طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت کودک

طراحی وب سایت کودک
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت کودک

طراحی سایت کودک که به منظور معرفی خدمات و فعالیت های کودکان انجام می گردد و در زمینه طراحی سایت بازی ، طراحی سایت کودکستان ، طراحی سایت مهدکودک ، طراحی سایت شخصی کودکانه ، طراحی سایت بچه گانه و … پیاده سازی می گردد. شما برای ساخت چنین سایت هایی باید به تمامی مشاغل این حوزه نیز مسلط باشید و تخصص های لازم و حرفه ای در این زمینه کسب نمایید. از قبل باید به شاخصه طراحی سایت مهدکودک و طراحی سایت شرکتی مسلط باشید تا بتوانید با دید بازتری اقدام به طراحی سایت تان کنید.

 

طراحی سایت کودک

 

کاربرد های طراحی سایت برای کودکان

اینترنت باعث گسترش فعالیت های کاری و رواج در میان خانواده ها گشته است و اکثرا والدین برای رفع مشکلات و نیازهای شان به دنیای نت ورود پیدا می کنند و با استفاده از یک لپ تاپ یا موبایل به جستجوی هرچیزی که می خواهند در فضای مجازی می پردازند و کودکان نیز می توانند درگیر چنین موضوعاتی شوند. در این دوره تکنولوژی که دست هر بچه ای یک موبایل یا تبلت قطعا میبینیم و آنها استفاده از اینترنت را از بزرگتر ها بهتر بلد هستند و از این رو شاید گاهی آنها نیز نیازمند یک وب سایت حرفه ای در این زمینه باشند.

دوران کودکی و بچگی انسان ها یکی از حساس ترین مراحل زندگی به شمار می رود که در این دوره شخصیت آدمی شکل می گیرد و والدین نیز حساسیت های زیادی در این دوره از زندگی فرزندشان خواهند داشت. سایت های کودکانه می تواند باعث رشد و شکوفایی ذهن کودکانه آنها خواهد شد و امکان تعلیم و تربیت فرزندان ، روانشناسی کودکانه و مشاوره های بچه ها باعث نشاط و شادابی در آنها خواهد شد و قطعا در بزرگسالی آنها را به موفقیت می رساند. نحوه رفتار کردن با کودک بسیار حائز اهمیت است و نقش آموزشها و تفریحات و سرگرمی می تواند در طراحی چنین سایت های مناسب کودکان ایجاد گردد تا شخصیت و نهادینه ساختن باورهای صحیح و اصول انسانی را در آنها بنیان نهادین.

طراحی سایت برای کودکان

 

سرویس ها و بخش های مختلف در طراحی سایت کودک :

در دنیای کودکان که بسیار شیرین و دوست داشتنی است ولی سختی ها و دشواری های خاص خودش را نیز دارد ، در همگام سازی چنین فضای بچه گانه ای باید وب سایت امکانات مختلفی را برای طراحی سایت کودکان داشته باشد که در ادامه برخی از آنها را ذکر نموده ایم:

  • ایجاد بخش کاردستی

برای رشد فکری و خلاقیت کودکان چنین بخشی در نظر گرفته می شود و انجام کاردستی باعث ایجاد خلاقیت در کودکان و تحریک آنها به انجام انواع کارها می گردد تا به مرور زمان با مفاهیمی همچون اندازه ، حجم و شکل آنها آشنا گردند.

  • طراحی بخش موزیکال

از بخش های مهم چنین وب سایت هایی ایجاد بخش موزیکال می باشد که قابلیت قرار دادن سرودها و اشعار کودکانه موزیکال با قصه های موزیکال را از سرویس های وب سایت کودکان دارا هستید.

  • ساخت صفحه نقاشی

قابلیت ارائه آموزش های رنگ آمیزی و نقاشی آنلاین با مدل های نقاشی مختلف برای بچه ها فراهم می گردد.

  • سرویس کتابخانه کودکان

قابلیت قرار گرفتن کتاب های قصه با معماها و چیستان های جذاب و سرگرم کننده ، کتاب آموزشی پیش دبستانی با موضوعات متفاوت با توجه به رده سنتی مخاطبین سایت به طور مرتب شده در این سرویس قابل دسترسی است.

  • طراحی قسمت آموزش بازی

قابلیت انتخاب شخصیت ها ، اجرا نمودن بازی ها و کلید های میانبر مختلف و عملیات بازی با معرفی اجمالی هر بازی در این قسمت قابل پیاده سازی است.

  • ایجاد سیستم بازی های آنلاین

قابلیت قرار دادن بازی های سرگرم کننده و آنلاین دو تا چند نفره یا حتی یک نفره را خواهید داشت.

  • طراحی پنل مخصوص والدین

در این بخش یک پنل قدرتمند به والدین اختصاصی می یابد. با توجه به نیازسنجی پدر و مادر و دیگر سرپرستان کودک و مربیان می توانند از این سرویس ها و خدمات متنوع آنها استفاده نمایند و با یک یوزرنیم و پسورد اختصاصی وارد سایت شده و از این بخش استفاده نمایند.

  • طراحی بخش کارتون و انیمیشن ها

یکی از جذاب ترین بخش ها برای کودکان ، تماشای فیلم ها و کارتون های کودکانه است که واقعا برای آنها هیجان انگیز و نشاط آور خواهد بود و باید یک سرویسی را برای نمایش ویدیوهای مختف کارتونی فراهم آورید.

موارد بسیار زیادی در طراحی سایت کودک وجود دارند که باید فراموش نشوند شامل ارائه مشاوره به والدین و کودکان ، راهکارهای تربیتی ، فیلم های آموزشی ، نکات مختلف برای ارتباط فرزند با والدین ، قابلیت درج دیدگاه ها و نظرات والدین ، انجمن پدر و مادرها برای تبادل تجربیات شان ، بحث های روانشناسی کودکانه ، مقالات پزشکی درباره بیماریهای کودکانه ، آموزش های تصویری و صوتی و راهنما برای بازی کردن های بچه ها و انتخاب وسایل بازی مناسب و وسایل کمک آموزشی کودکان و غیره را شامل می شود و قابلیت برگزاری مشاوره آنلاین با متخصص کودکان را نیز خواهید داشت.

حتی شما می توانید برای چنین سایت های یک بخش فروشگاهی مناسب تعبیه نمایید که در ادامه به شرح کامل این سرویس خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت فروشگاهی کودکان

هر کودکی همانند بزرگسالان دارای لوازم و وسایل خاص خودشان هستند که این وسیله ها می تواند شامل اسباب بازی ها ، لوازم کمک آموزشی ، لوازم درسی ، لوازم نقاشی و … باشد که شما با طراحی سایت فروشگاه لوازم کودکان می توانید امکاناتی نظیر خرید اینترنتی و آنلاین را برای والدین انها فراهم آورید و حتی از این راه کسب درآمد نمایید. البته طراحی سایت فروشگاهی تخصص های خاص خودش را می طلبد.

بهینه سازی و سئو صفحات وب سایت بسیار پر اهمیت شده است و مثل قدیم هر سایتی به صورت رندوم و اتفاقی در صفحه اول موتورهای جستجوگر قرار نمیگیرد و قطعا یک سری قوانین و الگوریتم ها را باید رعایت نمایید تا در صدر نمایش صفحات سایت هایی نظیر گوگل قرار گیرید. سئو سایت ها با کاربری ها و موضوعات مختلف و بر مبنای الگوریتم های موتورهای جستجوگر انجام می گردد و باعث افزایش آمار بازدید وب سایت ها و ترافیک صفحات سایت خواهد شد و از این رو به درامد ادمین های سایت نیز اضافه خواهد شد.

 

طراحی وب سایت فروشگاهی کودکان

 

طراحی سایت کودکان با نیکداد

هر طراحی وب سایتی رنگ و گرافیک خاص خودش را می طلبد و قطعا برای ساخت سایت های بچه ها از رنگ های شاد و کودکانه ای استفاده می گردد که باعث جذب بیشتر کودک می گردد. استفاده و پیاده سازی سیستم فلش و پویانمایی و کاراکترهای کارتونی برای جذابیت چنین بخش های بسیار مهم است که باعث زیبایی طراحی سایت کودکان توسط تیم نیکداد می گردد. طراحی انواع سایت های اختصاصی و با قالب های کاملا پویا توسط nikdad انجام میگیرد.

یکی از نکات مهم دیگر در ساخت چنین سایت های ، سرعت دسترسی کاربران و لود سریع صفحات می باشد که باعث خسته شدن کاربران نگردد ، قابلیت طراحی سایت های کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو که امکان نمایش آنها به راحتی در موبایل و تبلت ها فراهم گردد و همچنین بهینه سازی سایت و نوشتن محتواهای مناسب برای رده سنی های متفاوت از جمله ویژگی های تیم نیکداد می باشد. مدیرهای مهدکودک ها و والدین و مشاوران و روانشناسان کودکان می تواند برای داشتن یک سایت حرفه ای کاملا اختصاصی متناسب با کار و حرفه شان با کارشاسان نیکداد تماس بگیرند و بهترین سایت ها را در این زمینه با قیمت های نازل برای انها طراحی نماییم.

درخواست مشاوره طراحی سایت کودک

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =