طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تلویزیون

طراحی سایت های تلویزیونی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت تلویزیون

طراحی وب سایت های تلویزیون که برای ایجاد تی وی های آنلاین بر روی صفحات وب سایت برای مجموعه شبکه های خاص یا ارگان دولتی نظیر صدا و سیما و شبکه های مختلف تلویزیونی آزاد پیاده سازی و اجرا می گردند. سایت های تلویزیونی اکثرا باید سرورهای قدرتمندی در این زمینه داشته باشند تا بتوانند با سرعت اینترنت پایین کاربران به راحتی برنامه های آنها را بدون مشکل و قطعی پخش نماید.

اگر بخواهید به فکر طراحی یک سایت تلویزیونی بیافتید باید از قبل به طراحی وب سایت به چشم دیگر حرفه ها نگاه کنید که تخصص های لازم را در این زمینه نیازمند است و قبل از هرچیز باید به شاخصه هایی نظیر طراحی سایت فیلم و سریال و طرحی سایت سینما مسلط باشید و با دید بازتر و بهتری اقدام به ساخت وب سایت خود کنید. نیکداد در زمینه طراحی وب سایت تلویزیونی یک سری فاکتورهای مهم را مد نظر قرار داده که در ادامه آن را به شما خواهیم گفت.

 

طراحی سایت تلویزیون

 

گسترش تلویزیون های اینترنتی در جامعه

تلویزیون این جعبه جادویی و سرگرم کننده که بیش از 100 سال پیش اختراع شده است و همچنان به عنوان یکی از ضروری ترین وسایل زندگی به شمار می رود که می تواند شما و مهمانان خانه تان را سرگرم نماید. تلویزیون های آنلاین یا اینترنتی نیز با افزایش سرعت اینترنت و رفع محدودیت های آپلود ویدیو از چند سال پیش در دنیای اینترنت نیز فراگیر شده اند ، صاحبین شبکه های تلویزیونی اکثرا به فکر حضور فعال در فضای مجازی و پخش آنلاین شبکه های شان در دنیای اینترنت بوده اند زیرا دسترسی را برای کاربران راحت تر نموده است و از هر مکان و در هر زمانی می توانند کاربران برنامه های تلویزیونیی خود را ملاحضه نمایند.

با افزایش چشمگیر بیننده های تلویزیونی دولت ها به فکر ایجاد شبکه های تلویزیونی متعدد و حتی تلویزیون های ال ای دی بزرگ داخل شهری افتاده اند ، قطعا تلویزیون ها می تواند منبع درآمد عالی برای تبلیغات مشتریانتان باشد و با ارائه برنامه های جذاب و متنوع به جذب کاربران زیاد بپردازید. حتی برخی به ایجاد محتوا و تولید برنامه های مختلف در تلویزیون های اینترنتی نظیر آپارات می پردازند و از این راه درآمد خوبی نیز به جیب می زنند. ولی اگر بخواهید یک سایت اختصاصی تلویزیون برای خود داشته باشید و به ارائه برنامه های جذاب تان در صفحه وب خود مشغول باشید می توانید از طراحی سایت تلویزیون بهره ببرید.

 

طراحی وب سایت تلویزیونی

انواع طراحی سایت های تلویزیونی و سرویس ها و ویژگی های آنها

برای طراحی وب سایت شبکه تلویزیونی باید سرویس ها و امکانات متعددی را در آن لحاظ کنیم تا بیننده حوصله اش از سر زدن به تلویزیون اینترنتی تان سر نرود ، بخش های متنوعی نظیر پخش زنده فیلم و سریال ، پخش کارتون و برنامه کودک ها ، قابلیت دریافت فیلم با کیفیت های متفاوت نظیر 360p تا 1080p ، دسته بندی بر مبنای مخاطبین کودک ، نوجوانان و بزرگسالان ، دسته بندی با موضوعاتی همانند فیلم ، مستند ، سریال ها ، اخبار ، ورزشی ، اقتصادی و … را می توانید قرار دهید.

در وب سایت های تلویزیونی باید سیمای استان ها ، صدای رادیوها و برون مرزی قرار گیرد و به معرفی و تاسیس شبکه و فعالیت های انجام گرفته و معرفی کارکنان و بخش های مختلف بپردازید. حتی یکی از نکات مهم در چنین وب سایت هایی ایجاد آرشیو که می توانید فیلم و سریال ها را بر مبنای سال ساخت و نام اثر و موضوعات و … دسته بندی کنید تا هر کاربر بخواهد به راحتی از طریق جستجوی آنها را پیدا کند.

در طراحی چنین وب سایت هایی باید یک بخش خبرهای مهم قرار بگیرد تا مردم از اخبارهای روز ایران و جهان مطلع گردند و همچنین به زمانبندی و اعلام برنامه ها و فیلم و سریالهای شبکه تان بپردازید و فیلم های جدیدی که قرار است در آینده نیز پخش گردد را به صورت آنونس در شبکه تان پخش نمایید. در ساخت سایت های تلویزیونی برای مجموعه شبکه ها در بخش منو می توانید شبکه ها را به بخش های مختلفی نظیر شبکه یک ، شبکه دوم ، شبکه سوم ، شبکه چهارم ، شبکه نسیم ، شبکه ورزش ، شبکه آموزش دسته بندی شوند. حتی در بخشی از منو نیز می توانید برای شبکه های مختلف رادیویی نظیر رادیو قرآن ، رادیو ایران ، رادیو استانها و .. لحاظ گردد.

قابلیت اشتراک گذاری مطالب و فیلم های سایت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر و … نیز توسط کاربر وجود داشته باشد. یکی از امکانات مهم قابلیت پخش زنده فیلم و سریال ها و مصاحبه ها و مناسبت ها بوده که باید در طراحی وب سایت های تی وی پیاده سازی گردد تا کاربران در هر کجای دنیا به راحتی بتوانند به سایت شما مراجعه کرده و فیلم ها را در حال پخش مشاهده کنند و فیلم های محبوب را که در گذشته پخش گردیده است و زمان انها نیز تمام شده است را به صورت آرشیو دانلود نموده و پخش نمایند.

 

طراحی وبسایت تلویزیونی

 

یکی از اصول مهم در طراحی وب سایت ، سئو و بهینه سازی صفحات وبسایت است زیرا اگر تلویزیون شما بازدید کننده خاصی نداشته باشد اصلا مقرون به صرفه نیست که راه اندازی گردد ، نیکداد با تخصص حرفه ای که در سئو وب سایت ها دارد می تواند با رعایت استاندارهای سئو و رعایت الگوریتم های موتورهای جستجوگر ، آمار بازدید و ترافیک سایت را افزایش دهد و خواسته های مدیران را تامین نماید. طراحی تلویزیون باید با استراتژی و برنامه ریزی های مناسب ایجاد گردد و بتواند رضایت بیننده های تان را جذب نماید ، اصلا نگران نباشید تیم طراحی سایت نیکداد می تواند با برنامه نویسی و اجرای آنلاین شبکه های تلویزیونی تان این نگرانی را در شما از بین ببرد.

ساخت وب سایت های حرفه ای با رعایت اصول سئو و کدنویسی مناسب از جمله تخصص های تیم ماست که می تواند تمامی استانداردها و جوانب را در طراحی وب سایت تی وی رعایت نماید و ارائه یک فضای مناسب و حجم کافی برای بارگذاری برنامه ها و فیلم های انبوه و استفاده از فناوری ایجکس و موازین فنی برای افزایش سرعت لود سایت ها و پخش سریع فیلم ها از جمله اقداماتی است که ما انجام می دهیم.

درخواست مشاوره طراحی سایت تلویزیون

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 17 =