طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت کاریابی

طراحی سایت کاریابی | طراحی سايت اشتغال و کاريابی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت کاریابی

طراحی وب سایت کاریابی

طراحی سايت اشتغال و کاريابی

طراحی وب سایت کاریابی برای معرفی تخصص ها و نیروهای ماهر به کارفرمایان به کار می رود. سایت های کاریابی در فضای مجازی بسیار گسترده شده اند و مردم برای جستجوی کارها به وب سایت های مربوطه مراجعه می نمایند. با توجه به رشد بیکاری جامعه و فشار شدید اقتصادی ، چنین وب سایت های کمک زیادی به فضای کسب و کار جامعه می کند و طراحی سایت های کاریابی می تواند پتانسیل های قدرتمندی را به افراد ارائه دهد. به این صورت که شما می توانید با طراحی چنین سایت هایی کارفرماها و کارجوها را به هم ارتباط دهید و یک بازی برد برد را تجربه نمایید. صاحبین وب سایت های کاریابی می توانند از معاملات این افراد درصد یا سودی را دریافت کنند و حتی پنل های ماهانه عضویت و اشتراک نیز برای کاربران تعریف نمایند.

بنگاه های کاریابی با معرفی کارجویان به شرکتها و کارفرمایان می توانند پورسانت خود را دریافت کنند. اگر به فکر زدن سایت کاریابی هستید باید به موارد زیادی توجه داشته باشید که در ادامه آنها را با شما در میان می گذاریم و فرایندهایی که در زمینه کاریابی بسیار مفید هستند را به شما گوشزد خواهیم کرد. طراحی وبسایت های کاریابی شرایط های مختلفی دارد و قبل از آن باید به طراحی سایت نیازمندی و طراحی سایت تبلیغاتی آشنا باشید تا بتوانید بهتر در این زمینه تصمیم گیری نمایید.

طراحی سایت کاریابی

 

لازمه شکل گیری و ایجاد وب سایت های کاریابی

وب سایت های کاریابی بخش ها و امکانات مختلف و مفیدی را رد اختیار افراد مستعد می گذارند و قابلیت استعداد یابی ، اطلاع رسانی مشاغل ، جستجوی شغل های مورد نیاز ، تامین سریع نیروی انسانی لازم را در اختیار کارفرمایان قرار می دهد. در ایجاد چنین سایت های باید دقت زیادی کنید تا بتوانید به صورت اختصاصی طراحی کرده و از امکانات مختلفی برای وب سایت بهره بگیرید. سایت های کاریابی دسته بندی های مورد نیاز لازم دارد تا هر فرد با توجه به تخصص خود بتواند در یک حیطه خاص فعالیت کند.

امکانات مختلف در طراحی سایت کاریابی

در طراحی وب سایت های شغل یابی امکانات مختلفی می توان پیاده سازی کرد که در ادامه بهترین آیتم هایی که برای چنین سایت هایی می توان در نظر گرفت را در یک لیست کامل به شما معرفی می نماییم.

  • طراحی داشبورد یا پروفایل کاربری

هر فردی باید یک حساب کاربری داشته باشد تا بتواند آخرین گفتگوها ، پروژهای من به عنوان خریدار ، پروژهای من به عنوان مجری ، آخرین ورودی ها ، وضعیت پروفایل را در حساب خود داشته باشد.

  • ایجاد بخش پروژه ها

در این قسمت تمامی پروژه های انجام نگرفته ، مرتبط با تخصص ، پروژه های فوری و ویژه ، آگهی استخدام ، دریافت آنی پروژها و … قرار میگیرد.

ایجاد حساب کاربری برای کارجویان

قابلیت ثبت نام و قرار دادن مشخصات اولیه و ساخت حساب کاربری برای متقاضیان و کارجویان در این قسمت فراهم شده است.

  • قابلیت جستجوی آگهی ها

سیستم حرفه ای جستجوی کاریابی در چنین وب سایت هایی از اهمیت زیادی برخوردار است. فاکتورهایی نظیر شهر یا استان ، عنوان شغل ، سابقه مشاغل و تخصص ها ، گروه شغلی ، موقعیت مکانی ، نوع همکاری و مدارک تحصیلی می تواند در اینجا اجرا گردد و کاربران از بین آگهی های متفاوت به جستجو بپردازند.

  • ایجاد قسمت توضیحات آگهی 

باکس توضیحات آگهی که با توجه به نوع کار ، ساعت کاری ، تخصص های لازم ، تعداد نیروی کار ، شماره تماس و آدرس پیاده سازی می گردد.

  • ساخت قسمت مربوط به کارفرمایان

مدیران شرکتها و کارفرمایان می توانند در این بخش ثبت نام نموده و وارد محیط کاربری مختص به خود شوند و اطلاعیه های مورد نیازشان را برای جذب نیروی کار منتشر کنند.

  • طراحی سیستم آمارگیر حرفه ای

در این بخش امکان نمایش آمار بازدید کننده وب سایت ، تعداد افراد آنلاین ، تعداد رزومه ارسالی و بیشترین مشاغل جستجو شده و کل بازدیدکنندگان مشاغل را خواهید داشت.

  • قابلیت ارسال رزومه

امکان ارسال رزومه کتبی و انواع فایل های مختلف نظیر ویدیو ، تصاویر و فایل و اسناد را می توان از طریق این بخش خواهید داشت.

  • قوانین و راهنمای سایت

قوانین و شرایط مختلف استفاده از وب سایت ، راهنمای کار با وب سایت و نحوه عضویت ، راهنمای ارسال رزومه  و موارد مختلف دیگر را در این بخش به کاربران ارائه دهید.

  • ایجاد بخش خبرنامه حرفه ای

سرویس عضویت یا خبرنامه کاربران که با وارد ساختن ایمیل توسط کاربران می توانند جدیدترین خبرها و مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایند. کاربران می توانند از جدیدترین آگهی مشاغل را در ایمیل خود دریافت کنند.

  • ساخت قسمت تبلیغات

به دلیل پربازدید بودن چنین وب سایت هایی می تواند محل مناسبی برای قرار دادن آگهی شرکت ها و استخدامی ها باشد پس از این روز طراحی این بخش بسیار مهم است.

  • طراحی صفحه آزمون های شغلی

آزمون های مهارت شغلی ، تست های روانشناسی و شخصیت شناسی و … در این بخش برای محک کارجویان تدوین می گردد.

  • طراحی بخش مسابقه ها

مسابقه هایی برای کارجویان ایجاد می گردد و هرکسی که به بهترین نحو کار را به انجام برساند برنده مسابقه خواهد شد و یک مبلغ هنگفتی را برنده می گردد.

  • قابلیت تفکیک آگهی ها بر مبنای منطقه یا شغل

آگهی های استخدامی بر مبنای منطقه شهری یا استانی و دسته بندی موضوعی شامل فروشنده ، تکنسین ، حسابدار ، مسئول دفتر ، منشی ، اپراتور و … تقسیم بندی می گردد.

  • پیاده سازی سیستم پرداخت آنلاین

قابلیت پرداخت آنلاین حق کاریابی توسط متقاضیان و آگهی های پولی فقط قابل مشاهده برای اعضا از این قسمت که متصل به درگاه های پرداخت الکترونیک عضو کارت های شتاب می باشند قابل انجام است.

  • امکانات دیگر در طراحی سايت اشتغال و کاريابی

امکانات مختلفی نظیر اشتراک آگهی ها در شبکه های اجتماعی ، امکان دسترسی چند کاربره ، معرفی کارآفرینان محبوب ، نمونه سوالات استخدامی سازمان ها و شرکت های بزرگ ، مقالات مفید ، زندگی نامه افراد موفق ، پیوند به سایت های دیگر ، سوالات متداول ، تعرفه های ثبت آگهی ، نمایش استخدام های مهم روزانه و سرویس های مختلف دیگر قرار میگیرد.

طراحی سايت اشتغال و کاريابی

 

مزایای نیکداد برای طراحی سايت اشتغال و کاريابی

نیکداد می تواند سایت های واکنشگرا و کاملا ریسپانسیو برای نمایش بدون مشکل در دستگاه های موبایل و تبلت ها را داراست و امکان لود سریع صفحات و کاربری آسانی را برای شما طراحی نماید. پیاده سازی سایت با پنل فارسی و مدیریت آسان ، سیستم شمارنده آمار بازدید ، سیستم گزارشات مالی ، سیستم مدیریت آگهی های ارسالی توسط کارفرمایان ، امکان استفاده آسان برای درج محتواهای جدید ، طبقه بندی محتوای وب سایت از جمله ویژگی هایی است که توسط نیکداد در طراحی سایت استخدامی لحاظ می گردد.

یکی از اقدامات مهمی که برای وب سایت های کاریابی باید به نحو احسن انجام گیرد فرایند بهینه سازی و سئو سایت می باشد که برای ارتقاء جایگاه سایت در موتورهای جستجوگری نظیر گوگل می باشد ، یکی دیگر از اقداماتی که نیکداد در  طراحی سایت های بنگاه های کاریابی انجام می دهد ساخت اختصاصی پنل چنین وب سایت هایی است.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت کاریابی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 6 =