طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت چرم

طراحی وب سایت چرم | طراحی فروشگاه چرم
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت چرم

طراحی فروشگاه چرم

طراحی وب سایت چرم که در زمینه نمایش انواع تولیدی های چرم و مصنوعات چرمی همانند کیف و کفش و کمربند و تولیدات دیگر نظیر دستبند و جا مدارکی مورد استفاده قرار می گیرد. صنعت چرم در ایران بسیار پر رونق است و کارخانجات چرم سازی بسیار فعال بوده اند و کارگاه ها و کارخانه های کوچکتر نیز به ساخت انواع وسایل چرمی می پردازند. چرم یک ماده طبیعی فاسد نشدنی بوده و یکی از مواد مقاوم و جذاب برای ساختن انواع کیف و کفش و هدیه های چرمی همانند کیف مدارک و کیف پول و جاکلیدی و حتی در برخی از صندلی ها و تخت خواب ها و روکش ماشین ها نیز از آنها استفاده می گردد و یکی از مصارف ضروری جامعه به شمار می رود که می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

طراحی وب سایت چرم که می تواند با معرفی یک فروشگاه یا کارگاه با داشتن وب سایت فروشگاه اینترنتی به فروش انواع محصولات چرمی و طراحی سایت مصنوعات چرمی و طراحی سایت کیف و کفش چرمی از جمله دسته بندی های این حیطه به شمار می رود که در یک چنین وب سایت هایی می تواند به ارائه انواع تولیدات ساخته شده توسط شرکت شما و حتی ارائه کارهای چرم دستی مورد مشاهده مشتریان و کاربران قرار گیرد پس سایت شما باید به یک بخش گالری نمونه کار مجهز باشد تا بتوانید به دیگران تمامی کارهای تان را نشان دهید. قبل از هرچیز باید بدانید که طراحی سایت نیز همانند دیگر مشاغل امروزی به تخصص های مستقل و حرفه ای نیازمند است و قبل از هرچیز شما باید به شاخصه هایی نظیر طراحی سایت کفش و طراحی سایت مبلمان مسلط باشید تا بدانید دقیقا چه نوع سایتی را با چه بخش هایی طراحی نمایید.

 

طراحی سایت چرم

 

بخش های مختلف در طراحی سایت چرم :

در طراحی وب سایت های چرم باید به سرویس ها و بخش های مختلفی اشاره نماییم که در سایت شما لحاظ گردد که در ادامه می توانیم به شما هر بخش آن را شرح دهیم که به چه منظور به کار می رود و بخش های مهم یک سایت چرم شامل موارد زیر می باشد و عبارتند از :

  • طراحی صفحه اخبار

شامل جدیدترین خبرهای کارخانه ، کارگاه ها و فروشگاه شما در این بخش می تواند به اطلاع کاربران برسد و آنها با استفاده از این صفحه می توانند به اخبار وب سایت شما دسترسی پیدا نمایند.

  • طراحی بخش درباره ما

معرفی شرکت و کارگاه و فروشگاه های عرضه کننده چرم و محصولات آنها و توانایی ها و پرسنل و کارمندان تان و تاریخچه تاسیس و هدف ها و استراتژی های واحدی تولیدی در این صفحه درج می گردد.

  • ایجاد بخش ارتباط با ما

یکی از مهم ترین بخش های هر سایت که شامل شماره های تماس ، فرم آنلاین تماس ، ایمیل ها ، آدرس شرکت و کارخانه ، نمایش نقشه محل با گوگل مپ ، دورنگار و فاکس و … در این بخش قرار می گیرد.

  • طراحی صفحه کاتالوگ ها

اگر شما دارای یک شرکت مهم یا کارخانه تولیدی هستید باید کاتالوگ های تان را برای مشاهده بهتر مشتریان در سایت قرار دهید که این بخش می تواند برای اینکار بسیار مهم باشد.

  • ساخت صفحه محصولات سایت

چرم ها بسیار متنوع هستند و به دسته بندی های مختلفی نظیر چرم گاوی، چرم گوسفندِی ، اشبالت ، چرم میلینگ ، چرم سنگین ، چرم سبک ، چرم نیمه سنگین ، چرم دانه دار کامل ، جیر ، چرم مصنوعی ، چرم گیاهی ، چرم نوبوک و … و همچنین محصولات چرمی مانند کمربند چرمی ، کیف چرمی ، و سایر مصنوعات چرمی در این قسمت دسته بنید می گردند که هر محصول را با تصاویر و ویژگی های آن باید نمایش دهید.

 

طراحی فروشگاه چرم

 

  • پیاده سازی سیستم فروش و فروشگاه اینترنتی

اگر می خواهید علاوه بر بخش معرفی شرکت تان یک بخش فروش آنلاین محصولات چرمی داشته باشید باید به فکر ایجاد چنین بخشی برای فروشگاه سایت تان باشید که شامل نمایش محصولات ، لیست قیمت ها ، پنل عضویت و ثبت نام و درگاه های پرداخت آنلاین و الکترونیکی برای عرضه و فروش محصولات چرمی در سایت می باشد.

  • طراحی صفحه مقاله ها و بلاگ

برای اینکه سایت شما بی روح نباشد و مردم نیز ارتباط بیشتری با روند کار و فعالیت های تان داشته باشند و از این روز سایت شما در موتورهای جستجوگر سئو شود و صفحات بیشتری را در اختیار بگیرید باید به فکر طراحی بخش مقالات سایت بیافتید و به فکر انتشار مطالب جدید و دسته اول باشید تا دیگران با فرایند کارهای تان و کاربردهای مختلف چرم و توضیحات به صورت مقاله وار باشند.

  • بخش لینک های مفید و تبلیغات

قابلیت ایجاد بخش لینک های مفید دوستان و همکاران تان را نیز خواهید داشت و حتی اگر وب سایت شما پیشرفت نمود و بازدید کننده های بالایی داشت می توانید بخشی را به عنوان تبلیغات و کسب در آمد در سایت تان درست کنید و بنرهای شرکت های مختلف با موضوعات مرتبط را در آن قرار دهید. مثلا شما یک سایت تولید کننده چرم هستید و می توانید تبلیغات یک کیف و کفش فروشی آنلاین را قرار دهید.

  • ایجاد بخش گالری تصاویر

قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی و درج توضیحات و قابلیت چرخش عکس و زوم نمودن آنها در این بخش امکان پذیر خواهد بود.

  • امکان درج آیکون های شبکه های اجتماعی

قابلیت درج آدرس و آیکون های شبکه های اجتماعی مختلف تان را در وب سایت خواهید داشت و همچنین در هر مقاله یا مطالب محصولات تان می توانید از دکمه اشتراک گذاری در تلگرام ، فیسبوک ، توئیتر، لینکدین ، پینترست، اینستاگرام و غیره بهره ببرید.

  • طراحی بخش های دیگر نظیر

قابلیت نمایش آمار بازدید کننده سایت ، قابلیت امتیاز دهی توسط کاربران ، ایجاد ماژول جستجوی حرفه ای ، بخش ویدیو و فیلم های جذاب مرتبط با کار شما ، جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات ، قابلیت درج نظرات کاربران ، ایجاد صفحه انجمن و … را خواهید داشت.

 

طراحی سایت چرم توسط نیکداد

 

مهم ترین ویژگی های طراحی سایت چرم توسط نیکداد

طراحی وب سایت های چرم دارای جذابیت و زیبایی خاصی و از رنگ های قهوه ای یا قهوه ای تیره بهره می برند و لود و بارگذاری صفحات سایت نیز باید از سرعت خوبی برخوردار باشند تا کاربران از گشت و گذار در صفحات وب شما خسته نشوند و زود آن را ترک نکنند ، پیاده سازی روش ها و تکنولوژی های حرفه ای طراحی سایت و گرافیک بسیار زیبا و پنل مدیریت فارسی آسان برای آپدیت و به روز رسانی محتوای سایت توسط مدیریت از جمله ویژگی های چنین وب سایت هاست.

طراحی فروشگاه چرم و سایت هایی که باید قابلیت فروشگاهی آنلاین داشته باشند و به صورت بین المللی و گسترده فعالیت خود را شروع نمایند باید به صورت دو یا چند زبانه ایجاد گردند و طراحی اپلیکیشن اختصاصی یکی از نکات مهم و بارز تیم نیکداد در اجرا و پیاده سازی سایت چرم است. بهینه سازی و سئو و تولید محتوای اختصاصی برای چنین سایت های از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیریت سایت باید به فکر آنها باشد. یکی از نکته های مهم و اساسی که شغل های دیگر نیز در فضای مجازی امروز به آن نیازمند هستند طراحی سایت می باشد. مثلا مشاغل سنتی نظیر مبلمان و مشاغل مدرنی نظیر بیمه و بورس و مشاغل مرتبط با کارخانه جات ( طراحی سایت صنعتی ) نیز به ساخت و طراحی سایت نیاز دارند. نیکداد می تواند در هر شغلی که باشید برای شما بهترین سایت ها را از پایه برنامه نویسی نموده و ایجاد نماید.

همچنین نیکداد قابلیت انجام سئو سایت های شما را نیز برعهده میگیرد و در کلمه های کلیدی نظیر خرید چرم ، فروشگاه چرم ، چرم گاوی و … در رتبه های نخست گوگل به نمایش در بیاید. تبلیغات گوگل را نیز برای وب سایت تان از روزهای نخست بارگیری وب سایت تان به انجام برساند.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت چرم

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یازده =