طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

ویژگی های کلیدی طراحی سایت در سال 2021 و 2022

ویژگی های کلیدی طراحی سایت در سال 2021 و 2022
زمان مطالعه: 5 دقیقه

ویژگی های کلیدی طراحی سایت در سال 2021 و 2022

همه ما میدانیم که دنیای فناوری با سرعت زیادی در حال تغییر می باشد ، بنابراین این مهم است که با آخرین ویژگی های کلیدی به روز آشنا شوید و سایت تلان را همیشه آپدیت نگه دارید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید سایت تان را با روش های جدیدی ارتقا دهید ، اما همه انها یکسان نیستند ، به همین دلیل در این بخش برخی از مهم ترین ویژگی های کلیدی طراحی سایت را در طول زمان گرده آوری کرده ایم!

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

دیزاین و UX جذاب :

با ارائه محتوای با کیفیت بالا که فقط برای نیازهای افراد طراحی شده است ، یک تجربه کاربری جذاب ایجاد نمایید. شامل بهبود زمان بارگذاری با استفاده از تصاویر / ویدیوهایی که در صورت امکان از فایل های ثابت ارائه می شوند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت ها به خوبی بر روی دستگاه های تلفن همراه کار می کنند و همیشه درباره فناوری های نوظهور و به روز شده صحبت می شود و این می تواند شامل ادغام چند رسانه ای در سایر کانال های بازاریابی می باشد.

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

بهترین زمان بارگذاری :

وب سایت شما باید سرعت بارگذاری عالی داشته باشد تا تجربه کاربری مثبتی در آن ارائه شود و رتبه خوبی را بدست بیاورید. دو راه برای بهبود سرعت بارگذاری سایت وجود دارد : بارگذاری هوشمند یا زمان بارگذاری فوق العاده سریع ، هنگام استفاده از روش اول فقط محتوایی را نشان دهید که در اولین بازدید کننده مرتبط بوده تا آنها پهنای باند خود را با اطلاعات غیر ضروری هدر ندهند. همچنین باعث صرفه جویی در منابع سرور می شود و منجر به بهبود UX می شود زیرا تعداد کمی از افراد سایت های کند را بدون هیچ نشانی از محل قرار گیری دکمه ها یا نوع سیستم ناوبری رها می کنند. ویژگی های کلیدی طراحی سایت

گزینه های دیگر برای بهبود زمان گردش شامل اطمینان از اینکه همه صفحات حداقل از تصاویر و متن استفاده می کنند و در عین حال تصاویری با کیفیت بالا در اندازه های کوچکتر را در اندازه مناسب ارائه دهید. زمان بارگذاری سریع برای سالها یکی از ضروری ترین و مهم ترین فاکتورها در UX و سئو بوده اند و حتی هردو امروز نیز در اولویت هستند. یکی از مهم ترین استانداردهای طراحی سایت زمان بارگذاری سریع می باشد زیرا در سال های اخیر به بخش جدایی ناپذیری تبدیل شده اند. این در واقع به وب سایت کمک می کند تا رتبه خوبی داشته باشید و بازدیدکنندگان را به طور موثرتری به خریداران تبدیل نمایید و تجربه های عالی کاربری را به عنوان یکی از موارد دیگر در رتبه بندی و به حداقل رساندن تغییر مسیرها مورد توجه قرار دهید.

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

استفاده از تگ های Color و Alt

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که وب سایت شما را در دسترس همه قرار می دهد، تضاد رنگی قوی و استفاده از تگ های alt برای تصاویر است. متن موجود در محتوای جایگزین تصویر به جای یا در کنار یک نمایش گرافیکی نمایش داده می‌شود و به آن متن جایگزین می‌گویند. به این ترتیب افرادی که نمی‌توانند سایت شما را ببینند، اطلاعات بیشتری در مورد هر صفحه در وب‌سایت خود از شما دریافت می‌کنند ، آن‌ها کاربران توانمندی می باشند که تنها با کلیک‌های ماوس پیمایش می‌کنند.

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

آیا به واقعیت مجازی یا VR فکر کرده اید؟

واقعیت مجازی یک روند بزرگ بعدی در تجارت است که به بازاریابان و توسعه دهندگان به طور یکسان یک فرصتی برای بازاریابی می دهد. از فیلم ها و عکاسی 360 درجه تا کارهای تعاملی‌تر را دارا است. واقعیت مجازی به شما این امکان را می دهد به عنوان مالک وب‌سایت یا توسعه‌دهنده/طراح به روش‌های جدیدی برای جذب بازدیدکنندگان خود دسترسی داشته باشید. این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از این که به مردم نشان داده شود لباس ها قبل از خرید آنلاین (کاهش نرخ بازگشت) یا اجازه دادن به کاربران برای ساخت خودروی خود در محل با استفاده از هدست های VR به صورت مجازی به آنها تناسب دارند!

مشتری شما گاهی با انگشت شست در سایت کار می کند

با افزایش گوشی های هوشمند ، ناوبری تلفن همراه سازگار با انگشت شست بسیار حائز اهمیت است. با رونق جهانی استفاده از تلفن هوشمند به ویژه در میان جوانان و کاربران جوانتر و کسانی که زیاد در حال جستجو در تلفن های همراه هستند. اگر وب‌سایت شما برای این دستگاه‌ها بهینه‌سازی نشده باشد، ممکن است از نظر مالی ضرر کنید زیرا سال به سال رشد بیشتری از نظر درصد کاربران موبایل پیش می رود. روند بعدی که قرار است با این یکی زیاد شود: ناوبری مناسب با انگشت شست! این به این معنی است که چیزهایی مانند دکمه های ناوبری/پیوندها را طراحی کنید تا بتوانند به راحتی روی آنها نیز ضربه بزنند.

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

استفاده از طرح های قدیمی :

الهام گرفتن از وب سایت های شما می تواند یک راه عالی برای متمایز کردن آنها باشد. اگر مطمئن نیستید که منظور ما از «وینتیج» چیست، به این فکر کنید که عکس‌ها و فونت‌ها چه زمانی سیاه و سفید بودند، یا حتی به زیبایی آن لباس‌های آماده با پیراهن‌های چهارخانه‌ای که در حال حاضر محبوب نیستند، اما احتمالاً زمانی دوباره به سبک ظاهر می‌شوند، فکر کنید. به زودی نیز لازم نیست همه چیز را از دهه‌های قبل انجام دهید، مانند سبک‌های دهه 1990. بهتر است عناصری مانند تصاویر قدیمی که در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ترکیب شده‌اند را به همراه برخی موارد جدید با هم ترکیب کنید تا مردم ببینند چقدر آنها را دوست داشتند. استفاده از موارد نوستالژی گاهی بسیار کارآمد می باشد.

ویژگی های کلیدی طراحی سایت

 

تصویر قهرمان جسورانه

یک تصویر قهرمان صفحه اصلی با ارتفاع تمام می تواند توجه را جلب کند و حواس پرتی نداشته باشد. این تصاویر واقعاً قدرتمند هستند زیرا آنقدر بزرگ و چشم نواز هستند که مردم اغلب نمی‌دانند چه چیز دیگری را در آنجا (یا اگر چیزی) جستجو کنند. اما این همیشه ایده آل نیست زیرا ممکن است از دیگر عناصر مهم پایین تر مانند پیوندهای ناوبری یا نوارهای جستجو که به دید نیز نیاز دارند، تمرکز کنند! بنابراین هنگام استفاده از آنها مطمئن شوید که همه چیز در سراسر وب سایت شما اهمیت یکسانی دارد. ویژگی های کلیدی طراحی سایت

 

محتوای سه بعدی

محتوای سه بعدی نیز امسال برای طراحی وب سایت محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این ممکن است بسیار عجیب به نظر برسد، اما ایده این است که شما می توانید ایجاد کنید. اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای و طراحی صفحات ارزان قیمت هستید حتما به مقالات نیکداد سری بزنید. به پایان مقاله ویژگی های کلیدی طراحی سایت رسیده ایم که اگر هر سوالی در این زمینه داشتید آن را با ما مطرح نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید: 5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =