طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تغذیه

طراحی سایت تغذیه
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت تغذیه

طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی

طراحی سایت رژیم غذایی

 

طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی که با توجه به نیازهای افراد در جامعه با اطلاعات تغذیه ای ، پروژه های طراحی وب سایت در این زمینه در کل دنیا به یک مکان پرطرفدار تبدیل شده و همیشه در طراحی وب سایت های اختصاصی ، طراحی وب سایت تغذیه مطرح می شود. معمولا در طراحی وب سایت های تغذیه ای که برای کلینیک های رژیم غذایی ، مشاوره های تغذیه ، گروه های آموزشی علوم تغذیه ، مدیریت تغذیه در مراکز بهداشت شهرستان ها و مجلات و نشریه های تخصصی صنایع غذایی می تواند اجرا شود.

باید این نکته را خدمتتان عرض نماییم که طراحی وب سایت یک شغل محسوب می شود و در دنیای مدرن امروزی نیازمند تخصص های حرفه ای می باشد که شما قبل از هر اقدامی باید ابتدا به شاخصه هایی همانند طراحی سایت رستوران و طراحی سایت آشپزخانه مسلط باشید و با چنین سایت هایی که با مبحث تغذیت مرتبط می باشند ، آشناییت پیدا کنید و سپس اقدام به سفارش چنین سایتی دهید. در ادامه ما سعی کرده ایم شما را با امکانات چنین وب سایت هایی بیشتر آشنا کنیم. در مبحث طراحی سایت حرفه ای شما باید با همه ویژگی های آن حیطه آشنا شوید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

 

طراحی سایت رژیم غذایی

 

چرا نیاز به طراحی سایت تغذیه داریم؟

معمولا تعذیه در هر جامعه ای از اهمیت بالایی برخوردار است ، سلامت تغذیه و نحوه غذا خوردن برای انسان ها از دیرباز مورد توجه بوده است ، رعایت نکته های سلامتی در تغذیه و نوع جیره غذایی روزانه از مهمترین بخش های سلامت فردی محسوب می شود. امروزه بیشتر مردم از بیماریهای معده و متابولیکی و مواردی که بیشتر در تغذیه نادرست نشات میگیرد ، رنج می برد. چاقی های بی رویه و گرافتگی عروق و مرض های قلبی و دیابت از جمله این بیماری هاست.

امروزه مردم به دلیل عدم آگاهی از ارزش های مواد غذایی و علائم کمبود ویتامین ها و رژیم های ناسالم و مضر و بیماری های مختلف زمینه ای ناشی از مواد غذایی نیاز به یک برنامه غذایی مناسب دارند تا از چاقی یا لاغری بیش از حد خود جلوگیری نمایند و همچنین با دریافت مشاوره ها در جهت داشتن بدنی سالم قدم بگذارند. این مورد تنها با طراحی وب سایت تغذیه و رژیم غذایی توسط متخصصان تغذیه در حوزه سلامت امکانپذیر می باشد. شما به راحتی می توانید از این وب سایت شرکای تجاری مختلفی در این حیطه بدست بیاورید و یک ارتباط دو طرفه ای شکل دهید تا مشتریان شما افزایش پیدا کند. همانند طراحی سایت مواد غذایی که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

معمولا هدف از ساخت چنین وب سایت هایی ارائه اطلاعات علمی برای عموم مردم در ارتباط با تغذیه ، آموزش های درست مصرف میوه و غذا و کالری ، معرفی متخصصان حرفه ای به جامعه ، استفاده از مواد معدنی و پروتئین ها با ارزش غذایی بالا ، ارائه خبرها و رویدادهای علوم تعذیه ، فیلم ها و عکس ها ، مشاوره رژیم غذایی و درمانی ، راهنمایی درباره برنامه های غذایی گروه های مختلف جامعه نظیر ورزشکارها ، افراد مستن ، دیابتی ها ، کودکان و … که به آنها کمک می کند سلامت خود را بدست آورده یک جامعه پویا و فعالی در این زمینه تشکیل شود.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت تغذیه

 

ویژگی ها و امکانات مختلف در طراحی سایت تغذیه :

  • صفحه معرفی کلینیک و متخصص تغذیه

در این بخش که به معرفی روزمه کاری متخصص یا مشاور تغذیه ، سوابق علمی و دانشگاهی ایشان معرفی می شود ، در ساخت چنین سایت هایی معمولا باید بخش رزومه کلینیک ، پرسنل و خدمه ، تاریخچه ساخت ، تجهیزات موجود در کلینیک و موارد مختلف دیگر به دیگران اطلاع داده شود.

  • ایجاد بخش خدمات

در این بخش که به محاسبه شاخص توده های بدنی شامل (BMI و محاسبه کالری غذاها ، محاسبه فعالیت بر حسب سن و محاسبه وزن ایده آل) می باشد که به صورت آنلاین در دسترس افراد قرار خواهد گرفت و کاربران به راحتی می توانند آنها را محاسبه نمایند و همچنین خدمات دیگری نظیر سیستم های کمک لاغری ، لیپوساکشن و آندرمولوژی نیز قرار میگیرد.

  • طراحی صفحه اخبار

جدیدترین خبرهای مربوط به علوم تغذیه ، سمینارها و کنگره ها ، همایش های غذا ، یافته ها و موارد علمی مرتبط با میوه ها ، مواد غذایی ، خوراک و صیفی جات و … را شامل می شود.

  • ساخت جدول های ارزش غذایی

در این بخش می توانید یک جدول حرفه ای بسازید و درصد میزان کالری ، پروتئین ها و ویتامین ها و مواد معدنی از هر نوع اقلام غذایی را به صورت جدول یا نمودار نشان دهید.

  • ساخت سیستم مشاوره و چت آنلاین

با ارائه چنین امکاناتی در سایت افراد می توانند با مشاورین تغذیه به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور در دفتر ، ارتباط برقرار کنند و حتی با ساخت سیستم های مشاوره حرفه ای می توانید با عضویت در وب سایت و پرداخت حق ویزیت نسبت به مشاوره در ارتباط با مسائل تغذیه اقدام نمایید.

  • طراحی موارد مرتبط با برنامه های رژیم غذایی

در این بخش می توان رژیم غذایی را به دو صورت لاغری و چاقی تقسیم بندی نمود ، معمولا رژیم های غذایی مادران و کودکان ، رژیم های بیماری نظیر دیابت ، کلیوی ، کبدهای چرب و … ، رژیم ورزشکارها ، تناسب اندام و زیبایی و بدنسازی ارائه خواهند شد.

  • ساخت صفحه مقالات

یکی از بخش های مهم چنین سایت هایی ایجاد بخش مقاله یا بلاگ سایت می باشد که اطلاعات مفیدی در زمینه چاقی و لاغری ، چربی های اضافی ، زیبایی و تناسب اندام ، تغذیه صحیح ، خواص مواد غذایی و میوه ها و مقالات پزشکی برای افراد متخصص قرار خواهد گرفت.

  • صفحه ارتباط با ما و شماره های تماس

این بخش که به ارائه صفحه شماره هاس تماس دفتر کلینیک ، ایمیل ، آدرس دفتر ، نمایش موقعیت مکانی و فرم تماس با ما می پردازد.

  • استراتژی ها و اهداف ها

معمولا سایت هایی که بیشتر در زمینه اطلاع رسانی و عمومی فعالیت می کنند به معرفی هدف های سایت و استراتژی ها می پردازد.

  • طراحی سایت دو یا چند زبانه

اگر سایت شما در زمینه بین المللی می خواهد فعالیت خودش را آغاز نماید معمولا به صورت دو یا چند زبانه پیاده سازی می شود و معمولا سایت های بزرگ دنیا نظیر سایر مراکز تحقیقات تغذیه ، کلینیک های بزرگ و غیره از چند زبان بهره می برند.

سایر امکانات

سیستم های نوبت دهی آنلاین برای کلینیک ها و مراکز تغذیه درمانی ، ابزار جستجو در سایت به صورت ساده یا با سیستم های پیشرفته ، اتصال سایت به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، توییتر ، آپارات ، یوتیوب و … ، ارائه نمایش آمار بازدیدکننده های سایت و کاربران آنلاین ، قابلیت اشتراک گذاری مطالب در شبکه های مجازی محبوب ، نمایش ساعت و تاریخ ، سئوالات متداول و رایج ، پیوندهای مفید همانند انجمن تغذیه ایران ، دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان بهداشت جهانی و … از جمله این امکانات و سرویس ها می باشد.

 

طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی

 

ویژگی های مهم نیکداد در طراحی وب سایت تغذیه :

نیکداد یکی از حرفه ای ترین ها در زمینه طراحی سایت های کلینیک تغذیه و رژیم درمانی می باشد ، طراحی سایت متخصص تغذیه و طراحی وب سایت های مشاوره تغذیه کاملا بهینه سازی شده بر مبنای الگوریتم های جستجوگر نظیر بینگ و گوگل انجام میگیرد. معمولا سایت های تغذیه با دیزاین و گرافیک مرتبط با غذاها و تغذیه ها انجام میگیرد تا کاربران بتواند بهتر با آن ارتباط برقرار نماید. ساخت سایت های قوی با لود سریع صفحات ، قابلیت مدیریت محتوا و درج آسان مطالب در سایت ، به روز رسانی وبسایت ، پیاده سازی سایت بر مبنای تکنولوژی ریسپانسیو یا قابلیت سایت با ابعاد مختلف بدون مشکل در تبلت ها و دیگر نمایشگرها می باشد.

یکی از روش های عالی و مفید و با کیفیت برای بالا بردن رتبه های سایت در نتایج موتورهای جستجوگر ، سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت می باشد که تیم نیکداد آن را توسط متخصصین حرفه ای انجام می دهد. سئو وب سایت ها بر مبنای کاربری های مختلف برای گوگل انجام میگیرد و باعث افزایش بازدید و ترافیک وب سایت و تامین خواسته های مدیریت وبسایت می گردد و نیکداد در سئو و بهینه سازی صفحات سایت تغذیه به این نکات مهم توجه دارد.

متخصصان تغذیه و مشاوران غذایی می توانند برای داشتن یک سایت حرفه ای برای کلینیک یا دفتر و گسترش فعالیت های خودشان می توانند همین حالا با تیم نیکداد ارتباط برقرار نمایند ، نیکداد با هزینه های بسیار مناسب حتی می تواند تبلیغات گوگلی یا گوگل ادز شما را به راحتی انجام دهد تا در روزهای نخست فعالیت تان در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت تغذیه

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =