طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت آموزشگاه

طراحی وبسایت آموزشگاه
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه که معمولا برای مدرسه های غیرانتفاعی ، آموزشگاه های رانندگی ، آموزشگاه های مهارت های فنی و حرفه ای ، مدرسه های دولتی ، آموزشگاه های هنری ، کلاس های تقویتی و کنکور و … بکار می رود. ذکر این نکته ضروری است که شغل طراحی سایت همانند شغل های دیگر در دنیا نیازمند تخصص های مختلفی است. قبل از هر چیزی باید به طراحی وب سایت آموزشی و طراحی سایت شرکتی مسلط باشید تا با دید بازتر و بهتری اقدام به ساخت وب سایت خودتان کنید. معمولا سایت های آموزشگاهی باید به گونه ای ساخته شوند که نیازهای آموزشی جامعه را بیان نمایند.

علت طراحی وب سایت آموزشگاهی

افراد به دنبال آموزشگاه های برتر فنی و حرفه ای هستند و معمولا از طریق اینترنت جستجو می کنند تا از مراکز آموزشی مختلف ، خدمات آنها و تعداد مربیان و اساتید مجرب و سطح بالا مطلع شوند ، اغلب والدین و دانش آموزانی که به دنبال ثبت نام در آموزشگاه ها هستند ابتدا از طریق سایت ها اقدام به سرچ و تحقیق می کنند پس داشتن یک سایت حرفه ای بسیار لازم و ضروری است. آموزشگاه ها باید با یک وب سایت کامل و قدرتمند بتوانند خدمات به مشتریان ارائه دهند و افراد بیشتر از طریق جستجوی در موتورهای جستجوگر وارد این سایت ها می شوند و باید از لحاظ سئو و بهینه سازی واقعا قوی باشند و مخاطبین و بیننده ها را به سوی خودشان جلب نمایند. با داشتن یک سایت جامع با اطلاعات فراوان باعث جذب دانش آموختگان و دانش آموزان به آموزشگاه تان خواهد شد.

 

طراحی سایت آموزشگاه

 

امکانات مهم در طراحی وبسایت آموزشگاه

معمولا سایت های آموزشگاهی برای معرفی خدمات و ظرفیت ها آموزشی و ثبت نام آنلاین و رزرو کلاس ها می باشند. این سایت های آموزشگاهی معمولا خدمات خود را به صورت کاملا آنلاین عرضه می کنند و در دوران کرونا اکثر آموزش ها از طریق آنلاین و آموزش از راه دور انجام میگیرد و قطعا چنین سایت هایی با تمامی امکانات و ضرورت های مورد نیاز برخوردار باشند و آیتم ها و ویژگی های مهم در طراحی سایت آموزشگاه عبارتند از :

 

  • ساخت صفحه معرفی

در این بخش که به معرفی آموزشگاه ، سال تاسیس ، معرفی مربیان ، سابقه های آموزشی ، مهارت ها و انواع آموزشها و فعالیت هایی که در اینجا انجام میگیرد و همچنین گواهینامه و استانداردهای مختلف می پردازد.

  • بخش امکانات و خدمات

در ساخت این وب سایت ها بخش خدمات بسیار مهم و ضروری است و اکثرا به دنبال بهترین آموزشگاه ها از لحاظ امکانات و مربی های با تجربه هستند ، در این بخش می توان از تجهیزات ، سالن های ورزشی ، کتابخانه ، مشاوره های تحصیلی ، تجهیزات صنعتی ، صوتی ، تصویری ، آزمایشگاه ها ، مکانیک و … را معرفی نمود.

  • صفحه تماس با ما

در این قسمت که شماره های تماس ، آدرس و ایمیل ها ، فرم ارتباط آنلاین قرار خواهد گرفت.

  • معرفی جدیدترین خبرها

خبرهای مرتبط با کارگاه های آموزشی ، پرورشی ، اطلاعیه آموزشی و … قرار خواهد گرفت.

  • ساخت صفحه دوره های آموزشی

اعلام برنامه ها و دوره های آموزشی که در حال برگزاری هستند یا دوره های آموزشی ترم های بعدی با جدول زمانبندی و امکان پرینت

  • ایجاد بخش شرایط و قوانین

در این بخش مقررات و شرایط ثبت نام ، مدارک لازم و قوانین مربوط به آموزشگاه ها قرار خواهد گرفت.

  • ساخت کتابخانه دیجیتالی

کتاب ها و جزوه های آموزشی که برای تدریس مناسب هستند در این صفحه معرفی می شوند.

  • بخش امتحانات و آزمون های آنلاین

قابلیت برگزاری آزمون های آنلاین و اعلام نتایج آزمون از طریق وب سایت امکان پذیر است.

  • طراحی بخش مشاوره

در صورت سئوال یا نیازمند مشاوره برای دانش آموزان به راحتی از طریق این صفحه امکان پذیر بوده و سوال های مربوطه را از مشاورین بپرسید.

  • طراحی بانک سئوالات

سئوالات مختلف در دوره های گذشته به صورت آرشیو و قابل دسترسی قرار خواهد گرفت.

  • ایجاد بخش ثبت نام

متقاضیان پس از مطالعه شرایط ثبت نام و پذیرفتن قوانین، از طریق فرم آنلاین مشخصات خود را تکمیل نموده و با آپلود مدارک خود در این بخش، نسبت به انتخاب دوره آموزشی مورد نظر خود اقدام نموده و هزینه مربوطه  را از طریق درگاه پرداخت الکترونیک موجود روی سایت واریز می کنند.

  • ساخت بخش فروشگاهی

در این بخش می توانید انواع کتاب ها ، بسته های آموزشی ، کمک آموزشی و وسایل مرتبط دیگر و فایل ها را به صورت آنلاین به فروش برسانید ، برای کسب اطلاعات بیشتر از ساخت چنین سایت هایی می توانید به طراحی سایت فروشگاهی سر زده و آنها را مطالعه نمایید.

  • ساخت بخش ویدیوها

در این قسمت به راحتی ویدیوهای آموزشی مرتبط با فراگیران و دانش آموزان به طور مستقیم قرار گرفته و قابلیت دانلود و مشاهده را دارا است.

  • ایجاد گالری تصاویر حرفه ای

تمامی تصاویر از بخش های مختلف آموزشگاه به صورت یک گالری زیبا قرار خواهد گرفت.

  • قابلیت پنل مدیریت و عضویت کاربران

به راحتی کاربران و دانش آموختگان می توانند در این بخش به عنوان دانشجو یا کارآموز ثبت نام نموده و از اعلام نتایج و کارنامه ها و صدور کارت آزمون و … اقدام نمایند.

  • ساخت بخش دیدگاه ها و نظرات

به راحتی فراگیران و دانش آموختگان می توانند اعتراض ها و انتقادات خودشان را از دوره های آموزشی و مربیان و مسئولان از این بخش مطرح سازند.

سایت های آموزشگاهی کودکان و یک مکان عالی برای یادگیری کودک و خردسالان نیاز به یک فضای کامل و تخصصی دارند که طراحی سایت اینکار با به نحو احسن انجام می دهد ، معمولا مکان هایی نظیر مهدکودک ها نیازمند طراحی وب سایت داشته باشند تیم نیکداد می تواند اینکار را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام دهد. ( طراحی سایت برای آموزش کودکان)

 

طراحی وبسایت آموزشگاه

 

مزیت های تیم نیکداد برای طراحی سایت آموزشگاه ها

طراحی سایت های آموزشگاهی باید از معیارهای مختلفی پشتیبانی نماید و به طور حرفه ای انجام گیرد ، یکی از این نکات ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن وب سایت های طراحی شده است که به گونه ای باید ساخته شوند تا بدون مشکل در تبلت ها و گوشی های اندروید با تغییر اندازه صفحه بدون مشکل نمایش داده شوند که نیکداد اینکار را به صورت اصولی و قدرتمند انجام می دهد و وب سایت های آموزشگاهی که توسط ما انجام میگیرد قابلیت نمایش در تمامی صفحه نمایش با اندازه های مختلف و بدون مشکل را دارا است.

معمولا ساخت چنین سایت هایی به تنهایی کافیت نمی کند و برای سایت های آموزشگاهی و مدارس باید بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر نظیر گوگل انجام بگیرد تا نیکداد علاوه بر طراحی سایت مراکز آموزشی بتواند آنها را به صدر نتایج گوگل بیاورد که ما با بهینه سازی صفحات داخلی سایت و لینک سازی حرفه ای می توانید رتبه های شما را ارتقا دهیم و برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین رایگان تیم ما تماس حاصل نمایید. همچنین ما با هزینه های بسیار مناسب تبلیغات گوگلی را برای شما انجام می دهیم که در روزهای نخست فعالیت کسب و کارتان در رتبه های نخست گوگل قرار بگیرید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت آموزشگاه

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =