طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

شاخصه های طراحی وبسایت حرفه ای

شاخصه های طراحی وبسایت حرفه ای
زمان مطالعه: 6 دقیقه

شاخصه های طراحی وبسایت حرفه ای

شاخصه طراحی وب سایت به عوامل زیادی بستگی دارد و باید بدانیم که اصولا اصلا طراحی سایت چیست ، معیارهای تشخیص یک سایت حرفه ای به چه صورت بوده و آیا همه کارها نیاز به وب سایت دارند یا خیر ، در این مقاله سعی کرده ایم تا به صورت تخصصی شما را با شاخصه ها و فاکتورهای مهم طراحی سایت حرفه ای بیشتر آشنا کنیم. همانطور که می دانید فضای مجازی امروزه بسیار گسترده شده است و همه بازارهای سنتی به سوی کسب و کار آنلاین روی آورده اند و برای اینکه از رقیبان خود عقب نمانید باید به فکر راه اندازی کسب و کار دیجیتالی باشید.

 

کسب کار فاقد سایت قطعا شکست می خورد

اینترنت همیشه در حال گسترش و پیشرفت می باشد و امروزه تمامی خدمات به راحتی از طریق اینترنت قابل انجام می باشد و در نتیجه هر کسب و کار و مشاغلی در بستر اینترنت فعالیت نکند قطعا با شکست روبرو خواهد شد. داشتن یک سایت حرفه ای باعث رونق کارهای شما خواهد شد و حتی یک سایت بی محتوا و بی کیفیت می تواند کسب و کار شما را رو به نابودی ببرد. در بازارهای مجازی شما نیاز به یک طراحی سایت حرفه دارید تا بتوانید از رقیبان تان جا نمانید. در دنیای رو به پیشرفت قرن حاضر داشتن وبسایت به صرف وجودش دیگر کفایت نمی کند بلکه باید سایتی طراحی کنید که شما را در میان مدت و بلند مدت به سمت اهدافتان هدایت کند. گرافیک جذاب ، تجربه کاربری مناسب ، سادگی و ارائه اطلاعات مفید و بهینه سازی و هماهنگ بودن سایت با موتورهای جستجو از جمله فاکتورهای مهم در طراحی وب سایت به شمار می روند.

 

شاخصه طراحی وب سایت

 

طراحی وب سایت قوی و حرفه ای باعث جلب نظر مخاطبان می شود.

یکی از اقداماتی که در طراحی وب سایت باید به خوبی انجام بگیرد ، باید سایت برای کاربران طراحی و پیاده سازی شود ، معمولا کاربر زمانی که وارد سایت شما می شود ، اصلا علاقه ای به منتظر ماندن و صرف زمانی طولانی برای لود صفحات سایت ندارد ، باید سرعت لود وب سایت را بالا ببرید و همچنین نیازهای افراد را شناسایی کنید و بتوانید به تمامی آنها پاسخ دهید ، حتی باید بدانید چه کاربران در چه رده سنی بیشتر به سایت شما مراجعه می کنند. شما به راحتی می توانید با ابزارهای تجزیه و تحلیل وب اینکار را انجام دهید. مثلا اگر سایت شما یک وبسایت فروشگاهی می باشد باید برای فروش بهتر بتوانید سایت را آنالیز نموده و در جذب مخاطب و فروش عالی کالاهای تان موفق عمل نمایید.

 

تولید محتوای جذاب و غنی و کاربردی :

یکی از موارد مهم در وب سایت ها ، تولید محتوای جذاب و کاربرپسند می باشد که مقالات شما باید بدون غلط ، با لینک های مناسب و محتوهای جذاب باشد. اصلا از صفحات خالی و محتوایی که ارتباطی با سایر بخش ها ندارد ، استفاده نکنید. همچنین استفاده از محتواهای تکراری می تواند در سئو وب سایت شما تاثیر منفی بگذارد. استفاده از ادبیات رایج و لحن ملایم می تواند ارتباط خوبی را با کاربر برقرار نماید. شما باید بدانید برای چه کاربر یا مردمی تولید محتوا انجام می دهید ، حتی باید منطقه جغرافیایی نیز مد نظر شما قرار بگیرد. استفاده از گرافیک و ظاهر مناسب و فونت های مناسب و عدم تکرار جملات در تولید مقالات می تواند باعث بهبود سایت شما گردد. امروزه مردم به مطالبی که در سطح اینترنت وجود دارد اهمیت زیادی می دهند و واقعا آنها را می خوانند ، اگر مطالب نتواند اطلاعات کافی به آنها بدهد قطعا سایت شما را ترک می کنند.

به روز رسانی و فعال بودن

شما همیشه باید در همه حیطه ها فعال باشید و سعی کنید از حرفه ای ترین طراحان وب سایت برای کارهای تان استفاده نمایید. همیشه سعی کنید از به روز ترین طراحان با تکنولوژی های قوی استفاده کنید. سعی کنید در این حیطه از مسیر عقب نمانید و رقبای شما ممکن است جای شما را در بازار رقابت بدست بگیرند ، پس باید به تمامی نکات توجه نمایید.

 

یادگیری نکات جدید

همه طراحان وب سایت ، متخصصین سئو و بازاریاب ها در دنیا در حال یادگیری نکات جدید هستند. اگر می خواهید در شغل خود حرفه ای عمل کنید سعی کنید تمامی نکات به روز ، ویدیوهای آموزشی را ببینید و خودتان را در این زمینه آپدیت نمایید.

 

طراحی صفحات وب

 

ارتباط موثر با مشتریان

باید بتوانید کاملا موثر با مشتریان تان جلسات برگزار بکنید و ارتباط خود را با آنها حفظ نمایید ، در بحث طراحی سایت باید بتوانید حتی در جلسات حضوری شرکت نموده و از بازخورد مشتریان و ویژگی ها و امکاناتی که نیاز دارند را شناسایی و در مسیر درست پروژه قرار دهید.

 

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر

سئو یک اصل مهم در ساخت سایت به شمار می رود ، امروزه دیگر طراحی یک سایت در اینترنت کفایت نمی کند ، بحث بعدی که پس از طراحی سایت باید انجام بگیرد ، بهینه سازی صفحات وب سایت برای موتورهای جستجوگر است ، موتورهای جستجوگر سایت ها را همانند کاربران نمی بینند ، در نتیجه آنچه مخاطبان شما از سایت شما می بینند برای گوگل به شکل دیگری مشاهده می شود. با توجه به همین اصل اگر می خواهید دوست گوگل باشید و در جست و جوهای آن نتایج دقیق تری از وبسایتتان ارائه شود باید اطلاعات مورد نیاز گوگل را در کد نویسی رعایت کنید. برای مثال اگر وب سایت شما دارای بخشی مانند مقالات است گوگل نیاز دارد بداند تاریخ درج مقاله و یا ویرایش آن چه زمانی بوده است. همچنین نحوه کدنویسی وب سایت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر عوامل تاثیر گذار در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد.

 

شبکه های اجتماعی برای سایت های حرفه ای

ارتباطات شبکه های اجتماعی و وب سایت ها در عصر دیجیتالی باید به صورت دو سویه باشد. یعنی از اطلاعات این شبکه ها باید برای بهبود خدمات خودتان استفاده نمایید و در شبکه های اجتماعی فعالیت مستمر و مفید داشته باشید. این موضوعات باعث می شود تا مخاطبین شما فعالیت های تان را با شبکه ها به راحتی دنبال نمایند و از اتفاق های شرکت تان در زمان مناسب بهره ببرند. بنابراین در طراحی وبسایت حرفه باید به نحوه ارتباط و تعامل وبسایت شما و این شبکه های اجتماعی نیز توجه ویژه شود.

 

طراحی وب سایت واکنشگرا

طراحی سایت واکنشگرا یکی از نکات مهم در مبحث طراحی می باشد که بدان معنی است که سایت ها برای تمامی نمایشگرها بدون مشکل نشان داده شود ، یعنی سایت ها باید همزمان در موبایل ، تبلت ، کامپیوتر ، لپ تاپ به خوبی سازگاری و بدون مشکل نمایش داده شوند. طراحی واکنش گرا سایت شامل استفاده از گرید های مناسب، تصاویر قابل انعطاف و استفاده از مدیا کوئری ها می باشد که درصورت نداشتن اطلاعات کافی از آن ها وب سایت شما با مشکلاتی در دستگاه های مختلف مواجه خواهد شد.

 

طراحی وب سایت قوی و حرفه ای

 

چرا باید طراحی سایت حرفه ای خود را به نیکداد بسپاریم ؟

طراحی وب سایت حرفه ای با توجه به کسب و کار و فعالیتی که شما انجام می دهید ، دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی هستند و در نتیجه با توجه به کارکرد و نوع کاربری برنامه نویسی و امکانات در آنها نیز متغییر می باشد. این موضوعات باعث می شود تا میزان هزینه شما بعد از بررسی خدمات تان تعیین می گردد. سایت های آماده اگرچه هزینه شما را کمتر می کنند اما در طولانی مدت بیزینس شما را با خطرات زیادی روبرو می کند. سایت شما نشان دهنده درجه و نوع اهمیت شما در بازار است پس حرفه ای وارد این بازار شوید. ما در زمینه طراحی سایت ویژگی هایی نظیر گرافیک جذاب ، سرعت لود بالای صفحات ، کاربرپسند ، مقیاس پذیری ، امنیت فوق العاده ، محتواهای مناسب ، شناخت نیزهای مشتریان ، انطباق با مرورگرهای رایج را لحاظ می کنیم. نیکداد در این زمینه به عنوان یکی از شرکت های قوی که طراحی سایت و سئو و بهینه سازی صفحات را به صورت اصولی برای شما پیاده سازی می کند. به نظر شما یک طراح وب سایت حرفه ای چه ویژگی های دیگری را باید داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 

نتیجه گیری نهایی :

قطعا تا به اینجا با ویژگی های یک طراحی سایت حرفه ای آشنا شده اید و اگر نیاز دارید که برای کسب و کار خود یک طراحی سایت توسط یک شرکت حرفه ای را انتخاب کنید ، ابتدا باید به تفاوت های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی مراجعه نمایید. خدمات طراحی وب سایت نیکداد با توجه به نمونه کارهای موفقی که در این زمینه دارد می تواند بهترین و با کیفیت ترین پروژه ها را به شما تحویل دهد. اصلا نگران هزینه های طراحی سایت نباشید زیرا گروه نیکداد در زمینه طراحی سایت ارزان و با مقرون به صرفه حرفی برای گفتن دارد. همچنین سئو سایت برای موتورهای جست و جو و  تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + بیست =