طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

علت تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت چیست؟

علت تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت چیست؟
زمان مطالعه: 10 دقیقه

علت تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت چیست؟

با اینکه اکثر کسب و کارها وب سایت های خود را به طور منظم به روز رسانی می کنند و گاهی نیاز است که برای پیشنهاد محصولات ، تغییر چند عکس یا گرافیک و بازسازی لوگو در برخی موارد طراحی مجدد به طور کامل باید انجام بگیرد. ولی این به تنهایی حتی می تواند یک پروژه بزرگی باشد. برخلاف یک به روز رسانی ساده وب سایت که فقط به چند تغییر نیاز دارد ، طراحی مجدد کامل شامل تغییر هریک یا همه موارد زیر می باشد:

– روشی که اطلاعات ساختار یافته و در سایت شما ارائه شود
– نمای کلی چندین صفحه در وب سایت شما،
– نرم افزاری که وب سایت شما را اجرا می کند،
– و نحوه استفاده بازدیدکنندگان از وب سایت شما

به همین دلیل طراحی مجدد اغلب به عنوان یک بار برای صاحبان مشاغل کوچک دیده می شود. می تواند گران و زمانبر باشد ، همچنین اگر وب سایت شما دارای یک فروشگاه آنلاین و سایر ویژگی های پیشرفته باشد ، از نظر فنی نیز اگر مهارت ندارید ، قطعا انجام مجدد آن دشوار خواهد بود.

چطور می توانید بفهمید که واقعا زمان طراحی مجدد سایت فرا رسدیه است یا اینکه یک طرح بی کیفیت فقط خدمات اضافی به شما ارائه می کند؟ در زیر یک چک لیست به شما ارائه داده ایم که قبل از سفارش طراحی مجدد باید مراقب چنین علائمی باشید:

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت چرا باید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید

 چرا باید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید

در حالی که سایت شما قبل از طراحی مجدد نیازی به داشتن تمام معیارهای زیر ندارد، تعداد مواردی که از لیست بررسی می کنید به شما ایده می دهد که طراحی مجدد شما چقدر ضروری است. بررسی یک مورد از لیست زیر “نگران کننده” است، بررسی چندین مورد به این معنی است که طراحی مجدد ضروری است، و بررسی همه موارد نیاز به طراحی مجدد اضطراری دارد.

در اینجا علائمی وجود دارد که باید به شما بگوید که آیا وب سایت شما باید دوباره طراحی شود یا خیر:

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

1. بارگذاری سایت بیش از دو ثانیه طول بکشد

اگر صفحه ای در سایت تان در عرض دو ثانیه به طور کام لود نشود ، متوجه خواهید شد که سرعت آن بسیار کند شده است. طبق نظرسنجی از Akamai بیش از 49 درصد از کاربران انتظار دارند که یک سایت در دو ثانیه یا کمتر بارگذاری شود. فقط 51 درصد ادعا می کنند که ” صبر می کنند و منتظر می مانند” تا یک وب سایت بارگذاری شود.

به عبارت دیگر ، اگر بارگذاری کامل سایت شما بیش از دو ثانیه طول بکشد ، نمی توانید انتظار داشته باشید که مشتریان بالقوه منتظر آن باشند. شما در معرض خطر از دست دادن مشتریان و فروش خدمات و محصولات تان هستید. با باز کردن و مرور وب سایت در گوشی های تلفن همراه و رایانه ها و تبلت ها سرعت وب سایت تان را به طور دستی آزمایش نمایید. سایت شما باید در همه دستگاه ها سریع بارگذاری شود. همچنین می‌توانید از PageSpeed Insights Google برای بررسی سرعت بارگذاری و یافتن زمینه‌های بهبود استفاده کنید.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

2. اشتراک‌گذاری‌های سایت در رسانه‌های اجتماعی خوب به نظر نمی‌رسند

زمانی که سایت تان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ، لینک ها باید خوب به نظر برسند ، تصویر کوچک باید چشم نواز بشند. عنوان لینک و توضیحات باید دارای کپی مفیدی باشد که به خوانندگان این ایده ها را بدهد که اشتراک شما درباره چیست. برای مشاهده اشتراک گذاری های اجتماعی به خوبی کار کرده و این نمونه ها را بررسی کنید:

اگر لینکی از سایت تان را در توییتر و یا فیسبوک به اشتراک می گذارید و هیچ تصویر کوچک ، عنوان یا توضیحات قابل ارائه ای پیدا نمی شود ، وقت آن است که سایت تان را برای به روز رسانی بررسی نمایید. بر هر حال این احتمال وجود دارد که 31 درصد از ترافیک وب سایت تان از رسانه های اجتماعی باشد. با ارائه خوب سایت تان تاثیر اولیه بهتری داشته باشید.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

 

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

3. برخی از ویژگی ها یا محتوا به درستی نمایش داده نمی شوند

اگر مدتی است که از وب سایت تان بازدید نکرده اید ، ممکن است در بازدید بعدی شما چیزی شبیه موارد زیر باشد:

ممکن است نشان واره و سایر تصاویر به درستی نمایش داده نشوند ، ویژگی های تعاملی ممکن است دارای اشکالاتی باشد یا محتوی شما آنطور که می خواهید نمایش داده نشوند. در حالی که برخی از این موارد را می توان با یک به روز رسانی ساده برطرف کرد ، در موارد دیگر آنها نشانه یک مشکل بزرگتری هستند. گاهی ممکن است سایت شما بر روی اسکریپت ها یا نرم افزارهای دیگری اجرا شوند که دیگر قابل پشتیبانی نیستند. اگر طراحی فعلی سایت شما برای چندین سال پیش است ، ممکن است دیگر با دستگاه ها یا مرورگرهای جدید سازگاری نداشته باشد. اگر مطمئن نیستید که چه چیزهایی باعث این مشکل شده اند با یک توسعه دهنده یا برنامه نویس وب سایت حرفه ای تماس بگیرید و از آنها بخواهید این موارد را کشف کنند و به شما در طراحی ارتقاء یافته کمک کنند.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

 

محتوا به درستی نمایش داده نمی شوند

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

4. استفاده از سایت شما در موبایل دشوار است

باید بررسی نمایید که سایت های شما در زمان بارگیری در انواع مختلف دستگاه های تلفن همراه از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها چگونه به نظر می رسد. با در نظر گرفتن :

آیا متن سایت خوانا است؟
آیا تصاویر به درستی ظاهر می شوند؟
آیا پیمایش سایت در صفحه کوچکتر آسان است؟
اگر نظر دومی می‌خواهید یا دستگاه‌های تلفن همراه متنوعی در اختیار ندارید، می‌توانید از Google’s Mobile-Friendly Test برای بررسی سایت خود نیز استفاده کنید.

داشتن یک سایت سازگار با موبایل بسیار مهم است زیرا در سال گذشته ، دستگاه های تلفن همراه به عنوان دستگاهی است که بیشتر مردم برای مرور وب سایت ها از آن استفاده می کنند و از دسکتاپ ها پیشی گرفته اند. تجزیه و تحلیل وب سایت هایتان را برای کاربران تلفن همراه بررسی کنید. چند درصد از بازدیدکنندگان شما از دستگاه همراه تلفن همراه استفاده می کنند؟ اگر درصد قابل توجهی است ، ارزش طراحی مجدد با در نظر گرفتن کاربران تلفن همراه را دارد یا خیر

به علاوه ، با استفاده از mobile-first” indexing می توانید بر نحوه ساخت سایت تلفن همراه که تاثیر زیادی بر نحوه نمایش سایت در نتایج جستجو دارد کمک زیادی نماید. همچنین می توانید از طراح وب و توسعه دهنده تان بخواهید به طور خاص از وب سایت تان یک سایت سازگار با موبایل بسازد و می توانید از قالب های آماده موبایل فرندلی استفاده نمایید.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

5. هیچ نتیجه کاری نمی بینید

آیا وب سایت شما باعث فروش بیشتر شده است؟ آیا به اهداف تجاری تان کمک می کند؟ اگر پاسخ هر دو سئوال “خیر” است ، وقت آن رسیده که طراحی مجددی را در نظر بگیرید تا به کسب و کار کوچک شما کمک نماید.

فقط در مورد آنچه که برای اندازه گیری موفقیت استفاده می کنید واضح باشید:

تعداد سرنخ هاست یا فروش؟
آیا این نرخ تبدیل شماست؟
آیا نرخ رها شدن سبد خرید پایین است؟
آیا برای افزایش ارزش هر سفارش است؟
با انتخاب معیارهای کلیدی خاص، طراحی مجدد شما هدف متمرکزتری خواهد داشت و می توانید بگویید که آیا کار می کند یا خیر.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

6. بازدیدکنندگان به سرعت سایت را ترک می کنند

برای برخی از سایت ها زمانی که کاربران از چندین صفحه بازدید می کنند یا برای مدت طولانی در سایت می مانند ، بهترین عملکرد را دارا هستند. اگر یک وبلاگ دارید ، معمولا از مردم می خواهید که مقالات شما را بخوانند و به اشتراک بگذارند. اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید ، می خواهید مردم محصولات تان را مرور کنند ، چندین مورد از آنها را برای خرید انتخاب کنند و خرید را دنبال نمایید. اگر این مورد برای سایت شماست ، کاربران باید بیش از چند ثانیه در اطراف خود بمانند. تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

چند معیار وجود دارد که می توانید برای تشخیص اینکه آیا کاربران خیلی سریع سایت شما را ترک می کنند یا خیر، استفاده کنید: تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

نرخ پرش : به عبارت ساده تر پرش زمانی است که کاربران از صفحه ای در سایت تان بازدید می کنند و از صفحات دیگر بازدید نمی کنند. نرخ پرش شما تعداد پرش ها بر تعداد جلسات سایت تقسیم می شود. گوگل آنالیتیکس زمینه بیشتری را در درباره نرخ پرش فراهم می کند. یادتان باشد که اگر کاربران به سرعت سایتتان را ترک می کنند ، اما شما همچنان به اهداف تجاری تان دست پیدا می کنید و هیچ نگرانی درباره آن ندارید. تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

صفحات/جلسه این میانگین تعداد صفحاتی است که کاربران در هر جلسه مشاهده می کنند. هرچه این عدد بیشتر باشد، کاربران متوسط ​​شما صفحات بیشتری را هنگام مشاهده سایت مشاهده می کنند.
جریان رفتار : این می تواند به شما ایده بهتری درباره اینکه کاربران چگونه از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، به خصوص اگر معیارهای بالا به نیازهای شما مرتبط نباشد، می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد جریان رفتار، نمای کلی از Google Analytics را بررسی کنید. اگر از Google Analytics استفاده می‌کنید، می‌توانید این داده‌ها را در بخش Audience > Overview پیدا کنید.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

7. مردم نمی توانند آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کنند

زمانی که مشتریان بالقوه از سایت شما بازدید می کنند ، باید بتوانند سریعا بفهمند که چکاری باید انجام دهند. اگر آنها به دنبال اطلاعات خاصی هستند، می توانند ظرف چند دقیقه آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کنند. اگر خریدی می خواهند انجام دهند ، مشترک شوند یا درخواستی کنند باید بدون کمک خارجی اینکار را انجام دهند.در غیر این صورت، شما نیاز به یک تعمیر اساسی دارید تا ناوبری خود را آسان تر کنید.

آیا شما مرتبا ایمیل و تماس هایی دریافت می کنید که افراد از محتواها و مطالب شما ناراضی هستند و آنچه را که به دنبالش هستند در سایت پیدا نمی کنند ، باید به فکر رفع این مشکلات باشید. معمولا اگر کاربری در سایت شما نتواند مشکل خودش را حل کند یا به مطالبی که به دنبالش است را پیدا کند ، قطعا سایت را ترک می کند.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

8. رقبای برتر شما سایت های خود را دوباره طراحی کرده اند

اگر طراح سایت نباشید ، تشخیص اینکه آیا یک سایت قدیمی است، بسیار دشوار است. یکی از راه های پی بردن به این موضوع این است که وب سایت های رقبا و سایر شرکت های مشابه در صنعت خود را بررسی کنید. در نظر گرفتن:

آیا آنها اخیراً طرح های خود را تغییر داده اند؟
آیا طرح های آنها به شدت متفاوت از طرح شماست؟
به اندازه متن، رنگ ها و سبک های گرافیکی که استفاده می کنند توجه کنید. اگر اخیراً دوباره طراحی شده‌اند و این عناصر با شما بسیار متفاوت هستند، بازخورد یک طراح حرفه‌ای را در نظر بگیرید.

طراحی قدیمی فقط به زیبایی شناسی مربوط نمی شود. آنها سیگنال های ظریفی را به مخاطبان تان ارائه می دهند. طراحی جدید به آنها این قابلیت را می دهد تا بدانند شما با زمان همگام بوده اید و کسب کارتان را رونق داده اید یا خیر. به طور کلی، اگر ظاهر فعلی وب سایت شما پنج سال پیش ایجاد شده است، احتمالاً روند طراحی به اندازه کافی تغییر کرده است تا سایت شما قدیمی به نظر برسد.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

9. نام تجاری، محصولات یا خدمات شما تغییر کرده است

همچنین ممکن است سایت شما دیگر نماینده شرکت تان نباشد ، در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد چنین باشد :

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

عکس‌های شرکت در سایت شما دیگر دارای کارکنان یا امکانات فعلی نیستند
از زمانی که طراحی فعلی شما ساخته شده است، بازار هدف شما به بازار دیگری منتقل شده است.
محصولات یا خدمات پرفروش شما تغییر کرده است.
در مقایسه با سایت شما، جدیدترین مطالب چاپی برند شما اطلاعات جدید یا ظاهر متفاوتی دارند.
اگر هر یک از موارد بالا درست است، باید با یک طراح که تجربه ای در زمینه برندسازی مجدد دارد کار کنید.

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

برای یافتن ظاهر جدید سایت های ساده ، از تم های قدرتمند و برجسته استفاده کنید. می‌توانید تم‌های حرفه‌ای یا قالب‌های وب‌سایتی را پیدا کنید که در حال حاضر پرطرفدار هستند، مانند قالب اصلی وردپرس Avada

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

10. سایت شما امن نیست

برخی از سایت ها در برابر حملات آسیب پذیرتر هستند ، همانند وب سایت هایی که بر روی سیستم های مدیریت محتوا اجرا می شوند یا سایت های تجارت الکترونیکی که پرداخت را ارسال یا دریافت می کنند. در صورت حمله ، ممکن است اطلاعات مشتری را به سرقت ببرند یا وب سایت را هک کنند و محتواهای عجیب و غریب همانند تبلیغات یا لینک های ناخواسته در وب سایت شما قرار دهند.

این نوع حملات برای مشاغل کوچک پرهزینه است. پس از یک حمله معمولا 60 درصد از مشاغل کوچک قادر به ادامه حیات برای بیش از شش ماه نیستند. اگرچه طراحی مجدد مشکل را حل نمی کند و گاهی مجبور هستید که سایت تان را از ابتدا دوباره بسازید. در غیر این صورت آسیب پذیری ها ممکن است همچنان وجود داشته باشد. تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت

هر چند وقت یک بار باید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید؟

هیچ قانون سختی درباره اینکه چه زمانی باید طراحی مجدد انجام شود ، وجود ندارد. این به صنعت ، تعداد صفحات سایت و ویژگی های وب سایت و اهداف شما بستگی دارد. برای وب‌سایت‌های اصلی که تنها تعداد انگشت شماری از صفحات دارند و هیچ ویژگی تجارت الکترونیکی ندارند، می‌توانید هر شش ماه یک بار چکاپ معمولی انجام دهید. اما اگر سایت شما پیشرفته‌تر است ، مثلا دارای بخش فروش اینترنتی ، پست های وبلاگ که همیشه به روز رسانی می شوند یا بیش از ده ها هزار بازدید کننده در ماه دارید باید به صورت ماهانه بررسی انجام بگیرد. هنگامی که زمان بررسی منظم طراحی سایت شما فرا می رسد، چک لیست بالا به شما کمک می کند تا پیگیری کنید که آیا یک تغییر اساسی ضروری است یا اینکه فقط چند تغییر نیاز دارید. مقاله تغییرات در ظاهر کنونی طراحی سایت در اینجا به پایان رسیده است و امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

به این مقاله امتیاز دهید: 5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =