غذا

معرفی انواع غذاهای جدید ، قابلیت اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی ، انتقادات و پیشنهادات ، آمار بازدیدکننده ها و کاربران آنلاین و … از امکانات مختلفی است که می تواند در طراحی سایت آشپزی در نظر گرفت.

 

طراحی وب سایت آشپزخانه با نیکداد

 

طراحی وب سایت آشپزخانه با نیکداد

طراحی وب سایت آشپزی بدون سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری نظیر گوگل بی فایده است و حتما باید سئو چنین سایت های لحاظ گردد تا مشتریان بیشتری به سایت های آشپزخانه سرازیر شوند. نیکداد با تیم حرفه ای و متخصص سئو می تواند سایت هایی با موضوع آشپزخانه و آشپزی را در صدر نتایج موتورهای جستجوگر قرار دهد و آنها را بهبود ببخشد. قابلیت طراحی سایت آشپزی با ظواهر گرافیکی زیبا و جذاب که با موضوع غذا مرتبط می باشند و نیکداد سعی در جلب رضایت کاربران می نماید.

اکثر افراد امروزه از موبایل برای گشت و گذار اینترنت و مرور صفحات وب استفاده می کنند ، از این رو طراحی وب سایتهای واکنشگرا در اولویت است و سایت ها باید سازگاری کامل با صفحات موبایل و تبلتها را داشته باشند و به صورت کاملا واکنشگرا پیاده سازی شوند و در صفحات موبایل بدون هیچ نقص و مشکلی باز شوند.

ساخت انواع سایت های آشپزی با پنل مدیریت فارسی و کارکرد آسان برای مدیریت سایت برای به روز رسانی و افزودن انواع محتواها و ویدیوها و محصولات جدید از ویژگی های چنین سایت هایی است. قابلیت برنامه نویسی و ساخت انواع سایت ها با زبان های پی اچ پی لاراول ، جاوا اسکریپت و ASP که به راحتی هر نوع ایده و خلاقیتی را در سایت شما پیاده سازی کنیم. خدمات سئو و بهینه سازی سایت آشپزخانه توسط نیکداد به راحتی امکان پذیر است.

نیکداد با هزینه های بسیار کم می تواند تبلیغات گوگلی را برای وب سایت تان انجام دهد تا در همان روزهای اولیه کار ، در رتبه های برتر وب سایت گوگل دیده شوید. فروشنده ها و تولید کننده های محترم در زمینه کسب و کارهای متنوع می توانند برای مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت آشپزخانه

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + ده =