طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت فروش شارژ

طراحی سایت فروش شارژ
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت فروش کارت شارژ

طراحی سایت فروش شارژ

 

طراحی سایت فروش شارژ جهت فروش انواع شارژ به صورت تکی و عمده شامل شارژ سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و دیگر اپراتورها و همچنین وایمکس می باشد. در عصر جدید فروش شارژ به صورت اینترنتی فراهم شده و دیگر کمتر کسی از مغازه ها به صورت سنتی خریداری می کند، اینکار باعث صرفه جویی در زمان می شود و هر وقت که بخواهید می توانید هر نوع شارژی را با گوشی یا کامپیوتر خود بخرید.

 

طراحی سایت فروش شارژ

 

شما در اینگونه از وب سایت ها فقط فروشنده شارژ نخواهید بود ، بلکه می توانید کارهایی نظیر پرداخت قبوض ، فروش گیفت کارت ، شارژ سیم کارت های خارجی ، فروش آنتی ویروس ، بسته های اینترنتی و شارژ اینترنت ADSL را به راحتی انجام دهید. حتی اگر وب سایت های شما یک بخش وبلاگ در سایتتان داشته باشد می تواند در افزایش بازدید از موتورهای جستجو کمک زیادی کند و سایت پربارتر و پربازدیدتری داشته باشید با قرار دادن تبلیغات شرکت ها و برندهای دیگر کسب درآمد نمایید.

نحوه کار وبسایت های فروش شارژ

اینگونه از سایت ها می تواند تنوع زیادی داشته باشند ، شما می توانید بخشی را برای فروش شارژ رمزدار یا فروش پین قرار داده و بخش دیگر را برای فروش به صورت شارژ مستقیم یا تاپ آپ قرار دهید و بسته های اینترنتی و سایر محصولات را نیز در بخش های دیگر قرار دهید.

وب سایت هایی از این دست از لحاظ امنیت باید بسیار قوی باشند تا بتواند اعتماد مشتریان را جذب نماید و درگاه اینترنتی معتبر و همینطور اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی را نیز کسب نموده و در سایت قرار دهید. سیستم فروش شارژ آنلاین باید چند نوع درگاه پرداخت الکترونیکی بانکی را پشتیبانی نماید تا هر فردی با هر نوع کارت های بانکی عضو شتاب بتواند از سایت شما خرید کند.

وبسایت های فروش شارژ

 

بخش ها و امکانات مختلف طراحی سایت فروش شارژ :

مهمترین آیتم های سایت های فروش شارژ که تقریبا شبیه هم هستند به صورت زیر می باشد:

  • 1 – دسته بندی مناسب محصولات

محصولاتی مانند فروش شارژ ایرانسل و شارژ همراه اول و رایتل … ، فروش آنتی ویروسها ، پرداخت قبض ، بسته های اینترنتی دسته بندی و در منو قرار می گیرد.

  • 2 – قسمت سرویس و خدمات

فروش شارژ به صورت پین ، فروش شارژ مستقیم یا تاپ آپ ، بسته های اینترنتی ، سیستم های همکاری در فروش ، نمایندگی ها، اپلیکیشن های خرید شارژ ، ایجاد سرویس USSD (شماره گیری با موبایل ) و … از جمله سرویس های موجود می باشد.

  • 3 – بخش مقالات سایت

جدیدترین مقاله ها و نوشته ها در وبلاگ قرار میگیرد که این باعث بهتر دیده شدن سایت در موتورهای جستجو و سئو راحت تر می شود.

  • 4 – ساخت صفحه مربوط به اخبار سایت

ایجاد یک بخش اخبار وبسایت شما که جدیدترین خبرها در سایت درج خواهد شد.

  • 5 – طراحی آیتم های موجودی

قابلیت تعریف نامحدود موجودی برای هر محصول (مانند: برای کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل به هرتعداد کد شارژ می توان در نظر گرفت.)

  • 6 – بخش تشویق کاربر

شما می توانید شرایط و زمان جشنواره ها و اعطا جوایز را درج نموده و در زمان برگزاری جشنواره های مختلف به صورت دوره ای به مشتریان وبسایت خودتان جایزه دهید.

  • 7 – بخش تعرفه و قیمت های شارژ

انواع محصولات را در دسته بندی ها قرار دهید همانند (شارژ 2000 تومانی ایرانسل – شارژ 5000 تومانی ایرانسل و 10000 تومانی ایرانسل  در دسته بندی شارژ ایرانسل قرار خواهد گرفت )

 

طراحی فروشگاه شارژ

 

  • 7 – بخش راهنمای سایت

راهنمای مربوط به خرید شارژ ، راهنمای استفاده از نحوه وارد کردن کد شارژ ، راهنمای نصب اپلیکیشن ، کدهای دستوری و …

  • 8 – قابلیت ثبت سفارشات

امکان ثبت دقیق سفارشات به همراه وضعیت پرداخت از ویژگی های ساخت سایت های شارژ است.

  • 8 – ایجاد سرویس پیامک و ایمیل

قابلیت سرویس ارسال ایمیل و پیامک بعد از خرید شارژ توسط مشتری و همچنین ارسال اطلاع رسانی های سایت

  • 9 – ساخت کد تخفیف در سایت

 

  • 10- درگاه های پرداخت متنوع

درگاه های پرداخت مختلف نظیر بانک پاسارگاد، سامان، ملت،… در طراحی سایت فروشگاه شارژ پیاده سازی خواهند شد.

  • 10- ایجاد بخش پنل تبلیغاتی و بنرها

به دلایل اینکه سایت های شارژ بازدید زیادی خواهند داشت و مکان مناسبی برای شرکت ها و سایتهای دیگر می باشد می توانید از این راه نیز کسب درآمد کرده و بنر تبلیغاتی دیگران را نیز در سایت خود قرار دهید.

چرا طراحی وب سایت فروش شارژ را به نیکداد بسپاریم؟

طراحی سایت توسط نیکداد به صورت حرفه ای و با امکانات عالی انجام میگیرد و علاوه بر داشتن سایت ، یک اپلیکیشن و سرویس USSD را نیز برای شما طراحی می نماییم تا فروش بالایی خواهید داشت. یک وب سایت با طراحی گرافیکی عالی و منحصر به فرد با کارکرد آسان برای مشتری ها و ابزارهای عالی می باشد. حتی سرویس های فروش شارژ مستقیم را در سایت تعبیه خواهیم نمود تا کاربر بتواند در سریع ترین زمان ممکن بدون وارد کردن رمز ، گوشی خود را شارژ نماید.

 

در طراحی سایت فروش شارژ مقوله امنیت و حفظ اطلاعات کاربران بسیار اهمیت دارد و این مورد مورد توجه تیم نیکداد قرار خواهد گرفت.

همچنین بازدید بالا برای این وبسایت های بسیار مهم است علاوه بر اینکه سئو قالب اصلی سایت باید مد نظر قرار گیرد حتما باید یک بخش مقالات در سایت بگذارید تا بهتر و راحت تر در وب خود ترافیک و بازدید ایجاد کنید.

حتی می توانید سایت شما را برای کلماتی نظیر خرید شارژ ، فروش شارژ ، شارژ مستقیم و … در صفحات اول گوگل بهینه سازی کنیم تا فروش شما بالا رود.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت فروش شارژ

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =