طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی وب سایت چند زبانه یا دو زبانه که معمولا با زبان های پیشفرض کشورها به همراه زبان انگلیسی بکار می رود و یکی از بهترین روش های ایجاد تعاملات بین المللی در طراحی وب سایت می باشد ، مثلا شما دارای یک فروشگاه آنلاین یا بازاریابی اینترنتی هستید که به معرفی انواع کالاها و خدمات می پردازید و می خواهید دامنه کار خود را گسترش دهید و به غیر فارسی زبان ها در سرتاسر دنیا نیز کالا عرضه نمایید قطعا باید سیستم سایت شما به گونه ای طراحی گردد تا زبان سایت قابلیت انتخاب داشته باشد تا کاربر بتواند نوشته ها و توضیحات محصولات را متوجه گردد ، اینکار باعث متحول شدن کسب و کارهای شما نیز خواهد شد. وب سایت های دو یا چند زبانه طراحی شده حتی باعث رونق کسب و کار فعالیت شرکت ها و مجموعه های تجاری و صنعتی نیز می گردد و می توانند به صورت کاملا بین المللی شروع به کار نمایند.

اگر به فکر طراحی یک سایت برای حوزه کسب و کارهای جهانی هستید قطعا باید به فکر زبان سایت تان نیز باشید و در حوزه کشورهایی که فعالیت می کنید باید سایت تان این سیستم را داشته باشد تا در آن واحد به زبان زنده دیگر کشورها تغییر پیدا کند و در واقع ترجمه گردد ، قبل از هر چیزی برای طراحی سایت همانند دیگر مشاغل دنیای امروز تخصص های خاص خود را نیازمند است. پس قبل از هرچیز باید به شاخصه ها و فاکتورهای مهمی نظیر طراحی سایت آموزشی و طراحی سایت شرکتی آشنا باشند تا بتوانند بهتر در این زمینه تصمیم گیری نمایند.

طراحی سایت چند زبانه

 

علت طراحی وب سایت های چند زبانه در چیست؟

اگر به فکر طراحی یک سایت حرفه ای بین المللی در کشورهای مختلف دنیا هستید و می خواهید با خارجی ها ارتباط بهتری داشته باشید قطعا باید سایت شما به چند زبان زنده دنیا مجهز باشد تا هر کاربر به محض ورود به وبسایتتان به راحتی متوجه واژه ها و خدمات تان گردد ، در دنیای امروز برای اینکه کسب و کار شما رونق بهتری داشته باشد باید به فکر ارتباط با مشتریان خارجی باشید زیرا همانطور که در جریان هستید ارزش دلار روز به روز در حال افزایش بوده و تعاملات بین المللی باعث افزایش ثروت و سرمایه شما خواهد شد برای مثال شما دارای یک کالا هستید که می خواهید آن را به دیگر افراد بفروشید قطعا اگر یورو و دلار بگیرید از لحاظ ارزشمندی بسیار بالاتر و بهتر خواهد بود. پس گاهی شرکت ها برای گسترش روابط تجاری و ارتباطات بین المللی نیازمند داشتن سایت های  دو یا چند زبانه که حتی گاهی 5 تا 6 زبان در آن تعبیه می گردد. یک بستر عالی برای عرضه محصولات و خدمات شما به دیگر نقاط جهان در آن قرار خواهد گرفت.

طراحی وب سایت های چند زبانه یکی از اقدامات مفید و عالی در فروش و بازاریابی دیجیتالی افراد می باشد که اگر کمپانی ها بتوانند استراتژی فروش و برنامه های تعاملاتی خود را قوی تر نمایند ، به راحتی با افراد غیر فارسی زبان در ارتباط خواهند بود و وب سایت هایشان مخاطبین خارجی جذب می نماید. قابلیت تجارت الکترونیک با سایر کشورهای دنیا و برنامه ریزی اولیه وب سایت های چند زبانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی وب سایت های چند زبانه

 

طراحی سایت چند زبانه چقدر هزینه دارد؟

هر کماپی یا شرکت های تولیدی با توجه به زمان و تخصص و سرویس ها و امکانات مختلفی که می خواهند در وب سایت های شان پیاده سازی گردد و روش های مورد استفاده برای چند زبانه کردن ، زبان های برنامه نویسی و استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت دو زبانه ؛ هزینه های طراحی مشخص می گردد و هزینه طراحی و ساخت سایت های چند زبانه قطعا از سایت های تک زبانه بیشتر خواهد بود و معمولا 30 تا 40 درصد بالاتر می باشد. جهت نوشتا زبان دو یا سه با زبان اصلی یکی دیگر از موارد مهم تعیین کننده قیمت می باشد. مثلا افزودن زبان عربی به سایتی که با زبان فارسی طراحی شده است قطعا هزینه اش کمتر است از زبان فرانسوی یا آلمانی ، زیرا جهت نوشتار دو زبان عربی و پارسی هردو از راست به جپ می باشند.

فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت چنین سایت هایی بستگی داشته و حتی شما باید اولا فکر کنید که سایت های اختصاصی و کاملا از صفر طراحی شده می خواهید یا قالب های آماده دو زبانه ، که با توجه به موارد استفاده شده و امکاناتی که در سایت تان قرار خواهد گرفت باید تصمیم خودتان را بگیرید و شروع بکار کنید. حتی علاوه بر داشتن یک سایت حرفه ای بین المللی ، می توانید از اپلیکیشن حرفه ای برای کسب و کارتان نیز استفاده نمایید که تیم نیکداد در این زمینه نیز می تواند به شما کمک زیادی کند و از پایه یک آپ قدرتمندی را برای گوشی های اندروید و IOS طراحی نماید.

ساختار و محتوای یکپارچه اصل مهم طراحی سایت چند زبانه

یکی از اصول مهم در ساخت و طراحی وب سایت های چند زبانه به یکپارچه بودن بخش های مختلف و ساختار وب سایت بستگی دارد ، به گونه ای که با پیاده سازی سیستم های دو یا چند زبان مانند فارسی ، عربی ، انگلیسی ، فرانسه و غیره؛ وب سایت ها بصورت منفرد و جداگانه از هم بنظر نیاید. باید یک محیط یکپارچه ای برای مدیریت تمامی زبان های سایت ایجاد گردد و کار به صورت کاملا حرفه ای باید صورت گید و سایت های کاملا مجزا از یکدیگر که هر کدام می‌بایست مدیریت، تنظیمات و بروزرسانی جداگانه شوند ایجاد می گردد.

طراحی سایت دو و چند زبانه

 

نیکداد ارائه دهنده طراحی سایت دو و چند زبانه

نیکداد با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مناسب برای طراحی و ساخت سایت های چند زبانه بکار میگیرد و می تواند با توجه به محتوا و موضوع سایت شما کاربری های مختلفی نظیر پورتال ، فروشگاه آنلاین ، وب سایت های خبری چند زبانه و بخش های مختلف حرفه ای و تخصصی را طراحی نماید.

امکان پیاده سازی و اجرای برنامه های لازم و مدیریت آسان و در دسترس بودن محتواها برای هر زبان و یکنواخت سازی و همگام سازی متن ها و عکس و ویدیوها در زبان های مختلف از نکات فنی این بخش است که طراحی دو یا چند زبانه از وب سایت ها به تخصص و دقت بالایی نیازمند است و از این رو تیم نیکداد با تجربات و دانش فنی کارشناسان خود می تواند چنین سایت هایی را بدون هیچ مشکلی ایجاد نماید.

تیم ما به راحتی طراحی سایت را با فریم ورک های php همانند لاراول و ماژول های جاوا نظیر نود جی اس و asp.net برای ساخت سیستم های چند زبانه بهره میگیرید. نیکداد امکان ساخت سایت های چند زبانه با روش های فنی مختلف و سیستم های مدیریت محتوا را به طور ماهرانه ای به انجام می رساند.

یکی از بخش های مهم برای پیاده سازی سیستم چند زبانه ، وب سایت های فروشگاهی اینترنتی هستند که پیچیدگی های خاص خودشان را دارند و ما با برنامه نویس های کاملا متخصص و قدرتمند این بخش ها را نیز به خوبی قابل حل می دانیم و چنین سیستم هایی را به گونه ای می سازیم که به بهینه سازی و سئو وب سایت ها نیز آسیبی نزند و به خوبی سایت های چند زبانه منطبق با اصول و قوانین سئو گوگل ساخته شود. یکی از نکات مهم پس از طراحی وب سایت سئو و بهینه سازی صفحات وب و کسب رتبه های عالی در موتورهای جستجوگر بوده که باعث افزایش آمار بازدیدکننده و سرازیر شدن مشتریان بالقوه برای وب سایت تان است.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت دو یا چند زبانه

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =