طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت مهدکودک

طراحی سایت مهدکودک
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت مهدکودک

طراحی سایت پیش دبستانی

 

طراحی سایت پیش دبستانی که مهد کودک یا کودکستان نوعی آموزشگاه است که برای نگهداری و پرورش کودکان خردسال و گذار آن‌ها از محیط خانه به مدرسه ایجاد شده‌ است. امروزه خانواده های بسیاری برای تربیت فرزندان خود قبل از کودکستان و مدرسه به مهدکودک می فرستند تا بتوانند آموزش های لازم قبل از ورود به مدارس را فرا بگیرند. بسیاری از والدین خصوصا مادران در این دوره از زندگی های ماشینی کارمند هستند و در ادارت و شغل های مختلف مشغول هستند بنابراین برای نگهداری و یادگیری و تربیت صحیح فرزندان خود ، آنها را به مهدکودک ها می سپارند.

طراحی سایت مهدکودک پس از محیط خانواده هاست که در شکل گیری تربیت و شخصیت کودک تاثیر زیادی دارد و والدین حساسیت زیادی دارند که آنها را به مهدکودک های خوبی بفرستند ، مهدکودک ها وظیفه محافظت و مراقبت و نگهداری و پرورش ، رشد و شکوفایی استعدادهای آنها را قبل از وارد شدن به دبستان برعهده دارند.

اغلب والدین امروزه به دلیل مشغله های کاری زیاد و نبود وقت کافی ، امکان جستجوی حضوری و مراجعه ها را به هر مهدکودک ندارند و بنابراین تحقیق درباره اینکه کدام مهدکودک از امکانات بیشتری برخودار است یا خیر را کمتر دارند ، بنابراین داشتن یک سایت مهدکودک در دنیای اینترنت از اهمیت زیادی برخودار خواهد بود زیرا طراحی سایت مهدکودک می تواند به صاحبان و مدیران مهد کمک کند تا به راحتی در دنیای اینترنت محیط آموزشی کودکان را به والدین بشناسانند و حتی محیط آموزشی و پرورشی خود را به راحتی و بدون صرف هزینه های زیاد تبلیغ کنند.

طراحی سایت مهدکودک

 

طراحی سایت مهدکودک – طراحی سایت پیش دبستانی

علت ضروری بودن طراحی سایت مهد کودک :

 

طراحی سایت مهدکودک از این منظر پر اهمیت است که علاوه بر قابلیت انتخاب کردن آسانتر والدین در انتخاب یک مهدکودک ، می تواند پدر و مادران را در جریان کارها و فعالیت های مهدکودک به صورت مداوم قرار دهد و می توانند در ساعاتی که فرزندشان در مهدکودک سپری می کنند اطلاع یابند که چه برنامه هایی برای آنها ارائه می شود و مشغول چکارهایی هستند ، حتی این قابلیت را می توان در طراحی سایت مهدکودک ارائه کرد که ارتباط آنلاین داشته باشند و نظرات و دیدگاه های خود را در ارتباط با برنامه های مختلف مهدکودک ارائه دهند.

 

طراحی سایت پیش دبستانی

امکانات وب سایت های مهدکودک

1- طراحی صفحه نخست مهدکودکها

2- ایجاد بخش خدمات ؛ در این بخش تمامی خدمات هایی که مهد ارائه می دهد قرار خواهد گرفت تا کاربران راحت تر بتوانند با آن مرکز آموزشی آشنا شوند

3- ضوابط و مقررات داخلی مهدکودک

4- طراحی بخش اخبار و مقالات

5- ساختن بخش بازی های آنلاین

6- قسمت بعد از مدرسه ، که به برنامه ها و تفریحاتی که خارج از مهد انجام میگیرد را شامل می شود.

7- درباره ما ، اطلاعات و تاریخچه مربوط به آن مهدکودک به صورت خلاصه و مفید قرار خواهد گرفت.

8- ارتباط با ما ، شما در این قسمت می توانید با مدیریت و کارکنان یک مهدکودک به خوبی ارتباط برقرار کرده و شماره تماس ها و فرم تماس در سایت قرار خواهد گرفت.

9- ساخت اسلاید شو حرفه ای و زیبا

10- ساخت بخش دنیای کودک که شامل فیلم ها و عکس های شاد از کودکان می شود.

11- طراحی صفحه لوح ها و گواهی نامه های دریافت شده توسط یک مهدکودک

12- ایجاد گالری برای مهدکودک

13- نظرات اولیای کودکان

14- زمانبندی و برنامه های مربوط به کلاسها

15- آیکون های شبکه اجتماعی

16- نکته های آموزشی

17- بخش مدارک لازم برای ثبت نام آنلاین کودکان ؛ والدین جدیدی که بخواند برای کودکان خود اقدام به ثبت نام کنند به راحتی از این بخش می توانند اینکار را انجام دهند.

18- ساخت یک پروفایل برای هر کودک

 

طراحی وب سایت کودکستان

نیکداد یار همیشگی کودکستان ها در طراحی وب سایت های مهدکودک

نیکداد در زمینه طراحی وب سایت های پیش دبستانی ، طراحی سایت آمادگی ها ، طراحی وبسایت مهدکودک را با گرافیک جذاب و به صورت واکنشگرا جهت بهتر اجرا شدن در تبلت ها و موبایل های هوشمند به انجام می رساند و به همین دلیل علاوه بر واکنشگرا بودن یک سایت ، سرعت باز شدن یا لود نیز باید افزایش یابد که هر کاربر وقتی با موبایل وارد سایت شد خسته نشود ، همچنین واکنشگرا یعنی زمانی که شما با موبایل وارد یک سایت شده اید ، تغییر فرم و ظاهر ندهد و ظواهر بصری آن حفظ شود و به صورت طبیعی و عادی مشاهده شود.

از خدمات دیگر نیکداد بهینه سازی و سئو پروژه های سایت مهدکودک می باشد که از اولیت های ما است که برای مثال شما را در کلماتی همانند « مهدکودک خوب در کرج» ، « مهدکودک خوب در تهران» ، « مهد کودک عالی » و کلمه های مثل اینها در صفحه های اول گوگل نمایش داده شوید.

 

برای سایت های مهد از رنگ های شاد ، نمادها و لوگوهای کارتونی  استفاده خواهد شد تا فضای کار کودکانه شود و اقداماتی که نیکداد آنها را در طراحی وب سایت پیش دبستانی لحاظ خواهد نمود.

ساخت مدیریت قوی ساده و فارسی برای استفاده و به روز رسانی مداوم سایت ها و صفحات مختلف همانند ، مقالات ، گالری تصاویر ، جدیدترین اخبارها و … و قابلیت ثبت نام و واریز وجه و … مهم ترین امکاناتی است که تیم نیکداد در طراحی وب سایت برای مهدکودک ها در نظر می گیرد.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت پیش دبستانی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =