طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت چاپخانه

طراحی سایت چاپخانه آنلاین
زمان مطالعه: 9 دقیقه

طراحی سایت چاپخانه

طراحی وب سایت چاپخانه

طراحی سایت چاپخانه یکی از اقدامات مفید برای صنایع چاپ و بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد و صنعت چاپ بسیار وسیع و گسترده است و مشاغل زیادی را در بر میگیرد ، صنایع و شغل های قبل از چاپ و بعد از چاپ را نیز شامل می شود که برای کارهایی همانند لیتوگرافی ، صحافی ، گرافیکی و … تولید کننده ها و فروشنده های دستگاه قطعات و لوازم مورد نیاز چاپخانه ها نیز دارای دسته بندی نظیر صنایع چاپ کاغذی ( روزنامه ها ، مجلات ، کاتالوگ ها ، کارت ویزیت ها و …) چاپ سیلک ، چاپ لباس و لیوان ، چاپ بنر و فلکس ، چاپ روی پارچه و اقلام پلاستیکی و چاپ لیزری و … را شامل می گردد.

یکی از نکات مهم شناخت طراحی وب سایت در این زمینه بوده که طراحی وب نیز همانند دیگر مشاغل به تخصص های خاص نیازمند است و قبل از هرچیزی شما باید به شاخصه هایی نظیر طراحی سایت روزنامه و طراحی سایت خبری مسلط باشید تا بتوانید دقیقا چیزهایی که مورد نیاز است را تهیه نمایید و تولید محتوا در چنین سایت هایی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما را در رتبه های بالای گوگل قرار می دهد.

چاپخانه ها یک بخش مهمی از بازارهای خدماتی جامعه محسوب می گردند و سهم تولید ناخالص داخلی آنها نیز از محل چاپ و اقلام چاپی تامین می گردد. صنایع چاپ هر کشور بسیار حائز اهمیت است و باعث رشد و تحول اقتصادی می گردد ، وجود چاپخانه ها در هر جامعه ای ضروری است تا باعث رشد کسب و کارها گردد و قطعا هر فردی که در کارهای اداری و با کاغذ سروکار دارد قطعا به مراکز چاپ و چاپخانه گذری داشته است ، طراحی وب سایت باعث می گردد تا یک چاپخانه را سریعتر در فضای مجازی مطرح سازد و مشتریان جدیدتری در سطوح کشوری برایشان جذب شوند.

 

طراحی سایت چاپخانه

 

طراحی وب سایت چاپخانه و صنایع چاپ

صنایع چاپ در زمان های قدیم اختراع شده و فناوری چاپ با تکنولوژی های پیشرفته تری در این سالها گسترش یافته است. در زمان های گذشته چاپ با دست بر روی سنگ ها و چوب ها انجام میگرفت تا اینکه توسط شخصی بنام گوتنبرگ ، دستگاه چاپ ساخته شد و عملیات چاپ بر روی کاغذ به شکل ماشینی شکل گرفت. با پیشرفت چاپ با دستگاه های چاپ افست ، پرینترها و ملزومات دیگر چاپ انجام گرفته است و با پیدایش پرینترهای سه بعدی و چهار بعدی باعث پیشرفت و افزایش کیفیت چاپ شده است. چاپخانه ها با انجام طراحی وب سایت به راحتی می توانند خدمات و توانمندی های شان را در عرصه چاپ به رقبا و مشتریان شان عرضه بدارند و با بهره گیری از خدمات متنوعی نظیر چاپ کتاب ها ، چاپ روزنامه ها و جراید و … به معرفی فعالیت های شان بپردازند.

 

دسته بندی طراحی سایت چاپخانه :

طراحی وب سایت های چاپخانه می تواند در دو نوع متفاوت طراحی گردد که شامل : طراحی سایت چاپخانه به طور معمولی که می تواند نمایانگر سابقه های فعالیت و ارائه خدمات و لیست قیمت ها را دارا باشد. یا طراحی سایت چاپخانه ای که پیشرفته تر بوده و دارای سامانه سفارش گیری آنلاین با امکانات عمومی و سیستم جامع و کاربردی فروش و سفارش گیری آنلاین اجرا گردد و مشتری ها به راحتی فایل های آماده قابل چاپ خود را در این سامانه ارسال نمایند و یک حساب کاربری مختص به خود را داشته باشند. با توجه به مواردی که گفته شد ممکن است سرویس ها و بخش های مختلف یک چاپخانه متغییر باشد و شما با توجه به نیازهای تان آنها را اضافه کنید.

 

طراحی سایت انتشارات و چاپ

 

مزیت طراحی وب سایت حرفه ای چاپخانه :

تمامی مردم جامعه حداقل یکبار به چاپخانه ها مراجعه کرده اند و برای اقدامات و خدمات چاپ خود به راحتی از این مکان ها استفاده نمایند ، اداره جات و شرکت ها بیشتر با کاغذها و اسناد در ارتباط هستند و به صورت مداوم اقدام به چاپ کارت ویزیت ، کاتالوگ ، بروشور ، اقلام بسته بندی و … می کنند و طراحی وب سایت چاپخانه یک بستر عالی برای تعامل میان ادارت و شرکت ها با چاپخانه و جلب مشتریان جدید می باشد.

اشخاصی که به کارهای چاپی نیاز دارد به راحتی می توانند وارد وب سایت چاپخانه گردند و از سوابق فعالیتی و رزومه آنها اطلاع پیدا کرده و نمونه کارها و خدمات چاپ شده توسط آنها را ملاحضه کرده تا با دید بازتری آن چاپخانه را برای سفارشات خود انتخاب نمایند و حتی در چنین سایت هایی می توانید تجهیزات و پرینترها و چاپگرهای درون چاپخانه تان را نیز قرار دهید و با تعرفه های مختلف و قیمت های چاپ آشنا گردند.

با افزایش چشمگیر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، اینستاگرام و توییتر و اپلیکیشن های موبایل باعث شده تا وب سایت ها نیز مطالب قرار داده شده در سایت های شان را در چنین شبکه های اجتماعی قرار دهند تا هم رتبه خوبی بدست بیاورند و هم اینکه مردم را در مطالبشان اشتراک کنند. طراحی وب سایت های حرفه ای چاپ یا وب سایت تخصصی چاپ به منظور ارائه خدمات قدرتمند و سیستم های کاملا یکپارچه باعث حذف مشکلات و معظلات زیادی نظیر عدم انطباق رنگ و سایز چاپی با نمونه اصلی فایل، گم شدن سفارش مشتری، نداشتن اطلاعات تماس، پذیرش فایل در فرمت نادرست، عدم انجام برخی خدمات مانند برش به دلیل فراموشی نیروی انسانی، مواجهه با سوال های مکرر مشتریان در رابطه با زمان تحویل و بسیاری موارد دیگر را پشت سر گذاشته و با بهره وری افزایش یافته در اثر این اقدام به طراحی سایت چاپخانه، نظم سازمانی جدید و افزایش فروش و موارد مشابه را تجربه کنند.

چاپخانه های زیادی وجود دارند که دارای یک وب سایت حرفه ای و قدرتمندی هستند و برای به روز نگه داشتن و کاربردی بودن سایتشان ، هزینه های زیادی نیز صرف می کنند. قطعا فقط طراحی وب سایت چاپخانه مهم نیست بلکه حضور موثر در بازار کار و بهینه سازی و سئو محتوای چنین صفحاتی و معرفی کامل آن به موتورهای جستجوگر از اهمیت بیشتری برخوردار است. سئو سایت چاپخانه یکی از نکات مهمی است که برای پیاده سازی چنین وبسایتهایی باید لحاظ گردد و تیم حرفه ای نیکداد متخصص و دانش کافی را در این زمینه داراست و بهینه سازی سایت های چاپخانه را به نحو احسن انجام می دهد.

صنایع چاپ با طراحان و گرافیست ها در ارتباط هستند و اکثر سفارشات فقط برای چاپ نیستند و بسیاری از اداره ها و شرکت ها و حتی فروشگاه ها نیازمند مواردی نظیر کارت ویزیت ، لوگو ، فاکتور ، پاکت و … هستند که باید به طور ویژه و منحصر به فردی طراحی گردد. بنابراین امروزه به دلیل پیوستگی و ادغام صنعت چاپ و طراحی و همینطور بسته بندی لزوم و اهمیت وب سایتی که بتواند پاسخگوی برآوردن نیازهای مشتریان باشد بیش از پیش نمایان است.

 

سرویس ها و امکانات طراحی سایت چاپخانه :

همانطور که در مطالب بالا ذکر کرده ایم سرویس ها و امکانات طراحی وب سایت های چاپ اصلا ثابت نیستند و قابلیت تغییرات و افزایش را دارا هستند و به طور کلی برخی از سرویس ها شامل :

1- طراحی صفحه معرفی

روزمه و سوابق و معرفی خدمات و ویژگی های مختلف مجموعه کاری تان در این بخش قرار میگیرد و قرارگیری این بخش باعث می گردد تا جلب مشتری و ترغیب آنها به سپردن کارهایشان به شما سریعتر انجام گیرد.

2- ساخت صفحه تماس با ما

اطلاعاتی نظیر شماره تماس یا موبایل ، ایمیل ، آدرس ، شماره های واحد پشتیبانی و مدیریت ، واحد سفارشات ، ارتباط مستقیم با چاپخانه و … فرم ارتباط آنلاین در این بخش اجرا می گردد.

3- ایجاد صفحه نمونه کارها

عکس های نمونه فعالیت ها و کارهای انجام گرفته و طراحی و چاپ های صورت گرفته در این بخش به راحتی قابل نمایش است و تصاویر نیز باید با کیفیت بالایی قرار گیرد و تمامی جزئیات و نمونه کیفیت های چاپ برای کاربر نمایش داده شود.

4- ساخت صفحه خدمات مجموعه

در این قسمت انواع خدمات چاپخانه نظیر خدمات قبل از چاپ و بعد از چاپ و خدمات تکمیلی قابل ارائه با دسته بندی و به صورت لیست قرار میگیرد. مجموعه خدماتی شامل طراحی، لیتوگرافی، چاپ دیجیتال، چاپ افست مثل چاپ کارت ویزیت معمولی و فانتزی، تراکت، بروشور، کاتالوگ، پوستر، جعبه، لیبل و برچسب، ست اداری، پاکت، سلفون کشی، طلاکوبی، برجسته کاری، قالب سازی و تیغ زنی، برشکاری؛ خط تا، یووی، بسته بندی و …

5- طراحی صفحات اخبار صنایع چاپ

همایش ها ، خبرهای منتخب ، رویدادها و تکنولوژی ها و جدیدترین خبرهای چاپ در این بخش برای اطلاع افراد قرار خواهد گرفت.

6- طراحی بخش قیمت ها و تعرفه ها

لیست قیمت خدمات مختلف با ذکر نوع محصول و جنس و گرماژ کاغذ و متریال (مثل کاغذ تحریر، گلاسه ، کتان، سلفون مات، سلفون براق و …) همچنین اندازه های استاندارد هرکدام درج می گردد.

7- پیاده سازی سفارش آنلاین توسط کاربران

یک سیستم حرفه ای و جامع سفارش گیری و فروش آنلاین در این بخش راه اندازی می گردد تا مشتریان به راحتی بتوانند برای عملیات چاپ و خدمات مرتبط در این سامانه برای شما ارائه خواهد شد.

8- ساخت صفحه انتقادات و پیشنهادات

طراحی صفحه نظرات و انتقادات کاربران و مشتریان برای انتقال به مدیر چاپخانه در این قسمت قرار میگیرد.

9- طراحی بخش راهنما

برای استفاده بهتر از امکانات وب سایت یک بخش راهنما برای کاربران قرار می دهیم که نحوه سفارشات ، قوانین ، نکات مهم برای فایل های ارسالی در چاپ رعایت گردد و راهنمای خدمات و محصولات و … را توضیح خواهیم داد.

10- معرفی تجهیزات و امکانات

در این صفحه به معرفی دستگاه های چاپ و ماشین آنلاین موجود در چاپخانه ها شامل دستگاه یووی، دستگاه ماشین چاپ افست 4 ورقی، دستگاه لمینیتور، دستگاه سلفون کشی، دستگاه پاکت سازی، دستگاه دایکات و … قرار می گیرد.

11- طراحی سوالات متداول

در این صفحه به مهمترین سوالاتی که در ذهن هر مشتری و کاربر سایت تان ممکن است شکل بگیرد را پاسخ خواهیم داد و نکات مهمی که باید رعایت گردد تا در پروسه چاپ مشکل و ایرادی به وجود نیاید و رنگ و سایز فایل ها و سرعت زمان تحویل سفارشات و … درج می گردد.

12- پیاده سازی افزونه شبکه های اجتماعی

قابلیت متصل شدن سایت به صفحه چاپخانه ها در شبکه های اجتماعی نظیر توییتر ، تلگرام و فیسبوک و … را دارا است.

13- پیاده سازی پنل پشتیبانی حرفه ای

14- طراحی آیتم خدمات ویژه نظیر گارانتی چاپ، تخفیف های ماهیانه برای مشتریان دایمی، قرعه کشی و جوایز

طراحی وب سایت چاپخانه

 

طراحی و پیاده سازی سیستم آنلاین سفارش گیری در چاپخانه ها

قابلیت اجرا و پیاده سازی سامانه اخذ سفارشات مشتریان بدون محدودیت های مکانی و زمانی در وب سایت های تان را دارا هستید ، کاربرانی که می خواهند سفارشات خود را ثبت کنند باید در وب سایت ثبت نام نموده و اطلاعات شخصی شان نظیر تلفن و آدرس شان را در فرم پر نمایند. پس از ثبت نام با نام کاربری و پسورد می توانند وارد سامانه سفارش گیری شان شوند. عد از ورود به سامانه، مشتری جنس و نوع متریالی که می خواهد کارش بر روی آن چاپ شود همچنین تک رو بودن یا دو رو بودن سفارشش را مشخص نموده و سپس فایل یا فایل های آماده خود را (معمولا در فرمت JPG  یا TIF) در سامانه آپلود می کند، سیستم بصورت هوشمند با توجه به اندازه و جنس متریال، هزینه را برآورد کرده و پیش فاکتوری را صادر می کند که مشتری از طریق درگاه بانکی متصل به سامانه میلغ فاکتور را بصورت آنلاین واریز نموده و  از این به بعد پروسه چاپ و خدمات تکمیلی دیگر آغاز می گردد.

علت طراحی سایت چاپخانه توسط نیکداد چیست؟

نیکداد با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه برنامه نویسی و ساخت سایت های کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو با موضوعات چاپخانه فعالیت می نماید و می تواند سایت های تان را به گونه ای پیاده سازی نماید تا به راحتی در صفحات تبلت و موبایل ها به نمایش در بیایند و هیچ مشکلی از لحاظ اندازه و اسکرول شدن صفحات آنها را نخواهید داشت. به دلیل اینکه امروزه اکثرا از گوشی های شان برای وبگردی استفاده می کنند ، داشتن سایتی که به راحتی در گوشی های موبایل باز گردد ، از اهمیت زیادی برخوردار است و از لحاظ سئو نیز تاثیر به سزایی دارد.

بهینه سازی و سئو سایت ها نیز یکی از اقداماتی است که توسط تیم نیکداد به صورت حرفه ای انجام میگیرد و صفحات وبسایت های تان را بر مبنای الگوریتم های موتورهای جستجوگر سئو می کنیم و با اینکار باعث افزایش آمار بازدید و ترافیک سایت می شویم و تمامی خواسته های مدیران نیز تامین می گردد زیرا مشتریان دلخواه شان از طریق گوگل وارد سایت شان خواهند شد و این یکی از بهترین اقداماتی است که در شروع فعالیت یک سایت باید توسط مدیران انجام گیرد.

نیکداد می تواند در طراحی چنین وب سایت هایی اقدامات و خدمات متنوعی را لحاظ نماید نظیر افزایش سرعت سایت ، امکان دسترسی پذیر شدن با کاربران زیاد ، طراحی و بهینه سازی برای گوگل ، پیاده سازی و برنامه نویسی افزونه ها و پنل سفارش آنلاین ، پنل مدیریت محتوای کاملا فارسی و با مدیریت آسان ، قابلیت آپدیت وب در سریع ترین زمان ، ایجاد بخش نمونه کارهای جدید و … که همچنین تبلیغات گوگل را برای وب سایت تان انجام خواهیم داد تا در زمان شروع فعالیت تان به راحتی در گوگل دیده شوید.

درخواست مشاوره طراحی سایت چاپخانه

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =