طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت گلفروشی

طراحی سایت گل فروشی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت گلفروشی

طراحی سایت گل و گیاه

طراحی سایت گل فروشی که به منظور فروش و معرفی انواع گل و گیاهان زینتی به کار می رود. انسان ها از دوران قدیم به گیاهان و گل ها علاقه داشته اند و در مزارع و محل زندگی شان سعی در پرورش آنها داشته اند. با زندگی در فضاهای کوچک آپارتمانی در شهرها واقعا انسان ها احساس خستگی و کسلی می کنند و سعی می کنند با نگه داشتن انواع گیاهان و گلها درون منزل خود به آرامش برسند. بسیاری از مردم از این گل ها در خانه و ادارات نگهداری می کنند. گلها در زندگی امروزی کاربرد فراوانی پیدا کرده اند و برای تزئینات مراسمات عروسی ، ماشین عروس ، مراسم ترحیم ، هدیه و کادو دادن ، مراسمات خواستگاری و ازدواج ، تزئینات محل کار و منازل ، زیبایی دفاتر کاری از آنها استفاده می کنند.

طراحی وب سایت های گلفروشی یک مکان مناسب و عالی برای افراد علاقه مند به گل و گیاه می باشد که می توانند به معرفی انواع گلها و فروش آنها بپردازند و حتی از این راه کسب درآمد کنند ، امروزه کاربران زیادی در فضای مجازی به جستجوی گل ها میپردازند بنابراین داشتن یک سایت گلفروشی برای تمامی مغازه ها و کسبه های مرتبط نظیر گلخانه ها ضروری است.

طراحی سایت گلفروشی

 

چرا طراحی سایت گلفروشی باید انجام گیرد؟

طراحی سایت های گلخانه ای و طراحی سایت گلفروشی که به معرفی خدمات و محصولات متنوع این حوزه می پردازد و مردم را با انواع گلها و گیاهان خاص آشنا می سازد. یک تجربه منحصر به فرد در اینترنت برای فعالین حرفه های گلفروشی و پرورش دهنده های گل و گیاه است. شما با داشتن یک سایت گل باعث رونق کسب و کار و گسترش فعالیت های تان خواهید پرداخت و مشتریان جدیدترین را بدور از فاصله زمانی و مکان خواهید داشت.

یکی از نکات دیگر در زمینه طراحی چنین سایت هایی ، سلیقه متفاوت افراد در انتخاب گل و تزئین منازل و محل کارشان است که ممکن است هرکس بر طبق سلیقه خود ، گلهای خاصی را انتخاب کنند و شما با یک سایت اینترنتی گلفروشی می توانید انواع گل ها را با جزئیات مختلف قرار دهید تا آنها قدرت انتخاب و خرید داشته باشند. فعالیت در زمینه گلفروشی سلایق متفاوتی را می طلبد و شما باید از قبل با ظرافت اینکار آشنا باشید تا بتوانید با مشتریان خود ارتباط بهتری داشته باشید. ساخت سایت گلفروشی و طراحی وب سایت های گل آرایی این قابلیت را می دهد تا به صورت آزادانه بتوانید روش ها و مدل های مختلف نگهداری گل ها را به دیگران بیاموزید و تزئیات و دکوری های مختلف گل را در سایت تان قرار دهید و به فکر گسترده تر شدن کارتان باشید.

طراحی سایت گل و گیاه

 

بخش ها و سرویس های مختلف طراحی سایت گلفروشی :

  • ساخت صفحه نخست سایت

طراحی صفحه اصلی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید در ایجاد این بخش به نکات مهمی توجه کنید ، صفحه اصلی سایت باید زیباتر و کاربرپسندتر باشد و سعی کنید از دیزاین گل در آن استفاده نمایید.

  • ایجاد بخش درباره ما

در این صفحه می توانید درباره به معرفی کامل گلخانه یا گلفروشی تان پرداخته و توانایی ها و ویژگی های مختلف آن بخش ها را با ذکر سوابق و توانایی های تان درج نمایید.

  • ایجاد دسته بندی انواع گل ها

در این قسمت به دسته بندی انواع گل ها به صورت کلی شامل گلهای طبیعی و مصنوعی که هرکدام از اینها شامل زیرمجموعه های مختلفی است که با ایجاد تصاویر و جزئیات متن آنها می توانید قرار دهید.

  • ساخت بخش پکیج های گل و تزئیات آنها

ایجاد پکیج های بسیار زیبا شامل دسته های گل ، سبد گل ، گل آرایی ها و … به صورت تصاویر متنوع انجام میگیرد.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما

در این بخش می توانید اطلاعات تماس فروشگاه ، ایمیل ، آدرس ، موقعیت مکانی و نقشه گوگل و … می تواند قرار گیرد.

  • نمونه کارهای گلفروشیها

جدیدترین کارهای انجام شده درباره گل آرایی های مراسمات عروسی و عزا ، ماشین عروسی ها و جشن های مختلف با عکس و توضیحات مربوطه قرار میگیرد.

  • امکان سیستم فروشگاه آنلاین

قابلیت گل فروشی آنلاین و پکیج های تزئیناتی با امکان خرید اینترنتی توسط کاربران و پرداخت با درگاه های پرداخت الکترونیکی دارا می باشد.

  • ایجاد صفحه راهنمای سایت

در این قسمت می توانید به راهنمایی کاربرانی که قصد خرید از سایت شما را دارند پرداخته و مراقبت های مختلف انواع گل ها و ساخت گلخانه ها و میزان رطوبت ، کود دهی ، ساخت خاک و برگ و .. درج نمایید.

  • قابلیت قرار دادن مشاوره آنلاین

برای ارتباط بهتر با مشتریان و کاربران و مشاوره های قبل از خرید این قابلیت در سایت تعبیه می گردد.

  • ساخت بخش دیدگاه ها و نظرات

امکان ثبت نظرات کاربران از اهمیت فراوانی برخوردار است و ثبت نظر توسط کاربر می تواند باعث رضایتمندی مشتریان دیگر گردد.

  • ساخت صفحه مقالات 

در این بخش می توانید انواع مقاله های گل شامل نگهداری گلها ، ساخت خاک و برگ ها ، نحوه مراقبت و نگهداری از گل های آپارتمانی ، ساختن گلخانه ها و … را قرار دهید.

  • بخش های دیگر سایت شامل

امکانات دیگر طراحی سایت گل و گیاه نظیر آمار بازدیدکنندگان ، قرار دادن آیکون های شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، اینستاگرام و … ، درج آخرین خبرها و اطلاعیه ها ، قابلیت اشتراک گذاری مطالب ، مشاهده کاربران آنلاین ، گالری تصاویر و ویدیویی ، جدیدترین محصولات فروشگاهی ، طراحی اپلیکیشن گلخانه یا گلفروشیها و … می تواند قرار گیرد. امکان همکاری با سایت های دیگری که مرتبط با کار شما هستند را نیز می توانید قرار دهید برای مثال با یک سالن آرایشگاه همکاری نموده و با مشتریان تان در سایت آرایشی (طراحی سایت آرایشگاهی ) تعامل داشته باشید و به آنها معرفی نمایید.

طراح سایت گلفروشی و گلخانه ای

 

نیکداد طراح سایت گلفروشی و گلخانه ای

تیم نیکداد به صورت خلاقانه و حرفه ای می تواند سایت های گلفروشی بسیار زیبا با طراحی کاربرپسند و با گرافیک بسیار جذابی ایجاد نماید و آرامش و شادابی را به شما هدیه دهد و فضای کاری سایت های شما را مناسب برای انواع گلخانه ها و گلفروشی ها بسازد. قابلیت ساخت سایت با پنل مدیریت کاملا فارسی ، کاربری بسیار آسان که هرکسی به راحتی بتواند سایت خود را آپدیت نموده و مطالب جدیدی در آن قرار دهد. کد نویسی و طراحی اختصاصی انواع سایت های گل به صورت کاملا ریسپانسیو برای نمایش سایت در اندازه های مختلف برای گوشی ها و تبلت ها را فراهم نماید.

 

قابلیت ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت گلفروشی برای قرار گیری بهتر در نتایج موتورهای جستجوگر در کلماتی نظیر تزئیین ماشین عروس ، خرید دسته گل ، قیمت گل و … که با توجه به نیازهای کاربران و درخواست مدیران سایت ها انجام میگیرد. اگر به فکر ایجاد سایت با ظاهر طبیعت و گلهای زیبا هستید همین حالا می توانید با کارشناسان تیم نیکداد در ارتباط باشید تا بهترین خدمات مشاوره را به صورت آنلاین به شما ارائه دهیم.

نیکداد با هزینه های بسیار کمتر می تواند تبلیغات گوگلی را برای وبسایت تان به انجام برساند تا در روزهای نخست فعالیت تان در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید و بازخورد خوبی از این بخش داشته باشید. پس همین حالا می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم زیر در ارتباط باشید.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت گلفروشی 

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =