طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت کافی شاپ

طراحی سایت کافی شاپ
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت کافی شاپ

طراحی وب سایت کافی شاپ یا طراحی وب سایت های فست فودی که برای اکثر مخاطبان و مشتری ها از اهمیت زیادی برخوردار است و برای ارائه خدمات متنوع به قشر جوان جامعه بسیار ضروری است. جوانان سهم زیادی از حضور در فضای مجازی را برعهده دارند و به دنبال بهترین کافی شاپ ها و فست فودها در دنیای اینترنت هستند ، داشتن یک سایت قدرتمند برای صاحبین کافی شاپ ها واقعا مهم است تا در سرچ نتایج گوگل قرار بگیرند و فعالیت خود را به کاربران ارائه دهند.

طراحی سایت کافی شاپ به صورت اختصاصی و قوی در دنیای مجازی انجام میگیرد و می تواند خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه دهد ، در چنین سایت هایی می توانید منو غذاها و دسرها و آبمیوه ها و … قرار دهید و کاربران بهتر با فعالیت کاری تان آشنا شوند. طراحی وب سایت همانند دیگر مشاغل به تخصص های مختلفی نیاز دارد و قبل از هرچیز باید به شاخصه های طراحی سایت رستوران و طراحی سایت شرکتی آشنا باشند و بهتر بتوانند اقدام به طراحی وب سایت کافی شاپ کنند.

طراحی سایت کافی شاپ

چرا باید طراحی سایت کافی شاپ انجام دهیم ؟

در طراحی وب سایت های کافی شاپ می توانید منوهای غذا ، نوشیدنی ها ، دسرها ، غذاهای مخصوص را به صورت آنلاین قرار دهید و هر زمان خواستید نیز آنها را تغییر دهید تا مخاطبانتان آنها را بتوانند ببینند. با قرار دادن عکس های با کیفیت بالا از نوشیدنی ها و منوهای روزانه ، نظرات مثبت مشتریان تان را در پی داشته باشد. اگر به طراحی وب سایت های رستورانی توجه کنید خواهید دید که تفاوت چندانی در کلیت موضوع ان نخواهد داشت اگرچه ممکن است در ظاهر آن فرق داشته باشد.

وب سایت های مواد غذایی و خوراکی برای شناخته شدن به صورت طبیعی انجام میگیرد و این نوع از فعالیت ها مشتریان خاص خودشان را دارند و تبلیغات زبانی بین افراد صورت میگیرد و داشتن جایگاه مهم در رتبه موتورهای جستجو نظیر گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است و کاربران قطعا شما را در اینترنت سرچ می کنند تا بخواهند وارد سایت شما شوند. پس به موضوع سئو و بهینه سازی سایت باید توجه ویژه ای داشته باشید و در کلمات کلیدی مهم بتوانید جایگاه مناسب را کسب نمایید.

طراحی وب سایت کافی شاپ

 

قابلیت های مهم در طراحی وب سایت کافی شاپ

سایت های کافی شاپ ها باید قابلیت رزرو آنلاین نوشیدنی ها و دسرهای مختلف را داشته باشد تا به راحتی کاربران بتوانند از طریق وبسایت میز خود را رزرو نموده و در زمان مناسب بدون اتلاف وقت بتوانند بر روی میز مورد نظر خود بنشینند. حتی شما می توانید برای کسب مشتری بهتر و ترغیب مشتریان به رزرو آنلاین ، قرعه کشی هایی را به طور دوره ای برگزار نمایید و با اینکار مشتریان روزانه به سایت شما مراجعه کرده و بتوانند نتایج قرعه کشی را نیز مشاهده نمایند.

در چنین وب سایت هایی باید بتوانید سرویس های مختلف مرتبط با کافی شاپ یا رستوران خود را معرفی نمایید و اگر شعبه های مختلفی نیز دارید را باید به همراه آدرس و شماره تماس در طراحی سایت کافی شاپ درج نمایید تا مشتریان به راحتی امکان آزادی عمل داشته باشند. در طراحی وب سایت های کافی شاپ می تواند همانند سایت های دیگری نظیر طراحی سایت تغذیه یا سایت های رستوران همکاری های مختلفی داشته باشند و به افزایش مشتری نیز منجر گردد.

طراحی سایت کافه و کافی شاپ

امکانات و سرویس های مختلف در طراحی وب سایت کافی شاپ

با توجه به نیازهای مدیران سایت های کافی شاپ و رستوران ها می توانید امکانات مختلفی را تعبیه کنید و سرویس های مختلف اختصاصی شامل موارد زیر می باشد :

  • ساخت صفحه اصلی سایت کافی شاپ
  • بخش معرفی کافی شاپ یا رستوران با ذکر سابقه فعالیت ها
  • طراحی منو حرفه ای انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، دسرها با دسته بندی دلخواه و مدیریت و به روز رسانی آسان
  • ساخت گالری تصاویر برای قرار دادن عکسهای قهوه ها ، نوشیدنی ها و …
  • ساخت صفحه پیشنهاد ویژه برای نشان دادن انواع نوشیدنی ها و غذاهای مخصوص کافی شاپ و رستوران
  • ساخت صفحه رزرو آنلاین میز کافی شاپ برای تولدها ، جشن ها و مراسمات
  • طراحی سایت سیستم ثبت سفارش آنلاین و ارسال محصولات
  • ساخت صفحه معرفی محصولات
  • ایجاد بخش معرفی شعبه های مختلف با ذکر اطلاعات تماس و نقشه گوگلی
  • قابلیت ایجاد بخش تخفیفات
  • امکان برگزاری قرعه کشی آنلاین و ارسال نتایج با پیامک و ایمیل
  • قرار دادن آیکن های شبکه های اجتماعی
  • ساخت صفحه بلاگ
  • ایجاد بخش ویدیوهای جذاب مرتبط با کار
  • ساخت صفحه نظرات و دیدگاه ها
  • امکان نظرسنجی از مشتریان
  • ساخت فروشگاه اينترنتی قهوه یا فروشگاه قهوه
  • طراحی رزرو میز
  • درج دستور ساخت قهوه
  • گواهینامه ها و افتخارات
  • آمار گیری از کاربران و بازدید از سایت
  • امکان عضویت کاربر
  • پخش آنلاین موزیک در سایت
  • و خيلی امكانات ديگر ……

 

بهینه سازی سایت های کافی شاپی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و نیکداد می تواند به صورت اختصاصی به این مبحث توجه ویژه ای داشته باشد. سئو و بهینه سازی سایت با توجه به موضوعات مختلف برای الگوریتم های گوگل انجام میگیرد و با اینکار آمار بازدید و ترافیک سایت شما نیز بالا خواهد رفت و خواسته های مدیران سایت نیز تامین می گردد و نیکداد به چنین مواردی توجه ویژه ای دارد.

طراحی سایت کافی شاپ با نیکداد

مزیت طراحی سایت کافی شاپ با نیکداد

تیم نیکداد در طراحی گرافیک اختصاصی و جذاب سایت های کافی شاپ بسیار توجه دارد و محیط مناسبی را مختص جوانان و علاقه مندان به محیط کافه ها طراحی می کند تا هر کاربری که وارد چنین سایت های شد ، بتواند احساس رضایت و دلنشینی خاصی کند. یکی از مزیت های طراحی سایت های کافی شاپها توسط نیکداد امکان رسپانسیو بودن وبسایت است که به راحتی در تمامی صفحه نمایشگرهای موبایل و تبلت و لپ تاب ها نمایش داده می شود.

نیکداد می تواند سایت های کاملا اختصاصی و با پنل فارسی بر پایه فریم ورک های لاراول و همچنین قالب اختصاصی وردپرس را انجام دهد تا بتوانید بر مطالب و محتواهای سایت تان و بخش های مختلف وبسایت از جمله منوها و سفارشات آنلاین و نظرات کاربران مدیریت کاملی داشته باشید. تیم نیکداد با هزینه های بسیار کم می تواند تبلیغات گوگل ادوردز و همچنین لینک سازی معتبر را برای سایت تان انجام دهد تا در سریعترین زمان ممکن در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید.

 

درخواست طراحی مشاوره سایت کافی شاپ

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =