طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت سینما

طراحی سایت سینما
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت سینما

طراحی وبسایت سینما شامل طراحی سایت های سینمایی و فرهنگی ، طراحی سایت تئاتر و طراحی سایت فیلم نیز می شود. با وجود دنیای مجازی و گسترش تکنولوژی ها و اینترنت به طوری که امروزه هرکسی گوشی و تبلت های هوشمند دارد و دائما در حال مرور و جستجو در اینترنت می باشد.

طراحی سایت سینما یکی از ضروری ترین و بهترین مکان ها برای معرفی فیلم ها و سریال ها و تئاترها می باشد که شما می توانید نوعی سینمای مجازی را با استفاده از یک وب سایت ایجاد نمایید. مثلا می توانید سیستمی در وب طراحی کنید تا افراد به صورت آنلاین بلیط سینما خریداری کنند یا صندلی را رزرو نمایند و همچنین بتوانند بخش هایی از فیلم را به صورت آنلاین تماشا کنند.

با پیشرفت دنیای وب ، امروزه کمتر کسی است که برای خرید بلیط به سینما مراجعه کند و اکثرا توسط موبایل یا لپ تاب ها بلیط خود را در منزل یا محل کار رزرو می کنند و اینکار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد و برای اینکار شما حتما نیاز به یک سایت خواهید داشت تا اینکار را عملی نمایید.

 

طراحی سایت سینما

 

ساخت سایت فیلم و سریال نیز از زیرمجموعه سایت های سینمایی محسوب می شود که بسیار پربیننده و پرسفارش می باشد که برای معرفی جدیدترین فیلم ها ، توضیحات و اطلاع رسانی ، اخبار سمعی و بصری هنری استفاده می شود. همینطور سایت های دانلود فیلم و سریال که می تواند در زمینه قرار دادن فیلم و ویدیوها مورد استفاده قرار گیرد. طراحی طراحی وب سایت های سینمایی که بیشتر حوزه قشر دانشجویان و استادان و هنرمندان جامعه و مخاطبان عام را در بر می گیرد که باید با سلیقه و نظرات مختلف طراحی شود و بازدیدکنندگان را به سوی خود جذب کند.

نکته های مهم در طراحی سایت تئاتر :

1- در اینگونه سایت ها حتما کاربر باید بتواند با فرم عضویت در سایت ، ثبت نام کرده و در پنل کاربری خود بتواند فعالیت ها و کارهایی نظیر خرید بلیط ، رزرو و … را انجام دهد.

2- گرافیک بحث اصلی سایت های هنری و سینمایی است که باید حایز اهمیت باشد

3- سایت های فیلم و هنری سینمایی باید دارای گالری تصاویر و ویدیویی باشد که عکس ها و فیلم ها در ان برای نمایش به کاربران قرار بگیرد.

4- قابلیت پخش تیزرهای فیلم ها و تریلرها برای فیلم هایی که به زودی پخش می شوند را داشته باشد.

5- جدول فروش فیلم ها از بهترین ایده ها و خلاقانه ترین کارهایی است که در سایت های سینمایی می تواند گذاشته شود تا پرفروش ترین فیلم های ماه یا سال قرار بگیرند.

6- بخش تئاترها ، فیلم های ایرانی و فیلم های خارجی را نیز می توان در سایت فیلم و سریال معرفی نمود تا کاربران به راحتی با آن آشنا شوند.

 

طراحی سایت تئاتر

 

 

امکانات مختلف در طراحی سایت سینمایی و تئاترها:

1- طراحی صفحه خانه یا صفحه نخست ؛ در این بخش که صفحه اصلی سایت سینما می باشد ، می تواند فیلم های در حال اکران ، معرفی تئاتر ، شماره تماس و آدرس ها قرار گیرد.

2- درباره سینما ؛ تاریخچه کوتاه از زمان شروع فعالیت سینما ، فعالیت ها ، معرفی سالن ها و … می تواند در این قسمت نوشته شود.

3- بخش اخبار ؛ جدیدترین اخبار نظیر سالن 2 راه اندازی شد مثلا:  فیلم های جدید که اکران خواهد شد ، اینترنت وای فای رایگان در سینما و …

4- برنامه سینما ؛ به صورت جدول برنامه هفتگی با ساعت و زمانبندی کامل به معرفی فیلم ها در زمان خاص می تواند اشاره داشته باشد.

5- خرید بلیط آنلاین ؛ امکان خرید بلیط و بدون نیاز مراجعه افراد به سینما برای خریدن بلیط

6- رزرو صندلی ؛ قابلیت رزرو کردن صندلی در هنگام خریدن بلیط با سیستم خرید بلیط آنلاین

7- پیگیری خرید بلیط های ناموفق در سایت

8- بخش راهنمای خرید بلیط

9- گالری تصاویر و عکس های سالن ها ، رستوران و کافی شاپ ها ، سالن های انتظار و …

10- بخش ارتباط با ما ؛ شماره تماس ها ، آدرس سینما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

11- طراحی سیستم باشگاه مشتریان

12- آرشیو فیلم ها

13- شرکت های پخش فیلم ؛ معرفی شرکت های پخش کننده فیلم ها و یا فیلم هایی که توسط این شرکت ها پخش می شود می تواند در اینجا قرار بگیرد.

14- تبلیغات ، این سیستم برای جذب و قرار دادن آگهی های مختلف و بویژه تبلیغات مرتبط فرهنگی و هنری در طراحی سایت سینما لحاظ شده

15- قوانین و مقررات ، قوانین سینماها و یا سایتها در این بخش می تواند قرار بگیرد.

16- بخش شکایات

17- تابلو اعلانات

18- ارسال خبرنامه ایمیلی حرفه ای

طراحی سایت سینمایی

 

ساخت و تماشای سینمای حرفه ای در نیکداد

در طراحی وبسایت های سینمایی که پویانمایی و طراحی گرافیکی اختصاصی و زیبا با فضایی مشابه سینما برای محیط وب سایت ، بهینه سازی سایت فیلم و سینما و سریال مناسب برای موتورهای جستجوگر ، دسته بندی فیلم های مختلف با مضامین های مناسب ، قابلیت طراحی سیستم رزرو و خرید آنلاین بلیط ، پنل مدیریت راحت ، کارکرد آسان با زبان شیرین پارسی و به روز رسانی سایت به صورت مداوم و همیشگی توسط مدیران وب قابل انجام است و تیم نیکداد سایت سینمایی حرفه ای و موفقی را در این زمینه برای شما طراحی خواهد نمود و امکان سئو و بهینه سازی سایت را نیز برای شما می توانیم انجام دهیم ، پس اگر نیاز به سایت فیلم و سریال و سینمایی و تئاتر و در این حیطه دارید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره رایگان را با شما عزیزان داشته باشم.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت سینما

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =