طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی وب سایت مدارس

طراحی وب سایت مدارس
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی وب سایت مدارس

طراحی وب سایت مدارس یا طراحی سایت برای مدرسه که امروزه با پیشرفت علم و یادگیری و تکنولوژی های فراوان ، مدارس سنتی قدیم جای خود را به مدارس مجازی و آنلاین داده است ، نیاز به یادگیری در همه افراد وجود دارد و کسب علم نیازمند یک مکان مناسبی با ابزارهای آموزشی فراوان است که از این روز مدرسه ها و محیط های آموزشی ، بهترین فضای برای یادگیری دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود.

داشتن یک وب سایت مدارس به صورت مجازی در جهت آموزش های آنلاین و اینترنتی مورد استفاده قرار میگیرد از ضروری ترین بخش های یک آموزشگاه یا مدرسه ها می باشد ، در این اینگونه وب سایت ها می توانند  آموزش ویدیویی ، صوتی و متنی و … را به بهترین نحوه به کاربران و دانش آموزان نمایش دهند.  مدارس گوناگون که می توانند برای نمایش افتخارات ، سهولت کار اولیا و آموزگاران و … با وب سایت بدون حضور در مدرسه کارها را به نحو احسن انجام دهند.

طراحی وب سایت مدارس

 

ضرورت طراحی سایت مدارس

هر آموزشگاهی که به تدریس و علم می پردازد نیاز به یک سایت در دنیای مجازی است تا بتواند راحت تر با کاربران خود ارتباط برقرار کند ، برای مثال آزمون های غیرحضوری در وبسایت برگزار کند تا بدون حضور دانشجوها به راحتی با ورود به بخش کاربران امتحان خود را برگزار نمایند و یا اگر بخواهند از نمرات مربوط به هر درس مطلع شوند به آسانی با ورود به بخش نمرات وبسایت ، انها را ملاحضه کرده و مطلع شوند.

پس نیاز است هر بخش آموزشگاهی یک سایت داشته باشد تا تمامی نیازهای کاربران ان بخش حتی اساتید را برطرف کند ، امروزه سایت های مدارس بسیار فراگیر شده است که نشان دهنده حرفه ای بودن و به روز بودن آن آموزشگاه است.

حتی قابلیت کسب درامد از این وب سایت ها با بالا رفتن بازدیدکننده ، از طریق تبلیغات را نیز خواهید داشت ،  با قرار دادن افتخارات دانش آموزان ، معرفی کادر تدریس ، تاریخچه مدرسه ، فعالیت های خارج از مدرسه مانند اردوها و … و تصاویری از محیط های مختلف مدرسه مانند سالن غذا خوری ، حیاط ، کلاس ها ، سالن ورزش و… قادر خواهید بود نظر اولیا و حتی دانش آموزان را نسبت به مدرسه جلب نمایید.

 

مزایای طراحی وبسایت مدارس

1- بدون نیاز به حضور اولیا و شرکت کنندگان در جلسات اولیا و مربیان در جهت بررسی وضعیت درسی دانش آموزان در مدارس ، با توجه به مشغله های فراوان والدین

2- قابلیت برگزار نمودن آزمون های تستی دوره ای در وب سایت ، دانش آموزان می توانند وارد سایت شده و در آزمون تستی شرکت کرده و البته یک مدت زمان خاصی را می توان تعیین کرد تا به سوالات پاسخ دهند.

3- قرار گیری افتخارات دانش آموزان ، معرفی مدرسه و فعالیت های آن

4- پاسخ امتحانات مختلف

5- بخش کتابخانه مجازی در طراحی سایت مدرسه

7- با داشتن یک سایت برای مدارس می توانید در جهت معرفی بهتر آن در دنیای اینترنت تلاش کنید و باعث شناساندن ان به کاربران و دانش اموزان جدیدتر شوید.

 

طراحی وبسایت مدارس

 

امکانات مختلف در طراحی وب سایت مدارس

1- هر وب سایت مدرسه ای شامل بخش منو بالای صفحه که عبارتند از: صفحه اصلی ، درباره ما ، اخبار ، آلبوم تصاویر ، ثبت نام ، دعوت به همکاری و تماس با ما و … خواهد بود

2- منو عمودی در گوشه سایت نیز می تواند بخش گروه های رشته های مختلف نظیر علوم ، کامپیوتر ، ریاضی ، فیزیک ، قرآن ، زبان انگلیسی ، فارسی ، هنر و … را شامل شود.

3- جدیدترین خبرهای مدرسه خود را در یک کادر اختصاصی خبر قرار دهید.

4- قابلیت نمایش آمار بازدید کنندگان سایت

5- ساخت آدرس گوگلی برای نمایش وضعیت منطقه مدرسه در نقشه شهری

6- ساخت اسلاید شو حرفه ای برای نمایش جدیدترین تصاویر مدرسه

7- ایجاد آیکون شبکه های اجتماعی

8- ایجاد بخش مقالات مختلف

9- ساخت سیستم اختصاصی ورود دانش آموزان و اساتید و معلمین به پنل کاربری

10- بخش ورود به سایت

11- ایجاد گالری تصاویر و ویدیو

12- اعلام زمان برگزاری آزمون های ورودی برای دانش آموزان مقاطق دیگر

13- و …

همه نکات بالا از جمله مواردی است که در طراحی سایت های مدارس باید مد نظر قرار بگیرد.

 

طراحی سایت مدارس

چرا نیکداد را در طراحی وب سایت مدارس انتخاب می کنیم؟

تیم نیکداد در زمینه طراحی سایت مدارس به صورت اصولی کار می کند و یک سایت با گرافیک متمایز با دانش آموزان و مدرسه طراحی خواهد نموده تا یک رابط کاربری لذت بخش را برای آنها به ارمغان بیاورد ، همچنین سایت های آموزشی نباید ظاهر زننده ای داشته باشند و اکثر از گرافیک شاد و زیبا استفاده می شود، حجم مقاله ها و مطالب علمی در این سایت ها باید بالا باشد و دسترسی کاربران نیز باید به تمامی مطلب ها سریع و آسان قراهم شود تا برای کاربر خسته کننده نباشد.

همچنین چون این سایت ها در بردارنده حجم زیادی از مطلب است می تواند باعث بهبود رتبه سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر خصوصا گوگل شود تا هر کاربر به راحتی با سرچ کلمه کلیدی مربوط به سایت شما ، به راحتی وارد وبسایت شما شود ، گاهی مدیران سایت مدارس ، در کنار طراحی وب سایت مدارس نیازمند داشتن یک اپلیکیشن ساده و روان نیز هستند که تیم نیکداد در این زمینه نیز می تواند به شما مشاوره دهد تا بهترین آپ آموزشی را در این زمینه برای شما تولید کند.

درخواست مشاوره طراحی سایت مدارس

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =