طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت عینک

طراحی وب سایت عینک فروشی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت عینک

طراحی وب سایت عینک فروشی

طراحی وب سایت های عینک که به جهت فروش آنلاین انواع عینک ها و فریم های عینک و قاب در فضای مجازی انجام میگیرد ، افراد جامعه به سلامت بدن مخصوصا چشم ها اهمیت زیادی می دهند و داشتن چشم بینا و سالم یکی از نعمت های خداوند است که باید همیشه شکرگذارش باشیم. چشم یکی از مهمترین بخش های بدن است که محافظت از آنها واقعا ضروری است. گاهی عدم مراقبت از چشمان ، رعایت نکردن نکات بهداشتی ، نبودن ویتامین های مورد نیاز چشم در غذا ، عوامل وراثتی ، عیب های اپتیکی و انکسازی که باعث به وجود آمدن انواع بیماری ها و نارسایی در بینایی می گردند. بیماری هایی نظیر آب مروارید ، بیماری قرنیه ، آستیگماتیسم و … که به همین خاطر عینک ها طراحی شده اند تا از چشمان شما محافظت نمایند. اگر به فکر طراحی سایت عینک هستید قطعا باید به شاخصه های مهم ترین نظیر طراحی سایت اداری و طراحی سایت شرکتی مسلط باشید و با نکات مهم آنها آشنا شوید تا با دید بهتر به طراحی سایت بپردازید.

طراحی وب سایت عینک که به منظور فروش محصولات عینک ، ارائه راهکارهای آموزشی و مراقبت از چشم ، انتخاب عینک های مناسب ، عینک های ایمنی برای مشاغل مختلف ، خرید آسان عینک ، نقد و بررسی عینکها و … از جمله مواردی است که می تواند در اینگونه وب سایت ها لحاظ گردد.

 

طراحی سایت عینک

 

بخش های مختلف طراحی سایت عینک :

  • ساخت صفحه فروشگاه

یکی از بخش های مهم سایت های عینک ، طراحی بخش فروشگاهی آن است که به معرفی فروشگاه و محصولات مورد نظر می پردازد. فروش آنلاین عینک های مختلف با نمایش قیمت، ویژگی ها و مشخصات عینک، نام تولیدکننده، امکان مقایسه، افزودن به سبد خرید و پرداخت وجه از طریق درگاه های الکترونیک متصل به سایت امکانپذیر می باشد. طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی سایت فروشگاهی نیاز به جزییات دیگری هم دارد که می توانید در صفحه طراحی سایت فروشگاهی آن را دنبال کنید.

  • دسته بندی عینک ها

یک وب سایت عینک فروشی می تواند بر اساس تعاریف مختلف دسته بندی گردد که شامل عینک های زن و مرد و بچگانه ، برندهای مختلف ، لنزها و عدسی ها به همراه تصاویر و توضیحات کامل آنها نظیر منشوری بودن آن ، متریال عدسی ، ضریب شکست نور ، جنس فریم ، مقاومت و … می باشد. هرکدام از این دسته ها باز شامل زیردسته هایی همانند مواردی است که در زیر ذکر نموده ایم :

عینک های آفتابی ( شامل زیردسته هایی همانند : زنانه ، مردانه ، کودکانه ، پلاریزه ، آفتابی با لنز زرد ، آفتابی کودک)؛ عینک های طبی ؛ عینک های طبی – آفتابی؛ عینک های صنعتی و حفاظتی (در مشاغل مختلف مانند رادیولوژی، تراشکاری، جوشکاری و غیره برای محافظت از چشم در برابر اجسام خارجی و اشعه ها) ؛ عینک های سمعک دار(برای اشخاصی داری مشکل شنوایی) ؛ عینک های الکترونیکی(کاربردهای مختلف جهت نابینایان) ؛ عینک های ورزشی (در زیر دسته هایی مثل: تنیس، شنا، دوچرخه سواری، اسکی، کوهنوردی، غواصی، شکار، ماهیگیری و…)؛ عینکهای لوکس ؛ عینک های متفرقه

  • طراحی صفحه بینایی سنجی و خدمات متنوع دیگر

سایت های عینک اگر به صورت جامع طراحی شوند فقط به عنوان یک فروشگاه مورد استفاده قرار نمیگیرد و به ارائه خدمات متنوعی نظیر اپتومتری یا بینایی ‌سنجی نیز می پردازند. اپتومتری یعنی مرحله اصلی معاینه چشم که شامل سنجش حد بینایی ، ارزیابی دید دو چشم ، ارزیابی ریفرکشن ، غربالگری ، دید رنگ و ارزیابی های متفاوتی است که به عبارت دیگر اپتومتری بررسی دید و ساختارهای مربوط به آن برای کشف اختلالات بینایی و تجویز عدسی‌های مناسب یا دیگر وسایل کمک‌ کننده به بینایی یا تمرین‌ های چشمی برای جبران کاستیهای دید است

راهنمایی درباره انتخاب عدسی و لنز و فریم مناسب نیز از جمله خدمات عالی طراحی سایت عینک می باشد که شما می توانید از این راه نیز به کسب درآمد بپردازید و تنها به فروش عینک بسنده نکنید.

طراحی وب سایت عینک فروشی

 

قابلیت نمایش انواع لوگو برندهای عینک که در بخش فروشگاهی وجود دارند را در این بخش قرار خواهیم داد.

  • طراحی بخش خبرها و تازه های خبری در طراحی وب سایت عینک فروشی

جدیدترین اخبار مربوط به تکنولوژی های عینک و یافته های علمی مهم درباره چشم در این قسمت قرار میگیرد.

  • طراحی صفحه مقالات

مطلب های علمی درباره عینک ها ، فریم ها و اشکالات آن ، ساختمان دسته ها ، شیشه های فتوکرومیک ، انواع مختلف عینک و کاربرد انها و روش های استفاده و نگهداری از عینک ، نحوه انتخاب عینک ، انواع طرح های لنزهای تماسی و مدت زمان استفاده آنها ، معرفی برندهای برتر عینک سازی ، مراقبت از چشم ها و حفظ سلامتی آنها و پیشگیری از بیماری ها در این بخش ذکر خواهند شد و اینگونه مطالب برای کاربران جذاب می باشد و درج آنها در وب سایت باعث جذب مخاطبین بیشتر و افزایش رتبه سایت خواهد گشت.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما

در این بخش که به معرفی آدرس فروشگاه ، شماره های تماس و موبایل ، پست الکترونیک ، نمایش موقعیت مکانی و نقشه گوگل و فرم تماس به صورت آنلاین قرار میگیرد که کاربران سریعتر بتوانند با ما در ارتباط باشند.

بخش های مختلف و امکانات متنوع دیگری نظیر همکاری در فروش ، لوازم جانبی عینک ، راهنمای خرید ، آمار بازدیدکنندگان وب سایت ، بخش تبلیغات عینک ها ، طراحی بخش ویدیو مخصوص معرفی عینک به صورت تصویری ، اتصال به شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، اینستاگرام ، فیسبوک و … ، جستجوی حرفه ای در سایت ، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته از جمله خدماتی است که در وب سایت های عینک قابل پیاده سازی است.

 

طراحی وب سایت عینک فروشی با نیکداد

 

طراحی وب سایت عینک فروشی با نیکداد

نیکداد با تخصص های لازم و تجربیات حرفه ای و شناخت نیازهای مشاغل مختلف می تواند در امر طراحی وب سایت به طور کاملا قدرتمند به شما کمک نماید تا یک سایت عینک قدرتمند و سئو شده به همراه یک اپلیکیشن فروشگاهی در اختیار داشته باشید. طراحی وب سایت های عینک به صورت کاملا رپسانسیو و قابل نمایش در انواع نمایشگرهایی نظیر تبلت و موبایل و لپ تاب هاست که ما به صورت اصولی بر روی ظواهر گرافیکی چنین سایت هایی کار خواهیم کرد تا هر فردی با ورود به این سایت متوجه موضوع آن گردد.

 

طراحی وب سایت عینک

 

بهینه سازی وب سایت های عینک از جمله موارد مهمی است که نیکداد به آن توجه ویژه ای دارد و سئو و بهینه سازی سایت با کاربری های مختلفی که برای موتورهای جستجوگر انجام میگیرد و باعث افزایش رتبه سایت و فروش بهتر محصولات تان خواهد شد.  طراحی سایت حرفه ای نیکداد با ایجاد پنل کاربری فارسی و قابلیت به روز رسانی و افزودن مدل های جدید عینک به سایت توسط مدیر فروشگاه به راحتی امکان پذیر است. اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید هم اکنون با ما در ارتبار باشید ، نیکداد می تواند تبلیغات گوگل ادوردز را نیز برای شما فعال سازد تا در روزهای نخست فعالیت در رتبه های مناسب گوگل دیده شوید.

درخواست مشاوره طراحی وبسایت عینک

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =