طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261



طراحی سایت انتخاباتی

 

 

به منظور اهداف تبلیغاتی و معرفی هر یک از کاندیداها پیاده سازی می گردد و هریک از نامزدهای انتخاباتی از طرق مختلف به تبلیغات و ارائه رزومه و سوابق کاری خود می پردازند و به راحتی خود را به دیگر مردم میشناسانند. یکی از روش های مدرن تبلیغات به صورت کاملا کم هزینه و مدیریت شده در فضای مجازی و اینترنت است. شما اگر نامزد انتخابات یا نماینده شهر و شوراها ، یا یک شخصیت سیاسی مهم هستید به راحتی می توانید در وب سایت اختصاصی خودتان به معرفی فعالیت های کاری ، رزومه شخصی و … بپردازید. طراحی سایت انتخاباتی امروزه از اهمیت فوق العاده برای تبلیغات نماینده های مجلس و شوراها برخوردار است و نیکداد می تواند بهترین طراحی سایت انتخاباتی را برای شما به نحو احسن انجام دهد.

طراحی سایت انتخاباتی
مشاوره رایگان
طراحی سایت انتخاباتی

برای سفارش و ساخت طراحی سایت انتخابات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری می توانید از فرم زیر با کارشناسان ما استعلام قیمت بگیرید.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با دیدن این ویدئو، با فرآیند طراحی سایت انتخاباتی در نیکداد آشنا شوید!

نمونه کار
طراحی سایت

اولین کار که برای انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر انجام می دهید، بررسی نمونه کار طراحی سایت آن شرکت است. برای طراحی سایت انتخابات نیز باید نمونه کار های مربوط به این زمینه در شرکت طراحی سایت جستجو کنید. ما در این بخش نمونه کار های طراحی سایت را برای شما قرار داده ایم.

طراحی وب سایت فروشگاهی فایل

سایت فروش فایل

ساخت سایت آموزشگاه زبان

سایت آموزشی EN45

طراحی وب سایت بهروز

سایت شرکتی بهروز

طراحی سایت صنعتی

سایت صنعتی فولاد

طراحی وب سایت فروش لوازم خانگی

سایت لوازم خانگی تکنوا

طراحی سایت هتل پارسیان آزادی

سایت هتل آزادی

اهمیت طراحی سایت انتخابات

نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستاها و همچنین نمایندگان اعضای خبرگان رهبری، انتخابا ریاست جمهوری جزو مهم ترین انتخابات سیاسی جامعه ایران به حساب می آید. در بحبوحه انتخابات بحث تبلیغات بسیار داغ است. از تبلیغات بنری درون شهری تا تبلیغ ویدیویی و تلویزیونی از جمله این موارد است. اما هر نامزد یا نماینده باید یک سایت تخصصی در اختیار داشته باشد تا بتواند تمامی رزومه ها و کارها و دور اندیشی های خود را در آن قرار دهد. معمولا شخصی موفق است که بتواند ارتباط راحت تر و بهتری با مردم از طریق فضای مجازی و در عین حال حقیقی داشته باشد.

ویژگی های طراحی سایت انتخاباتی

بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی انتخاباتی

زندگی نامه و بیوگرافی کامل از نماینده شهر یا کشور از اهمیت زیادی برخوردار است. در ساخت چنین وب سایتی باید یک بخش بنام زندگی شخصیت مورد نظر قرار داده شود.

اخبار کاندیدا و دیدارها

اخبار کاندیدا و دیدارها

آمار دیدارها و اخبار جلسات مختلف از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. جزئیات دیدار با مردم و طرفداران باید در یک جایی ثبت و ذخیره شود. سایت بهترین گزینه برای اینکار است.

ماژول نظرسنجی

با پیاده سازی بخش نظر سنجی امکان دریافت دیدگاه ها و نظرات مردم جامعه و بازخورد آنها نسبت به یک موضوع را متوجه خواهیم شد. در نظرسنجی قابلیت تعریف هر نوع موضوعی وجود دارد.

بخش ارتباطات مردمی

ایجاد ارتباط قوی بین مردم و نماینده ویژگی مهم طراحی سایت انتخاباتی است. معمولا در این سایت ها قرار حضوری یا تلفنی از طریق سیستم یا فرم تماس ایجاد می شود.

گزارش عملکرد و اقدامات

گزارش عملکرد انتخاباتی

هر کاندیدای نماینده مجلس یا شوراها یک گزارش عملکرد از سوابق فعالیت در دوره های مدیریتی خودش را منتشر می کند. هر نامزد می تواند در سایت خودش یک گزارش کامل منتشر نماید.

تماس با کاندیدای انتخابات

تماس با نماینده مجلس

این بخش امکان ارتباط تلفنی و ایمیلی نماینده با مردم فراهم می شود، با ارائه یک خط تلفن اختصاصی در زمان معین شده نماینده با مردم مستقیما ارتباط خواهد داشت.

قیمت طراحی سایت انتخابات و نمایندگان

تخمین هزینه طراحی سایت انتخابات و زمان انجام پروژه به امکانات و ویژگی های مختلف ارائه شده در سایت بستگی دارد. معمولا برخی عوامل تاثیرگذار در ساخت سایت انتخاباتی و نمایندگان شامل بخش های ارتباط آنلاین نماینده در سایت ، رزومه های کاری با ویدیو و تصاویر جذاب ، عکس های سفر شهری و استانی ، مصاحبه و نمایش در سایت و … از جمله امکانات تخصصی می باشد. همچنین قابلیت سیستم نظر سنجی ، رزرو وقت آنلاین برای ملاقات حضوری ، ارائه راهکار و راه حل های مشکلات شهری و … نیز می تواند در چنین سایت های قرار داده شود. شما با مشاوره رایگان توسط تیم نیکداد می توانید از تعرفه طراحی سایت انتخاباتی مطلع شده و از ویژگی های سایت اطلاعات بیشتری دریاف نمایید. در این راستا تیم Nikdad آماده خدمات رسانی به شما در زمینه طراحی صفحات وب سایت نماینده های مجلس و شوراهای اسلامی است.

هم اکنون به عنوان نماینده یا نامزد کاندیدای انتخابات سایت سفارش دهید!

ساخت سایت نماینده و نامزد انتخابات تاثیر زیادی در شناخت افراد جامعه از فرد اصلح دارد. معمولا پیاده سازی چنین وب سایت هایی در دوران گرم انتخابات می تواند هم باعث شناخت بهتر مردم ایران با شما شود، هم اینکه می توانید در بنرها و کاتالوگ ها و بروشورها و کارت های تبلیغاتی از آدرس سایت استفاده نمایید. برای ارتباط بهتر مردم با نماینده می توانید یک مرجع اینترنتی معتبر پیاده سازی کنید. شما برای درخواست طراحی سایت ، اپلیکیشن انتخابات، سئو سایت های نمایندگان با پایینترین قیمت با شماره های درج شده در بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید یا از طریق چت زنده و آنلاین شماره تماس تان را برایمان ارسال فرمایید. مجموعه ما سریعا با شما تماس خواهد گرفت.

رای انتخاباتی

معروف ترین سایت نمایندگان و شوراها

سایت مجلس شورای اسلامی

سایت مجلس شورای اسلامی ایران به عنوان یکی از بهترین وب سایت ها در این زمینه می باشد. این سایت با ارائه بخش نمایندگان، قانون گذاری ، جلسات، اخبار ، فراکسیون ها، کمیسیون ها و نظارت فعالیت گسترده ای دارد. سایت مجلس به عنوان یک سایت بین المللی چند زبانه فعالیت می کند و توسط چندین متخصص حرفه ای پیاده سازی شده است. اگر شما بخواهید مجموعه نیکداد می تواند همانند این سایت را برای شما پیداه سازی کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی

سایت شخصی نماینده مجلس

معمولا افراد یا اشخاصی که نماینده مجلس می شوند یا پس از رای گیری نیاز به شناخت بهتر و ارتباط قوی تر با مردم دارند، حتما از وب سایت شخصی بهره مند می شوند. سایت های انتخاباتی نماینده های مجلس بهترین گزینه برای اینکار است. معمولا یک شخص نماینده در تارنمای خودش اطلاعاتی نظیر مصاحبه، سخنرانی، یادداشت، گالری ، ویدیو، سخنی با مردم، ارتباط مستقیم، آدرس دفتر و … را قرار می دهد.

پیاده سازی سایت نماینده و انتخابات

اگر از کسانی هستید که در زمینه تبلیغات انتخاباتی و نماینده شدن در جامعه ایران تلاش می کنید، قطعا طراحی سایت انتخابات می تواند تمامی نیازهایتان را در این زمینه رفع نماید. شما با سایت انتخاباتی می توانید به راحتی در فضای مجازی و دنیای واقعی تبلیغات تان را گسترده کنید. امروزه هر شخص نماینده ای که سایت نداشته باشد محکوم به شکست و عقب افتادن از رقیبانش است. شما اگر به دنبال طراحی لوگو و برندینگ، تبلیغات و ایجاد محتواهای پرشور انتخاباتی در صفحه شخصی تان هستید، وب سایت به شما کمک زیادی می کند. راه موفقیت شما در انتخابات داشتن سایت قوی و حضور در مجازی می چرخد. با سئو و بهینه سازی و یک طراحی اپلیکیشن می توانید در موتورهای جستجوگر با اسم خودتان دیده شوید. قطعا یکی از بهترین روش های تبلیغاتی همین مورد است که با هزینه کم همیشه دیده خواهید شد.

مزایای طراحی سایت انتخابات

طراحی سایت انتخاباتی کاری بسیار تخصصی می باشد. ما با بررسی نیاز های دقیق کاندیدا اینکار را انجام خواهیم داد ، به عنوان مثال شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام نیز برای کاندیدا مهم می باشد ، لذا ارتباط بین سایت انتخاباتی شما و شبکه اجتماعیتان نیز بسیار ضروری است. شما با وارد کردن خبر و مقاله ای در سایت خود به صورت اتوماتیک شبکه های اجتماعیتان نیز به روز می شود !!! و امکانات بینظیر دیگری که شما را در معرفی فضای مجازی یاری می رساند. تمامی این قابلیت ها توسط مجموعه نیکداد فراهم است، کافیست همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت و رای در انتخابات

امکانات طراحی سایت انتخابات

بنر طراحی سایت انتخاباتی

انواع طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت شخصی نماینده مجلس

طراحی سایت شخصی نماینده مجلس

در این سایت ها معمولا یک شخص به عنوان نماینده به حضور مردم و طرفداران معرفی خواهد شد. سوابق کاری و رزومه و فعالیت ها و … شخص نماینده درج می شود. امکان ارتباط مستقیم با افراد و جلسات مختلف و نظرسنجی و … در چنین سایت هایی وجود دارد.

طراحی سایت ارگان رسمی و کشوری

معمولا سایت های مجلس شورای اسلامی ، سازمان انتخابات کشور ، وزارت کشور ، شورای اسلامی شهر و روستاها ، مجلس خبرگان رهبری ، مجمع تشخیص مصلحت نظام ، انتخابات ریاست جمهوری ، سایت وزیران ، سایت روسای جمهور و … از جمله سایت های ارگان رسمی و کشوری هستند. در این سایت ها مختص یک شخص یا ارگان رسمی مهم پیاده سازی می شود.

سایت خبری انتخابات

طراحی سایت خبری انتخابات

سایت های خبری در حوزه انتخابات که به جدیدترین خبرهای مرتبط با شهر یا کشور خواهد پرداخت. معمولا چنین سایت هایی به پوشش جدیدترین خبرهای انتخاباتی می پردازند و حتی برای نماینده خاصی تبلیغ انجام می دهند یا حتی با تبلیغات کسب درآمد خوبی انجام می دهند.

طراحی سایت تبلیغات در انتخابات

معمولا تبلیغات انتخاباتی فقط در داخل شهر و روستاها انجام نمی شود. گاهی برخی نماینده ها به دنبال تبلیغات در سایت های معتبر و ویژه هستند که یک سایت تبلیغاتی مخصوص می تواند کمک کننده آنها باشد. معمولا چنین سایت های فقط برای هدف تبلیغاتی تهیه می شوند.

طراحی سایت تبلیغاتی انتخابات

مراحل ساخت سایت انتخابات در نیکداد

تعیین اهداف نمایندگان

تعین هدف های نمایندگان

تمامی نیازها و هدف های یک نماینده تعیین می شود.

کدنویسی سایت انتخابات

کدنوسی و پیاده سازی

سایت انتخاباتی اختصاصی یا نیمه اختصاصی هستند.

دیزاین اولیه سایت انتخاباتی

بعد از تعیین هدف ، دیزاین اولیه از طرح ارائه می شود.

تحویل پروژه طراحی سایت انتخاباتی

تحویل سایت

در پایان چیزی که مشتری سفارش داد تحویل می گیرد.

شرکت نیکداد چه خدماتی در زمینه طراحی سایت انتخابات ارائه می دهد؟

خدمات طراحی سایت انتخاباتی نیکداد

طراحی اپلیکیشن انتخاباتی

با پیشرفت علم و پیدایش موبایل و تبلت، نیاز به سایت های تحت موبایل نیز در جامعه بیشتر شده است. امروزه هر شخصی در ایران از طریق موبایل وبگردی انجام می دهد. بنابراین شما به عنوان یک نماینده مجلس باید یک اپلیکیشن یا نسخه تحت وب از سایت تان را پیاده سازی کنید.

 

بازدید موبایل در اینترنت بسیار فراگیر شده است. امروز هر شخصی در دور افتاده ترین روستا به موبایل دسترسی دارد و از آن در دنیای اینترنت قدم می گذارد. شما با پیاده سازی یک اپلیکیشن یا نسخه تحت موبایل از کسب و کارتان می توانید بهتر دیده شوید. در ایام انتخابات داشتن یک اپلیکیشن پیشرفت زیادی به کارتان می دهد و شما را در نزد مردم حرفه ای تر و کارآمدتر نشان خواهد داد. با طراحی اپلیکیشن موبایل ، کسب و کار خود را رونق دهید. 

طراحی اپلیکیشن انتخابات
سئو سایت انتخابات

سئو سایت انتخابات

بهینه سازی و سئو سایت های انتخاباتی از اهمیت ویژه و خاص برخوردار است. معمولا در ایام انتخابات که اجازه تبلیغات به همه نماینده ها داده می شود، افراد از تمام بسترهای لازم استفاده می کنند. شما اگر یک سایت در اختیار داشته باشید و بتوانید در کلمات کلیدی مهم و مورد نظرتان همانند انتخابات شورای شهر تهران، انتخابات مجلس ، نام نماینده و شهرت، تصاویر و … را در گوگل سئو کنید. سریعتر می توانید در ذهن رای دهنده ها و طرفداران تان نقش ببندید. هم اکنون می توانید سئو سایت را به نیکداد بسپارید.

دیدگاه ها

‫3 نظر

  • علی اصغری گفت:

    سلام طراحی سایت برای نماینده مجلس هزینش چقدره؟

  • mona azimi گفت:

    سایتتون خیلی زیباست، کار شما فوق العاده اس نیکداد

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 + 11 =