طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت فیلم و سریال

طراحی وب سایت دانلود فیلم 
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت فیلم و سریال

ساخت سایت فیلم و سریال

طراحی وب سایت فیلم و سریال که یکی از بخش های سرگرم کننده و تفریحی در دنیای اینترنت محسوب می شود. قابلیت نمایش و دانلود فیلم های به روز ، اطلاعات کامل درباره آنها ، تیزر فیلم و سریال ها ، معرفی کارگردانان ، فیلمسازان در ساخت بانک فیلم ، طراحی سایت فیلم و سریال و ساخت سایت های فیلم باید دارای امکانات مختلفی باشد تا بتواند نیازهای کاربرانی که به وب سایت شما سر می زنند را برطرف سازد.

شرکت های تولید کننده فیلم و آثار هنری نیز می توانند با داشتن یک وب سایت شرکتی مناسب به ارائه فیلم در حوزه کسب و کار خود فعالیت داشته باشند. طراحی سایت نیز همانند شغل های دیگر در عصر حاضر به تخصص های مختلفی نیاز دارد. شما باید به شاخصه های طراحی وب سایت اداری و طراحی سایت دانلود آشناییت داشته باشید تا بتوانید بهتر در این زمینه تصمیم گیری نمایید.

طراحی سایت فیلم و سریال

 

ایجاد اشتغال و کسب درآمد با طراحی سایت فیلم و سریال

وب سایت های دانلود فیلم و سریال در اینترنت بسیار افزایش پیدا کرده است و هدف اصلی تمامی مدیران سایت در جهت افزایش کاربران سایت بوده که از این راه به درآمد برسند. اکثر درآمد وب سایت های دانلودی خصوصا سایت های دانلود فیلم و دانلود سریال در گروه تبلیغات می باشد که اینکار نیز با افزایش بازدیدکنندگان سایت امکان پذیر خواهد بود. طراحی سایت فیلم بیشتر برای کارهایی نظیر فروش اکانت های زمان دار برای دانلود فیلمها ، فروش آنلاین فیلم ، فروش محصولات مربوط به فیلمها ، کسب درآمد از بنرهای تبلیغاتی انجام میگیرد.

مدیران وب سایت های فیلم اکثرا با ذوق هنری و علاقه ای که به آثار فیلم ها و سریالها دارند به این حیطه وارد می شوند و اقدام به انتشار و فروش فیلم ها در فضای مجازی می کنند. با توجه به حق نشر فیلم های ایرانی جدیدا امکان فروش فیلم ها به صورت قانونی برای صاحبین سایت فراهم شده است و کاربران به راحتی می توانند فیلم های مورد علاقه شان را خریداری نمایند. اگر می خواهید یک وب سایت در زمینه دانلود ویدیو و فیلم و سریال های تلویزیونی را طراحی کنید و چنین سایت هایی باید بتواند در دل مخاطبان جای بگیرد و در کلماتی همانند “دانلود فیلم” ، “اکران فیلم” و … رتبه های خوبی را در صفحات موتور جستجوگر کسب نماید.

طراحی سایت فیلم و سریال

 

سئو سایت های فیلم و سریال

یکی از دلایل موفقیت وب سایت های موزیک ، سایت های فیلم و سریال افزایش بازدید وب سایت به صورت واقعی است. اگر شما صاحب یک سایت فیلم هستید و می خواهید به درآمد بالایی برسید قطعا باید به فکر تولید محتوای با کیفیت و افزایش بازدیدکنندگان وب سایتتان باشید ، به روز بودن سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است و کاربران می خواهند جدیدترین فیلم هایی که به بازار عرضه شده است را در سایت شما ببینند و یا دانلود نمایند. اگر بتوانید نیازهای کاربران اینترنتی را در زمینه فیلم و سریال و سینما برآورده سازید قطعا موفق خواهید شد.

اگر بخواهید در سایت های فیلم و سریال به موفقیت برسید قطعا نیاز به سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر خواهید داشت ، اکثر کاربران در فضای مجازی از جستجوگرهایی نظیر گوگل و بینگ برای سرچ فیلم ها و سریالهایشان انتخاب می کنند. شما باید سایت تان را بر مبنای گوگل سئو کنید تا بتوانید رتبه های بالایی را کسب نموده و ترافیک سایت تان را افزایش دهید و از اینکار نیز به درآمدهای خوبی برسید.

طراحی سایت های فیلم و سریال

 

بخش های مختلف ساخت سایت فیلم و سریال

یک سایت فیلم و سریال باید بخش های مختلفی را داشته باشد که هر کاربر به راحتی بتواند از امکانات وبسایت بهره مند گردد و سرویس های مختلف یک وب سایت فیلم سینمایی شامل بخش های زیر می باشد :

  • ساخت بخش ثبت نام کاربر

یکی از بخش های مهم وب سایت های فیلم ، ایجاد سیستم عضویت کاربران است که به راحتی می توانند با دکمه ثبت نام ، اقدام به نام نویسی در سایت کنند و با وارد ساختن اطلاعات شخصی خود می توانند یک حساب در وب سایت شما داشته باشند ، از این سرویس امکان دریافت اکانت و عضویت در سرویس اشتراک دانلود، سوابق دانلود، گزارشات پرداخت و غیره را دارا هستید.

  • دسته بندی فیلم ها

در این بخش امکان دسته بندی فیلم ها و سریال ها بر مبنای ژانر ، فیلم های جدید ، برترین فیلم ها ، فیلم ایرانی و خارجی ، انیمیشن ، موزیک ویدیو ، فیلم های برتر و … قرار خواهد گرفت ، دسته بندی به صورت مرتب انجام میگیرد که ممکن است بر اساس ژانر شامل فیلم عاشقانه ، فیلم کمدی و … و بر مبنای توضیحات فیلم همانند کارگردان، سال ساخت ، فیلمنامه نویس، بازیگران، گروه فیلمبرداران، خلاصه داستان فیلم و … قرار بگیرد. امکان طبقه بندی نمودن سریال ها نیز با ارائه قسمت های مختلف سریال وجود دارد.

  • ایجاد بخش فروش فیلم

در این بخش یک صفحه فروشگاهی طراحی می گردد که به فروش انواع فیلم ها و سریال ها خواهید پرداخت و حتی می توانید یک اکانت vip یا عضویت پولی در سایت قرار دهید تا کاربران به راحتی امکان خرید فیلم را در وب سایت تان داشته باشند.

  • ساخت صفحه تیزر فیلم ها و کلیپ های موسیقی

در وب سایت های فیلم بخشی به عنوان آنونس یا تیزر فیلم و سریال ها تعبیه می گردد که برای مشاهده بخشی از کلیپ ها و فیلمها توسط کاربران مورد استفاده قرار میگیرد.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما و پشتیبانی سایت

این صفحه برای ارتباط بیشتر کاربران و مشتریان تبلیغاتی با مدیریت وب سایت مورد استفاده قرار میگیرد که شماره تماس ، ایمیل ، تلفن ، فرم آنلاین یا باکس گفتگوی آنلاین می باشد.

  • ایجاد جدول زمانبندی فیلم ها

ساخت جدول زمانی پخش فیلم ها و سریال های هفتگی که در جدول اکران در سینماهای کشور قابل ارائه هستند.

  • طراحی صفحه آرشیو

قابلیت ساخت آرشیو دسته بندی شده فیلم ها و سریال ها بر مبنای ساخت و نمایش آنها وجود دارد.

  • ساخت بخش نظرات کاربران

امکان ثبت نظرهای کاربران و دیدگاه های آنها درباره هر فیلم و سریالی وجود دارد.

  • ایجاد جستجوی حرفه ای وب سایت

ماژول جستجوی سایت که می تواند به صورت ساده یا پیشرفته بر مبنای موضوعاتی نظیر نام فیلم ، موضوع فیلم ، کارگردان ، بازیگران ، کشور سازنده و … در طراحی سایت حرفه ای فیلم و سریال لحاظ گردد.

  • قابلیت ایجاد صفحه خبرها

قابلیت قرار گرفتن خبرهای جدید سینمایی ، تلویزیونی ، جشنواره ها و اکران ها و اخبار بازیگران و کارگردان ها و … در این بخش دارا است.

  • امکان نقد و بررسی فیلم ها

در طراحی یک سایت فیلم باید بخشی را به عنوان نقد و بررسی فیلم و سریال ها توسط منتقدان سینمایی قرار دهید.

 

امکانات دیگر طراحی وب سایت های فیلم 

امکان اشتراک گذاری مطالب وب سایت به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک ، توییتر و … را داشته باشد و امکان امتیاز دهی به فیلم ها توسط کاربر ، گزینه های پسندیدن و نپسندیدن برای فیلم و سریالها ، آمار بازدید حرفه ای وبسایت ، قابلیت اتصال وب به سرویس های اشتراک گذاری ویدیویی نظیر نماشا ، آپارات ، یوتیوب و … را نیز داشته باشد. تعداد دفعه های دانلود فیلمها ، بیوگرافی هنرمندان و بازیگرها ، مقاله های اختصاصی سینمایی ، نمایش کاربران آنلاین ، بنر کانال تلگرام ، نرم افزارهای ضروری برای پخش فیلم ها ، بخش تبلیغات در وب سایت از جمله امکانات دیگر سایت های فیلم می باشد.

طراحی وب سایت دانلود فیلم 

 

نیکداد متخصص در زمینه ساخت وبسایت فیلم و سریال

همانطور که در مقاله بالا ذکر کرده ایم سئو و بهینه سازی سایت های فیلم از اقداماتی مهمی است که باید لحاظ گردد و سئو باید بر مبنای الگوریتم های موتور جستجوگرهایی نظیر گوگل انجام گیرد تا آمار بازدید سایت تان بتواند افزایش پیدا کند و با بالا بردن ترافیک سایت می توانید درآمد خود را نیز افزایش دهید ، نیکداد در طراحی وب سایت فیلم و سریال به این اصل توجه ویژه ای دارد.

یکی از نکات مهم دیگر در طراحی سایت های فیلم سرعت وب سایتهاست که باید سرعت لود و بارگذاری عالی داشته باشد تا کاربران خسته نشوند و سریعا بتوانند صفحات وب سایت تان را باز نمایند ، رسپانسیو و واکنشگرا بودن سایت و پنل مدیریت فارسی و ساده برای به روز رسانی و آپدیت مطالب و اضافه کردن فیلم ها نیز از جمله موارد مهم دیگر است ، گرافیک چنین سایت هایی نظیر باید به نحو احسن انجام گیرد ، نیکداد با هزینه های بسیار پایین می تواند تبلیغات گوگل ادوردز را نیز برای سایت تان به انجام برساند تا در روزهای نخست فعالیت تان در صدر نتایج گوگل دیده شوید.

اگر می خواهید یک وب سایت فیلم حرفه ای و پرامکانات داشته باشید همین حالا می توانید با کارشناسان ما در تیم نیکداد تماس حاصل فرمایید تا وب سایت شما را از پایه و به صورت اختصاصی طراحی نماید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت فیلم و سریال

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =