طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت استاتیک

سایت های ایستا در اولین دوره طراحی سایت ایجاد شده اند و در سایت های استاتیک اطلاعات و محتویات وب سایت یکجا گردآوری و طراحی شده اند. و هروقت کسی بخواهد سایت استاتیک خود را تغییرات دهد حتما باید توسط یک طراح وب اینکار انجام پذیرد. نیکداد به شما کمک می کند تا بهترین وب سایت های استاتیک را در این زمینه در اختیار داشته باشید.

مشاوره کاملا رایگان
عنوان پیشفرض

طراحی سایت استاتیک امروزه برای برخی شرکت ها و اشخاص مورد استفاده قرار می گیرد. اما در حالت کلی بیشتر افراد به دنبال طراحی سایت داینامیک هستند. شما می توانید از طریق بخش زیر مستقیم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با دیدن این ویدئو، با فرآیند طراحی سایت استاتیک آشنا شوید:

نمونه کار طراحی سایت
عنوان پیشفرض

نخستین گام برای انتخاب یک شرکت معتبر برای طراحی سایت، بررسی نمونه کارهای آنها می باشد. شما می توانید برترین نمونه کارهای مرتبط با شرکت طراحی نیکداد را در ادامه مشاهده کنید. ما در این بخش برخی از نمونه کارهای مرتبط با طراحی سایت استاتیک را آماده کرده ایم.

طراحی فروشگاه کارت بازی بکساشاپ

کارت بازی بکساشاپ

آیکون طراحی سایت آموزشگاه زبان دولینگو

آموزشگاه زبان دولینگو

ری دیزاین لندینگ پیج سایت ارز دیجیتال نامدار آکادمی

ارز دیجیتال نامدار آکادمی

طراحی لندینگ سایت اهورا بات

طراحی لندینگ اهورا بات​

آیکون کهکشان وب

گروه کهکشان تبلیغات

طراحی سایت صرافی پارس

سایت صرافی پارس

اهمیت طراحی سایت استاتیک Static

سایت های ایستا در اولین دوره طراحی سایت ایجاد شده اند و در سایت های استاتیک  اطلاعات و محتویات وب سایت یکجا گردآوری و طراحی شده اند. و هروقت کسی بخواهد سایت استاتیک خود را تغییرات دهد حتما باید توسط یک طراح وب اینکار انجام پذیرد.

تغییرات در سایت های استاتیک باید به گونه ای باشد که باعث بهم خوردن محتوا و کدنویسی سایت نشود و کلا قالب آنها بهم نریزد. سایت های استاتیک برای شرکت ها و افرادی است که صرفا می خواهند فقط در دنیای اینترنت حضور داشته باشند و به طور تک صفحه ای و تک محصولی و تک خدمتی فعالیت نمایند.

اینگونه وبسایت های محصولات متنوع و زیادی تولید نمی کنند و تنها روی یک محصول تمرکز کرده و کل سال شاید یک بار نیز سایت خود را تغییرات ندهند و اصولا یکبار طراحی می شوند و همیشه روی وب هستند. در اینگونه سایت ها بخش مدیریت و پنل ادمین وجود ندارد و برای تغییر حتما باید به بخش کدهای html و یا php سایت ها رفته و انجام دهید.

ویژگی های طراحی سایت استاتیک

طراحی زیباتر و خلاقیت بیشتر

طراحی زیباتر و خلاقیت بیشتر

طراحی سایت استاتیک ظاهر و دیزاین و گرافیک جذابی دارد. البته به دلیل ایستا بودن روی ظواهر آن توجه خاصی می شود. کدنویس و طراح به دلیل ساده تر بودن می تواند هر نوع تغییراتی را در کدها بدهد.

کد نویسی HTML و CSS

کد نویسی HTML و CSS

اکثر سایت های استاتیک با زبان های برنامه نویسی اچ تی ام ال و سی اس اس پیاده سازی می شوند. هر بار آپدیت کردن این سایت ها کمی سخت است. بنابراین باید به زبان html و css مسلط باشید. بنابراین باید یک متخصص استخدام کنید.

طراحی سایت ارزان قیمت

طراحی سایت ارزان قیمت

طراحی سایت استاتیک نسبت به سایت داینامیک ارزان تر است. شما با قیمت مناسب تری می توانید این سایت ها را تهیه نمایید. همچنین در زمان بسیار کوتاه تری پیاده سازی و اجرا می شوند. 

هزینه هاست پایینتر

هاست در سایت استاتیک

با توجه به اینکه حجم سایت های استاتیک بسیار پایین است و هزینه های هاستینگ و فضای میزبانی نیز بسیار کاهش پیدا می کند و نیازی به تهیه هاستینگ های با حجم بالا نیست.

سرعت بالای صفحات

معمولا سایت هایی که به صورت استاتیک ساخته می شوند، حجم پایینتری دارند. هرچه قدر حجم سایت ها کمتر باشد سرعت بازشدن و لود آنها نیز بالاتر است. بنابراین این سایت ها بسیار سریعترند.

امنیت بالاتر و در دسترس

سایت استاتیک به دلیل ساده تر بودن و کدنویسی در دسترس دارای امنیت بالاتری نیز می باشد. کمتر مورد آسیب هکرها نیز قرار می گیرد. امنیت بالا در آن باعث شده تا کمتر از دسترس خارج شود.

قیمت طراحی سایت استاتیک

قیمت طراحی وب سایت استاتیک به عوامل زیادی بستگی دارد. قیمت یک سایت به هزینه ها و امکانات و ویژگی های مختلفی که برای آنها در نظر خواهید گرفت بستگی خواهد داشت. عوامل زیادی هستند که در تعیین هزینه یک سایت استاتیک تاثیر دارند. یکی از مهم ترین موضوعاتی که در طراحی چنین وب سایت هایی بسیار موثر است، استفاده از زبان های برنامه نویسی در محیط این سایت ها می باشد. مثلا شما اگر بخواهید حتی برای این نوع سایت ها یک بخش پنل ادمین یا صفحات جداگانه طراحی کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. شما می توانید به راحتی با تیم مشاوره نیکداد ارتباط برقرار کنید و درباره تمام ویژگی های یک سایت استاتیک اطلاعات کسب کنید. تیم نیکداد آماده ارائه برترین خدمات در حوزه طراحی سایت های استاتیک و داینامیک است.

هم اکنون سایت استاتیک خود را سفارش دهید!

طراحی وب سایت استاتیک Static معمولا با اینکه چندان کاربردی نمی باشد. اما برخی هنوز تمایل دارند که از صفحات استاتیک و ساده و بدون پنل مدیریت استفاده نمایند. مثلا شما یک سایت رستوران یا شرکت دارید که می خواهید فقط جنبه نمایش خدمات تان از آن بهره ببرید. هیچ آپدیت و به روز رسانی نخواهید داشت. تنها یک بار یک صفحه را با کدنویسی طراحی می کنید و برای همیشه باقی خواهد ماند. در چنین مواردی می توانید این سایت را سفارش دهید. همین حالا می توانید درخواست طراحی سایت ، ساخت اپلیکیشن ، سئو وب سایت را با قیمت مناسب در مجموعه نیکداد انجام دهید.

برخی از معروف ترین سایت های استاتیک دنیا

وب سایت Jekyll

جکیل یکی از سایت سازهای استاتیک است. این سایت به عنوان یکی از محبوب ترین تولید کننده های وب سایت های استاتیک فعالیت می کند.معمولا سایت های استاتیک از پایگاه داده برای تولید صفحات پویا استفاده نمی کنند. از سایت های استاتیک در جکیل می توانید برای اتصال به سی ام اس هایی نظیر Forestry یا Siteleaf استفاده نمایید.

وب سایت Hugo

هوگو نیز یکی از سایت سازهای استاتیک می باشد. این سایت ساز از سرعت بالایی برخوردار است و جزو سریعترین فریم ورک های ساخت سایت ایستا به کار می رود. قابلیت انتخاب قالب های طرح بندی ، تغییرات در محتواهای نوشته شده در اچ تی ام ال را ارائه می دهد.برخی از ویژگی های قابل توجه پشتیبانی چند زبانه، پردازش تصویر، مدیریت دارایی، فرمت های خروجی سفارشی، قلاب های رندر علامت گذاری و کدهای کوتاه است. بخش های تودرتو اجازه می دهد تا انواع مختلف محتوا از هم جدا شوند

راه اندازی سایت استاتیک

اگر شما به فکر طراحی یک سایت ایستا هستید و می خواهید برای خودتان یک سایت شخصی استاتیک پیاده سازی نمایید، اصلا نگران نباشید چون در مجموعه نیکداد با برنامه نویسان متخصص در زمینه HTML و CSS می توانید این مشکل خود را حل نمایید. در هر کجای ایران که قرار دارید می توانید برای راه اندازی سایت استاتیک با قالب تک صفحه ای یا چند صفحه ای با تصاویر و لوگو اختصاصی با نیکداد تماس بگیرید. ما امکان برندینگ، سئو، تبلیغات سایت های استاتیک را نیز برای شما فراهم می کنیم.

امکانات طراحی سایت استاتیک

طراحی وب سایت استاتیک

انواع طراحی سایت استاتیک

طراحی سایت استاتیک تک صفحه ای

طراحی صفحات تک صفحه ای استاتیک که معمولا برای نمایش دائمی یک خدمات یا محصولات استفاده می شود. این سایت ها همگی با زبان html و css پیاده سازی می شوند. شما در این سایت ها هیچ پنل مدیریت و ادمین مشاهده نخواهید کرد.

طراحی سایت شرکتی ایستا

معمولا در برخی موارد برای سایت های شرکتی نیز از وب سایت های ایستا یا استاتیک بهره برداری می شود. البته در سال های اخیر این نوع وب سایت ها منسوخ شده اند. دیگر کمتر کسی برای شرکت خودش از یک وب سایت ایستا استفاده می کند.

طراحی سایت معرفی خدمات

در برخی موارد نادر افرادی هستند که فقط چند تا محصول همیشگی و دائمی دارند و می خواهند آنها را یکبار آپدیت کنند و برای سالها روی صفحات سایت باقی بگذارند. در چنین مواردی از لحاظ اقتصادی ساخت سایت استاتیک مقرون به صرفه است.

مراحل ساخت سایت استاتیک

تعیین اهداف

صحبت و مشاوره به مشتری و تعیین اهداف از سایت

کدنویسی و طراحی پایانی

کدنویسی انجام می شود و طرح پایانی ارائه می گردد.

ارائه دیزاین و طرح اولیه

طرح اولیه را پیاده سازی و به مشتری نشان می دهیم.

تحویل پروژه

در پایان پروژه به طور کامل به مشتری تحویل می گردد.

نیکداد چه خدماتی در زمینه طراحی سایت استاتیک ارائه می دهد؟

فرق سایت استاتیک و داینامیک

طراحی سایت داینامیک و طراحی سایت استاتیک باهم تفاوت زیادی دارند و داینامیک به معنی پویا بودن که به سایت هایی گفته می شود که ثابت و یکسان نیست و ممکن است المان و عناصر در آنها هر لحظه تغییر پیدا می کند. اما سایت های استاتیک دقیقا بالعکس هستند. وب سایت های استاتیک یا ایستا معمولا بدون پنل مدیریت هستند و فقط دارای صفحات داخلی می باشند که با کدنویسی ایجاد می شوند. شما با سورس یک سایت می توانید آن را اجرا نمایید. هیچ دیتابیس یا پایگاه داده ای نیز ندارد که اطلاعات را ذخیره نماید.

سئو سایت استاتیک

سئو وب سایت های داینامیک معمولا بسیار بهتر از استاتیک است. برای اینکه بتوانید یک سایت استاتیک را سئو کنید باید به کدنویسی و برنامه نویسی مسلط باشید. برای نمونه شما باید امکان اینکه قابلیت دست بردن در کدهای html و css را داشته باشید. مثلا برای اینکه تصاویر را در اچ تی ام ال سئو نمایید باید به آنها تگ Alt اضافه کنید. همچنین چون آپدیت و به روز رسانی در اینگونه سایت ها چندان زیاد نیست و شما یک صفحه می سازید و برای همیشه باقی خواهد ماند. همین یک امتیاز منفی در سئو و بهینه سازی سایت محسوب می شود. البته نیکداد می تواند سایت استاتیک شما را به صورت اختصاصی با پنل مدیریت آماده سازی نماید.

سوالات متداول طراحی سایت Static

شما به صورت آنلاین نمی توانید تغییرات را در محتواهای سایت استاتیک تان ایجاد نمایید. قابلیت ویرایش لحظه ای ندارید و باید حتما به صورت آفلاین کدنویسی کرده و در آنها تغییر ایجاد کنید.

برای تغییر در سایت های ایستا باید به زبان برنامه نویسی مسلط باشید. باید در این زمینه دانش وب شما بالا باشد. در غیر این صورت نمی توانید تغییرات مختلفی روی سایت خود ایجاد نماید. مثلا در سایت های فروشگاهی استاتیک برای تغییر قیمت محصولات دچار مشکل می شوید. هر لحظه باید به کدهای سایت دسترسی داشته و تغییرات را انجام دهید.

این مدل سایت ها به دلیل اینکه نیاز به تغییرات محتوایی مختلف ندارند و اطلاعات در آن به روز رسانی نمی شود، همانند برخی از سایت های علمی با محتواهای ثابت هستند. به خاطر همین جزو سایت های ارزان قیمت محسوب می شوند. به روز رسانی و آپدیت در آنها نیاز به کدنویسی می باشد. هر نوع تغییر در این سایت ها به طراح وب نیاز دارید و برنامه نویسی مجزا برای هر صفحه نیز بسیار مشکل است.

در سال های اخیر طراحی استاتیک رو به منسوخ شدن می رود. معمولا دیگر کمتر شخصی به این سایت های بدون پنل مدیریت روی می آورد. اما هنوز هم برخی افراد برای کاهش هزینه ها و عدم آپدیت صفحات این نوع سایت ها را سفارش می دهند.

معمولا زمان انجام دقیق طراحی سایت استاتیک 1 تا 2 هفته زمان می برد. اما اگر از قالب آماده استفاده شود میزان دقیق زمان آن تغییر پیدا می کند.

خدمات نیکداد در زمینه انواع طراحی سایت

مجموعه نیکداد با دارا بودن انواع خدمات متنوع نظیر طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، سئو و بهینه سازی صفحات، طراحی نرم افزار های تحت وب و … در این زمینه به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت اختصاصی و نیمه اختصاصی و آماده یا طراحی وردپرس و … متناسب با نیازهای تان انجام شود.

برخی از طراحی وب سایت هایی که توسط نیکداد انجام شده می توانیم به طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت خدماتی و موارد مختلف دیگر اشاره کنیم.

سایر خدمات نیکداد

بک لینک یکی از بهترین روش ها برای بهینه سازی و سئو وب سایت ها است. شما می توانید بک لینک های کاملا ارزان قیمت و با کیفیت بالا را از مجموعه نیکداد خریداری نمایید. بک لینک های ساید بار و در صفحات اصلی به صورت فالو درج می شوند.

رپورتاژ آگهی یا درج مطلب تبلیغاتی در سایت های معتبر با دامین آتوریتی بالا از جمله خدمات بی نظیر نیکداد می باشد. ما می توانید بهترین رپورتاژهای خبری، علمی، اقتصادی، سیاسی، سرگرمی، صنعتی، فرهنگی و … را به شما معرفی نماییم.

تبلیغات گوگل یکی از بهترین روش ها برای کسانی که در شروع فعالیت خود هستند.در سریعترین زمان ممکن در صدر نتایج گوگل قرار بگیرند. خدمات گوگل ادز با ارائه خدماتی نظیر ساخت لندینگ پیج، مدیریت کمپین های دلاری و … انجام می شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =