طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

نحوه انتخاب بین یک فریلنسر یا یک شرکت طراحی وب

نحوه انتخاب بین یک فریلنسر یا یک شرکت طراحی وب
زمان مطالعه: 6 دقیقه

نحوه انتخاب بین یک فریلنسر یا یک شرکت طراحی وب

اولین تصمیم مهمی که در زمان شروع یک پروژه طراحی وب باید بگیرید این است که یک فریلنسر استخدام کنید یا اینکه به یک شرکت طراحی وب سایت مراجعه نمایید. انتخاب صحیح یک تصمیم کاملا ساده نخواهد بود. با این حال ، چند دلیل وجود دارد که می توانید برای رسیدن به بهترین راه حل با توجه به نیازها و اهداف تان تلاش بکنید و با مطابقت و ارزیابی آنها بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

در این شکی نیست که چه شما تصمیم بگیرید با یک فریلنسر کار کنید یا به یک شرکت طراحی وب مراجعه نمایید ، ممکن است افراد بسیار ماهری پیدا کرده و آنها بهترین محصولات را برای شما بسازند. با این وجود ، اندازه و هدف پروژه شما ، از جمله مدت زمانی که می خواهید به آنها اختصاص دهید و همه عوامل ارزشمندی که در انتخاب درست نقش دارند را باید کاملا رعایت نمایید. بنابراین ابتدا به بررسی مزایا و معایب استخدام یک فریلنسر یا شرکت طراحی سایت خواهیم پرداخت.

 

انتخاب بین فریلنسر یا شرکت طراحی سایت

 

فریلنسر در مقابل شرکت: رویکرد پروژه ها

هر پروژه موفقی با گذاشتن یک پایه محکم شروع می شود ، انتظارات شما باید از محصول نهایی از همان ابتدا کاملا واضح مشخص شود. در این صورت ، پروژه می تواند به طور موثر در مسیری کاملا درست و با سرعت پیشرفت زیادی قرار بگیرد و شما را از نا امیدی و اتلاف وقت و هزینه دور کند. با این حال تعیین نحوه عملکرد یک محصول وب برای دستیابی به هدف نهایی ممکن است برای بسیاری افراد چالش بر انگیز باشد و روشی که یک شرکت طراحی وب یا یک فریلنسر دور کار از شما پشتیبانی می کنند می تواند کاملا متفاوت باشد.

در استخدام یک فریلنسر ، شما هستید که تمام جزئیات پروژه را تعیین می کنید. یک فریلنسر می تواند ایده هایی را ارائه کند ، اما بدون داشتن یک تیم پشتیبانی برای همکفری باهم ، عمدتا بر دستوراعمل های شما تکیه می کند. بنابراین بهتر است تصاویر روشنی از آنچه که می خواهید در ذهن داشته باشید ، در غیر این صورت هرگونه تغییر یا تعدیل در پروژه شما، روند تولید را کند کرده و بر هزینه ها می افزاید.

 

پروژه شما به چه مهارت هایی نیاز دارد؟

قبل از تصمیم گیری درباره مهارت هایی که پروژه تان به آنها نیاز دارد ، باید کاملا فکر کنید. همانطور که قبلا ذکر کرده ایم هم یک شرکت و هم یک فریلنس می توانند به یک اندازه مهارت داشته باشند و محصولات با کیفیت بالایی ارائه نمایند. با این حال معمولا یک فریلنسر در یک زمینه خاصی ماهر است ، در حالی که یک شرکت وب می تواند در چندین زمینه تجربیات و مهارت داشته باشد.

بیاید در این مورد با یک مثال علمی توضیح دهیم ، اگر شما فقط به یک وب سایت ارائه برای شرکت تان نیاز دارید که تنها هدف آن معرفی شرکت به مخاطبان باشد ، در این صورت یک فریلنسر یا یک شرکت طراحی می تواند به خوبی برای شما کار انجام دهد. از طرف دیگر ، اگر پروژه شما شامل سبد خرید و اپلیکیشن های موبایل برای اندروید و IOS باشد ، سناریو کاملا متفاوت خواهد شد. شما احتمالا فریلنسری را پیدا نخواهید کرد که تمامی تخصص های لازم را برای انجام هر مرحله از پروژه داشته باشد.

به عنوان مثال اگر او در استفاده از برنامه نویسی Swift و Objective C برای برنامه های موبایل iOS تخصص کافی داشته باشد ، مهارت های مشابه ای در استفاده از زبان جاوا در اندروید یا سی شارپ برای ویندوز نخواهد داشت. بنابراین برای راه اندازی پروژه های بزرگ ، یک شرکت طراحی وب بهترین گزینه است. مثلا در سایت نیکداد ما یک تیمی از متخصصان را در اختیار داریم که در میان آنها تمامی مهارت های لازم برای توسعه هر نوع پروژه ای اهم از طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن ios ، تبلیغات گوگل ، لینک بیلدینگ و … دارا هستیم و چه نیاز به طراحی یک وب سایت ساده ، طراحی وب سایت تجاری ، طراحی اپلیکیشن تلفن همراه بومی یا هیبریدی داشته باشید ، ما می توانید همه آنها را برای شما پیاده سازی نماییم.

شرکت ما به شما این مزیت را می دهد تا به جای اینکه چندین فریلنسر به طور مستقل بر روی پروژه شما کار کنند ، با یک تیم واحد همکاری نمایید و این منجر به تفاوت های زیادی نسبت به یک شخص دور کار دارد و کیفیت و راندمان کارها نیز بالاتر خواهد رفت.

 

انتخاب بین فریلنسر یا شرکت طراحی سایت

 

چه کسی مسئول پروژه شما خواهد بود؟

یکی از مواردی که ممکن است بخواهید از آنها مطمئن شوید این است که پروژه شما با چه سرعتی پیش می رود و آیا به موقع تحویل داده خواهد شد؟ این امر مستلزم سازماندهی خوب ، برنامه ریزی و مهارت های عالی حل مسائل در این زمینه است. به عنوان مثلا گروه نیکداد از یک رویکرد عالی برای هر پروژه استفاده می کند و به شما این اطمینان را می دهیم که در هر زمینه ما یک متخصص عالی داریم که می تواند به شما کمک کند تا پروژه تان را در زمان مناسب تحویل دهد. قابلیت نظارت بر پروژه ها و تحویل به موقع از ویژگی های سایت نیکداد می باشد. همچنین با مشاوره رایگان و ارائه تجربیات می توانیم پروژه شما را در مسیر درست حرکت دهیم.

اگر در مسیر کار مشکلی پیش بیاید ، متصدی پروژه ها می تواند از آنها مطمئن شده و به سرعت رسیدگی و حل نماید تا محصول نهایی در موعد مقرر تحویل کارفرما گردد. در هر مرحله از پروژه ، او تمام آنچیزی که انجام شده است را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین نقش مشتری تایید کار و به اشتراک گذاشتن بازخوردها است. از سوی دیگر اگر تصمیم دارید گروهی از فریلنسرها را استخدام کنید ، باید آماده باشید تا ناظر پروژه باشید. شما مسئول هماهنگی بین کار فریلنسرهای مختلف و اطمینان از برقراری ارتباط آنها با یکدگیر هستید. از آنجایی که فریلنسرها اغلب از راه دور و احتمالا در مناطق زمانی مختلف کار می کنند ، کار تیمی از آنها چالش بر انگیز و وقت گیر خواهد بود. به احتمال زیاد پروژه شما به صورت ضرب الاجل خود فراتر خواهد رفت ، به خصوص زمانی که مشکلات چالش بر انگیز ایجاد می شود.

 

 

سایر ملاحضات مهم در زمان تصمیم گیری بین فریلنسر و شرکت :

در اینجا چندین نکته مهم در زمان تصمیم گیری درباره یک فریلنسر یا شرکت طراحی وب در پروژه ها وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

قابلیت اطمینان:

وقتی با یک فریلنسر سروکار دارید ، باید برای مقابله با حوادث غیرمنتظره آماده باشید. در صورت بیماری ، اورژانس یا سایر اتفاقات پیش بینی نشده ممکن است برای مدتی نتوانند روی پروژه شما کار کنند و شما در این زمینه به مشکل بر می خورید. از سوی دیگر یک شرکت وب به تیمی از متخصصان متکی است و اگر یکی از اعضای تیم با مسائل غیر منتظره ای روبرو شود و نتواند روی پروژه شما کار کند ، شخصی دیگری برای انجام وظایف او در دسترس است ، بنابراین یک شرکت طراحی وبسایت در بهترین موقعیت برای تحویل پروژه شما در زمان مناسب قرار دارد.

آزمایش و تست کردن:

یکی از جنبه های ضروری پروژه ها این بوده که مطمئن شوید در چندین دستگاه و سیستم عامل به خوبی کار می کنند. یک شرکت طراحی وب برای انجام هرگونه آزمایش بر روی هر نوع دستگاه با چندین سیستم عامل مجهز است و از این اطمینان حاصل می کنند که محصول نهایی برای هر کاربر به خوبی کار می کند. البته یک فریلنسر ممکن است یک یا فقط چند دستگاه و سیستم عامل مختلف در اختیار داشته باشد. بنابراین در زمان استخدام یک فریلنسر بیشتر آزمایش بر روی دوش شماست.

هزینه ها:

فریلنسرها نسبت به شرکت ها بسیار ارزان قیمت تر هستند و این کاملا منطقی است زیرا آنها تمام هزینه های یک شرکت معمولی را ندارند. با این حال ، باید در نظر داشت که اگر به بیش از یک فریلنسر نیاز دارید ، هزینه ها می توانند به سرعت از کنترل خارج شوند. این امر مخصوصا در زمانی که محدوده پروژه ها از همان ابتدا کاملا مشخص نباشد و شما نیاز به انجام تنظیمات یا تعمیر آنها را در طول مسیر داشته باشید بیشتر به چشم می آید. علاوه بر این تعد زمانی شما برای کار با فریلنسرها بسیار بیشتر خواهد بود ، شما باید به جای تمرکز بر روی کسب و کارتان ، از زمان خودتان برای مراقبت از پروژه وب استفاده نمایید.

 

انتخاب بین فریلنسر یا شرکت طراحی سایت

 

بالاخره چه چیزی را انتخاب خواهید کرد؟

شما چه تصمیم به استخدام یک فریلنسر یا یک شرکت طراحی سایت داشته باشید ، ممکن است محصولی با کیفیت بالا داشته باشید. با این حال بسته به راه حلی که انتخاب می کنید سفر برای رسیدن به مقصد نهایی می تواند همواره پر از دست انداز باشد. به طور کلی، اگر پروژه شما چیزی فراتر از یک وب سایت یا وبلاگ ارائه ساده باشد، یک شرکت وب به احتمال زیاد عاقلانه ترین تصمیم است. زیرا شرکت ها پشتیبانی مورد نیازتان را ارائه می نمایند و از برنامه ریزی تا توسعه و مهم تر از همه شما با یک تیم واحد و متعد و تحویل به موقع محصول بر طبق کیفیت های مورد انتظارتان سروکار دارید.

اگر هنوز هم درباره اینکه کدام یک بهترین راه حل است و نمی دانید کدام را انتخاب کنید ، همین امروز با شرکت نیکداد تماس بگیرید و به طور مفصل کارشناسان ما در این باره خدمتتان توضیح خواهند داد و اینکه چگونه کار خواهیم کرد و چه کارهایی می توانیم برای کسب و کار شما انجام دهیم.

به این مقاله امتیاز دهید: 5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =