طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت ورزشی

 

طراحی سایت ورزشی که مناسب برای علاقه مندان ورزش و تیم های ورزشی و باشگاهی و سالن های ورزشی ، طراحی وب سایت فدراسیون های ورزشی که توسط تیم نیکداد طراحی می شود. سایت های ورزشی از سایت های ضروری در دنیای اینترنت است که بسیار فراگیر و پربازدید هستند. و هر ورزشکار و مربی و کارشناس ورزشی نیازمند داشتن یک سایت تخصصی در این زمینه است.

هر سایت ورزشی ممکن است یک هدف را دنبال کند و مثلا یک سایت همانند ورزش 3 فقط به خبر ورزشی بپردازد ولی سایت دیگری در جهت معرفی باشگاه یا تیمی خاص ايجاد شود ، یا صرفا برای اطلاع رساني رویدادها و اخبار دنیای ورزش راه اندازی گردد. يا طرفداران يك تيم ورزشي خاص مي‌توانند از سايت به نفع تيم خود بهره ببرند و…

طراحی سایت های ورزش بسیار حساس هستند و هرگز نباید کمی و کاستی در آن رخ دهد و گرافیک و رنگبندی آن در طراحی وبسایت های ورزشی اهمیت بالایی دارد و می تواند باعث جذب کاربر و افزایش بازدید سایت شود. سایت های ورزشی باید سیستم های مختلف را دارا باشد حتی مثلا نتایج آنلاین تیم ها را نیز در خود جای دهد تا کاربران بدون هیچ کم و کاستی باشند و در سایت شما حضور یابند.

طراحی سایت تربیت بدنی

طراحی سایت ورزشی

 

یکی از نکته های مهم در طراحی وب سایت های ورزشی و حتی سایت های خبر ورزشی ، اهمیت سئو و مطالب دسته اول می باشد که باعث می شود شما در نتایج جستجوی گوگل بهتر دیده شوید و در صدر باشید، برای بهینه سازی و سئو استفاده از کلمات کلیدی مناسب مرتبط با فعالیت شما بسیار مهم است.

اگر سایت ورزشی شما خبری و پربازدید باشد ، مناسب برای نمایش تبلیغات می باشد و می تواند منبع درآمد خوبی برای شما باشد. فروشندگان و تولیدکنندگان کالای ورزشی، فروشندگان لباس و کفش ورزشی، اسپانسر تیم های ورزشی، همچنین شرکت ها و کارخانجات صنعتی مختلف جهت تبلیغ محصولات خود می توانند با پرداخت مبلغی به مدیران سایت های ورزشی تبلیغات خود را بصورت ماهیانه و یا سالانه در اینگونه وب سایت ها قرار دهند.

مهمترین قسمت های طراحی وب سایت ورزشی

از جمله بخش های مهم طراحی سایت باشگاه ورزشی می توانید به معرفی نمودن باشگاه مربوطه ، امکانات مختلف در آن ، بخش اخبار و مدال های ورزشکاران ، نظرسنجی ها ، معرفی بازیکنان و تیم های مختلف ورزشی و غیره اشاره کرده و می تواند بازدید زیادی برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

در سایت های ورزشی بخش های مختلفی طراحی و اجرا و پیاده سازی می شود که با توجه به سلیقه کاربران تیم نیکداد می تواند هر بخشی را در سایت طراحی نماید و از این بابت تمامی مشکلات مروبطه شما نیز حل خواهد شد و دغدغه ای نخواهد داشت.

طراحی وب سایت ورزشی

 

امکانات طراحی وب سایت ورزشی

1- طراحی بخش معرفی رشته های ورزشی مختلف

2- طراحی بخش اخبار مختلف ورزشی

3- بخش مقالات علمی ورزشی

4- نمایش آنلاین نتایج مسابقات و اطلاعات مربوط به المپیک ها، جشنواره ها و لیگ های خارجی و داخلی

5-  معرفی فدراسیون ورزشی برای مخاطبان

6- ساخت منو سایت ورزشی شامل صفحه اصلی ، جداول لینگ ها ، روزنامه ، ویدیو ، تصاویر بازیکنان ، پخش زنده ،نتایج زنده

7- بخش جستجو سایت

8- ساخت اسلاید مهمترین اخبار

9- بخش پنل اخبار فوتبال

10- صفحه بیوگرافی اعضا و تیم های باشگاه

11- ایجاد قسمت شبکه های اجتماعی مختلف برای اشتراک گذاری مطالب در فیسبوک ، تلگرام ، توییتر و …

12- بخش خبرنامه حرفه ای

13- آرشیو فیلم ها و تصاویر مربوط به اعضا، تیم های باشگاه

14- صفحه نقل و انتقالات بازیکنان

15- مدیریت آگهی و پنل مرتبط با آن

16- معرفی رشته های مختلف ورزشی و توضیحات مربوط به آن

17- طراحی بخش اخبار زنده و پوشش سریع خبرهای ورزشی در سایت

18- جدول لیگ های مختلف ورزشی در سایت

19- جداول بهترین گلزنان ، بهترین پاسورها ، آقای گلها، …

 

طراحی سایت تربیت بدنی

 

علت انتخاب گروه نیکداد برای طراحی وب سایت ورزشی

نیکداد به ظواهر گرافیکی سایت های ورزشی خصوصا باشگاه ها و علاقه مندان به تیم ها و باشگاه ها اهمیت زیادی می دهد و به صورت کاربرپسند و هوادارپسند طراحی می کند تا مناسب و در خور یک سایت باشگاهی و ورزشی باشد. برای دریافت قیمت طراحی سایت ورزشی می توانید در ادامه متن با فرم مربوطه با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما استعلام قیمت بگیرید.

طراحی وب سایت به صورت کاملا ریسپانسیو برای نمایش بهتر در موبایل و تبلت ایجاد خواهد شد و پنل مدیریت آگهی ها و سیستم باشگاه هواداری و همچنین بهینه سازی وب سایت جهت افزایش بازدید و ترافیک و بهینه برای موتورهای جستجوگر از امتیازات ویژه نیکداد است که در طراحی وب سایت های ورزشی و باشگاهی و فدراسیون ها لحاظ خواهد نمود.

 

درخواست مشاوره طراحی وبسایت ورزشی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =